Poll resultaten: Zijn er mensen nog geintersseerd? Zal ik verder schrijven?

Stemmers
3. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    3 100,00%
  • Nee

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Maar ze zal vast met iets bezig zijn. ik liep naar de kantoor van Samir die zich naast zijn vertrek bevond. Ik klopte netjes 3 keer op de deur. Binnen hoorde ik hem zeggen. Ik deed de deur open en liep naar binnen. Ik zag hem naar mij lachen. Wat vond ik dat hij zich raar gedroeg. Hij lachte continu naar mij en als ik langs hem liep voelde ik zijn ogen in mijn rug prikken. Ik negeerde het steeds maar vond het wel steeds raarder worden. Nu opeens wil hij mij in zijn kantoor spreken. Ik schudde mijn gedachtes weg en keek hem aan. je wilde mij spreken zei ik vriendelijk. Ja, dat klopt. Hij stond op van achter zijn bureau en kwam op het randje van zijn bureau zitten. Ik zag dat hij mij aan het bestuderen was. Ik voelde mij ongemakkelijk worden en wist niet hoe ik moest staan. Zijn blik stopte bij mijn hand. Je gips is eraf zei hij blij. Ja klopt, ben blij dat ik mijn hand weer normaal kan bewegen. Ik keek mij glimlachend aan. Kom zitten zei hij en wees naar een stoel die voor zijn bureau stond. Ik nam plaats op de stoel en keek hem vragend aan. je vraagt je zeker af waarom je hier bent hee. Ik knikte en luisterde verder. Ik heb je hier naar toe geroepen om jou een voorstel te doen. een voorstel over wat vroeg ik verbaasd. Nou ik heb je CV laten nakijken en zag dat je afgestudeerd bent aan de universiteit als business management and entrepreneur(ondernemer). Ja, dat klop. Ik wou daarom een betere baan aanbieden. Ik wil dat je mij secretaresse wordt, mijn rechter hand. Ik keek hem ongelovig aan. Jou secretaresse vroeg ik hem vragend. Ik heb nog nooit zo een kans gekregen. Ik stond nu op en liep heen en weer. Lina ik beloof je dat ik jou nooit meer laat pijn doen zei hij wanhopig. Het gaat daar niet om Samir. Ik heb nog nooit zo een kan gekregen om mijzelf verder in het praktijk te laten ontwikkelen. Ik weet niet of ik het aan kan. Ik kwam naar mij toegelopen en pakte mijn bij mijn schouders. Automatisch deinsde ik naar achter. Samir liet mij meteen los. Verdomme, Lina je hoeft niet bang van mij te zijn. Sorry, zei ik met een piep stem. Vindt je het goed als ik er een nachtje over nadenk en je het morgen laat weten. Ja tuurlijk, ik hoor het morgen dan wel van je. Ik knikte naar hem en verliet zijn kamer. Ik kon nog net horen. Dat hij aan het vloeken was en iets op de grond gooide. Ik maakte mij snel uit de voeten en liep weer terug naar de keuken. Ik zag Salma bij haar moeder staan en liep meteen op haar af. Salma, ik moet je nu spreken zei ik haar snel. Ik groette haar moeder en liep met Salma naar onze kamer toe. oké, vertel zei Salma nieuwsgierig. Samir wou mij net spreken over iets. Toen ik in zijn kantoor was, bood hij mij een beter baan aan. wat voor baan vroeg Salma nieuwsgierig. Hij vroeg of ik zijn secretaresse wou worden. WAT zei Salma enthousiast. Ze sprong op mij een knuffelde mij. Niet zo snel, ik heb de baan nog niet aangekomen. Uit het niets gaf Salma mij een klap op mijn achter hoofd. Ben je soms gek geworden, ik zou de baan met beide handen hebben aangenomen. Ik heb hem gevraagd of ik er een nachtje over mocht nadenken. Ging hij er mee akkoord vroeg Salma. Ik knikte. Salma niemand mag hier nog over weten. Ik wil er eerst over nadenken. Je geweldige