Poll resultaten: Zijn er mensen nog geintersseerd? Zal ik verder schrijven?

Stemmers
3. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    3 100,00%
  • Nee

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    from hate to love!

    Hee dames/heren,

    Vanaf vandaag zal ik een verhaal beginnen. Ik ben altijd al
    een stille lezer geweest, maar nadat ik zoveel verhalen heb gelezen
    Heb ik besloten om ook een verhaal te beginnen.
    Dus bij deze haha.

    Er zijn een aantal regels!
    1. Hou het netjes in de reacties, dus geen gescheld of iets dergelijks!
    2. Geen ruzies
    3. Geen discussie over iets wat niks met het verhaal te maken heeft!
    4. Mijn verhaal niet kopiëren zonder mijn toestemming!

    Feedback is altijd welkom

    Voor de rest is iedereen welkom om mijn verhaal te lezen.
    laten we er een gezellige boel van maken♡

    Heel veel lees plezier♥♥

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Hier sta ik dan voor het grote paleis. Hier waar ik de rest van mijn leven verder ga werken. Ik keek op mijn horloge en zag dat het 5 uur s’morgends was, de zon kwam ook langzamer hand te voorschijn. Ik was ruim op tijd. Ik was super zenuwachtig als ik in* de verte iemand mijn kant zag oplopen. Het was een vrouw die ik ongeveer het zelfde als mijn leeftijd schatte. Ze zag er heel mooi een deftig uit. je zag haar mooie zwarte style haren heen en weer bewegen. Hoe dichter bij er zij kwam hoe meer ik haar strenge gezichtsuitdrukking zag. Ze was zeker mooie maar ze had niet echt een bepaald vriendelijke uitstraling. Ze stond boven aan de trap en keek mij streng aan. Ben jij Lina marabi zei ze en keek mij vragend aan. ik zag nu doe veel make-up ze wel niet op had. je kon gewoon met een kwast over haar gezicht gaan en de muren gaan verven. ja dat ben ik zei ik knikkend. Volg mij zei ze streng. Ik wou vragen waar we naar toe zouden gaan maar na dat ik haar gezichtsuitdrukking had gezien hield ik maar mijn mond. Ik liep achter haar aan en keek onder tussen om mij heen. Vol bewondering keek ik naar de mega grootte paleis. Wat was het mooi. De gouden muren en plafond die mooie gedecoreerd is met verschillende figuurtjes. we liepen verder richting een hele grote gouden deur. Als we voor de deur stonden duwde 2 portierwachters de deur voor ons open. we kammen in een hele grote zaal te recht. Waar een lange mooie gedekte tafel stond. Een echte koninklijke tafel. ik zag allemaal bediendes heen en weer lopen met borden en schalen ect. Ze brachten allemaal lekker ontbijt naar binnen. En het rook heerlijk. Ik kreeg er automatisch honger van. de vrouw draaide zich om. Dit is de eetzaal waar de koninklijke familie eet, zoals je ziet zijn* al bezig met het dekken van de tafel. Ik knikte en volgde haar verder. We liepen weer door een grote gouden deur heen maar de stond al open. we kwamen nu in een gang terecht. Aan de muren hingen allemaal schilderijen. Aan het einde van de gang was er een deur. We liepen die deur binnen en kwamen terecht in mega grote keuken. In heel mijn leven lang heb ik nog nooit zo een grote keuken gezien, je zag allemaal mensen aan het werken. De keuken was verdeeld. Je had een gedeelde waar ze afwassen/spoelen/drogen, een gedeelde waar ze kokken, een gedeelde waar ze het eten klaar legde voor de serveerders en aan de andere kant was er een hele grote tafel waar ik een aantal mensen zag zitten eten. Ik denk dat daar de medewerkers eten. Ik keek om mij heen en zag dat alle jongen vrouwen het zelfde droegen. Een zwarte rok tot aan de knieën en boven op een witte blouse. En de jongen mannen een nette zwarte broek met een witte blouse. De vrouwen hadden korte short aan die je over je rok doet. Het zag er best wel leuk uit.* de wat ouderen vrouwen die ik ongeveer 35 en ouder schat droegen een lange rok met een blouse. Alleen de kokken droegen speciale koks kleding aan. ik schrikte op als ik een boze gezicht voor mij zag. Ik ben tegen aan het praten schreeuwde ze hard* in mijn gezicht en ik voelde zelfs een paar druppels spuug op mijn gezicht. iedereen die aanwezig was stopte even met wat ze bezig waren en keken allemaal onze richting op. Ik schrok van de toon waarop ze mij aanspraak. Mijn ogen werden grote en keek haar vies. Ik probeerde mij zwaar in te houden want ik haatte het als mensen zo tegen mij praten. Als ik tegen jou praat* wil ik dat je naar mij luistert, ik praat hier niet tegen de muur! Heb je mij begrepen beleerde ze in mijn gezicht. wat had ik zin om tegen haar terug te schreeuwen en haar duidelijk te maken dat ze niet zo tegen mij moest praten. Maar ik moest mijn wel inhouden ben hier amper een uur. Dit hier is de keuken. Hier wordt alle eten bereid ect. Ik keek om mij heen en zag iedereen nog steeds naar ons kijken. Wat lopen jullie zo te kijken als een stelletje apen, werken werken tempo krijste ze. Ik keek haar geschrokken aan en zag dat iedereen snel weer terug aan het werk ging. Ik schrok ervan. Ik zag dat iedereen bang van* haar was.* nou ze weet niet met wie ze te maken heeft als ze zo tegen mij gaat schreeuwen. Hell no dat ik accepteer dat er zo tegen mij zou gesproken woorden. Ben geen hond. Ze liep naar de keuken tafel en gooide de papieren die ze in haar handen had op tafel. zit zei ze op een bazige manier. Ik had er echt genoeg van. Ik keek haar met een woedende gezicht aan. pardon?? Je kan het ook op een vriendelijk manieren vragen!! Ze keek mij geschrokken aan ze had niet verwacht dat ik terug zo praten. Ze keek mij vies* aan. hoe durf op zo een manier tegen mij te praten je bent niet eens een uur hier en hebt nu al een grote mond. Nou, vind je het gek als je mij op die manier aanpreekt. Ga je gewoon verder spreken!! Als je niet heel snel je mond houd zal ik je gelijk laten zien en voelen hoe het hier aan toegaat als je tegen spreekt en nog eens een grote mond geeft. Het is dat het je eerste dag is. Ik rolde met mijn ogen en ging zitten zonder nog verder naar haar geblaf te luisteren. Ze keek mij met grote ogen aan en trok haar stoel naar achter en na ook plaats. Ik had niet door dat iedereen naar mij keek. Ze hadden niet verwacht dat ik zou tegenspreken. ik zag allemaal geschrokken blikken als ik om mijn heen keek. Ik negeerde hun blikken en keek richt de teamleider aan. Ze schoof het blaadje onder mijn neus en gaf mij een pen. Tegen dit onder en wees naar een plek op het blad. ik liet mijn ogen over de letters glijden. ik zag dat ze ongeduldig zat te wachten. maar trok mij er niks van aan.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    39
    29-01-2013

