1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Question Weg halen of?

    Citaat Geplaatst door GekkeAfrikaan
    Assalamu aleykoum lieve leden je hebt seks gehad met uw partner voor 't huwelijk en je bent zehma ongewenst zwanger worden.. Kan niet ongewenst zwanger zijn omdat je het voor 't huwelijk hebt gedaan maar bon..

    Zou je abortus plegen of? Stel je doet geen abortus heel de moslim gemeenschap in nl of België zal je zwart maken.. Zou je ermee kunnen leven?

    En voor de mannen zou uw vriendin dwingen om abortus te doen??
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    04-07-2016

    Citaat Geplaatst door GekkeAfrikaan Bekijk reactie
    Assalamu aleykoum lieve leden je hebt seks gehad met uw partner voor 't huwelijk en je bent zehma ongewenst zwanger worden.. Kan niet ongewenst zwanger zijn omdat je het voor 't huwelijk hebt gedaan maar bon..

    Zou je abortus plegen of? Stel je doet geen abortus heel de moslim gemeenschap in nl of België zal je zwart maken.. Zou je ermee kunnen leven?

    En voor de mannen zou uw vriendin dwingen om abortus te doen??

    Wa alaikoum salaam
    Als ik zo dom ben geweest om überhaupt al een "vriend" te hebben, laat staan zulke smerige daden verrichten met hem en zwanger te raken, dan hou ik alsnog mijn kindje. Blijft mijn vlees en bloed.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    126
    24-01-2013

    Kind houden!!!!!!
    Meerdere gebruikers

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Partner overhalen om abortus te plegen. Kinderen geboren buiten huwelijk zal een zwakkeling worden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    126
    24-01-2013

    Je hebt dan gewoon iemands leven ontnomen! Je bent dan al fout geweest door het bed in te duiken en dan nog een fout erop door het wegvtr halen
    Meerdere gebruikers

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-06-2016

    Wij moslims kunnen zeker fouten maken, maar mogen absoluut niet nog meer fouten maken omdat we toch al een fout hebben..
    Je pleegt zina fout nr 1 je word zwanger en pleegt abortus fout 2..
    ontucht plegen en moord plegen en daarbij ook zelfmoord want je heb een stukje van jezelf vermoord, daar ga je nooit overheen kunne groeien. Nog meer drama en nog meer tauba moeten verrichten.
    Mij zal dat insha Allah nooit gebeuren, maar stel allahy hfad verkracht of iets, is mijn vlees en bloed, zal het nooit geen kwaad doen of weghalen..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    42
    16-07-2016

    100 % weg laten halen en desnoods onder dwang.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Jullie reageren harteloos!
    Weghalen en dan onder dwang??????? Wat is dat voor een reactie?

    Dat zegt iets over hoe je een mensenleven aanziet.

    Was je een man in de avond/nacht,
    wees dan ook een man in de ochtend!


    Enneh ojah geef die kindje maar aan mij als het jou overkomt MAAR vraag er nooit in je leven naar!
    Volgens mij ben jij een vrouw.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Nee hoor ben een man!
    Ben het alleen zat dit soort dingen te horen of zien dat ze pasgeboren kindjes op straat gooien naast het vuilnis. Genoeg van zulke filmpjes.

    Je kan niet alleen voor de lusten kiezen en de lasten laten.

    Als je kiest voor iets waar “mogelijk” een zwangerschap uit voort kan komen dan hoor je de rest voor lief te nemen.

    Ongeacht of het haram was. Het is eenmaal gebeurd. Liever 1 zonde dan 2.

    Je kan toch niet verwachten dat je een liter water drinkt en niet naar de wc moet.
    voor 120 dagen heeft het nog geen hart of ziel dus is het geen moord...

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Moge Allah swt onze ummah leiden naar het goede,ameen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Wanneer het kind zich in het eerste stadium bevindt, namelijk de eerste veertig dagen, dan is het aborteren van de zwangerschap toegestaan. Dit onder de voorwaarden dat hier een religieus voordeel aan verbonden is, of hiermee schade wordt weggenomen. Het aborteren van de zwangerschap gedurende deze periode vanwege het ondervinden van moeilijkheden in het opvoeden van de kinderen, vrees voor het tekortschieten in het onderhouden en onderwijzen van hen, of voor hun toekomst, is niet toegestaan. Ook de argumentatie dat de echtgenoten al genoeg kinderen hebben is religieus ongeoorloofd.
    Pestkop .... Maar toch wel lief

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Het is niet toegestaan om het kind weg te halen wanneer het een vorm heeft aangenomen van een cAlaqah (bloedklonter) of een Moedghah (vleeskauwsel). Dit is de periode tussen de veertigste en honderdtwintigste dag. Echter, wanneer een erkende medische instelling heeft vastgesteld dat de voortduring van de zwangerschap een groot gevaar vormt voor de moeder, dan is abortus toegestaan. Vooraf dienen wel alle mogelijke middelen in acht te zijn genomen om dit gevaar weg te nemen.
    Pestkop .... Maar toch wel lief

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    Partner overhalen om abortus te plegen. Kinderen geboren buiten huwelijk zal een zwakkeling worden.
    Wat een onzin ! Praat aub geen poep
    Pestkop .... Maar toch wel lief

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Dankje voor het plaatsen.
    Dat is wat ik bedoelde.

    Mensen praten onzin,
    Je mag het weg halen,
    Dus Allah subhana wa ta’ala geeft iemand een kind om het uit eindelijk te vermoorden
    Pestkop .... Maar toch wel lief