Poll resultaten: Zijn er mensen nog geintersseerd? Zal ik verder schrijven?

Stemmers
3. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    3 100,00%
  • Nee

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    123
    04-10-2003

    Ik reageer nooit ben altijd een stiller lezer maar aub meid kom met een groot vervolg

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-06-2016

    Love this story...
    Heel mooi geschreven!!

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    107
    12-05-2015

    Vervolg aubbbb

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik rende als een speer naar mijn kamer en knalde de deur dicht. Ik ploft neer op mijn bed. Ik kon het nog steeds niet geloven. Salma heeft nisrien geholpen. Ze wilde mij dood hebben. Waarom weet ik niet. Ik heb geen idee wat ik ze heb aangedaan, dat ze mij zelfs dood willen hebben. Ik kon dit niet langer volhouden. Ik wil eerst weten van salma waarom ze haar heeft geholpen. Ik stond op en verliet mijn kamer. Ik liep richting de keuken in de hoop selma daar te vinden. Eenmaal aangekomen in de keuken was selma nergens te bekennen. Ik liep naar de moeder van selma die druk bezig was. Ik tikte haar aan en ze draaide zich in een ruk om. Ze schrok duidelijk. Alsof ze wat te verbergen had. Zenuwachtig keek ze mij aan. ‘sorry galtie ik wilde u niet laten schrikken. Ik wilde alleen vragen of je selma ergens had gezien.’. Ik probeerde zo vrolijk te klinken. ‘ nee ik heb geen idee, ze is vast ergens bezig’ zei ze zenuwachtig. Ik keek haar raar aan en besloot het maar te negeren. Ik knikte en liep bij haar weg. Ik was om te ontploffen. Ik was ver weg met mijn gedachtes dat ik Samir niet had zien aankomen. Ik liep hem straal voorbij. In de verte hoorde ik selma de stem. Ik liep erop af. Ze was bezig in de eetzaal. Ik liep op haar af en trok haar eindje van iedereen vandaan. Ze stribbelde tegen maar als ze mijn blik zag. Liep ze braaf mee. ‘ je loopt nu meteen met mij mee en je heb geen andere keus heb je mij begrepen’ sisste ik haat toe. Je kon duidelijk zien dat ze schrok van mij en dat ze wist hoelaat het was. Braaf liep ze mee naar mijn kantoor. Eenmaal aangekomen knalde ik de deur achter ons dicht. Schrokken nam ze een stap naar achteren. ‘ZIT’ beveel ik haar. Ze ging meteen zitten. Ze durfde mij niet aan te kijken. Ik pakte mijn laptop en legde het voor haar neus. Ze had geen andere keus dan kijken naar het scherm. Ik startte de video en observeerde haar zwijgzaam. Ik zag dat ze schrok van de beelden. Haar huis kleurde lijkbleek. ‘ LEG UIT’ schreeuwde ik haar toe en knalde de laptop dicht. ‘ iikkk kann hettt uit legggenn’ stotterde ze aan een stuk door. Ze begin te huilen en zakte door haar knieën. ‘ HOU DIE KROKODILLENTRANEN BIJ JE EN STA OP’. Ze stond meteen op en veegde haar tranen weg. ‘IK WACHTTTTTT’. Ze keek mij aan en begon met haar verhaal. ‘ Lina als allereest je moet mij geloven. Ik had dot niet gewild. Dit was niet uit mijn eigen wil. AUB je moet mij geloven. 1 dag voor de brand. Kwam Nisrien naar mij toe, ik was toen druk bezig in de salon. Er was niemand aanwezig. Ik was helemaal alleen. Nisrien kwam dus naar mij toe en trok mij bij mijn haren en duwde mij op de grond. Ik wist niet wat mij over kwam. Zomaar uit het niets kreeg ik klappen. Ik moest binnen 5 minuten bij haar op kantoor zijn. Ik dacht dat ik wat verkeerds had gedaan. Maar dat bleek het dus niet te zien. Toen ik bij haar pp kantoor was. Zij ze mij dat ik haar moest helpen om van jou af te komen. Geloof mij Lina, ik zei meteen dat ik niet aan mee deed. Maar zoals je weet accepteer ze geen nee. Ik begon mij te dreigen dat ze mijn ouders zou gaan vermoorden. Ik geloofde haar niet en zei steeds nee. Maar toen ze plots een pistool te voorscheen haalde. Wist ik dat ze het meende. Ik zweer je het lina ik wilde het echt niet maar ik had geen andere keus. Ik kreeg van haar de opdracht om jou naar de keuken te lokken. Het was niet de bedoeling dat prinses soumaya mee zou komen. Nog voordat ik haar kon stoppen dat ze al het vuur naar binnen gegooid. Het was ook de bedoeling dat ik eerst de keuken zou verlaten maar ze was dus ook van plan om mij te doden. toen ontstond er brand en geschreeuw. Op dat moment realiseerde ik mij wat ik had gedaan. Ik had gewoon en duivel geholpen om jou van kant te maken. Maar je moet mij geloven ik had geen andere keus Lina.’ Begon ze te janken. ‘ JE HEBT ALTIJD EEN KEUS, IK DACHT DAT WIJ VREINDINNEN WAREN MAAR IK HAD HET BLIJKBAAR MIS. JE HAD NAAR MIJ METEEN MOETEN KOMEN. BESEF JE WEL DAT DE PRINSES DOOD HAD KUNNEN ZIJN. JE WEET ALS DE KONINKLIJKE FAMILIE HIERACHTER KOMT HANGEN JULLIE ALLEBEI. IK HEB GEEN ANDERE KEUS. JE HEBT MIJ ZWAAR TELEURGESTELD. IK WIL HELEMAAL NIKS MAAR DAN OOK NIKS MEER MET HOU TE MAKEN HEBBEN’ schreeuwde ik in haar gezicht. Ik pakte mijn laptop en verliet mijn kantoor en liet haar in jankende achter. Ik twijfelde of ik naar de koning moest gaan of beter naar Samir. Ik besloot om toch maar naar de koning te gaan. Ik liep naar zijn vertrek. Zijn vertrek werd zwaar bewaakt. Ik liep naar 1 van de bewakers en vroeg of ik de koning kon spreken en dat het dringend was. De bewaker liep naar binnen en kwam niet veel later terug. ‘ hij is nu in een belangrijke vergadering. De vergadering is bijna afgerond. Je kan over een kleine halfuurtje naar binnen . Ik knikte en liep naar de keuken en haalde wat water. Ik nam plaats aan de grootte keuken tafel. Er speelde van alles door mijn hoofd heen. Het voelde net of mijn hoofd elk moment kom ontploffen. Als dat niet erg genoeg was kwam er een aantal mannen vol paniek naar binnen gerend en schreeuwde dat iemand van uit het raam was gesprongen. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik hoopte niet wie ik denk dat het is. Ik rende in paniek naar buiten. Wat ik beter niet had kunnen doen. Want wat ik daar aantrof en zag. zal voor altijd in mijn netvlies gegraveerd blijven..

