Psv

  1. #1276
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    psv zal het zeker geprobeerd hebben kan niet anders, maar iemand uit de streek die naar Ajax gaat ipv psv dan ligt het toch echt aan wat ze hem hebben aangeboden. of ajax heeft echt een absurd bedrag betaalt, dat zou de enige excuus van Brands kunnen zijn. maar ik denk dat deze knul over 3 jaar minimaal 50 miljoen waard is
    PSV schijnt alles geprobeerd te hebben, Van Bommel erbij betrokken...oud Fortuna speler.
    Als zo een jongen uiteindelijk een beter gevoel heeft bij Ajax houdt het op.

    Net als Frenkie de Jong.

  2. #1277

  3. #1278
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    PSV schijnt alles geprobeerd te hebben, Van Bommel erbij betrokken...oud Fortuna speler.
    Als zo een jongen uiteindelijk een beter gevoel heeft bij Ajax houdt het op.

    Net als Frenkie de Jong.
    Dan houdt het op, maar ik denk dat ze gewoon hun straatje schoon n t vegen zijn. Over een tijdje horen we we hoe het echt zat, dus wat de bedragen waren

  4. #1279
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Dan houdt het op, maar ik denk dat ze gewoon hun straatje schoon n t vegen zijn. Over een tijdje horen we we hoe het echt zat, dus wat de bedragen waren
    Zou zo maar kunnen ja..misschien niet helemaal te vergelijken maar toen Bazoer de overstap maakte van PSV naar Ajax ging het hem ze3ma om het plan van Ajax,, sprak hem meer aan dan die van PSV ... uiteindelijk bleek het gewoon om geld te gaan( zoals 90% van de gevallen) , hij kon daar meer verdienen en zijn zaakwaarnemer kreeg een dikke bonus.

  5. #1280
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik hoor net dat het om maximaal 1,5 miljoen gaat. Concrete interesse Was er van Liverpool en Bayern. In NL was er concrete interesse van Az, Groningen, Utrecht en vitesse.

    Verhaal van Brands kan in een sprookjesboek
    Fortuna stond onder curatele en Is 1 klap gezond nu, record bedrag voor 1e divisie. Daarom ging ik er gelijk van uit dat psv lag te snurken, bedragen daar stellen niks voor voor de topclubs

  6. #1281
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Met Brands weet je nooit waar je aan toe bent

  7. #1282
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Scoort gewoon 2 keer vandaag, ik ga nog een keer kijken in Sittard voor einde seizoen. Wil hem wel eens live zien. Kleine van mijn zus speelt daar en ik ben daar nooit geweest sinds Fortuna tegen Psv, dat Is dus toen Fortuna nog eredivisie speelde

  8. #1283
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Volgens het Duitse sportmagazine BILD zou PSV dichtbij de komst van de 18-jarige spits Maximiliano Romero zijn. VfB Stuttgart zou definitief zijn afgehaakt nadat een verhoging van haar bod op het grote Argentijnse talent is afgewezen door diens club VĂ©lez Sarsfield. Twee weken geleden kwamen de eerste berichten over Romero naar buiten. Het bericht is des te opvallend omdat Romero zich zelf deze week al had uitgesproken over zijn overgang naar VfB Stuttgart die zo goed als rond zou zijn geweest. Hij keek er naar uit om met zijn familie naar Duitsland te verhuizen. Het bod van VfB Stuttgart zou maar liefst tien miljoen euro zijn geweest.
    Zou wat zijn na Lozano..heerlijk talentje dit.

  9. #1284
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ze moeten echt wat doen aan linksback positie, zowel Hendriks als pereiro zijn alleen maar bezig geweest met tegenhouden, zo kan je niet vooruit spelen. Ismimat zelfde liedje. Je kan als middenveld en zelfs aanvaller niet met volle overtuiging vooruit spelen, daardoor krijg je dat laffe spel

  10. #1285
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    In de winter komt er een LB bij , waarschijnlijk die Martina van Everton.

    Dit wat te extreem van Cocu , snap wel dat je wat afwachtend reactievoetbal wil spelen, maar zet dan tenminste iets van druk... die was gewoon wachten op de goal van ajax.

    Verlies incasseren en verder,, nog steeds 7 punten los

  11. #1286
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    3punten in de pocket.
    Had niets anders verwacht.

  12. #1287
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Dit is de Arena en het dak is dicht,
    Denk je dat je dan zomaar een puntje kan pakken.

    Doe even normaal.

  13. #1288
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Dit is de Arena en het dak is dicht,
    Denk je dat je dan zomaar een puntje kan pakken.

    Doe even normaal.
    O, jij leeft ook nog.

  14. #1289
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    O, jij leeft ook nog.
    Net wakker geworden van een winterslaap.

  15. #1290
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Niet dat ik ergens hoop op heb hoor.
    heb dit seizoen al opgegeven.
    Te veel incidenten en randzaken.

    Reden1
    Het was komen en gaan van spelers.
    (Maar Feyenoord en PSV hebben dat ook)

    Reden2
    Nouri gebeuren.

    Reden3
    Als enige club voor de 2e jaar op rij nieuwe trainer.
    Dat betekent nieuwe systeem waar spelers aan moeten wennen.

    Wat mij betreft.
    Al zou Ajax zelfs degraderen zou ik contract van Keizer met 10jaar verlengen.
    Dit heeft gewoon tijd nodig.

    Nu zaaien met Keizer en later een paar schalen oogsten.

    Voor de zoveelste keer.
    #volgend jaar is ons jaar