    Mooi beginn

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik heb de laatste stukje wat aangepast.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Citaat Geplaatst door areeba Bekijk reactie
    Mooi beginn
    dankjewel schat

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Mijn ogen bleven hangen op het bedrag wat er stond. €2500-, per maand. Wauw nog niet heb ik zoiets verdiend. Maar wat verwacht je anders als je in het koninklijke huis werkt. Verder zag ik niet echt iets bijzonderstaan. Ik zette snel een krabbeltje en schoof het blaad terug. Ze stond op en deed een tekenen dat ik haar moet volgen. We liepen terug de lange gang in richting de goude deur. Wat ik nog niet had op gemerkt is dat er links van de goude deur nog een deur stond. Maar van een normaal formaat. Ze maakte de deur open. Er liep een trap naar beneden toe. Het leek net een kleder. Ik voelde een rilling over mijn lichaam heen gaan. Beneden aangekomen stond ik in een mega lange gang. Met allemaal deuren. Het leek net een gevangenis. Dit zijn de slaapkamers. We liepen 3 deuren voorbij als we voor een deur stopte. Ze maakte de deur open en liep zonder pardon naar binnen. Als er een meisje van de schrik een kreet los lieten. Ik stond in schock. De vrouw kent echt gewoon geen schaamte. Ze deed net alsof het meisje lucht was. Ze stond er bijna in haar nakkie. Ze verstopte xich gelijk achter een kast. Dit wordt jou slaapkamer! Je zal een kamer delen met haar en wees naar het meisje. Over een half uurtje vrwacht ik jou met dat pakje en wees naar een stapeltje kleding op mijn bed, boven in de keuken en liep zonder nog wat te zeggen weg. Nog helemaal in shock keek ik om mijn heen. Ik liep naar de lange gang en zag dat ze al weg was. Ik draaide mij om en liep de kamer weer terug binnen. Ik zag dat mijn koffers al op mijn bed lagen. Ik zag het meisje bang naar mij kijken. Ik liep naar haar toen en gaf haar een hand. Ik ben Lina. Ze staarde een tijdje naar mijn hand. Ik zag dat ze aarzelde maar schudde toch mij de hand. Ik ben Selma zij ze met een piep stem. Mooi naam, nou zo alles je zit wordt ik dus je nieuwe kamegenoot. Ze keek mij aan en knikte. Oke dat wordt dan ook gezellig dacht ik bij mij zelf. Ik draaide mij om en knalde bijna tegen de stapelbed aan. Ik kreeg het benauwd door de kleine ruimte. Het was een kamer van 3 bij 3 meter ofzo. Er paste net een stapelbed in 1 kleding kast. Draaide mij naar selma om. Hoe kun jij hier slapen?? Nou ik weet niet of ik het hier ga volhouden. Het moet maar antwoorden ze rustig terug. Dus je kan toch praten. Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Het was een mooie meisje. Ze had donkerbruine ogen, donkerbruine haren tot net boven haar schouders. Ze had ook zo een pakje aan net als de ander meisjes. Ik schatte haar net als mij 20 jaar. Ik pakte de kleding van mijn bed. Salma waar kan ik mij omkleden. Ze keek beschaamd naar beneden. Hier, er is geen ander plek. Ik keek met open ogen naar haar. Ik ga naar boven naar de keuken dan kan je rustig omkleden. Ik zie je zo boven in de keuken. Ze liep de kamer uit. Ik deed de deur dicht en wou het op slot draaien, als ik zag dat er geen slot op deur aanwezig was. Vloekend trok ik het pakje aan wat voor klaar gelegd was. Ik weet niet hoelang ik het hier ga volhouden maar ik denk dat het niet lang zal duren!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Morgen zal ik verder gaan!

