Ik heet vera ben 18 jaar oud. Ik ben geboren in curcao en heb daar gewoont vanaf mijn 7de. Ik ben een student en woon in een kleine dorp. Samen met mijn moeder en met mijn zus. Mijn moeder heet Rina is geboren in curacao maar van nederlandse komaf en mijn zus heet Kim en is in nederland geboren. Ik heb een geheim wat niemand mag weten. Het begon allemaal zo.

Ik werd wakker door mijn telefoon het was al om 7:30. Oh shit ik ben te laat voor school. Heb snel gedoucht en aangekleed niet eens wat gegeten. Want om 08:30 begint mijn eerste schooldag. Ik loop ruchting de bushalte net aangelopen bij de bushalte rijdt de bus door. Kutzooi waarom ik altijd. Dan maar wachten op de volgende bus. De bus komt aan na 7 minuten vertraging. Ik ben al chagerijnig en natuurlijk wilt de bus chauffeur dat ik goedemorgen zegt. Giedemorgen meneer en ik check me in en zit een beetje vooraan. Eenmaal aangekomen op de school loop ik naar de trap naar boven en zoek de lokaal waar ik heen moet gaan. Ik loop naar de lokaal binnen en ik zit op stoel achter. Ik kijk om me heen en ik denk paar mensen in deze klas gaat het echt niet redden. Maar goed ik kijk naar links en ik zie daar zo leuke jongen hij kijkt ook naar mij. Oeps wat moet ik doen ik kijk maar naar de andere kant maar op. De mentor zei zo vera wil je even voorstellen. Ik heet Vera ik ben 18 jaar oud en ik woon in een dorp samen met mijn moeder en met mijn zus. Mijn hobby is muziek luisteren en tv kijken. En dat was het wel. Oke dat is duidelijk en jij Lyron? Oh zo heet die leuke jongen Lyron. Ik ben Lyron 20 jaar oud ik woon in een dorp samen met mijn vader en met mijn moeder mijn zusje. Ik hou van uitgaan en genieten van mijn leven. Toen hij dat zei hij keek achterom en keek weer naar mij. Waarom is hij zo knap en charmant. En daar kwam mij paniekaanval straks is hij een loverboy. Laat me maar snel zijn gezicht ontwijken.

De eerste lesvak is voorbij pff eindelijk heb ik pauze. Ik loop de schoolgebouw uit. Ik hoor een jongen roepen hey dame ik draai me om en ik zie lyron. Hoe gaat het met je. Ik voel dat ik rood wordt ja goed met jou. Met mij ook goed. Jij kent mij echt niet meer he? Waarvan moet ik jou kennen lyron? Ik zit te denken zou hij mij kennen via mijn ex of dat ik hier vroeger gewoond heb? Nee sorry ik ken je echt niet sorry. Volgens mij wel hoor dame ik heb je net in de klas gezien. Hij schoot in de lach in mijn gedachte denk ik echt even serieus. Waar ga je heen als ik vragen mag? Ik ga daar even zitten kom bij ons staan. Ik kijk naar de groep en ik denk oke ze zien er wel normaal uit waarom niet. Ik loop er naar toe en ik zie een meisje naar mij kijken. Ze zegt wie is deze dame lyron met een attidude. Wie deze dame is ik heet vera als je wilt weten. Ze zegt lyron deze dame is pittig het is zeker jou type. Mijn gezicht werd rood en ik bleef daar staan en luisterde wat hun te vertellen had. De klasgenoten roepen onze naam en zei lyron en vera komen jullie het is tijd we moeten gaan. Ik zei ja sorry wat ik zei tegen de meisje ik bedoelde het niet zo. Het is niet erg hoor vera zo is mijn zusje gewoon dat is haar eigenschap eenmaal. De hele dag voel ik mij zo genant op school gelukkig was de tijd voorbij. Hey vera hoorde ik een meisje zeggen ik kijk achterom en ik denk wie nu weer. Ow hoi het was lyron de zusje. Welke bus moet je pakken? Ik moet de bus richting ypenburg nemen en jij? Ja ik ook. Ik heb een vraagje ben jij niet toevallig de zusje van Tara? Dat klopt inderdaad. Oh grappig wacht op lyron kunnen we met zijn drieen de bus nemen. Kan mijn dag niet erger denk ik bij mijzelf.