1. #751
    MVC Lid

    Reacties
    413
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door laatmijok Bekijk reactie
    Inshallah zal je een makkelijke bevalling krijgen. Is dit je eerste? Na mijn eerste zwangerschap dat is uitgelopen op een spoedkeizersnee durf ik nu niet eens voor een normale bevalling te gaan.

    nee mijn derde

  2. #752
    MVC Lid

    Reacties
    413
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Was het trouwens je eerste laa tahzen?
    Nee mijn derde. ik ben binnen een uur bevallen. geen weeenstorm, was echt een super maar pittige bevallingelhamdoelillaah.

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door Laa.Tahzen Bekijk reactie
    Nee mijn derde. ik ben binnen een uur bevallen. geen weeenstorm, was echt een super maar pittige bevallingelhamdoelillaah.
    Allaahumma baarik, ik hoop dat we allemaal een vlotte bevalling zullen krijgen zonder naweeën in Shaae Allaah. Ben pas opgelucht als ik de bevalling achter de rug heb.

  4. #754
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door Laa.Tahzen Bekijk reactie
    Nee mijn derde. ik ben binnen een uur bevallen. geen weeenstorm, was echt een super maar pittige bevallingelhamdoelillaah.
    Wow mashallah. 1 uur na je eerste wee?

  5. #755
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    naweeën zijn pijnlijk!
    Bintfulaan had je ze bij je eerste?
    Bij een 2e zeggen ze is pijnlijker en vooral bij snelle bevallingen
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  6. #756
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ik heb ze niet gehad bij mn eerste en de bevaling duuurde 3 uur
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  7. #757
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    naweeën zijn pijnlijk!
    Bintfulaan had je ze bij je eerste?
    Bij een 2e zeggen ze is pijnlijker en vooral bij snelle bevallingen
    Ik kreeg ze heel erg als ik bv gaf.. ik werd gek omdat ik dacht dat ik ervan af was haha

  8. #758
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    naweeën zijn pijnlijk!
    Bintfulaan had je ze bij je eerste?
    Bij een 2e zeggen ze is pijnlijker en vooral bij snelle bevallingen
    Nee bij m'n zoontje geen last gehad van naweeën alhamduliAllaah, dus ben benieuwd hoe deze bevalling zal verlopen. Laten we eerst hopen dat de voorweeën eindelijk doorzetten. Word er onderhand moedeloos van. Vanochtend ook al wakker geworden met pijn, maar zet gewoon niet door subhanaAllaah.

  9. #759
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    Nee bij m'n zoontje geen last gehad van naweeën alhamduliAllaah, dus ben benieuwd hoe deze bevalling zal verlopen. Laten we eerst hopen dat de voorweeën eindelijk doorzetten. Word er onderhand moedeloos van. Vanochtend ook al wakker geworden met pijn, maar zet gewoon niet door subhanaAllaah.
    In sha allah zet t gauw door en loopt de bevalling vlot waqfa sahla in sha allah
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  10. #760
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Ik heb dat ook niet gehad naweeën hmdl

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    laatmijok juist ik ook. Trekt de baarmoeder lekker samen haha

    ben beniewd of hidaya al bevallen is!

    bintfulaan haha komt goed

  12. #762
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Laa.Tahzen Bekijk reactie
    Nee mijn derde. ik ben binnen een uur bevallen. geen weeenstorm, was echt een super maar pittige bevallingelhamdoelillaah.
    Ooh echt goed masha Allah. Kort maar krachtig!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #763
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    laatmijok juist ik ook. Trekt de baarmoeder lekker samen haha

    ben beniewd of hidaya al bevallen is!

    bintfulaan haha komt goed
    Haha nee nog niet..

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #764
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    Nee bij m'n zoontje geen last gehad van naweeën alhamduliAllaah, dus ben benieuwd hoe deze bevalling zal verlopen. Laten we eerst hopen dat de voorweeën eindelijk doorzetten. Word er onderhand moedeloos van. Vanochtend ook al wakker geworden met pijn, maar zet gewoon niet door subhanaAllaah.
    Echt vervelend ja.. heb ook dat die voor of oefenweeen niet doorzetten. In sha Allah een vlotte en voorspoedige bevalling voor ons. Ameen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Hidaya wanneer heb je weer een afspraak bij verloskundige of ziekenhuis? Ik moest eigenlijk met 41+4 een extra controle in het zkh of ik genoeg vruchtwater had en hartje van baby etc. Gelukkig kwam het niet zover. En als je paar cm ontsluiting hebt kun je zeggen dat je gestript wil worden..