    Slaaplekker♡

  8. #8
    Ait-Wayagher

    Reacties
    7
    04-03-2014

    Heell leuk begin! UPP
    Gr. Me☺❤

    "Make your heart the most beautiful thing about you."


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Hallotjes,

    Ik zal rond 9/10 uur insha'allah een vervolgje plaatsen

    groetjes
    saltje

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik keek in de spiegel die aan de kale muur hing. Ik haalde het elastiek uit mijn haar. Mijn krullen vielen over mijn schouders heen. Ik maakt mijn haren vast in een hoge staart en deed de mini schortje nog om en spoot wat parfum op. Ik keurde mijzelf goed in de spiegel en keek op mijn horloge en zag dat ik nog 15 minuten had. Ik ruimde 1 van mijn koffers op, de andere zal ik wel straks doen. Ik had nog 5 min. Ik pakt mijn telefoon en verstopte het onder mijn kussen. Ik liep de deur uit en sloot het achter mij. Ik liep richting de trap. De muren van de gang waren kaal. Waardoor het een akelig gevoel gaf. Ik liep snel de trap op. Ik zag al de bediendes druk heen en weer aan het lopen. Ik liep snel door naar de keuken En zag de teamleider daar al aan het wachten. Toen ze mij in het oog had keek ze op haar horloge. Je bent net op tijd sprak ze. Ik knikte en liep naar haar toe. Vandaag ga je beginnen met alle wc schoonmaken en de vloer dweilen en aan het einde van je shift de vuilniszakken buiten zetten zei ze maar haar duivelse stem. Ik wist zeker dat ze het deed, omdat ik haar net tegen sprak voor iedereen. Ik keek boos naar haar. Ik moest echt gaan slikken wat had ik zin om die grijns van haar gezicht af te slaan. Ik ben hier niet eens een paar uurtjes en had nu al spijt van mijn keus. Je kamergenoot zal je alles aan wijzen en uitleggen. Ze wou net weg lopen als ik haar terug trok. Raak mij nooit maar dan ook nooit meer aan! Heb je dat begrepen. Zei ze met haar kattig stem. Heel even en haar haren stonden overeind. Ik negeerde haar opmerking. Ten eerste mijn kamergenoot heeft een naam en ten tweede je hoeft nogmaals niet zo te schreeuwen. Ze keek mij aan. Haar ogen spuwde vuur uit. Tegen wie denk je wel dat je het hebt. Salma kwam naar mij toegelopen en gaf mij een blik dat ik stil moest blijven. Ik moest mij echt met moeite in houden. Wanneer heb ik pauze durfde ik nog te vragen. Ze keek mij nu nog bozer aan. Vandaag krijg jij geen pauze schreeuwde ze weer in mijn gezicht en liep de keuken uit. Ik keek haar met grote ogen nog na. Als ik haar niet meer zag draaide ik mij om en zag iedereen weer kijken. Lina hoe kan je zo tegen de teamleider te praten. Ja ammehoela ze hoeft niet zo te schreeuwen tegen mij. Ze kan ook gewoon normaal praten of niet. Ik ben toch geen hond of wel soms. Salma keek mij hoofd schuddend aan. Jij durft wel zeg, en dan nog wel op je eerste werk dag. Ze trok mijn naar de eettafel in de keuken, waar een paar mensen zaten te eten. Hoe heet zij eigenlijk vroeg ik Salma. Geen idee Lina niemand durft het haar te vragen. We noemen haar gewoon mevrouw. Wat is zij een bitch zeg, ze had zich ook niet eens voorgesteld, ze kent mij niet eens en blaft al meteen in mijn gezicht. De eerst volgende keer zal ik het haar vragen. Nou dan kent ze mij nog niet. Want ik pik dit niet hoor. Lina je moet echt oppassen je bent hier net en hebt al problemen. Ze zal je echt weg sturen. Dat kan mij dan echt geen moer schelen Salma. Sorry hoor maar dat is echt geen mens maar een blaffende hond. En dan de klusjes die zij mij geeft om te doen. Like serious zie ik eruit als een poetsvrouw! Oké, Lina nu even adam halen. Ik zuchten diepe en plofte neer op 1 van de keuken stoelen. Salma bracht mij een glas water en gaf mij een broodje met kaas. Ik bedankte haar en dronk mijn glas water in 1 teug op en at het broodje op. Ik bracht mijn glas en bord naar de kant waar ze de afwas deden. Ik zou het zelf afwassen als er een vrouw mij tegen hield. Kom hier schat ik doe het wel ga jij maar even bij komen. Je bent hier nog nieuwe. Nee joh dat maakt mij niets uit, ik doe het wel. Ga niet met mij in discussie want die win je toch niet sprak Salma die naast mij kwam staan. Ik keek naar Salma en glimlacht naar haar. Ze kwam nu veel losser. Ze leek mij echt een leuke meid. Lina dit is mijn moeder Fadoua, mama dit is Lina, ze komt hier bij ons werken. Ja dat had ik al vernomen zei Fadoua. Ik gaf de moeder van Salma de 4 gebruikelijke kusjes. Er kwam ook 1 van de koks naast mij staan. Het was een best wel oud vrouwtje die ik rond de 45 jaar schatte. Ze keek mij aan en lachte naar mij. Je bent een vrouw met ballen aan haar lijf. Nog nooit heeft iemand de teamleider op die manier aangesproken. Ze reikte mij haar hand toen, ik ben Fatima. Ik nam haar hand in ontvangst, ik ben Lina. Ook haar gaf ik de 4 gebruikelijke kusjes. Ze trok mij mee naar de kok gedeelte. Wil je wat eten mijn dochter. Zal ik wat voor je klaar maken?? Nee bedankt galti(tante) Fatima, ik heb al gegeten. Salma had voor een broodje klaargemaakt. Ze keek mij met stralende ogen aan. Wat ben je toch prachtig met je mooie groene ogen en je mooie licht bruine krullen. Ik keek beschaamd naar beneden en bedankt haar. Galti Fatima, ik neem Lina even mee zodat ik haar alles kan laten zien en kan uitleggen. Is goed mijn dochters ik zie jullie straks. Ze kuste ons beide op onze wangen. We zwaaide nog naar de moeder van Fadoua en liepen de keuken uit. Op naar mijn eerste klusjes. Ik hoop dat de wc’s er niet erg aan toe zijn. Ik hield mijn hart vast.