1. #1696
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Heb het opgezocht ,dat gaat dus niet over het voordeelmoment maar over de zwaarte van de overtreding,of ie de VAR had moeten raadplegen ja of nee ... dat is uiteindelijk een interpretatie van de scheidsrechter. Ben het met hem eens dat je daar geel voor kan geven en van Veltman was een overduidelijke handsbal.
    Ik had al verwacht dat je verder wilde discussiƫren, dus special voor jullie domme wietlampen plaats ik hier 2 van de vele artikelen. Nogmaals, UEFA heeft dit zelf toegegeven, heeft niets met partijdige journalisten te maken. Je kan wel onzin blijven praten, maar feiten blijven feiten.

    https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetb...dsrechter-rode
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...sea-ajax-.html

  2. #1697
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    grove arbitrale fouten heeft gemaakt. Dat meldt De Telegraaf,
    Grove fouten nog wel hh..aldus sensatiekrant Telegraaf Amsterdam.
    De enige bron die suggereren dat de UEFA heeft toegegeven dat de arbitrage fout zat,in het buitenland spreekt niemand erover.


    Maar laten we niet te lang blijven hangen in het verleden en focussen op komend seizoen,..heb voorlopig weer genoeg gepost in dit judentopic,de mazzel

  3. #1698
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Grove fouten nog wel hh..aldus sensatiekrant Telegraaf Amsterdam.
    De enige bron die suggereren dat de UEFA heeft toegegeven dat de arbitrage fout zat,in het buitenland spreekt niemand erover.


    Maar laten we niet te lang blijven hangen in het verleden en focussen op komend seizoen,..heb voorlopig weer genoeg gepost in dit judentopic,de mazzel
    Inderdaad. Volgend seizoen wordt nog pittig voor de jodinnen. Wij met een nieuwe coach, Feyenooit met Advocaat, AZ met een bijna in tact elftal. Dan heb je de neuzen die hun beste spelers verliezen.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  4. #1699
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Inderdaad. Volgend seizoen wordt nog pittig voor de jodinnen. Wij met een nieuwe coach, Feyenooit met Advocaat, AZ met een bijna in tact elftal. Dan heb je de neuzen die hun beste spelers verliezen.
    dima dima ajax, altijd boven, boeren blijven in eindhoven

  5. #1700
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Grove fouten nog wel hh..aldus sensatiekrant Telegraaf Amsterdam.
    De enige bron die suggereren dat de UEFA heeft toegegeven dat de arbitrage fout zat,in het buitenland spreekt niemand erover.
    Heb je weleens gehoord van Google? Het stond zelfs in de Britse kranten. Maar je hebt gelijk, ga je liever richten op Pisvee, ze zijn al jaren een grap in Europa, met als dieptepunt een pak slaag tegen Sporting en LASK Linz. En de grap is dat Van Bommel in beeld is bij AC Milan.

  6. #1701
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Verbaast me niks,Milan is kampioen wanbeleid.. die hebben de laatste paar jaar ik weet niet hoeveel onervaren trainers versleten.
    Van Seedorf tot Gatusso ,daar kan Van Bommel ook nog wel bij.



    Je punt is duidelijk bro,Pisvee is de laatste jaren shit in Europa

  7. #1702
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Je punt is duidelijk bro,Pisvee is de laatste jaren shit in Europa
    Die tweede ronde CL in 2016 was nog knap te noemen, daar hadden ze pech tegen Atletico. Maar 2de ronde is niet echt een prestatie, ik vind dat je minimaal kwartfinale moet halen.

  8. #1703
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Die tweede ronde CL in 2016 was nog knap te noemen, daar hadden ze pech tegen Atletico. Maar 2de ronde is niet echt een prestatie, ik vind dat je minimaal kwartfinale moet halen.
    Als die kut Zoet een penal had gestopt...Narsingh neem ik niks kwalijk,die is gewoon beperkt.

    Vind de 2e ronde CL bereiken een knappe prestatie voor PSV ,geldt trouwens ook voor Ajax..daarna moet je wat geluk hebben met de loting.
    Die halve finale van Ajax moet je niet als standaard nemen

  9. #1704
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Die halve finale van Ajax moet je niet als standaard nemen
    Nee klopt, daarom zeg ik ook, een finale en halve finale halen van EL/CL is een unieke prestatie van Ajax. Het zou me niet verbazen als het opnieuw 10 jaar duurt voordat clubs als Ajax en PSV dit weer presteren.

  10. #1705
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Keeper Onana vertrekt bij Ajax.
    Ik vraag me af of ze Stekelenburg hebben gehaald als eerste keeper? Er gaan ook geruchten dat Ajax bezig is met Jahanbakhsh. Hij is geen succes geworden bij Brighton & Hove Albion, hij heeft slechts 2 goals gemaakt. Maar bij AZ was hij wel goed.

  11. #1706
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Nee klopt, daarom zeg ik ook, een finale en halve finale halen van EL/CL is een unieke prestatie van Ajax. Het zou me niet verbazen als het opnieuw 10 jaar duurt voordat clubs als Ajax en PSV dit weer presteren.
    Sluit niks uit in de voetballerij,maar het is idd niet gebruikelijk nee.
    Een halve finale EL zou voor Ajax op zich wel haalbaar moeten zijn binnen 10 jaar,bij PSV leeft dat fluttoernooi nooit echt...alleen de CL telt hier

  12. #1707
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    LOL, ik las laatst dat Ajax van alle clubs in Europa het meeste heeft verdiend met transfers, maar liefst 300 miljoen euro. Tot nu toe heeft Ajax redelijk gespeeld in de voorbereiding, Antony en Labyad maken een goede indruk. Schuurs is ook beter aan het worden.

    Er zijn alleen twee problemen, Ajax heeft nog steeds geen centrumspits, want Antony is blijkbaar een buitenspeler en ik begrijp niet waarom ze nog steeds Stengs niet hebben gehaald van AZ. Hij zou namelijk opvolger moeten worden van Ziyech.

  13. #1708
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    LOL, dankzij uitschakeling van AZ en Benfica krijgt Ajax alle CL miljoenen en zitten ze in Pot 2 bij de loting, dus minder sterke tegenstanders. Ik vind dat AZ, aangezien ze toch geen CL spelen, Stengs moet verkopen voor 10 tot 15 miljoen, we missen nog een speler als hem.

  14. #1709
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    LOL, dankzij uitschakeling van AZ en Benfica krijgt Ajax alle CL miljoenen en zitten ze in Pot 2 bij de loting, dus minder sterke tegenstanders. Ik vind dat AZ, aangezien ze toch geen CL spelen, Stengs moet verkopen voor 10 tot 15 miljoen, we missen nog een speler als hem.
    Totdat je weer tegen een team van het Caliber Valencia speelt en uitgeschakeld raakt in eigen huis. Gebeurd ook wel is.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  15. #1710
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Totdat je weer tegen een team van het Caliber Valencia speelt en uitgeschakeld raakt in eigen huis. Gebeurd ook wel is.
    Ja blijft CL, maar je ontloopt in ieder geval een zwaar pak slaag waarschijnlijk.