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    592
    17-08-2010

    Ga gauw verder! Je schrijft prachtig!

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-06-2014

    Verder omgg zo mooi verhaal

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    15
    03-02-2014

    wauww!! wat een top verhaal

    ga snel door!!

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik kreeg geen adem. Het leek net of ik de grond onder mijn voeten niet meer voelde. Ik zakte door mij knieën. ‘ NEEEEEEEE WAAROMM SELMA WAAROM’ schreeuwde ik uit volle borst. Ik kon het nket geloven. Selma was van mijn kamerraam naar bende gesprongen. Ze was opslag dood. Ze was LETTERLIJK uit elkaar gevolgen. Haar organen en ledematen lagen over heel de tuin heen. Alleen haar hoofd zat nog een stukje vast aan haar bovenlichaam. Dit was het verschrikkelijkste wat ik ooit in mijn leven heb gezien. Ik kon het niet meer aan. Ik werd misselijk van wat ik zag. De tranen stoomde over mijn gezicht heen. Ik zag iedereen naast mij langs rennen. Voor ik het wist werd ik van achter meegetrokken. Ik had geen zien nog geen kracht om tegen te stribbelen. De tranen bleven maar glijden. Mijn hart kon iedere moment stoppen net kloppen. Ik kon het niet meer aan. Ik wist niet wie mij droeg. Maar dat interesseerde mij ook niet. Ik zag dat ik naar mijn kamer werd gebracht. Ik sloot mijn ogen. Ik voelde nog hoe ik op mijn bed werd neergelegd voordat ik in een diepe slaap viel.