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Salma maakt een deur open die zich aan de linkerkant van de keuken deur bevond en pakte er een kar uit met aller schoonmaken materiaal en schoonmaakmiddelen er op. Oké, ben je er klaar voor Lina? Ik schudde met mijn hoofd ik kon wel janken. We liepen naar die lift toe zich aan de rechterkant van de keuken deur bevond. We stapte in en Salma drukte op de knop waar nummer 2 op stond. We stapte de lift uit en kwamen in een heel sjiek ingericht gang te recht. Er lag een bordeaux tapijt over grond geen. Ook hier waren de muren gedecoreerd met allerlei figuren. Er hing een hele lange grote spiegel aan de muur. Dit was de grootste spiegel die ik ooit in mijn leven had gezien. Ik keek in de spiegel naar mezelf en moedigde mijzelf aan. Kom op Lina je kunt het. Salma lachte mij uit en verklaarde mij voor gek. Nou Lina aan welke vleugel wil je eerste beginnen. Ik keek haar niet begrijpend aan. Ze begon te lachen. Dit paleis is mega groot. Je staat nu in een kleine hal. Zoals je ziet zijn er allemaal gangen. Aan de linker gang bevindt zich de vleugel van de oudste zoon van de majesteit. Als je hier recht doorgaat van de oudste dochter. Aan de rechterkant bevind zich de vleugel van de jongste zoon van de majesteit en dan heb je nog een etage hier boven en daar bevinden zich de vleugel de jongste dochter en de vleugel van de majesteit en zijn vrouw. op de begane grond is de grote eetzaal en dan heb je nog 2 mega grote zalen en dan nog 2 wat kleine zalen. In de mega grote zalen houden ze meestal de bruiloft en de wat kleinere zalen meestal kleine bijeenkomsten ect. op de 3de etage bevind zich alle vergaderzalen. Op de 4de etage bevind zich een bibliotheek. Geloof mij Lina alles je daar bent zullen echt verdwalen. Als laatste hebben ze op de 5de etage binnen zwembaden. Met aller verschillende zwembaden, bubbelbad. Ook heb je daar een plek waar ze massage geven en dan nog een paar sauna's. Dit alleen nog het huis van als je weet wat er zich buiten allemaal bevind zal je schrikken. Maar dat vertel ik je allemaal wel straks. Ik nam afscheid van Salma. We zouden elkaar straks in de keuken zien. Ik hoefde alleen de badkamers van de majesteit, prinsen en de prinsessen te doen. ik leep als eerst naar de vleugel van de jongeste zoon. Ik moest een lange gang uitlopen. Als ik bij een grote deur stond. Er stonden 2 mannen voor de deur. Ik was best zenuwachtig. Goedemorgen mannen. Ik kom de badkamer van de prins schoonmaken. Ik zag ze overleggen. Je kunt verder lopen u krijgt 15 minuten de tijd. Ik knikte. De deur werd voor mij open gemaakt. Ik liep naar binnen. Wat was het groot. ik liep wat verder naar binnen en zag aan mijn linkerkant en kamer. Ik was te nieuwsgierig en liep naar de deur toe, het stond al open. het was een mega grote inloopkast. Alles wat gesorteerd op kleur en op kleding stukken. Zelfs de boxers hingen aan een rek. Er hingen allemaal pakken gestreken en al. Maar je zag ook gewoon normale kleding zoals spijkerbroeken, T-shirts ect. Ik liep de kast uit en liep terug naar de slaapkamer. Er was in het midden van de kamer tegen de muur aan een grote bed. Het was al netjes opgemaakt. Ik liep verder de kamer in en liep door een andere deur en zag dat het een woonkamer was. het was prachtig om te zien. ik snel terug aangezien ik maar 15 had gekregen. Ik zag dat de douch wat verder naast het bed was. ik pakte mijn schoonmaak spullen en liep de badkamer in. Ik schrok als ik zag hoe groot het wel niet was. ik wist niet waar te beginnen. Het was in het Goud ingericht met allerlei verschillende decoratie op de vloer, muren en de plafond. ik moest nu wel op schieten, heb geen zin in problemen met de bewakers. Ik pakte de wc borstel en begon de wc te boenen. ik pakte uit de kar een andere borstel en boende de douch schoon. je kon zien dat de prins net had gedoucht. Ik dweilde de vloer en ruimde mijn spullen bij elkaar. Ik vulde de zeep, handdoeken bij die in de kast lagen in de badkamer. duwde de kar de badkamer uit en liet de badkamer schoon en fris achter. Ik verliet de kamer en bedankte de heren. ik werd moe van al die lange gangen. Ik liep naar de vleugel van de jongste prinses. Ook voor haar deur stonden 2 bewakers. Is de prinses in haar kamer? Ja zei 1 van de mannen. Ik ben