1. #16
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    ong 9 weken zwanger ben 26 januari uitgerekend. afgelopen januari ook bevallen. ben hmdl niet zo misselijk alleen als ik honger heb. misschien omdat ik pas nog zwanger was? vorige zwangerschap had ik elke kwaal die je maar kunt bedenken

  2. #17
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Dames een vraagje..

    A.s dinsdag heb ik de 7 weken echo.. weet zeker dat dit inwendig wordt gedaan omdat het nog erg klein is omniets te zien of het hartje te horen.. is mijn vasten dan ongeldig?.
    bij mijzeiden ze ook inwendig mar vroeg toen of het eerst uitwendig kon. hartje zagen we gewoon kloppen. was toen 6 weken en 4 dagen.

  3. #18
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Iew inwendig moet er niet aan denken. Over 2 weken heb ik ook een echo ik ga ze maar bellen en vragen of het uitwendig kan. Wat gaan ze dan precies in je stoppen???

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #19
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Al_Hoceima_CHIK Bekijk reactie
    De eerste 5 weken heb ik ook niets gevoeld, vanaf de 6de week begon het bij mij. Maar dat verschilt van persoon tot persoon. Sommigen voelen er helemaal niets van hihi. Neen, straks naar de gynaecologe voor de eerste echo insha Allaah! Spannend!
    Ennn hoe was het??

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #20
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door laatmijok Bekijk reactie
    bij mijzeiden ze ook inwendig mar vroeg toen of het eerst uitwendig kon. hartje zagen we gewoon kloppen. was toen 6 weken en 4 dagen.
    Waarom heb je zo vroeg een echo laten.doen? Gewoon zomaar of met eem reden?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Dames een vraagje..

    A.s dinsdag heb ik de 7 weken echo.. weet zeker dat dit inwendig wordt gedaan omdat het nog erg klein is omniets te zien of het hartje te horen.. is mijn vasten dan ongeldig?.
    Kan gewoon aangeven dat je het echt uitwendig wilt hoor. Ik heb dat ook aangegeven met 6 weken en 5 dagen ofzo en kon het gewoon zien en horen het hartje. Deden eerst moeilijk met ja dat is dan niet te zien, en moeten het zeker weten blablabla, maar ik bleef volhouden en toen zeiden ze ok proberen eerst uitwendig en als dat niet lukt dan inwendig. En uitwendig was gewoon duidelijk, dus geef het gewoon bij ze aan en laat je niet ompraten. En anders zeg je eerst uitwendig proberen.

  7. #22
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Aah oke... dan probeer ik dat eerst..het komt omdat bij mijn vorige zwangerschap bij 6 weken niets te zien was uitwendig.. inwendig wel... vandaar mn vraagje. Thnxx meiden.

  8. #23
    Uiterst Zwak!

    Reacties
    2.639
    10-07-2006

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ennn hoe was het??
    Subhana Allaah echt een prachtig gevoel!! Het is onbeschrijfelijk wat je voelt wanneer je het hartje ziet en hoort kloppen. Ik was op slag verliefd!

    Ten dode opgeschreven.


  9. #24
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Waarom heb je zo vroeg een echo laten.doen? Gewoon zomaar of met eem reden?
    had gebeld dat ik een positieve uitslag had. ze vroegen wanneer mijn laatste menstruatie was en daarvan gingen ze uit dat ik op dat moment ong. 3 weken was. toen hebben ze een afspraak met me gemaakt voor weer 3 weken later om te kijken hoe ver ik precies ben. over 2 weken krijg ik me volgende echo met ong 12 weken

  10. #25
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    Heey dames!!

    Het is stilletjes in deze topic.. gaat alles goed met jullie?..

    Spanned ik heb morgen mn eerste echo inshaAllah.. InshaAllah zit alles op zn plekje en zie het hartje kloppenn.. yarabi aminee

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @greeneyes
    Hier gaat het wel hmdlh. Nog steeds misselijkheid maar we komen er wel door.
    Inshallah ya rabbi zie je idd het hartje kloppen. En voel je je al zwanger enz

  12. #27
    Getrouwd.

    Reacties
    1.299
    05-11-2007

    @Latifa.. nee heb nergens last van hamd.. bij mn vorige zwangerschap was het net zo!.. of het moet nog komen natuurlijk het is nog maar het begin.. ben nu 6+5 weken..

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    @ greeneyes ja da kan wel. Want m'n beide zwangerschappen zijn tot nu toe hetzelfde. Ewa ik hoop voor jou dat t zo blijft inshallah

  14. #29
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door greeneyess Bekijk reactie
    Heey dames!!

    Het is stilletjes in deze topic.. gaat alles goed met jullie?..

    Spanned ik heb morgen mn eerste echo inshaAllah.. InshaAllah zit alles op zn plekje en zie het hartje kloppenn.. yarabi aminee
    Ooh superspannend!!! Ben je zenuwachtig? In sha Allah is alles goed en ga je een kloppend hartje zien! Krijg je een inwendige of uitwendige echo?

    Mijn eerste echo is volgende week...

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #30
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ooh sorry ik lees al dat het inwendig wordt.

    Bij mij weet ik het ook niet. Ze zei wel kom met een volle blaas, dus dan doen ze uitwendig toch? Ik ben dan 7 weken en 3 dagen wanneer ik mn echo heb.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)