    Met een zwetende voorhoofd en een kloppende hart schrok ik wakker. ‘ SEELLLMMMMAAAAAA’. Ik stond met een ruk op maar werd al gauw weer terug geduwd op mijn bed. Ik draaide mij om en keek recht in de ogen van Samir. Hij trok mij naar zich toe en gaf mij een warme knuffel. Ik wilde dit niet maar de drang was te sterk. Wat ik nu nodig had was een warme knuffel en iemand die in mijn oor fluistert dat alles goed komt. Het leek net of hij mijn gedachtes kon lezen en fluisterde in mijn oor dat alles goed komt. Ik storten mij in zijn armen. Ik huilde hard op. Mijn tranen bleven maar naar beneden stromen. Na zeker wel een kwartier in zijn armen gehuild te hebben. Trok ik mijzelf overeind. Ik beseft nu pas dat ik in zijn armen heb zitten huilen. Ik veegde mijn tranen en stond snel op. Ik liep naar de douch toe en maakte de deur snel achter mij dicht. Ik had nood aan een koude douch. Het was al een warme dag waardoor alles plakte en het gehuil maakte alles erger. Ik bleef zeker wel een uur onder de douch. Ik pakte een handdoek uit de kast en droogde mijzelf en wikkelde de handdoek om mijn heen. Ik besefte nu pas dat ik mijn kleren niet had gepakt. Ik hoopte dat samir al weg was. Ik maakt voorzichtig de deur open en hield mijn handdoek stevig vast. Ik stapte de douch uit en schrok toen ik samir op mijn bed zag liggen slapen. Ik keek was geschrokken maar tegelijkertijd ook verbaasd. Ik probeerde zo rustig mogelijk naar mijn kast te lopen. Dat niet echt lukt. Ik kwam met mijn kleine teen tegen mijn make-up tafel aan. Ik voelde de warmte naar mijn gezicht steigen. Ik pakte mijn teen stevig vast om de druk van de pijn wat te verlagen. Ik ademde in en uit. Het deed zo een zeer. Alsof het niet erger kon zag ik samir rustig ontwaken. Hij kwam overeind zitten en keek mij met grote ogen aan. Roder kon ik gewoon niet worden. Verlegen keek ik naar beneden. Door de spanning trok ik mijn handdoek nog steviger. Hij kuchte en stond uiteindelijk op. ‘ sorry ik wilde je deze je persoonlijk geven, dit hebben ze gevonden in haar zak’. Ik kwam mij richting opgelopen. Ik werd alleen maar zenuwachtiger. Hij stond nu voor mij. Ik in mijn naakkie met alleen een handdoek om mij heen. Hij overhandigde mij de envelop bracht zijn mond naar mijn oor toe. ‘ je bent goddelijk, trek wat aan voordat ik mijn verstand verlies’ fluisterde hij zacht in mijn oor. Hij gaf mij een vlugge kus op mijn lippen en liep weg. Ik wist niet wat mij over kwam. Nog steeds van mijn melk keek ik naar de deur toe. Ik voelde de vlinders alweer in mijn buik fladderen. Ik schudde mijn gedachtes weg en liep richting mijn kast. Ik pakte er een basic zwarte skinnybroek met een witte hemd eruit. Ik had geen zin om mij mooi aan te kleden. Daar was ik nu totaal niet voor in de stemming. Ik fohnde en kamde mijn haren en deed het in een knot. Ik pakte de envelop en ging zitten op mijn bed. Voorzichtig scheurde ik de envelop haalde er een briefje eruit. Ik gleed met mijn ogen over de letters en voelde tranen al naar benden glijden.