van de schoonmaakdienst en kom de prinses de badkamer schoonmaken. Ik zag de mannen weer overleggen. Als 1 van de mannen naar binnen liep. Je moet even wacht. Hij is toestemming gaan vragen of je nu naar binnen mag. Ik knikte en wachtte geduldig af. niet veel later kwam de man terug en gaf aan dat ik naar binnen mocht. Ik liep naar binnen en zag dat de prinses opgemaakt werd door iemand. Ik geloof een privé visagiste. Goedemorgen prinses, ik kom uw badkamer schoonmaken. Ze keek mijn richting op en stond op. Ik deed automatch een stap naar achteren. Wat was ze een prachtig. Ze had lichtbruine krullen boven haar schouder en had van die mooie groen/gele ogen. Ze was heel mooie lichtjes opgemaakt. Ze had een mooie bordeaux zomerjurk je aan tot net boven haar knie en had zwarte pumps aan van louboutin. Ik herkende het door de rode zool. Ze keek mij vriendelijk aan en vroeg of ik nieuw was. ik knikte en wist niks te zeggen. Je hoeft voor niet te schamen hoor zei ze lachend. Ben je hier nieuw, want ik heb je hier nog nooit eerder gezien. Ja dat klopt, het is vandaag mijn eerste dag hier prinses. Ze keek mij aan. je mag mij gewoon Soraya noemen. Ze reikte haar arm naar mij toe. ik stond versteld. Ik hoorde allemaal verhalen dat de prinses allemaal krengen waren doordat ze zoveel verwend werden. Maar prinses Soraya leek mij een heel vriendelijk. Ik nam haar hand in ontvangst. Ik ben Lina. Mooi naam heb je Lina. Dankjewel u heeft ook een mooie naam. Kom op Lina ga je mij nu serieus met U aanspreken. We zijn volgens mij even oud lachte ze. Ik moest er ook om lachen. Ik had voor dat ik hier kwam een hele lijst gekregen hoe ik jullie moet aanspreken. Nee joh gek bij mij hoeft dat allemaal niet. Ik ben ook maar een gewone mensen. Ik moest lachen en wees naar haar kamer. Gewone mensen hebben dit niet. Oké oké , het enige verschil is dat ik luxer leven maar zoveel is daar niet aan. nou geef mij maar dit luxe hoor. Ze moest lachen. Ik ga maar snel je badkamer schoonmaak voordat ik de teamleider weer op mijn dak krijg. Hoezo weer vroeg ze. ik ben hier niet eens een dag en heb al meerder malen een discussie met haar gehad. Soraya begon opeens heel hard te lachen. Ik keek haar vragend aan. ja sorry ik zie haar chagrijnige blik al voor mij zei ze nog steeds lachend. Trek je niks van haar aan, ze eenmaal een bitch. Ik wist niet of ik het haar kon vragen maar vroeg het toch maar. Mag je haar niet? Lang verhaal zei ze. om het maar kort samen te vatten. Het is mijn broer Samir de vriendin. Nadat haar ouders overleden zijn heeft mijn broer haar aangeboden om bij ons te komen wonen Want, ze had niemand meer. Na tuurlijk kon ze dat niet weigeren. Wie wilt er nou niet in het paleis wonen. ze deed zich zelf heel zielig voor. Ik had een hele goede band met mijn broer samir maar dat veranderde dus toen ze hier bij ons kwam wonen. na 4 jaar gratis op onze kosten genoten te hebben. stelde ik haar voor om ook een bijdrage zo leveren en iets moest doen in plaats alleen maar zitten luieren. Mijn broer vond het een goede idee. Ze was tegen maar had geen andere keus. Vanaf dat moment dat ze een hekel aan mij gekregen. ze steekt mijn broer steeds op tegen mij. Door allemaal leugentjes over mij te verzinnen. Waardoor ik en mijn broer steeds ruzie kregen. Ik stond in shock wat ze mij vertelde wat een bitch floepte ik er per ongelijk uit. ik schrok er van en deed mijn hand voor mij mond. Sorry het floepte zomaar uit mijn mond. Maakt niks uit ik vind haar ook een bitch. Het is leuk je gesprokken te hebben Lina, je bent een leuke meisje. Jammer dat mijn broer niet zulke meisjes als jou tegen komen. Ik moest er van blozen. Zo schattig ben je al je bloost. Hou op Nadia je maakt het alleen maar erger. Lachte ze. ik ga maar eens beginnen met de badkamer schoonmaken. Hopelijk heb je er geen puinhoop van gemaakt. Nee wees maar gerust ik ben heel netjes. Dat dacht ik al. ze had een hele mooie slaapkamer. Het was een grote kamer met alles er in. Ik liep de badkamer binnen en begon het goed schoon te maken. ik stond versteld. Wat was het toch een leuke meid. Gelukkig niet van die meiden met veel kapsones en die zich heel hoog voelen omdat ze veel geld hebben of iets dergelijks. Als ik alles had geboend. Ruimde ik alle mijn spullen bij elkaar en liep de badkamer uit. ik zag dat de visagiste bezig was met haar haren. ik liep naar Soraya toe. ik ga er vandoor Soraya. Je bent echt een hele leuk meid. Ik ben blij je ontmoet te hebben. ik vind jou ook een super leuke meid. Ik nam afscheid van haar en liep haar kamer uit. wat was het toch een schat. Ik voelde mij meteen weer vrolijk. Ik groeten bewakers. Ze groette mij vriendelijk terug en liep richting de vleugel van prins Samir.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    nog een super mega vervolgje voor het slapen gaan.
    ik zal morgen verder gaan
    slaaplekker everyone

