1. #766
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Ik meld me...
    Inmiddels 27 weken. Veel klachten; bandenpijn, bekkeninstabiliteit, rugpijn en zij steken. Kan niet wachten om dit allemaal achter de rug te hebben. Kan amper 5 minuten lopen of staan. Voel me net een zeekoe met een pinguïn loopje, al bijna 20 kilo aangekomen en ben er nog lang niet.
    Voor degene die al vergevorderd zijn, waqfa sahla, was ik maar zo ver!

  2. #767
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Elisa123 Bekijk reactie
    Ik meld me...
    Inmiddels 27 weken. Veel klachten; bandenpijn, bekkeninstabiliteit, rugpijn en zij steken. Kan niet wachten om dit allemaal achter de rug te hebben. Kan amper 5 minuten lopen of staan. Voel me net een zeekoe met een pinguïn loopje, al bijna 20 kilo aangekomen en ben er nog lang niet.
    Voor degene die al vergevorderd zijn, waqfa sahla, was ik maar zo ver!
    Voor je het weet ben je ook zo ver meid.. geniet van je rust nu t nog kan!!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  3. #768
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Hidaya wanneer heb je weer een afspraak bij verloskundige of ziekenhuis? Ik moest eigenlijk met 41+4 een extra controle in het zkh of ik genoeg vruchtwater had en hartje van baby etc. Gelukkig kwam het niet zover. En als je paar cm ontsluiting hebt kun je zeggen dat je gestript wil worden..
    Ben al een paar keer geweest voor ctg en controle vruchtwater enzo. Dat was allemaal wel goed hamdolilaah. Vandaag weer en dan gaan ze starten met inleiden. Maar mn baarmoedermond was nog hard eergisteren dus het inleiden zal zeker denk ik wel een paar dagen duren want het moet eerst zacht zijn.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #769
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Elisa123 Bekijk reactie
    Ik meld me...
    Inmiddels 27 weken. Veel klachten; bandenpijn, bekkeninstabiliteit, rugpijn en zij steken. Kan niet wachten om dit allemaal achter de rug te hebben. Kan amper 5 minuten lopen of staan. Voel me net een zeekoe met een pinguïn loopje, al bijna 20 kilo aangekomen en ben er nog lang niet.
    Voor degene die al vergevorderd zijn, waqfa sahla, was ik maar zo ver!
    Meisie toch haha voor je t weet is het ook bijna zover voor jou!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #770
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @hidaya... succes lieverd.. voor je het weet heb je je prinsesje in je armen.. laat het op je afkomen... wafaq sahla inshaAllah..

  6. #771
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    hidaya gaan ze je nu al inleiden? Vandaag?
    Hier doen ze dat niet pas als het dreigt niet goed te gaan. Veel vrouwen bevallen dan toch nog vanzelf. Eentje die ik sprak met 42 weken en aantal dagen zelfs.

  7. #772
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Elisa gefeliciteerd. Ga je naar de bekkenfysio? Dat helpt namelijk wel goed. doe rustig aan

  8. #773
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    hidaya gaan ze je nu al inleiden? Vandaag?
    Hier doen ze dat niet pas als het dreigt niet goed te gaan. Veel vrouwen bevallen dan toch nog vanzelf. Eentje die ik sprak met 42 weken en aantal dagen zelfs.
    Jaa ben 41 en 6 dagen nu. Ze gaan eerst checken of ik ontsluiting heb zo niet dan gaan ze een ballonding ofzo plaatsen en dan is t steeds checken of er al wat gebeurt en dan aan het infuus. Dus ze starten wel vandaag maar het kan nog wel dagen duren. Ze doen echt met 42 weken. Maandag bijv vonden ze al laat en heel eerlijk ik wil het nu ook gewoon. Na 42 weken schijnt niet goed te zijn voor de baby. Alsnog hoop ik dat het binnen een paar uurtje spontaan begint . Veel dua doen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #774
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @hidaya... succes lieverd.. voor je het weet heb je je prinsesje in je armen.. laat het op je afkomen... wafaq sahla inshaAllah..
    Ameen, zal ik doen. Dankjewel schat!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #775
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Ja, Insha Allah zal de tijd vlug gaan. Ik heb iedere week afspraak bij de fysio voor m'n bekken en rug.
    Hidaya, sterkte meid. Binnen nu en een paar dagen heb jij je wonder in je armen

  11. #776
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    hidaya ow oke 41 en 6 dagen die ene dag extra maakt toch nie4r zoveel uit haha. Nou inshaAllah start het zelf nog. Veel doua doen inderdaad! Gair inshaAllah. InshaAllah een vlotte bevalling

    elisa inshaAllah zal het bij je helpen
    vond her zelf wel echt top

  12. #777
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Hidaya, je bent nu waarschijnlijk al bevallen. Laat ons weten hoe het is gegaan. Ben benieuwd
    Gek dat er 5 weken tussen onze baby's zitten, terwijl we op de zelfde dag zijn uitgerekend. Zo zie je maar Subhanallaah
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #778
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ben in de avond bevallen. Duurde echt lang en vond het heftig zeg. Maar hamdolilaah! Mijn verhaal komt nog

    Haha mevrouwtishien ja echt he zo zie je maar weer. De mijne wilde er echt niet uit gewoon, liet ze ook tijdens de bevalling zien. Ben nu nog aan t shaken en ben er echt niet bij met mn gedachte

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #779
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ben in de avond bevallen. Duurde echt lang en vond het heftig zeg. Maar hamdolilaah! Mijn verhaal komt nog

    Haha mevrouwtishien ja echt he zo zie je maar weer. De mijne wilde er echt niet uit gewoon, liet ze ook tijdens de bevalling zien. Ben nu nog aan t shaken en ben er echt niet bij met mn gedachte
    Aah gefeliciteerd. Allahoema barrak!! Meskiena ik snap precies wat je bedoeld!! Ik kon het ook niet geloven Subhanallaah! Geniet van je kraamtijd. Ik wilde de draad te snel oppakken waardoor ik later pas de vermoeidheid echt voelde. Laat jezelf verwennen, want je lichaam heeft echt een klap achter de rug! Tot slot. Geniet, geniet en nog eens geniet van je kleine!!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #780
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Hidaya gefeliciteerd! Veel geluk saampjes
    dat shaken is normaal je hebt nog adreline in je lijf
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.