1. #61
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Alwayshope wat erg.. in sha Allah gaat het vruchtje groeien. Ameen. Blijf veel bidden en duas doen!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #62
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @alwayshope.. oooh wat voor je meid!! InshaAllah gaat het vruchtje groeie.. miscchien ben je nog niet zo heel ver, dat daarom het vruchtje nog klein is.. yarabi inshaAllah komt het goed..

    @baminoogjes.. van harte gefeliciteerd. InshaAllah een voldragen zwangerschap. Welkom!!

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @hidaya inshallah draag je een gezond vruchtje ya rabbi!!

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    663
    02-08-2012

    Ik meld mij ook zusters. Ik heb net positief getest! Alhamdoeli allah

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @jalllou Mabrouk!!! Moge Allah swt je een gezond kindje geven

  6. #66
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    @hidaya inshallah draag je een gezond vruchtje ya rabbi!!
    Allahouma ameen! Superlief barakaAllahoufieki!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #67
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door jalllou Bekijk reactie
    Ik meld mij ook zusters. Ik heb net positief getest! Alhamdoeli allah
    Mabroeeeek! Echt leuk!
    In sha Allah een voldragen zwangerschap!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    35
    13-04-2014

    Barakkallahoe fiki GreenEyes! Allahoema Ameen!X

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    663
    02-08-2012

    Baraka allahoefiekoem! Wat een lieve reacties.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    663
    02-08-2012

    Jullie ook Incha Allah een gezonde voldragen zwangerschap

  11. #71
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Alwayshope wat erg.. in sha Allah gaat het vruchtje groeien. Ameen. Blijf veel bidden en duas doen!!
    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @alwayshope.. oooh wat voor je meid!! InshaAllah gaat het vruchtje groeie.. miscchien ben je nog niet zo heel ver, dat daarom het vruchtje nog klein is.. yarabi inshaAllah komt het goed..

    @baminoogjes.. van harte gefeliciteerd. InshaAllah een voldragen zwangerschap. Welkom!!
    Allahuma Ameen shokran meiden!
    Ja klopt het kan zo zijn dat ik gewoon nog heel kort ben. De weken wist ze ook niet op de foto staat dat er niet op. Nou ik wacht gewoon tot vrijdag en dan hoop dat ik dat het goed zit In sha Allah.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  12. #72
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @alwayshope.. inshaAllah is dat het gewoon.. spannend! InshaAllah krijg je goed nieuws vrijdag!..ik weet hoe zenuwslopend dit is.. dan duurt de week ineens zolang.. terwijl het normaal super snel voorbij gaat... mn eerste zwangerschap was ook in een miskraam uitgelopen namelijk.. hou moed lieverd!!

  13. #73
    Uiterst Zwak!

    Reacties
    2.639
    10-07-2006

    Citaat Geplaatst door BambiOogjes89 Bekijk reactie
    Hebben jullie wat tips tegen misselijkheid? Heb het de hele dag Door .
    Ik hoor het volgende vaak van vrouwen: voor het opstaan, dus eigenlijk wanneer je nog in bed ligt een beschuit of een cracker eten. Dit helpt blijkbaar vele vrouwen tegen (ochtend) misselijkheid. Ik heb geen last van misselijkheid, ik denk en hoop dat het ergste nu achter de rug is en dat was mijn avondmisselijkheid.

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Allahuma Ameen shokran meiden!
    Ja klopt het kan zo zijn dat ik gewoon nog heel kort ben. De weken wist ze ook niet op de foto staat dat er niet op. Nou ik wacht gewoon tot vrijdag en dan hoop dat ik dat het goed zit In sha Allah.
    Insha Allaah zit het goed zuster en geniet je van een voldragen zwangerschap!

    Ten dode opgeschreven.


  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    413
    10-07-2012

    salaam alaikum. Ik meld me ook.
    ben zwanger van de derde. ben nu 5 weken zwanger en voel nog niks.
    Standaard weet ik zeker dat ik me ellendig zal voelen rond de 6de week.
    dus eeet ik nu alles wat ik maar kan eten hihi. want misselijkheid en erge maagzuur stopt pas bij mij als ik ben bevallen.

  15. #75
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Laa.Tahzen Bekijk reactie
    salaam alaikum. Ik meld me ook.
    ben zwanger van de derde. ben nu 5 weken zwanger en voel nog niks.
    Standaard weet ik zeker dat ik me ellendig zal voelen rond de 6de week.
    dus eeet ik nu alles wat ik maar kan eten hihi. want misselijkheid en erge maagzuur stopt pas bij mij als ik ben bevallen.
    Subhanallah bij elke vrouw is het dus anders. Ben 7 weken en voel niet echt wat. Ben niet misselijk ofzo. Wel krampen en steken soms in mijn buik en moe. Maar ja moeheid kan ook te maken hebben met de ramadan en werk enzo.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)