1. #691
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Dames ik ben gisteren nacht bevallen van een gezonde jongetje alhamdulilaah. Bevallen met 39+2! Het gaat goed met ons alhamdulilah!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #692
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Dames ik ben gisteren nacht bevallen van een gezonde jongetje alhamdulilaah. Bevallen met 39+2! Het gaat goed met ons alhamdulilah!
    Wauw masha Allah gefeliciteerd en geniet ervan

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #693
    MVC Lid

    Reacties
    73
    06-09-2016

    @always hope van harte gefeliciteerd!!!! @Hidaya ben je al bevallen inmiddels xx

  4. #694
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha nee nog steeds niet. Ik ga richting de 41 weken nu. Hoop dat het heel snel begint in sha Allah.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #695
    MVC Lid

    Reacties
    73
    06-09-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha nee nog steeds niet. Ik ga richting de 41 weken nu. Hoop dat het heel snel begint in sha Allah.
    Oooh Inshallah ik dacht opeens net van zou je al bevallen zijn. Spannend Ghair Inshallah trek je het nog?

  6. #696
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @alwayshope. Van harte gefelicteerd meid..

    @hidaya. Nu jij nog inshaAllah.. je bent de enige nog van ons... van deze maand.. succes lieverd..

  7. #697
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door badrinou Bekijk reactie
    Oooh Inshallah ik dacht opeens net van zou je al bevallen zijn. Spannend Ghair Inshallah trek je het nog?
    Nee man ben het echt zat. Dipje. Kan niet slapen en het is gewoon verrot nu. Maar ja lang kan het niet meer duren maar voor mijn gevoel duurt het echt lang subhanallah.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #698
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    @alwayshope. Van harte gefelicteerd meid..

    @hidaya. Nu jij nog inshaAllah.. je bent de enige nog van ons... van deze maand.. succes lieverd..
    Jaa inderdaad! Dankje schat!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #699
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Het kan max nog 1 week duren. Nog even geduld hebben meid. Komt goed
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  10. #700
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    In sha Allah. Ik hoop vannacht nog..

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #701
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    In sha Allah. Ik hoop vannacht nog..
    Hidaya spannend! Hoever was je ook alweer? Hier zit ik zaterdag in Shaae Allaah op 39 weken. Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? M'n bekken doen nu ook echt pijn en word 's nachts (zoals nu) ook echt klaarwakker tijdens het omdraaien. Ik heb het idee dat ik evengoed weer langer dan 40 weken met deze dikke toeter rondloop, ondanks m'n 1 cm ontsluiting. Mohiem we will see in Shaae Allaah.

  12. #702
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    Hidaya spannend! Hoever was je ook alweer? Hier zit ik zaterdag in Shaae Allaah op 39 weken. Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? M'n bekken doen nu ook echt pijn en word 's nachts (zoals nu) ook echt klaarwakker tijdens het omdraaien. Ik heb het idee dat ik evengoed weer langer dan 40 weken met deze dikke toeter rondloop, ondanks m'n 1 cm ontsluiting. Mohiem we will see in Shaae Allaah.
    Jaa spannend en ben er wel klaar voor nu en ook klaar mee! Ben morgen 41 weken. Heb geen ontsluiting nog en kan niet gestript worden. Pff inwendig onderzoek is wel irritant zeg jeetje. Hoop dat alles vanzelf op gang komt!

    Heb af en toe nog wel last van maagzuur maar mn bekken doen wel pijn de laatste dagen.

    Hebben ze je gestript? Als je toch al 1 cm hebt zou ik het wel doen vooral als je het zat bent.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #703
    MVC Lid

    Reacties
    4.844
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jaa spannend en ben er wel klaar voor nu en ook klaar mee! Ben morgen 41 weken. Heb geen ontsluiting nog en kan niet gestript worden. Pff inwendig onderzoek is wel irritant zeg jeetje. Hoop dat alles vanzelf op gang komt!

    Heb af en toe nog wel last van maagzuur maar mn bekken doen wel pijn de laatste dagen.

    Hebben ze je gestript? Als je toch al 1 cm hebt zou ik het wel doen vooral als je het zat bent.
    Oeh spannend schat! Waqfa sahla in Shaae Allaah! En ja dat toucheren is vreselijk. M'n vk had het voorgesteld idd, maar wil toch even mijn lichaam zelf het werk laten doen in Shaae Allaah, des ondanks dat het nu wel zwaar is.

  14. #704
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    bintu laan ben je al aan het wiegel waggelen Hoe gaat het met je en je zoontje?

    Hidaya inshaAllah ben je inmiddels bevallen of is het al begonnen. Dat wachten is killing! Het kan niet lang meer duren

  15. #705
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door BintFulaan Bekijk reactie
    Oeh spannend schat! Waqfa sahla in Shaae Allaah! En ja dat toucheren is vreselijk. M'n vk had het voorgesteld idd, maar wil toch even mijn lichaam zelf het werk laten doen in Shaae Allaah, des ondanks dat het nu wel zwaar is.
    Jaa is beter inderdaad. Ik heb alleen deze week nog en als er dan niks gebeurt dan word ik ingeleid. Ik zie daar echt tegen op, ben allerlei trucjes aan het uitproberen om de weeen op gang te brengen haha.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)