    xoxo
    Saltje

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    374
    17-04-2003

    Mooi verhaal, ga verder
    vergeet nooit dat Allah je ziet, waar je ook bent en wat je ook doet!!!!!!!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik liep de gang in. Richting de kamer van de prins. Wat ik raar vond, was dat er hier geen 2 bewakers stonden. Ik wist even niet wat te doen. Maar besloot dan gewoon te kloppen op de deur. Na dat ik de 2de keer had geklopt en er geen gehoor uit de kamer kwam. Besloot ik maar de deur gewoon open te maken. Ik deed de deur voorzichtig open en liep naar binnen. Ik duwde mijn schoonmaak kar ook naar binnen. Ik draaide mij om als ik opeens iemand uit een deur zag komen. Ik bleef helemaal verstijfd staan. Ik wist niet wat te doen. Hij keek op en zag mij ook staan. Hij keek geschrokken naar mij. Wat zag hij er hot uit. Hij had alleen een handdoek om zijn middel. Je zag zijn gespierde boven lichaam. Als ik door had dat hij zag dat ik hem helemaal aan het bestuderen was. Werd ik knal rood en keek naar de grond toe. Sorry, prins ik wist niet dat u hier was, ik had 2 keer op de deur geklopt maar kreeg geen gehoor. Stotterde ik aan 1 stuk door. Heb je nog nooit van 3 keer kloppen gehoord? En waar zijn mijn bewakers. Ik had ze nog duidelijke gezet dat niemand mij mocht storen. Wat een arrogante zak. Er staan geen bewakers voor de deur prins. Ik draaide mij om en wou de deur net open maken. Als hij mij tegen hield. Waar denk je naar toe te gaan? Ik wil gaan vertrekken prins, ik zal later wel terug komen zei ik heel droog. Ik keek hem verder niet aan en wachtte niet op zijn antwoord en verliet met mijn karretje zijn vertrek. Wat een arrogante zak. Hij had duidelijke een dikke nek over zich zelf. Ik kon mij zelf voor de kop slaan dat ik hem helemaal zat te bestuderen. Ik had het zelf niet door. Totdat ik zijn arrogante blik zag. Hij had wel een hele knappe arrogante blik. Hij had groen ogen, en zijn lichtbruine haren, waar nog water uitdruppelde van het douche. Ik werd automatisch rood en maakte dat ik weg kwam. In de gang kwam ik die bitch nog tegen. Ze keek mij met een dodelijke blik aan en liep mik straal voorbij. Ze passen heel goed bij elkaar. Even arrogant en beide een dikke nek. Ik liep richting de lift en drukte op de 2de etage. Ting! De deuren gingen open en ik stapte de lift uit. Ik wist niet waar ik precies naar toe moest. Ik stond nu in de hal. Ee waren 2 gangen. Ik vermoedde dat de gang rechts de vertrek van de majesteit is en zijn vrouw. Aangezien er begin van de gang al 2 bewakers stonden. Ik liep op de bewakers af en vroeg waar de vertrek van de majesteit was. 1 van de mannen bevestigde mijn vermoeden. Ik was even aan het twijfelen welke vleugel ik als eerst zou doen. En besloot toch maar met de van de prinses te beginnen. Ik groeten de mannen en liep naar de andere gang toe. Ik kwam aan bij het vertrek van de prinses en vroeg of ik naar binnen kon gaan om de badkamer schoon te maken. Ik kon naar binnen gaan. Ik maakte de deur open en stak mijn hoofd eerst naar binnen. Niemand is er. Ik duwde de deur verder open en liep naar binnen. Er was niemand te bekennen. Ik keek om mijn heen en liet mijn ogen vallen op een grote foto die aan de muur hing. Ik liep er naar toe. Het is een volgens mij een gezinsfoto. Ik zag de koning en koningin in het midden staan. Naast de koning stond die arrogante zak Samir en naast de koningin stond Soraya. Wat zag ze er prachtig uit. In haar mooie zwarte cocktailjurk. Het was allemaal bewerkt met steentjes. Naast haar stond er een andere jonge man. Het viel mij op dat ze heel erg op elkaar leken. je zou denken dat ze een tweeling zijn. Hij had ook wat weg van zijn broer Samir. Zijn ogen en de vorm van hun neus. Voor de koning en koning stond er een kleine schattig meisje. Ze leek weer op Soraya. Ze hadden dezelfde kleur ogen en haren. Het was een hele leuke foto. De kamer was ook heel meisjes achtig in gericht. Ik schatte haar op de foto ongeveer 6 jaar. Ik wou mij net omdraaien als ik een schattig meisje zag binnen komen. Het was het meisje op de foto. Ze keek mij raar aan. Ze liep naar haar toe en ging om mijn knieën zitten zodat ik op haar lengte zat. Ik gaf haar een hand. Hallo, mooie prinsesje, ik ben Lina en hoe heet jij? Ze keek een tijdje naar mijn hand maar schudde toch mijn hand. Ik ben Soumaya zei ze verlegen. Wat een mooie naam heb jij. Ja, ik weet het. Mijn papa heeft mij zo genoemd. Wat was ze toch schattig. Soumaya ik kom jou badkamer schoonmaken. vindt jij het goed als ik je badkamer schoonmaak. Ze keek mij raar aan. Waarom kijk je zo zei ik lachend. Jij bent de eerste