    Lieve lieve lina,

    Het spijt mij zo erg. Als ik de tijd kon terug draaien zou ik nisrien nooit hebben geholpen. Ze gaf mij geen andere keus. Spijt komt altijd achteraf. Enigste waar ik aandacht was als ik haar niet zou helpen wat ze mijn ouders aan zou doen. Keer op keer herinnerde ze mij eraan. Geloof mij lina ik had dit echt niet gewild. Het spijt mij zo erg dat ik de laatste tijd heel erg bot tegen je deed en zelfs je nergeerde. Ook dat was nisrien ze idee. Ze wilde iedereen tegen je opzetten. Maar dat lukte haar niet. Iedereen weigerde met haar mee te werken. Ook ik had het geweigerd maar daarna dreigde ze naar prins Samir te gaan en alle schuld van de brand op mij af te schuiven. Ik kon geen kant meer op. Ik zat vast letterlijk. Ze liet mij in de gaten houden. Als ik enige contact met jou zou zoeken zou ze het iedereen gaan vertellen. Ik was zo bang lina zo bang. Ik liep al een tijdje met de gedachten om zelfmoord te gaan plegen. Ik weet het is fout en haram. Maar ik wou niet heel mijn leven lang zo blijven leven. Nisrien die mijn leven zuur maakte. Ik heb bloed aan mijn handen. Door de brand zijn er aantal medewerkers overleden. Ik heb hun dood ook mijn geweten en ik kon daar niet meeleven. De druppel was dat jij er achter was gekomen. Ik wilde het vertellen lina. Ik wilde je het zelf vertellen maar ik werd de hele tijd in gaten gehouden. Hou dan ook zou je het vertellen aan de koning. Ik zou op gepakt worden en levenslang celstraf krijgen of misschien zelfs de pijnlijkste doodstraf. Ik had geen andere keus. Ik wilde dood. Ik wilde niet meer verder leven en besloot voor de snel en een minder pijnlijke dood. Nogmaals lina het spijt mij vanuit het diepste van mijn hard en ik hoop dat je het mij ooit zal kunnen geven. Ik zal onze leuke tijden heel erg missen. Ik zal jou en mijn ouders heel erg missen. Ik hou heel veel van jullie.

    Liefs selma.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    592
    17-08-2010

    Upppppppppppppppppppp

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    107
    12-05-2015

    uuuuuuuup ze moet nisrine aangeven bij de koning

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    ga door aub

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    we wachten ga verder please

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    He waar blijf je ga aub verder
    Kijk elke dag of je wat hebt geplaatst

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Heee lieven mensjes,

    Het is echt een lange tijd geleden dat ik was heb geplaats.
    Heb het onwijs druk gehad. Ik heb besloten om het verhaal te herpakken.
    Ik hoop dat jullie het zullen leuk vinden.
    Ik wens jullie heel veel leesplezier. Hierbij het eerste vervolgje na zo een lange tijd.





    Vandaag is de dag dat Selma zou begraven worden. Ik probeerde uit bed te stappen, maar had een barstende hoofdpijn. Ik heb de hele nacht zitten huilen en de brief van Selma opnieuw zitten lezen. Ik Kon het gewoon niet geloven dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Moge Allah haar vergeven voor deze grote zonde. Ik ben al twee dagen mijn kamer niet uitkomen en val met moeite in slaap. Ik raapte al mijn moed bij mekaar en stond op. Ik legde een zwarte abaya aan en een zwarte hoofd klaar. Dit zou ik aantrekken naar het dodengebed van Selma. Elke keer wanneer ik aan Selma dacht vloeide de tranen over mijn wangen heen. Desondanks wat ze heeft gedaan zat ze toch diep in mijn hart en hield ik enorm van haar. Ze was mijn eerste vriendin in dit paleis. Zij was degene die mij hier heeft opgevangen en mij met veel dingen heeft geholpen. Ik schudde mijn gedachtes weg en pakte een lingerie set en ging onder de douch staan. Mijn gedachten gingen al gauw naar Selma toe, wat zal ik haar missen toch. De tranen bleven maar vloeien. Ik moest denken aan Nisrien en voelde hoe de woede in mij op borrelde. Ik had begrepen van Soraya dat ze is weggevlucht en nog niet is teruggevonden. Ze zijn nog steeds bezig om haar op te sporen, iedereen was razend toen ze hoorde dat Nisrien hier achter zat. Ik spoelde de zeep van mijn lichaam af en verrichte de woedoe. Ik ben Allah dankbaar dat hij mij dichter tot hem heeft gebracht. Ik schaam mij diep dat ik al die tijd niet hebben gebeden. Ik ben ook sinds de dood van Selma begonnen met bidden en vond mij rust tijdens het bidden.


