1. #2341
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    waarom referentie naar een Afrikaanse land kon je niet iets anders verzinnen
    Moeilijk, aangezien daar gemiddeld de armste landen zijn.
    Kan ik verder ook niks aan doen.

  2. #2342
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Moeilijk, aangezien daar gemiddeld de armste landen zijn.
    Kan ik verder ook niks aan doen.
    je kon nog steeds wat anders verzinnen maar goed als jij aan arm denkt denk je dus gelijk aan Afrika..

  3. #2343
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    je kon nog steeds wat anders verzinnen maar goed als jij aan arm denkt denk je dus gelijk aan Afrika..
    Niet alleen maar wel vooral, als het om continenten gaat.
    Weet je hoe dat komt?
    Omdat het zo is.

    Nogmaals, kan ik niks aan doen.
    Je bent natuurlijk op zoek naar foutjes van mij, maar die ga je hierin niet vinden.
    Check eens een ranglijst van armste landen ter wereld.

  4. #2344
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Daar kun je het gehele zorgbudget van een klein Afrikaans land voor overnemen :|
    Mwah Spanje heeft het ook erg moeilijk.

    Voor zulke gewaagde uitspraken moet je wel Afrikaanse studies hebben gedaan. Afrika is leeggeplunderd en vernederd tot aan hun beenmerg door de bloedige Europese koloniale verleden.

    Denk bijv. aan de Belgische holocaust in Congo. Circa 10 miljoen Congoloze doden door die patatvreters.

    De racistische apartheid in Zuid Afrika mede gefinancierd door Nederlandse beleidsmakers.

    Als alle Europese landen de gestolen schatkisten teruggeven aan Afrika dan praat je gauw over een prijsindex waarde van 1000 miljard euro.

  5. #2345
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Mwah Spanje heeft het ook erg moeilijk.

    Voor zulke gewaagde uitspraken moet je wel Afrikaanse studies hebben gedaan. Afrika is leeggeplunderd en vernederd tot aan hun beenmerg door de bloedige Europese koloniale verleden.

    Denk bijv. aan de Belgische holocaust in Congo. Circa 10 miljoen Congoloze doden door die patatvreters.

    De racistische apartheid in Zuid Afrika mede gefinancierd door Nederlandse beleidsmakers.

    Als alle Europese landen de gestolen schatkisten teruggeven aan Afrika dan praat je gauw over een prijsindex waarde van 1000 miljard euro.
    Ik ken de problemen.
    Ik zeg noch impliceer dat ze het aan zichzelf te wijten hebben.
    Waarom lezen mensen altijd meer in dingen dan er zijn?

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK114514/

    In terms of U.S. dollars, low-income countries spent $25 per person on health in 2009 versus the more than $4,600 per person spent in high-income countries. In the Africa region of the World Health Organization (which includes all countries of Africa, not just the low-income countries), per capita health spending was $83, less than 2 percent of the average spending in high-income countries.

    Spanje heeft t weliswaar niet makkelijk, maar is rijker dan elk Afrikaans of Zuid Amerikaans land gok ik en geeft meer uit aan zorg dan die landen.

  6. #2346
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik ken de problemen.
    Ik zeg noch impliceer dat ze het aan zichzelf te wijten hebben.
    Waarom lezen mensen altijd meer in dingen dan er zijn?

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK114514/

    In terms of U.S. dollars, low-income countries spent $25 per person on health in 2009 versus the more than $4,600 per person spent in high-income countries. In the Africa region of the World Health Organization (which includes all countries of Africa, not just the low-income countries), per capita health spending was $83, less than 2 percent of the average spending in high-income countries.

    Spanje heeft t weliswaar niet makkelijk, maar is rijker dan elk Afrikaans of Zuid Amerikaans land gok ik en geeft meer uit aan zorg dan die landen.
    Maar dan nog, je opmerking was degelijk misplaats.

    Als ik zei Zimbabwaanse club koopt Mbappa voor 300 miljoen euro, dan had ik het een beetje begrepen.

    Spanje heeft niets met Afrika te maken.

  7. #2347
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Maar dan nog, je opmerking was degelijk misplaats.

    Als ik zei Zimbabwaanse club koopt Mbappa voor 300 miljoen euro, dan had ik het een beetje begrepen.

    Spanje heeft niets met Afrika te maken.
    Jij kwam met dat Spanje het ook moeilijk heeft.
    Ik zie niet helemaal in wat er misplaatst aan was, maar prima.
    Dan zal ik voortaan zeggen dat het het budget van veel arme landen etc is.

  8. #2348
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Jij kwam met dat Spanje het ook moeilijk heeft.
    Ik zie niet helemaal in wat er misplaatst aan was, maar prima.
    Dan zal ik voortaan zeggen dat het het budget van veel arme landen etc is.
    Nee maar mijn bedoeling is we moeten de Afrikaanse gemeenschap de kans geven om door te ontwikkelen en niet steeds in een stigma te zetten.

    Ik ben die doneer reclames op NL tv spuugzat met huilende Afrikaanse babies, terwijl Afrika nog vol zit met grondstoppen bijv voor telefoons en harde werkers.

  9. #2349
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Barcelona sign forward Martin Braithwaite from Leganes on a four-and-a-half year contract for 18m euros La Liga gave Barcelona the chance to sign a striker outside of the transfer window due to injuries


    Wat een club..

  10. #2350
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wat een club..

    Schande idd met Bartomeu.

  11. #2351
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Barca heeft een Deen gehaald voor de geblesseerde Dembele.