1. #1
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    De Marokkaane vrouw & conditie

    Ik merk echt dat over het algemeen de conditie van de Marokkaanse vrouw (inclusief mezelf) en ook de jonge meiden vaak slecht is. Het is ook echt niet alleen bij de zware vrouwen, ook de meiden en vrouwen die helemaal niet dik zijn.
    Vaak kunnen ze wel uren volhouden in temmara bv in de keuken staan, poetsen en al dat soort dingen (uithoudingsvermogen is wel goed!). Alleen als je ze bv de trap op ziet lopen of een stukje moeten rennen voor de bus zijn ze buiten adem.

    Herkenbaar?

    Hoe zit het met jullie conditie?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    29-04-2005

    Geen probleem eerlijk gezegd ik ga 2 keer per week naar de sportschool, en doe alles op de fiets...Je moet er ook tijd voor maken en willen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Merk ik juist niet in mijn omgeving. De ouderen wel ja, logisch. Maar gewoon de jonge meiden zijn gewoon lekker actief hoor.

  4. #4
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door stresskip Bekijk reactie
    Geen probleem eerlijk gezegd ik ga 2 keer per week naar de sportschool, en doe alles op de fiets...Je moet er ook tijd voor maken en willen
    Ik fiets ook een half uur heen en een half uur terug naar mijn werk, maar daar is het lichaam aan gewend is geen bijzondere oefening meer.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  5. #5
    Alhamdullillah

    Reacties
    1.738
    08-03-2007

    Mijn conditie is om eerlijk te zijn super goed. Ik train normaliter 5 dagen per week, omdat ik fanatiek bezig was. Maar met stage gaat dat moeilijk dus ik train nu 2 keer per week en soms 3. Maar goed nog 2 weken en dan kan ik weer volop trainen in shaa Allah.