1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.908
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik heb geen kennis over deze beweringen van jou, maar stel dat dit waar is allemaal: Maakt het vieren van koningsdag je Tawhied teniet? Maakt het handelen met riba je Tawhid teniet? Geef eens antwoord? Val je in Shirk door koningsdag te vieren of te handelen met riba? Zo nee, waarom kan een land waarin zonden zoals riba in voorkomt of het vieren van koningsdag geen land van Tawhid zijn? Zijn deze daden Shirk?
    In andere woorden niet geheel volgens taw7eed. Is dat wel het geval, dan is elk land ter wereld waar de meerderheid een islamitisch achtergrond heeft een land van taw7eed

    Is koningsdag iets islamitisch of een toevoeging van iets in het geloof? Wat zegt allah over riba en zij die riba gebruiken?
    "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives"

  2. #32
    Millatu Ibraheem

    Reacties
    749
    27-04-2014

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Ik ken geen één bekende geleerde die het toestaat te werken in een bank waar met rente wordt gewerkt. Shaykh al-Albānī rahimahullah zegt zelfs dat je alleen voor het schoonmaken niet bij zo'n bank mag werken.
    Ewa in de grondwet van saudi arabie staat toch echt dat ribaa-banken ribaa transacties mogen uitvoeren en dit toegestaan en halaal voor hen is.

    En die 'geleerden' die de saudi regering prijzen verheerlijken en verdedigen, verdedigen hiermee dus ook die kufr wetten van istihlaal, terwijl dit hun vaker is uitgelegd door oprechte broeders die hun vragen stellen.

    En ibn Taymiyyah heeft een mooie fatwa over dit soort geleerde, die kufr wetten verdedigen, ik zal die topic uppen.
    Zij zeiden tegen hem 'Je handelt in strijd met wat de geleerden zeggen' terwijl zij niet door hebben dat zij in strijd met de Qur'an handelen. Ik handelde in tegenstrijd met wat de geleerden zeggen, maar jullie handelen in strijd met de woorden van diegene die met de Qur'an is gekomen. - ibn al Qayyim

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Deze leugens zijn zelfs niet de genItalian van welk mens dan ook waard.
    Ga maar beter onderzoek doen dan zal je tot de verbazing komen dat het een feit is.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    KSA is op Tawhid walhamdoelilaah en het geblaf van de honden deert Salafiyyah en de Salafiyyeen niet.
    Je maakt je veels teveel druk om leiders die niet eens van jouw bestaan 'willen' afweten.

  5. #35
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Italia Bekijk reactie
    Je maakt je veels teveel druk om leiders die niet eens van jouw bestaan 'willen' afweten.
    Zij hoeven niet over mijn bestaan af te weten en de geleerden weten ook niet van mijn bestaan af, maar alsnof zal ik hun eer verdedigen tot zover ik kan, als zij worden aangevallen door dwalende leugenachtige dwazen. Het verdedigen van de leiders is niet omwille van hen persoonlijk maar omwille van de Deen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zij hoeven niet over mijn bestaan af te weten en de geleerden weten ook niet van mijn bestaan af, maar alsnof zal ik hun eer verdedigen tot zover ik kan, als zij worden aangevallen door dwalende leugenachtige dwazen. Het verdedigen van de leiders is niet omwille van hen persoonlijk maar omwille van de Deen.
    Il heb het niet over de geleerden de geleerden zijn deze tijd niet de leiders van ksa

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    En het is niet jouw taak om een zondige leider te verdedigen door andere medemoslims in de haren te vliegen als een kip zonder kop. Dus gedraag je.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    KSA zwartmaken zijn altijd leugens, ook al is het als een incident voorgekomen. Ga maar lekker je eigen hart open splitsen zak.
    Het is zeker ook een leugen dat al het geld dat voor de ummah van mohammed vzmh bestemd is door alle prinsen en prinseccen van ksa in amerika en elders wordt verspild aan onnodige dingen en ook zeker een leigen dat al saud hand in hand door het leven gaat met amerika en hun slaafje is.

