1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Jaap Stam ontkent dat die aan het praten is met Reading voor managers rol.
    Maar de geruchten in Engeland zijn te sterk.

    --------

    Lijkt me duidelijk Barca....
    Ara lflous of zoek verder.....


  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Mooi en nu aan de slag!

    Ik wil PSV alvast feliciteren met het kampioenschap voor de komende jaren. Dit is echt een slechte keuze, hij past totaal niet bij Ajax.

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Zlatan gaat denk ik naar West Ham of een andere onverwachte club in de Premier League
    Hij gaat denk ik naar Arsenal, aangezien hij CL wilt spelen, dus Man United heeft pech denk ik.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Vind ik toch wel breaking news.De net gedegradeerde Benitez zou akkoord zijn gegaan met een 3 jarig contract.
    Is inderdaad opvallend, weet je hoe zwaar een seizoen is in de Championship, ze spelen daar 46 wedstrijden, dat is in ieder geval 2x per week.

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Fischer is door de keuring en heeft getekend bij het gepromoveerde Middlesbrough zei die tegen Deense TV2 OJ. Ajax krijgt 5mil euro.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278962
    Hij was zo te zien echt wanhopig, en er was blijkbaar weinig belangstelling voor hem, Middlesbrough is nou niet bepaald een topclub. Maar hij was gewoon niet goed genoeg.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Boussoufa heeft contact gehad met een club uit de Nederlandse top drie, niet met Ajax . Blijft dus Feyenoord of PSV over.
    Ik ga woedend worden als hij bij PSV tekent. Ik roep al jaren dat hij terug naar Ajax moet gaan. Met spelers als Boussoufa en Huntelaar koop je als het ware het kampioenschap.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Gundogan naar City voor 26mil euro?
    Volgens Bild wordt de deal vandaag nog afgerond.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Zaakwaarnemer Bacca van AC Milan zou naar Londen gaan om te kijken naar het contract wat op tafel ligt.
    Niet van Chelsea of Arsenal maar West Ham.

    Ajax en Huntelaar wachten op Schalke.
    Nog 1 jaar contract.
    Dus of verlengen of weg gaan.

    Er is bevestigd dat Bruma met Inter aan het praten is (al een tijdje).

  7. #52
    TazourakhtBniAbdelah

    Reacties
    465
    07-02-2016

    Mourad Batna staat in de belangstelling van Anderlecht, Galatasaray, Antalyaspor, Udinese en Zamalek.
    Abdoellah Ibn 'Amr Ibn al 'Aas verhaalde dat de Profeet (Vrede zij met hem) zei:
    "De wereld is een genieting, en de beste van haar genietingen is een goede vrouw."


    [Sahieh Muslim]

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Everton gaat vol voor Ronald Koeman, dus jammer voor F de Boer. En ik las dat Van Der Wiel en Blind in de belangstelling staan van Barca, vraag me af wie dit soort nonsens geruchten bedenken, ze zijn beide niet goed genoeg, dat weet iedereen. En Van Persie kan naar Lazio Roma voor 10 miljoen.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Koeman ===> Everton

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    StuartJamesGNM twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 19:55:08

    Understand that Arsenal have triggered the release clause in Jamie Vardy's contract. Leicester still determined to keep hold of him.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    671
    16-12-2015

    Watford FC toont interesse in Omar el Kaddouri.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    671
    16-12-2015

    Juventus wil Slimani binnen halen voor 25 Miljoen Euro

  13. #58
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Bartra van Barcelona naar Dortmund

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    De kans is groot dat Iliass Bel Hassani een transfer gaat maken, want het Algemeen Dagblad meldt dat de afgelopen dagen clubs uit Turkije, Duitsland en Italië zich voor de 23-jarige aanvallende middenvelder hebben gemeld.



    Was een goeie voor Feyenoord geweest.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    671
    16-12-2015

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    De kans is groot dat Iliass Bel Hassani een transfer gaat maken, want het Algemeen Dagblad meldt dat de afgelopen dagen clubs uit Turkije, Duitsland en Italië zich voor de 23-jarige aanvallende middenvelder hebben gemeld.



    Was een goeie voor Feyenoord geweest.
    ben benieuwd om welke clubs het gaat.