die mij toestemming vraagt. De andere komen gewoon mijn kamer binnen en gaan daarna weg. Ik pakte haar kleine handje vast en aaide erover. Zal ik je vertellen wat je moet doen als de eerst volgende keer iemand zonder jou toestemming naar binnen komt. Dan moet je ze zeggen dat ze naar buiten moeten gaan en pas naar binnen mogen als ze jou toestemming hebben gevraagd. Als ze niet luisteren dan duw je ze gewoon je kamer uit. Ze begon te giechelen. Onverwachts sprong ze op mij en gaf mij een knuffel. Waardoor ik naar achter viel en zij op mij viel. Opdat moment ging de deur open. Ik zag de woedende blik van Samir. Ik wist meteen hoe laat het was. Hij stapte op mij af en trok mij bij mijn arm omhoog. Ik keek nu recht in zijn woedende ogen. Eerst loop je mijn kamer binnen zonder wat te zeggen en nu loop je nog eens met mijn zusje te spelen. ik trok mijzelf uit zijn greep. Ik was het echt zat. Prins of geen prins. De net had ik zijn geblaf geslikt maar nu pik ik het niet meer. Ten eerst zei met mijn wijsvinger omhoog, had ik 2 keer op jou deur geklopt en ten tweede, ik was niet met je zusje aan het spelen. ze sprong onverwachts op mij waardoor ik naar achter viel en zij op mij viel siste ik hem toe. Hij pakte mij terug bij mijn armen en kneep mijn arm bijna fijn. ik liet een kreet los door de pijn. Ik zag Soumaya bang naast het bed zitten. Voor ik het wist werd ik ruw mee getrokken door hem en gooide hij mij in de gang. Neem haar mee en gooi haar in de kelder. Ik verstijfde. De twee bewakers pakte mij ruw vast. Ik schreeuwde dat ze mij moesten loslaten. ik gaf ze beide een klap op hun achterhoofd. Horen jullie mij soms niet ik zeg toch laat mij los. Ik stippelde tegen maar kon mij zelf niet los krijgen. We liepen naar beneden toe. Ik zag in de verte Salma lopen. Salma schreeuwde ik haar toe. Ze draaide zich om en zag dat ik mee werd genomen. Ze rende naar mij toe. Wat gebeurd er vroeg ze aan 1 van de bewakers. Ze moet naar de kelder gebracht worden. WAT zei Salma in paniek. Lina wat heb je toch gedaan. Salma probeerde de mannen over te halen maar tevergeefs. Het zijn de orders van de prins zeiden ze in koor en liepen verder. Salma help mij, wat gaan ze met mij doen schreeuwde ik. ik hoorde Salma nog wat roepen maar kon het niet goed horen. We liepen de hoek om. Ik had geen idee waar ze mij naar toe brachten. We liepen naar buiten. Ik werd van boven de trap naar beneden gegooid. Ik kwam met mijn hoofd hard tegen de grond aan. Ik voelde hoe het bloed over mijn gezicht glijden. Ik kreunde van de pijn en voelde mij duizelig worden. Ik voelde mij zelf langzaam mijn bewustzijn verliezen. Ik voelde nog hoe ik werd opgepakt. Als alles zwart voor mijn ogen werd.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Wat denkt ze wel niet tegen wie ze het heeft. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een bediende die mij op die toon aanspreekt. Waar haalt ze het lef vandaag schreeuwde hij tegen Soraya. rustig, je hoeft niet te schreeuwen, ik sta hier naast jou. Welke bediende was het dan Samir? Ik weet het niet ze heeft lichtbruine krullen en ze had het in een hoge staart gezet. Ze heeft groene ogen. Zo broer je hebt haar wel goed bekeken. Samir werd rood. Soraya lachte ze wist wie hij bedoelde. Je bedoelt Lina zei Sorayas. haar broer keek haar scheef aan. Hoe weet jij hoe ze heet. Ze was vanmorgen hier ook in mijn kamer. Het is een hele mooie leuke meid. Soraya wist dat haar broer niet boos was om het feit dat ze hem zo aanspraak. Hij is kwaad omdat er nog nooit door iemand op zijn plek is gezet zelfs zijn vriendin nisrien durft het niet. Ze is pracht he grote broer. Samir werd nu nog roder en verklaarde haar voor gek en verliet haar kamer. Hij broer is nooit komen klagen bij haar om een bediende meestal stuurt hij ze meteen weg. Maar Lina heeft hij niet weggestuurd maar in de kelder geplaatst. Soraya stond op. Ze zou naar Lina gaan om haar eruit te halen. Ze moest in zich zelf grinniken. Ze is hier pas een dag en ze zet iedereen al op zijn plaatst. Zelfs mijn broer Samir. Ze liep richting de kleder en vroeg aan de bewakers op de deur op te maken voor haar. Sorry prinses we mogen voor niemand open maken het zijn de orders van prins Samir. Soraya deed haar handen in haar zij en keek ze boos aan. Wie ben ik vroeg ze aan de bewakers. U bent de prinses zei 1 van de bewakers met een knalrode hoofd. Goed je weet het dus. Ik geef jou nu een order om de deur voor mij open te maken en heel snel ook. De bewaker wist niet hoe snel hij de deur moest open maken. Ze liep naar binnen en zag Lina al zitten. Ze had het met haar te doen. Haar broer kon af en toe echt een zak zijn.