    Dit zojn gewoon feiten niet gaan huilen als je niet tegen de waarheid kan.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Robot
    Die stijgen op vanaf de amerikaanse basis doe gestationeerd is in ksa om elders andere onschuldige moslims en moslims kinderen te doden (ook een feit)! De robots zijn de drones.


  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Wijs me 1 bedrijf aan waar drones worden gemaakt door moslims. Vind je never nooit niet.
    Dan zpuden het gelijk terroristen zijn geweest volgens jouw leiders.

  11. #41
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Italia Bekijk reactie
    En het is niet jouw taak om een zondige leider te verdedigen door andere medemoslims in de haren te vliegen als een kip zonder kop. Dus gedraag je.
    Jij bent ook zondig, waarschijnlijk zelfs zondiger dan de leiders van KSA, zullen we ook takfir verichten met ze allen op jou en jouw dagelijks het gesprekstof maken waarin we jou beledigen, zwart maken en takfir doen op jou? Vind je dit kunnen of ben je ook van degenen die de moslim leiders zoals die van KSA ongelovig verklaard? Zo nee, je weet goed dat het openlijk bekritiseren van de moslim leiders haram is en dat dat leidt naar fitan en dat dit van de eigenschappen is van de Khawaarij. Zoja? Moge Allaah jou leiden of jou opwekken met de Khawaarij en ik schaam me geen moment voor deze smeekbeden.

    Ik verdedig wie ik wil en als je iemand wilt bekritiseren dan dien je die takfiriyyeen hier te bekritiseren die dagelijks takfir doen op onze moslim leiders en zelfs op de geleerden. Moge Allaah je leiden en vergeven want ik begrijp werkelijk niet wat je volgt, heel verwarrend allemaal gezien je telkens je vorige standpunten lijkt te vervangen door andere standpunten maar je uitspraken zijn duidelijk.

    Een fijn leven verder.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.908
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    Ik ken geen één bekende geleerde die het toestaat te werken in een bank waar met rente wordt gewerkt. Shaykh al-Albānī rahimahullah zegt zelfs dat je alleen voor het schoonmaken al niet bij zo'n bank mag werken.
    Zoek de beide banken maar op en kijk wat ze doen en hoe.
    "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives"

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal_bin_Mohamed Bekijk reactie
    https://wijblijvenhier.nl/20263/de-d...an-vermoordde/

    Zoals ik al zei dat het een feit is dat ze vanaf ksa opstijgen.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij bent ook zondig, waarschijnlijk zelfs zondiger dan de leiders van KSA, zullen we ook takfir verichten met ze allen op jou en jouw dagelijks het gesprekstof maken waarin we jou beledigen, zwart maken en takfir doen op jou? Vind je dit kunnen of ben je ook van degenen die de moslim leiders zoals die van KSA ongelovig verklaard? Zo nee, je weet goed dat het openlijk bekritiseren van de moslim leiders haram is en dat dat leidt naar fitan en dat dit van de eigenschappen is van de Khawaarij. Zoja? Moge Allaah jou leiden of jou opwekken met de Khawaarij en ik schaam me geen moment voor deze smeekbeden.

    Ik verdedig wie ik wil en als je iemand wilt bekritiseren dan dien je die takfiriyyeen hier te bekritiseren die dagelijks takfir doen op onze moslim leiders en zelfs op de geleerden. Moge Allaah je leiden en vergeven want ik begrijp werkelijk niet wat je volgt, heel verwarrend allemaal maar je uitspraken zijn duidelijk.

    Een fijn leven verder.
    Je hebt nog steeds poep in je ogen merk ik.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.483
    30-12-2015

    Wie niet tegen de feiten kan moet maar in een hoekje gaan zitten huilen en overwegen hoe blind ze zijn voor de waarheid.