1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    385
    19-11-2011

    Een succesvolle kind!

    Beste mensen,

    Stel je eens voor, je kind vraagt je om noodzakelijke hulp, maar meegesleurd door de waan van de dag, besef je niet dat het om iets zeer belangrijks gaat.

    Elke keer zeg of denk je: " nu heb ik geen tijd, een andere keer a.u.b", "Ik vind dit niet zo belangrijk", "Ik ben hier niet zo goed in", "laat me even ik ben druk bezig met whatsappen,socialmedia en/of soapseries kijken".

    Herkenbaar of niet?......
    Lees verder:

    Wist je dit ? Uit onderzoek is gebleken dat veel succesvolle en invloedrijke personen zich in hun kinderen jaren vaak bezighielden met creatieve activiteiten en daardoor op latere leeftijd beter in staat waren om complexe problemen op te lossen en out of the box te denken.

    Je kind vraagt je om hulp.....begin vandaag nog met meer tijd te besteden aan creatieve bezigheden met je kind om een goede basis te leggen voor een succesvolle toekomst!

    Bedenk dat elke minuut die je aan je kind besteed, zich dubbel en dwars zal terugbetalen!

    Begin vandaag nog en stop met uitstellen!

    Like, deel en tag je familie en vrienden, zodat ook zij geen enkele profijt, nieuws en actie omtrent Knutsel4Kids.nl zullen missen!

    Lees ons verhaal op:
    https://www.facebook.com/Knutsel4Kids/

    Een hele creatieve groet, namens het Knutsel4Kids.nl Team,

    Mounia Fadili
    Oprichtster Knutsel4Kids.nl



    En het behoort tot Zijn Tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen,
    opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid.
    Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt. 30:21
    04-02-2012
    Oe7iboek ya zawzji


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    49
    10-12-2016

    Mooi! Ik heb mijn broertje ook leren lezen en schrijven toen ie net drie was. Kinderen zijn slim en je moet ze uitdagen en er zoveel mogelijk uithalen.

    Een kind kan vijf tot zes talen vloeiend en accentloos leren vanaf zijn geboorte.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Baraka Allahu feeki

    Ze zeggen ook jong geleerd is oud gedaan.

    En alles is mektab .Niet vergeten dua doen voor onze kinderen.

    Moge Allah SWT de AlMachtige onze kinderen doen opgroeien tot vrome moslims Allahoemma Ameen.

    Fi amaani Allah

    Wa salaam alaykum warahmatuAllah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