1. #16
    We are only a moment

    Reacties
    868
    08-04-2014

    Xhaka is binnen voor 32 mil, lijkt me een goede speler. Geen hartpijn meer met Flamini en Arteta meer op het middenveld. Nu nog Lukaku/Benzema en Benatia/Stones

    “Keep your head high and your middle finger higher.".


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Goal meldt dat Leicester, Tottenham en Arsenal interesse hebben in Slimani.

    Maar Portugese TV station SIC Noticias meldt dat Wenger bezig is met een serieus bod.
    Zijn afkoopclausule is maar 23.5 mil pond.

    Dus hup hup, waar wacht je op Wenger.




    Citaat Geplaatst door Chupacabra Bekijk reactie
    Xhaka is binnen voor 32 mil, lijkt me een goede speler. Geen hartpijn meer met Flamini en Arteta meer op het middenveld. Nu nog Lukaku/Benzema en Benatia/Stones
    Heb je voorgaande jaren eerder van deze Xhaka geruchten gehoord?
    Ik niet.
    Ewa nu lees ik dat ze al heel lang scouts stuurden om te kijken of het een eendagsvlieg was.

    Daarom zijn ze diep in die portemonnee gegaan voor een tot nu toe nog onbekende Xhaka.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Vind ik toch wel breaking news.

    De net gedegradeerde Benitez zou akkoord zijn gegaan met een 3jarig contract.

    Hij had in zn contract een clausule waardoor Newcastle bij degradatie hem niet kon houden.
    Dat liet hij in zn contract opnemen.

    Hij zei, ik teken op 2 voorwaarden, dat ik controle krijg over de transfers EN dat ik niemand hoef te verkopen.
    En daar zijn ze mee akkoord gegaan.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Portugese A Bola meldt dat Liverpool bereid is om de 60mil euro afkoopsom van Brahimi op tafel te leggen.

    AC Milan en Juventus liggen ook op de loer.



    Als de deal doorgaat, verbreekt de club eigen record.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Bayern wordt door de krant in verband gebracht met Leroy Sané, het toptalent van Schalke 04. Hij heeft een clausule in zijn contract staan, waardoor hij volgend jaar zomer voor 37 miljoen euro opgehaald kan worden. Bayern durft daar echter niet op te wachten, omdat Manchester City ook serieuze belangstelling heeft, en zou nu al 45 tot 60 miljoen euro willen betalen. Het is ook mogelijk dat Sebastian Rode in de deal wordt betrokken, om de vraagprijs iets te drukken.

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    77.569
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Macherano van Barcelona is op weg naar Juventus

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Leicester club record aankoop en flop Kramaric die Feyenoord vorig seizoen bijna binnen had heeft bij Hoffenheim getekend.


  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Ajax wil na jodentrainer Bozs nu ook een joodse spits.

    Peter Bosz beloofde dinsdagavond na de met 0-1 verloren bekerfinale tegen Maccabi Haifa dat hij geen spelers van Maccabi Tel Aviv mee zou nemen naar Ajax, maar volgens ONE gaat de 52-jarige trainer zich mogelijk niet aan die belofte houden. Hij heeft namelijk interesse in Eran Zahavi.
    /
    Het Israëlische medium meldt woensdag dat de Amsterdammers de verrichtingen van de 28-jarige Zahavi ongeveer drie maanden in de gaten houden, maar dat een transfer door de overstap van Bosz naar Ajax wel eens in een stroomversnelling terecht zou kunnen komen. Zahavi scoorde dit seizoen 36 keer in 39 officiële wedstrijden voor Maccabi.



    JODUHHHHHH

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Deze gast houdt toch wel de meeste clubs in de wacht.

    Leicester had al een contract op tafel gelegd voor hem maar hij is daar niet op ingegaan.
    PSG gaat deze week met hem praten.

    Maar als hij weg gaat heeft hij liever een binnenlandse transfer.
    En dus hebben United en Liverpool hoop.


  10. #25
    We are only a moment

    Reacties
    868
    08-04-2014

    [QUOTE=Gunnerfan;130911142Heb je voorgaande jaren eerder van deze Xhaka geruchten gehoord?
    Ik niet.
    Ewa nu lees ik dat ze al heel lang scouts stuurden om te kijken of het een eendagsvlieg was.

    Daarom zijn ze diep in die portemonnee gegaan voor een tot nu toe nog onbekende Xhaka.[/QUOTE]Hij was met shaqiri de grote talenten in de jeugd, wel van gehoord.
    Hij is hard, leider, zieke pass en lange ballen. Precies wat Arsenal nodig heeft, samen met Wilshere een blok vormen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

    “Keep your head high and your middle finger higher.".


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Fischer is door de keuring en heeft getekend bij het gepromoveerde Middlesbrough zei die tegen Deense TV2 OJ.
    Ajax krijgt 5mil euro.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278962

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    De lach van Zlatan nadat een journalist tijdens persconferentie vroeg naar de United en Mourinho geruchten.

    Wat gezien wordt als een hint.



    https://www.youtube.com/watch?v=84kpX0XABG8

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Fischer is door de keuring en heeft getekend bij het gepromoveerde Middlesbrough zei die tegen Deense TV2 OJ.
    Ajax krijgt 5mil euro.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278962
    Huhh hoe kan da?dit was toch de nieuwe Laudrup?

    ajax en het ophemelen van hun eigen talenten

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Huhh hoe kan da?dit was toch de nieuwe Laudrup?

    ajax en het ophemelen van hun eigen talenten
    >>> Blessureleed

    Was by the way 'De nieuwe Bergkamp'

  15. #30