Psv

  1. #991
    MVC Lid

    Reacties
    3.860
    12-06-2016


  2. #992
    MVC Lid

    Reacties
    329
    17-04-2016

    Citaat Geplaatst door Yusu Bekijk reactie
    Ingekocht om paar jaar achter elkaar kampioen te worden.
    komende jaren.
    kampioenschap PSV
    knvb bekers Feyenoord

  3. #993
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Wat een afgang

  4. #994
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Osijek hhhhhhhh

    Luuk de jong ,wat een grap die vent,als ie zelfs nie meer fatsoenlijk kan koppen blijft er niks meer van over..
    Mag samen met Cocu oprotten.

    Het enige lichtpuntje was Lozano ..viel sterk in(waarom begint ie nie gewoon?) en vond Bergwijn ook wel ok.

  5. #995
    MVC Lid

    Reacties
    3.860
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Osijek hhhhhhhh

    Luuk de jong ,wat een grap die vent,als ie zelfs nie meer fatsoenlijk kan koppen blijft er niks meer van over..
    Mag samen met Cocu oprotten.

    Het enige lichtpuntje was Lozano ..viel sterk in(waarom begint ie nie gewoon?) en vond Bergwijn ook wel ok.
    Lozano was wel goed ja. Bergwijn speelde ook goed, mag van mij volgende wedstrijd basis. Maar was slaapverwekkend man. Hopelijk zal Cocu na dit seizoen vertrekken. Moet ie wel eerst kampioen worrden maar dat gaat em niet worden ben ik bang.

  6. #996
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Lozano was wel goed ja. Bergwijn speelde ook goed, mag van mij volgende wedstrijd basis. Maar was slaapverwekkend man. Hopelijk zal Cocu na dit seizoen vertrekken. Moet ie wel eerst kampioen worrden maar dat gaat em niet worden ben ik bang.
    Nee man niet met deze selectie, of er moet centraal achterin nog iets bijkomen en Cocu moet De Jong er eindelijk eens naast gaan zetten.
    Zolang dat niet gebeurd wordt het weer niks.

  7. #997
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Wat een afgang
    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    kankerlijers

  8. #998
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    LOL, Pisvee is nu al een schande voor NL. Laten we hopen dat ze het goed maken in de return.

  9. #999
    Semen Retention

    Reacties
    1.436
    01-09-2014

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    LOL, Pisvee is nu al een schande voor NL. Laten we hopen dat ze het goed maken in de return.

    Hoop het ook voor hun, anders hebben ze weer geen prijzen om voor te spelen.
    Vrede, Rust en Vrijheid :

  10. #1000
    Semen Retention

    Reacties
    1.436
    01-09-2014

    Oud-Feyenoorder Kostas Lamprou speelt komend seizoen voor Ajax. De doelman heeft een contract getekend voor één jaar en wordt gehaald als derde keeper. Lamprou was transfervrij en kwam afgelopen seizoen uit voor Willem II.
    Lamprou blijft achter zijn uitspraken staan die hij in het verleden heeft gedaan. "Dat was ook zo", zegt Lamprou over zijn uitspraken dat Ajax een 'kille' club zou zijn. "Als kleine jongen, net uit Griekenland gekomen, ben ik door bepaalde mensen niet goed opgevangen."
    Vrede, Rust en Vrijheid :

  11. #1001
    Semen Retention

    Reacties
    1.436
    01-09-2014

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie







    Veel succes vanavond!!
    Vrede, Rust en Vrijheid :

  12. #1002
    MVC Lid

    Reacties
    169
    01-03-2017

    wordt europees prijzengeld voor Feyenoord meer als Utrecht en PSV het ook niet redden?

  13. #1003
    MVC Lid

    Reacties
    329
    17-04-2016

    Citaat Geplaatst door Broeder-liefde Bekijk reactie
    wordt europees prijzengeld voor Feyenoord meer als Utrecht en PSV het ook niet redden?
    heb je niet al genoeg gekregen? rupsje nooitgenoeg

  14. #1004
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door Yusu Bekijk reactie
    Veel succes vanavond!!
    Thanks bro
    .


    Citaat Geplaatst door Broeder-liefde Bekijk reactie
    wordt europees prijzengeld voor Feyenoord meer als Utrecht en PSV het ook niet redden?
    Volgens mij niet , ander toernooi.

  15. #1005
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017




    Locadia ipv De Jong!




    Schiet er maar minimaal 1 in zodat we eindelijk van die amateur verlost zijn