1. #31
    Verbannen

    Reacties
    3.821
    14-04-2015

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Abdul_Karim wordt door bijna iedereenaangesproken op zijn anti islamitische en fascistische gedachtegoed.







    Maar pollewop is wederom ziende blind...hoe opvallend.
    Tot nu toe kom jij niet ver om het gedrag van deze agenten af te keuren..
    Andere belangrijkere prioriteiten ??

    Pannekoek

  2. #32
    Bad bitch.

    Reacties
    1.318
    28-06-2010

    Is dat een boerkini? HAHAHAHAHAHAH
    Domme Fransen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Heel dom. niemand gaat mij zeggen mijn kleren uit te doen. ook zo een racistische politie niet.
    ze had ook kunnen zeggen ik ga hier weg. waarom hun gehoorzamen.
    nu heeft ze die lolbroek ook zijn zin gegeven. want sinds wanneer mag je niet met je kleren op een strand gaan zitten? is het erplicht op in je blote gat daar te zitten? heel fout van die vrouw.

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    68
    11-08-2016

    Die noord-afrikanen in Frankrijk zijn echt rare mensen.

    In Nederland zal je dat niet snel zien, dat een midlife tante zoubida tussen de naakte mensen gaat zitten.

    Ik heb nog nooit op schevingen hajja mimouna zien zonnen in haar 3baya.

    En het rare is, ziji trekt gewoon haar kleren uit op commando, totaal geen ruggegraat, eer of trots.

    Mocht ik ook op straat mijn kleren moeten uitrekken voor het arrestatie team of politie dan weiger ik en mogen zij mij dood schieten.

    Wat een schande...

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Gast, je kan niemand gaan dwingen om zijn of haar kleding en plein public uit te trekken, ongeacht de reden of de achtergrond.

    Als een boerkini verboden is, wat al belachelijk is, dan geef je als agent heel misschien een boete, als je verder echt helemaal niets anders te doen hebt. Maar dit? Volslagen achterlijk gedrag.
    belachelijk zijn jullie vrouwen die daar topless rondlopen waar elke man van kan genieten, niet wij.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Ze had ook gewoon weg kunnen gaan, of helemaal niet naar die plek moeten gaan.
    Nee, ze kiest om mee te werken om toch maar te blijven, want met het pak aan mag ze niet blijven. Dus kijken de agenten toe dat de overtreding stopt.

    Dat staat los van wat je verder vind van die regel, zij kiest, zij doet, die agenten zie je niets doen.
    Als de optie is aanpassen of oprotten, wat hier dus de keuze was, dan kiest deze vrouw voor aanpassen.

    Moslims zouden eigenlijk boos moeten zijn op deze vrouwen die vaak zonder begeleiding in dit soort fantasie kleding (want het is niet islamitisch) zich maken tot vertegenwoordigers van islam. Maar nee, de politie en overheid is racistisch.

    +1

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Citaat Geplaatst door plop Bekijk reactie
    Ik zie geen burkini ......zie jij er een ?


    De vrouw moet gaan aanklagen en rijk worden.
    klagen ja, omdat ze door een teringrasict haar tuniek uit moet doen? waarom moet zij dat? is dat verplicht? nee
    die gast heeft overduidelijk een hekel aan moslims en aan onze geloof. die weet heel goed dat een moslima zich hoort te bedekken. en een echte moslima zie je niet in stranden waar hale gare naakte mensen rondlopen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    716
    09-06-2013

    Soms lijkt iets slechts terwijl het goed voor je is en soms lijkt iets goeds terwijl het slecht voor je is.
    Je kunt dit ook vanuit een ander bril bekijken en weet dat Allah de beste planner is: ik persoonlijk zie dit als iets goeds want zeg nou eerlijk wat hebben moslims te zoeken op zulke verdorven plekken waar iedereen (ook andere mannen) halfnaakt rondlopen?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Citaat Geplaatst door krijgerr Bekijk reactie
    Soms lijkt iets slechts terwijl het goed voor je is en soms lijkt iets goeds terwijl het slecht voor je is.
    Je kunt dit ook vanuit een ander bril bekijken en weet dat Allah de beste planner is: ik persoonlijk zie dit als iets goeds want zeg nou eerlijk wat hebben moslims te zoeken op zulke verdorven plekken waar iedereen (ook andere mannen) halfnaakt rondlopen?
    wat vind jij hier goed aan? dat zij beboet wordt omdat ze niet in der blote gat zit?

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    3.821
    14-04-2015

    Citaat Geplaatst door noural3ain Bekijk reactie
    belachelijk zijn jullie vrouwen die daar topless rondlopen waar elke man van kan genieten, niet wij.
    Adem in adem uit..en lees het nog een x

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.891
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Trouble-Sugar Bekijk reactie
    Adem in adem uit..en lees het nog een x
    Op je x

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.891
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Trouble-Sugar Bekijk reactie
    Adem in adem uit..en lees het nog een x

    Of op zijn frans

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    322
    17-08-2016

    Citaat Geplaatst door Trouble-Sugar Bekijk reactie
    Adem in adem uit..en lees het nog een x

    dat heb je goed gezien?

  14. #44
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    joodse vrouwen op een strand:

    zo gaan ze ook in het water.

    Zouden zij ook zich moeten uitkleden?

    ik haat frankrijk. lelijke taal. arrogante vieze flikkers.

    heb altijd wel van spanje gehouden. maar nooit van frankrijk.

    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    12
    02-11-2010

    en dan vinden ze het gek dat er in hun land aanslagen gepleegd worden , door dit soort dingen stimuleren ze die mensen en geven ze hun een reden om een aanslag te plegen . en dit noemen ze vrijheid van menings uiting , en als marokko zegt dat ze homo's straffen dan mag dat ineens niet want dat is tegen de vrijheid van menings uiting ... dus hoezo meten met twee maten .