1. #376
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Ik ben 3/4 kilo aangekomen ik ga morgen weer wegen.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #377
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Oh vandaar. Nog eventjes in sha Allah en hoelang hebben jullie nog verlof na de bevalling?

    Ik heb wel pas geleden een groeiecho gehad met 26wkn en idd baby is dan al te groot om in geheel te zien. Bij 35 zal dat al helemaal zo zijn haha ben benieuwd of het dan al is ingedaald.

    Pff is zwaar he en doet echt veel pijn subhanaAllah. Moge Allah het voor ons vergemakkelijken!!! Ben dan zooo toe aan die bevalling dan denk ik laat maar komen.
    Heb je ook dat je er kortademig bij bent? Werk je trouwens veel of ben je gaan minderen nu?
    Klopt. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt voor een pretecho. Wil de kleine toch wel een keer zien voor de bevalling
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  3. #378
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ik ben 3/4 kilo aangekomen ik ga morgen weer wegen.
    Mashallah wat weinig..
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  4. #379
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Damessss hoe ziet jullie babykamer eruit??? Moet nog steeds alles kopen.. erg he. Heb inspiratie nodig

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #380
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Oh vandaar. Nog eventjes in sha Allah en hoelang hebben jullie nog verlof na de bevalling?

    Ik heb wel pas geleden een groeiecho gehad met 26wkn en idd baby is dan al te groot om in geheel te zien. Bij 35 zal dat al helemaal zo zijn haha ben benieuwd of het dan al is ingedaald.

    Pff is zwaar he en doet echt veel pijn subhanaAllah. Moge Allah het voor ons vergemakkelijken!!! Ben dan zooo toe aan die bevalling dan denk ik laat maar komen.
    Heb je ook dat je er kortademig bij bent? Werk je trouwens veel of ben je gaan minderen nu?
    Haha echt he! Nee ik werk nog steeds en nog niet gaan minderen. Als het echt niet gaat dan wel. Maar kortademigheid heb ik ook. Ook als ik op een bepaalde manier lig enzo. Ben snel buiten adem dat ook. Moehiem we hebben dezelfde kwaaltjes haha. Haar schopjes voelen nu ook wat harder aan en soms een vreemd irritant gevoel erbij net stroom ofzo.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ik zal een foto maken als t af is heb wel de meubels al maar nog nik
    S met de kamer gedaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  7. #382
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Toppieeee! Moet nog meubels halen. Dit weekend in sha allah bestellen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ik heb ze vorige week volgens mij binnen gehad nu nog inrichren haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @hidaya ik ben nu 33w en 3d en 10 kilo aangekomen hmdlh

    @alwayshope. Na de bevalling hebben we dan 15 weken als je ervoor nog neemt dan word dat afgetrokken van die 15. Dus probeer zo lang mogelijk te werken

    Vandaag naar gyn alles was goed hmdlh

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-11-2016

    Salaam wa alaikome dames,

    Wie is er doormiddel van clomid zwanger geworden?

  11. #386
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ladies gaan jullie je zorgverzekering aanpassen? Zo ja welke hebben jullie en welke gaan jullie doen?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #387
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ik hoef niet van verzekering te veranderen.. ben bij cz verzekerd.. ziekenhuis hoef ik niet te betalen.. alleen eigen bijdrage van de kraamzorg dan.. dat is dan volgens mij 150 euro...

  13. #388
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Ben zo i zo aanvullend verzekerd altijd al geweest..

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ik ga mn verzekering wel aanpassen zodat mn verblijf in t kraamhotel volledig word vergoed

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  15. #390
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Ik ga mn verzekering wel aanpassen zodat mn verblijf in t kraamhotel volledig word vergoed

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Welke ga je doen want dat wil ik ook. Wil ook naar het kraamhotel.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)