1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    01-06-2016

    Wat is het verhaal achter jouw huwelijk?

    Hallo,


    Om te beginnen zal ik me eerst even voorstellen, mijn naam is Jennifer Bootsma en ik maak vanuit het productiebedrijf IDTV een nieuwe online serie voor LibelleTV.

    Voor deze nieuwe serie zijn wij op zoek naar vrouwen die voor de camera het verhaal willen vertellen achter hun trouwjurk en hun mooie, grappige, of ontroerende trouwdag.
    Om een zo goed mogelijk beeld van de maatschappij weer te geven zouden willen wij ook graag huwelijken vanuit verschillende culturen delen. Vandaar dat ik mijn oproepje ook hier plaats.

    Wil jij een boekje opendoen over jouw huwelijksdag en vind jij het leuk om jouw trouwjurk weer uit de kast te trekken?

    Geef je dan snel op!
    Stuur een e-mail naar jennifer.bootsma@idtv.nl met de volgende gegevens:
    • Contactgegevens – naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres
    • Een korte samenvatting van jouw bijzondere verhaal. Wat is jouw trouwdatum? Hoe ziet jouw trouwjurk eruit? Waarom koos je voor deze jurk? Hoe verliep jouw huwelijksdag (of wat verwacht je)? Zou je jouw trouwdag zo weer over doen? Hoe staat het nu met jouw huwelijk?

    Vergeet ook niet om bij aanmelding een leuke recente foto van jou en jouw trouwjurk mee te sturen.

    http://www.libelletv.nl/mijn-trouwju...tionele-reden/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    239
    10-05-2016

    Voor zulke dingen moet je niet bij moslima's zijn hoor want wij laten onze vrouwen niet bekijken worden door camerass

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015


  4. #4

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Hoeveel schuift het?

    Je denkt toch niet dat je op de rug van de Marokkaanse vrouw geld gaat verdienen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.154
    25-07-2014

    Marokkaanse feesten zijn complete freakshows dat wil je niet op tv hebben
    My head is a jungle

Tags voor deze discussie