geheimpje is veilig bij mij. ik ga haar een zoen op haar wang en stonden op. Ik trok snel mijn bediendes pakje aan. wat doe je vroeg Salma mij. ik ga vandaag niet niks zitten doen. ik ga vandaag lekker meehelpen met het bedienen. Salma wou mij tegen spreken als ik haar duidelijk maakte dat zij mijn gedachtes niet zal kunnen veranderen. Ze keek mij lachend aan en liepen weer naar boven. Het avondeten stond al klaar het was tijd om te gaan bedienen ik pakte een karretje met het voorgerecht mee en duwde het samen met Salma naar de eet ruimte. Iedereen keek schrokken op als zij mij zagen. Ik zag dat Soraya wou opstaan als ik een teken deed dat zij moest blijven zitten. Samir en Nadir keken mij ongelovig aan. Lala Meryem keek daar in tegen glimlachend naar mij toe. aan het hoofd van de tafel zag ik een man zitten van ongeveer 50 jaar. Hij keek mij vriendelijk aan. hij leek erop dat hij niet wist wie ik was. als ik Lala meryem hem iets in zijn oor zag fluisteren. Keek hij mij verbaasd aan, maar glimlachte daarna naar mij. Ik liep naar de koning toe om voor hem te buigen als hij mij ook tegen hield. Hij keek mij lachend aan. voor mij hoef je niet te buigen, als mij met u aanspreekt vind ik dat meer dan genoeg. Ik lachte terug en zag iedereen naar mij kijken. Ik werd knalrood. Ik pakte een bord van de kar en legt het voor zijn neus. Alstublieft en eet smakelijk. Jij bent Lina toch, je bent dat meisje die door mij zoon in de kelder is gegooid. Ik kleurde rood en knikte alleen maar ik wist niks uit te brengen. Ik keek Samir aan die beschamend naar zijn eten keek. Het spijt mij van het gedrag van mijn zoon. Het maakt al niks uit majesteit. Ik ben het al vergeten. De majesteit knikte en gaf mij een schouderklopje. Ik en Salma bediende verder het eten op. we werden bedankte en liepen weer naar de keuken toe. wat is de koning toch vriendelijk. Ja dat klopt, hij is goed op gevoed door zijn ouders. Mijn ouders werkte hier toen zijn vader nog de koning was. het was echt een goede man. Je zag aan hem dat hij de koning was, maar dat hij maar een normale mens is. Hij is precies net als zijn vader. zo heeft hij zijn kinder ook opgevoed. Buigen doe je alleen voor allah. Jammer dat er weinig van dit soort koningen bestaan. Inderdaad zei Salma lachend, wij hebben geluk met zo een koning. We hielpen met de kokken mee, met het klaar maken van de hoofdgerecht en het toetje. Na 10 minuten werd de voorgerecht opgeruimd door de andere bediendes en liepen ik en Salma weer met het hoofdgerecht na binnen. Tijdens het uitdelen zag ik hoe Samir mij in de gaten hield. Nesrien die er naast zat en die had door had was er niet goed van. Ze excuseerde zich en liep weg. Samir leek het niks te interesseren. Nadat iedereen zijn eten had gekregen wou net weer vertrekken, als Soumaya mij riep. Lina? Mag ik het toetje straks bij jou eten in de keuken zei ze vrolijk. Ik wist niet wat te antwoorden. Ik naar de majesteit en naar Lala Meryem die glimlachend aan keken en naar mij knikte. Ik liep naar haar toe. Als je je bord helemaal leeg eet mag je straks met mij in de keuken je toetje eten goed. Ze knikte naar mij en begon meteen met eten. Ik lachte hoofdschuddende en verliet weer samen met Salma de eetzaal. Soumaya begint echt aan je gehecht te raken he. Ja het is echt een schatje. Ik en Salma wachtten geduldig af totdat we het laatste gerecht kunnen brengen, Het nagerecht. Niet veel later kregen wij een teken, om te