    ik maakte mijn ogen open en keek om mij heen. Waar was ik? Auw mijn hoofd. Ik voelde mijn hoofd bonken. Ik voelde aan mijn hoofd en voelde dat er verband over hoofd is gewikkeld. Ik herinnerde het weer. Ik keek om heen. Dit zat in de kelder. mijn handen en benen deden vreselijk pijn van de val. Ik stroopte mijn mouw omhoog en zag dat ik een grote schaafwond had. Mijn kleding zaten onder het bloed. Ik kroop in een hoekje en maakt mijzelf heel klein. Ik legde mijn handen op mijn knieën en liet mijn hoofd erop rusten. ik voelde mijn tranen achter mijn ogen prikkelen. Ik liet ze de vrijeloop. Waar ben ik in godsnaam beland. Ik wil terug naar mijn oude baantje. Ook al verdiende ik daar weinig. Ik had het in ieder geval naar mijn zin. Ik moest denken aan mijn lieve ouders allahrahmoe die 1 jaar geleden zijn omgekomen in een vliegtuig ongeluk. Ze kwamen van mekkah. Ik was in ieder geval blij dat ze naar de mooiste plek op aarde zijn geweest. Ik miste ze vreselijk. Door al dat gehuil deed mijn hoofd er alleen maar pijn er van. Ik veegde mijn tranen weg. Ik moest in slaap zijn gevallen. Want ik voelde iemand mijn heen en weer bewegen. Ik maakte mijn ogen open en schok als ik zag dat het Soraya was. ik stond in een keer op maar zakte snel door mijn benen door de pijn. Soraya kon mij net op tijd vangen. Ze schrok als ze al het bloed op mijn kleding zag. Ze deed haar hand voor haar mond en keek mijn verschrikt aan. Wat hebben ze je aan gedaan.