1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokkaanse crimineel is Nederlandse verblijfsvergunning kwijt

    Staatssecretaris Klaas Dijkhoff (Veiligheid en Justitie) heeft terecht de verblijfsvergunning ingetrokken van een Marokkaanse man die al veertig jaar in Nederland woont maar ongeveer de helft daarvan in de gevangenis doorbracht voor zware misdaden.





    Dat heeft de rechter vrijdag besloten. De man kwam op zevenjarige leeftijd met zijn ouders naar Nederland. De afgelopen ruim dertig jaar maakte hij zich schuldig aan reeksen zware misdrijven, waaronder straatroof. In totaal bracht hij van zijn veertig jaar in Nederland 19,5 jaar in de cel door.

    Nadat hij voor de tweede keer een speciaal voor stelselmatige daders ingestelde maatregel kreeg opgelegd, besloot Dijkhoff om zijn verblijfsvergunning in te trekken. Het besluit werd aan de rechtbank voorgelegd, maar deze stelde de bewindsman in het gelijk.

    Inreisverbod
    "Met zijn handelwijze heeft de man de maatschappij veel schade berokkend en heeft hij de slachtoffers van zijn geweldsfeiten leed en angst aangedaan", zo oordeelde de rechter. "Van enige nuttige bijdrage aan de Nederlandse samenleving is niets gebleken." Dijkhoff legde de man ook een inreisverbod van tien jaar op. Hij zit nu nog in de gevangenis in Nederland.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Niet meer dan normaal. Het Nederlanderschap is een gunst geen recht als je hier heen emigreert. Kies je ervoor je n8et aan onze wetten te houden ga je maar weer weg. Zou eigenlijk met iedereen moeten gebeuren die 2 paspoorten heeft.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Marokkaanse crimineel is Nederlandse verblijfsvergunning kwijt

    Dit geldt alleen voor Marokkanen? ..was het een crimineel geweest met een andere nationaliteit was dit niet gebeurd.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Dit geldt alleen voor Marokkanen? ..was het een crimineel geweest met een andere nationaliteit was dit niet gebeurd.
    Kutracisten meten met 2 maten. Gelijkheidbeginsel is een hoax in NL.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Niet meer dan normaal. Het Nederlanderschap is een gunst geen recht als je hier heen emigreert. Kies je ervoor je n8et aan onze wetten te houden ga je maar weer weg. Zou eigenlijk met iedereen moeten gebeuren die 2 paspoorten heeft.
    Vervang Marokkaan met Israelier..

    En de heer in kwestie had een verblijfsvergunning. En die is ingetrokken, had dus geen NL nationaliteit.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Kutracisten meten met 2 maten. Gelijkheidbeginsel is een hoax in NL.
    Is niks nieuws, en dit soort berichten bevestigen het alleen maar.

    Ik weet 100% zeker dat wanneer het om een Europese of Israëlische crimineel zou gaan hij nooit uitgezet zou worden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Dit geldt alleen voor Marokkanen? ..was het een crimineel geweest met een andere nationaliteit was dit niet gebeurd.
    Zoals de afgelopen jaren uit het nieuws is gebleken geld dit niet louter voor marokkanen.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Jongens, NL is niet meer in te leven

  9. #9
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    Citaat Geplaatst door KongKing Bekijk reactie
    Niemand houdt je tegen om terug te gaan.

    Ik leef hier in Nederland perfect. Heb mijn technische diploma's hier gehaald, ben geen crimineel, heb geen strafblad, heb nooit in de gevangenis gezeten en gedraag me als een normaal mens.

    Jij neemt het blijkbaar op voor criminelen die 20 jaar hebben vastgezeten voor roofovervallen, aanrandingen en verkrachtingen.

    Broeders nemen het op voor broeders misschien?

    Van mij mogen ze ook van diegene die hier geboren zijn de nationaliteit afpakken en terug sturen naar Marokko, en dan kijken hoe snel de criminele afvallige nationalisten zich gaan gedragen als brave hondjes.
    Zo jij bent goed geintegreerd, maar geen zorgen je loopt vanzelf wel tegen de lamp je kunt je pedofiele gevoelens niet voor altijd blijven onderdrukken, dat is integratie

    Vraag de hoge speren over ons verzet en maak de ouderen onze getuigen als je ooit de hoop in ons verloor.
    Wit zijn onze daden, Zwart is onze werkelijkheid. Groen is onze lente, Rood is ons verleden

    The Devil said: "I used to teach the people evil, now I learn from them."


