1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.454
    07-12-2014

    Ik heb dus contact met een sous/chleuh

    Maar soms vergeet ik dat het ook gewoon Marokkanen zijn. Ze hebben ook zo van die typische swassa koppen.
    We hebben trouwens geen gsm-contact. Ik ken hem van het werk.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    174
    26-02-2014

    Ik snap je niet.
    -

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.454
    07-12-2014

    Hahaha i know ben echt raar. Al zeg ik het zelf!

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    6.265
    11-12-2011

    Wil je dat we nu voor je gaan klappen, wat is je punt precies?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.454
    07-12-2014

    Ja ik verwacht staande ovatie, menna geklap

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    174
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Flowers_ Bekijk reactie
    Hahaha i know ben echt raar. Al zeg ik het zelf!
    Zijn gewoon Marokkanen. Er werkt toevallig een meisje met me. Haar vader is chloeh en haar moeder tabdarst. Leuke mix.
    -

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Ik heb dus contact met een Brabantse
    Maar soms vergeet ik dat het ook gewoon Nederlanders zijn. Ze hebben ook zo van die typische kaaskoppen.
    We hebben trouwens geen gsm-contact. Ik ken haar van het werk.

    (dit ben jij in een notendop, gek he )
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    159
    26-10-2013

    Ik vind cleuh mooi lieve leuke mensen, Vrouwen zijn vaak heel mooi maar bedekken zich en tonnen hun schoonheid niet aan jan en alleman

  9. #9
    Dictum factum

    Reacties
    2.229
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Flowers_ Bekijk reactie
    Maar soms vergeet ik dat het ook gewoon Marokkanen zijn. Ze hebben ook zo van die typische swassa koppen.
    We hebben trouwens geen gsm-contact. Ik ken hem van het werk.
    \cleuh is wat anders dan sous...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    735
    25-04-2016

    Ichelhiyen is geen synoniem van Isousiyen.

  11. #11
    Niet meer in gebruik

    Reacties
    35
    08-03-2014

    Haha Swassa zijn net Chinezen. Ze hebben allemaal dezelfde hoofd. Best grappig.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    159
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door Opperboef Bekijk reactie
    Haha Swassa zijn net Chinezen. Ze hebben allemaal dezelfde hoofd. Best grappig.
    Ja echt? Heb er juist gezien met heel grote ogen blauw etc dus waar haal jij je verslag vandaan?

  13. #13
    Niet meer in gebruik

    Reacties
    35
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door Karima_1985 Bekijk reactie
    Ja echt? Heb er juist gezien met heel grote ogen blauw etc dus waar haal jij je verslag vandaan?
    Dan hebben ze waarschijnlijk een paar trappen op hun ogen gehad, dan heb je idd blauwe ogen want elke soessie die ik ken heeft gewoon een typische soessiekop. Inclusief de soessiechikies.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    159
    26-10-2013

    Citaat Geplaatst door Opperboef Bekijk reactie
    Dan hebben ze waarschijnlijk een paar trappen op hun ogen gehad, dan heb je idd blauwe ogen want elke soessie die ik ken heeft gewoon een typische soessiekop. Inclusief de soessiechikies.
    Ik geloof je, in je omgeving zitten er toevallig een paar 2 Of 3 die je aanziet als iedereen. Kan ik net even goed zeggen de meeste rwaffa zijn dwergen en heel erg wit en dik en vaak een grote kromme neus, klopt toch niet maar die heb je er tussen zitten

  15. #15
    Niet meer in gebruik

    Reacties
    35
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door Karima_1985 Bekijk reactie
    Ja echt? Heb er juist gezien met heel grote ogen blauw etc dus waar haal jij je verslag vandaan?
    Citaat Geplaatst door Karima_1985 Bekijk reactie
    Ik geloof je, in je omgeving zitten er toevallig een paar 2 Of 3 die je aanziet als iedereen. Kan ik net even goed zeggen de meeste rwaffa zijn dwergen en heel erg wit en dik en vaak een grote kromme neus, klopt toch niet maar die heb je er tussen zitten
    Ja maar qua gezicht is een soessie gewoon meteen te herkennen. Gewoon typerend.