    Ik droogde mij af en smeerde mijzelf in met bodylotion. Ik droogde mijn haren en zetten deze in een knot. Ik liep de badkamer uit en trok mijn abaya en hoofddoek aan. Ik begon aan mijn ochtend gebed. Tijdens het ochtend gebed hoorde ik iemand kloppen op de deur en niet veel later hoorde ik de deur open gaan. Ik rond mijn gebed af en verricht een kleine gebed voor mijn ouders en selma en vroeg Allah hem nog dichter tot hem te brengen. Ik stond op en ruimde mijn gebedskleed op die mijn ouders speciaal voor mij hadden gehaald uit Mekkah. Helaas hebben ze het nooit zelf aan mij kunnen geven. Moge Allah al hun zondes vergeven en een mooie plekje in djannah schenken. Ik voelde mij weer helemaal rustig worden. Ik keek achter mij en zag Soraya op mijn zitten die ook in een abaya was gekleed en hoofddoek om had. ‘Hoofddoek staat je echt prachtig Lina’ sprak Soraya. ‘ Dankjewel lieverd, Hoofddoek staat ook jou echt prachtig schat’. ‘ Dankjewel schat en ben je klaar om te vertrekken?’. ‘Ja, we kunnen gaan’. Samen liepen we naar beneden waar iedereen zich had verzamelde. Ik blijf het maar zeggen, wat heb ik een onwijs vele respect voor de koninklijke familie. Het respect dat ze geven aan hun medewerkers, is gewoon zo groot. Dat kun je ook terug zien aan het respect die zij terug krijgen van hun medewerkers. Ze hebben 1000de medewerkers, maar als er 1 van komt te overleden zorgen ze voor een begrafenis en dat nog wel op hun kosten. Elke leven van een persoon is even veel waard. Natuurlijk zie je het verschil tussen de koninklijke familie en de medewerkers, maar de verschillen in omgaan is op het zelfde niveau. Ze zijn allemaal enorm goed opgevoed. RESPECT!


    Het gebed vond plaats in de moskee die tot de koninklijke familie behoort. Tijdens het gebed kon in de tranen niet in bedwang houden. Elke letter en klank wat er uit de heilige koran werd gelezen voelde ik door merg en benen gaan. Elke woord raakte mij diep in mijn hart. Het deed mij weer denken aan het gebed die we voor mijn ouders hadden verricht. Desondanks dat wij geen familie hebben, althans we hebben er nooit contact mee gehad en heb ze verder ook nog gezien. Was de moskee prop en prop vol, er gingen zelfs mensen buiten de moskee bidden. Zo geliefd waren mijn ouders in onze gemeenschap. Ik mis ze tot op de dag van vandaag nog steeds even erg. Na dat we het gebed hebben afgerond, liep ik naar de familie van Selma en condoleerde ik ze met het verlies. De moeder van Selma knuffelde mij stevig vast en vroeg mij om vergiffenis en of ik haar dochter wilde vergeven. ‘Tuurlijk vergeef ik haar tante, ze was een goeie vriendin van mij onlangs de omstandigheden. Het was Nisrien die haar hier toe heeft gedwongen. Ik vergeef iedereen die mij ooit bewust of onbewust hebben gekwetst. Ook ik vraag om u vergiffenis als ik u bewust of onbewust heb gekwetst ’. ‘Ik vergeef het je mijn kind. Let goed op jezelf, er zijn genoeg kwade mensen buiten die je willen of zullen kwetsen. Laat je door niemand gek maken en blijf altijd jezelf. Je bent een prachtige dame met een gouden hart. Moge Allah je beschermen tegen al het kwaden’. Ik werd emotioneel door haar woorden en knuffelde haar stevig. Voor de zoveelste keer rolde de tranen over mijn wangen heen. ‘ Ameen op uw dua lieve tante’. We namen afscheid van mekaar en liep samen met Soraya de moskee uit’.

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-03-2016

    Upppppppp