1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    20-05-2016

    Post Hulp gezocht bij mijn onderzoek

    Beste Marokko Community,

    Even voorstellen: ik ben Rubin, 21 jaar en bachelorstudent aan de universiteit Utrecht. Ik ben druk bezig met het schrijven van mijn scriptie. De eerste participanten zijn binnen, maar ik heb er nog veel nodig. Ik hoop dat mijn oproep binnen dit topic thuis hoort en het op dit forum mag (blijven) staan. Ik vind het namelijk ook erg belangrijk om niet alleen 'autochtone Nederlandse' participanten mee te nemen in mijn onderzoek, maar ook bijvoorbeeld mensen die geboren zijn in Marokko of mensen waarvan (een van) de ouder(s) daar geboren is. Jullie zijn immers ook Nederlanders en als ik alleen Henk en Ingrid mee neem in mijn onderzoek, dan geeft dat vertekenende resultaten. En dat zou zonde zijn.

    Mijn bacheloronderzoek gaat over het draagvlak voor de participatiesamenleving in Nederland. Het gaat bij mijn onderzoek vooral over de eigen verantwoordelijkheid die vanuit de overheid wordt verwacht van de burgers met betrekking tot de zorg van hulpbehoevende ouderen. Er wordt in de enquete onder andere gevraagd naar waar u de verantwoordelijkheid voor de zorg van hulpbehoevende ouderen legt, maar ook bijvoorbeeld naar hoe u hierin de rolverdeling van mannen envrouwen ziet.

    Het invullen van de enquete kan in ieder geval tot 1 juni en kost u slechts tien minuten. Enige voorwaarde voor het meedoen is dat u 30 jaar of ouder bent. De enquete is in te vullen via de volgende link:

    http://onderzoekzorg.limequery.com/i...184781?lang=nl

    Gaat dit onderwerp u nou erg aan? Of wilt u mij nog meer helpen om af te studeren? Deel dan de bovenstaande link ook met uw partner en/of een aantal familieleden of vrienden (die 30 jaar of ouder zijn). Een grotere respons maakt mijn conclusie namelijk sterker.

    Alvast bedankt voor het invullen en/of delen en als u vragen of opmerkingen heeft dan hoor ik het heel graag!

    Met vriendelijke groet,

    Rubin ten Broeke

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2
    20-05-2016

    Thumbs up Vragenlijst over zorg en participatiesamenleving: nog een aantal mensen gezocht

    Hoi allemaal! Ik ben nog steeds op zoek naar een aantal mensen die mijn vragenlijst willen invullen. Invullen kost echt niet meer dan tien minuten en jullie zouden me geweldig helpen! Alvast bedankt, groetjes Rubin

Tags voor deze discussie