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    740
    10-12-2013

    Terecht. Mensen die denken dat alleen dat voor Marokkanen geldt zitten duidelijk in een slachtofferrol. Genoeg voorbeelden waar het wel gebeurd. Het gaat om verblijfsvergunning en niet om Nederlandsschap. Kan niet wachten tot dat ook wordt geïntroduceerd. Zodat die rotte appels in hun eigenhandig verder kunnen rotten.

  11. #11
    *Dawlatna Mansura*

    Reacties
    1.080
    30-06-2015

    Citaat Geplaatst door KongKing Bekijk reactie
    Jouw geliefde taghoet koning m6 heeft gratie verleend aan 3 pedofielen. Een Belg, een Fransman en een Spanjaard.

    Wat is jouw antwoord daarop?
    Dat we jou nu dus al helemaal niet in Marokko willen hebben tfoe ye vies mannetje blijf gewoon lekker konten likken in Holland oke begrepen !?!

    Vraag de hoge speren over ons verzet en maak de ouderen onze getuigen als je ooit de hoop in ons verloor.
    Wit zijn onze daden, Zwart is onze werkelijkheid. Groen is onze lente, Rood is ons verleden

    The Devil said: "I used to teach the people evil, now I learn from them."


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    283
    28-04-2015

    Dit gebeurt niet zomaar, mensen. Deze man heeft waarschijnlijk een strafblad waarmee je een AH XL kunt vullen. Hij was een stelselmatige dader en heeft 19,5 jaar vastgezeten. Dan ben je tientallen keren in aanraking gekomen met politie. Niet een, twee of drie keer maar echt zeker minimaal 20 maal. NL heeft nog heel lang gewacht en alles gedaan. Zelfs tweemaal een maatregel stelselmatige daders opgelegd? Weten jullie wat een maatregel is? Dat houdt in dat ze hem tweemaal hebben proberen op te voeden maar het heeft niet gewerkt. En pas daarna is zijn verblijfsvergunning ingetrokken.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Maar hier op het forum is een marokkaan bij voorbaat onschuldig.

  14. #14
    HERVORMER

    Reacties
    1.618
    10-07-2015

    Citaat Geplaatst door KongKing Bekijk reactie
    Niemand houdt je tegen om terug te gaan.

    Ik leef hier in Nederland perfect. Heb mijn technische diploma's hier gehaald, ben geen crimineel, heb geen strafblad, heb nooit in de gevangenis gezeten en gedraag me als een normaal mens.

    Jij neemt het blijkbaar op voor criminelen die 20 jaar hebben vastgezeten voor roofovervallen, aanrandingen en verkrachtingen.

    Broeders nemen het op voor broeders misschien?

    Van mij mogen ze ook van diegene die hier geboren zijn de nationaliteit afpakken en terug sturen naar Marokko, en dan kijken hoe snel de criminele afvallige nationalisten zich gaan gedragen als brave hondjes.
    Heel goed jongen !!

    Ook van mij mogen ze alle draaideur criminelen terug sturen. Ze verpesten voor anderen die wel hun best doen, positief bijdragen aan economie en goed functioneren in demaatschappij.

    Nederland is een een prachtig land met volop kansen, open, tolerante en beschaafde samenleving. En zo kan ik oneindig verder gaan.

    Niet voor niets wil heel Afrika en half Azië deze kant komen. Ze zetten zelfs hun leven op het spel. En vaak wanneer ze hier zijn zweren ze hun afkomst tot aan vaderland toe af. Ze gaan liever dood.

    Ik kan hier veel vertellen over Nederlandse bouw- en industrieprocessen. Geloof mij, daar zeg je U voor tegen hoe sterk en organisatorisch dat tot in de puntjes is geregeld.

    Alleen al dat we tussen die technologiën aanwezig mogen zijn, -denk aan schoon drinkwater, afvoer en rioleringen zodat onze huizen niet stinken, gas-,electra- internet-, telefoon-, en televisieverbinding in ieder woning bevinden,- mag je blij en dankbaar zijn dat je ervan deel uitmaakt.

    Zelfs Amerikanen zijn niet zover dat elk burger daar toegang voor heeft
    Albert Einstein: "geef natuur net zoveel terug met hetgeen wat je ervan krijgt. Zo blijft aarde langer houdbaar voor onze nakomelingen"

  15. #15
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dit geld voor alle vreemdelingen die crimineel zijn en de maatschappij grote schade aandoen. Vreemdelingenwet omschrijft dit.
    Feitelijk mag die drempel wel omlaag, want wie hier komt om rotzooi te schoppen moet maar een land vinden waar die het beter kan vinden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.