beginnen met het uitdelen van de nagerecht. Ik zag dat Soumaya al op mij aan het wachtte was. ik deelde samen met salma weer het nagerecht uit en pakte Soumaya bij haar hand. Ze trok mij naar haar plek en liet met trots haar leggen bord zien. de glimlach op de gezichten van Lala meryem en de majesteit was niet af te slaan. Lala Meryem stond op een knuffelde mij. ik schrok ervan en wist niet wat ik moest doen. ze vertelde mij dat het een tijdje heel slecht met Soumaya ging. Ze at heel slecht en viel steeds meer en meer af. het is voor het eerst weer in een jaar tijd dat ze haar bordje helemaal leeg heeft gegeten. Ik schrok van wat ze mij vertelde. Ik vond ook dat ze heel erg mager uit zag. Ze bukte naar Soumaya toe en knuffelde haar. Ik ben heel erg trots op jou schatje. Soumaya knuffelde haar terug. Ik hou van jou mama zei Soumaya. Lala Meryem pinkte een traantje weg. Ik hou ook van jou schatje. Soumaya zwaaide naar iedereen en we liepen samen met Salma weer terug naar de keuken. Als de keuken aankwamen zag ik Soumaya omzich heen kijken. Zo grootte keuken zei ze. We liepen verder naar binnen. Iedereen groeten kleine Soumayatje.. Wat voor toetje wil je vroeg galtie Fatima aan Soumaya. Ik wil een hele grootte schaal met allemaal verschillende smaken ijsjes en met slagroom en lekkere zoeten aardbeien erop. Ze strekte haar armen en liet zien hoe groot de schaal moest zijn. zo wil je zo een grootte schaal met ijs. Ja zei ze met haar twinkelde ogen. We namen samen met Salma plaats aan de grote keuken tafel. niet veel later kwam galtie Fatima met een groot schaal met ijs onze kant oplopen. Soumaya de ogen begonnen helemaal te schitteren. Ik stond op en pakte een aantal lepels. We genoten samen met ze drieën van het ijs. Salma was aan het lachen met Soumaya als ik in mijn gedachtes verdronk. ik was aan het twijfelen of ik de baan wel zal aannemen. Het was wel een goede baan, maar dan zou ik elke dag met hem opgeschept zitten. letterlijk de hele dag. Ik dacht er goed over na. Ik zal de baan aannemen. Het is een goede kans om mij verder te kunnen ontwikkelen in het praktijk. Ik zal morgen naar Samir toe gaan om hem het goede nieuws te vertellen. Ik was helemaal in gedachtes verzonken als ik uit mijn gedachte werd geschud door een harde knal.

  2. #32
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Zeker weer die heks van een Nisrien

    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Voordat dat rook zich overal verspreide kon ik nog net een gedaante weg zien rennen met iets in haar handen. de gedaante kwam mij heel erg bekend voor. Ik zag diegene met iets in zijn handen weg rennen. Ik kon er niet lang over nadenken. ik zag overal zwarte rook en iedereen raakte paniek. Ik tilde Soumaya op en trok Salma met mij mee. Ik hoorde Salma naar haar moeder roepen. Ze trok zich van mijn los. Ik rende naar buiten met Soumaya in mijn handen. ik werd naar de tuin geleid. Ik bracht Soumaya naar de majesteit en Lala Meryem. Ik zag iedereen geschrokken kijken. Als ze mij met Soumaya in mijn handen zagen kwamen ze allemaal naar mij toe gerend. Soumaya hield mij stevig vast. Ik maakte haar los van mij en gaf haar aan Lala Meryem die in tranen barste. Ik draaide mij om, zonder nog een woord te zeggen. Ik hoorde Soraya, nadir en Samir mijn naam roepen maar ik had er geen oor voor. Ik rende als hyena naar binnen. Ik moest Salma vinden. Door de rook kon ik weinig zien. ik riep kei hard Salma de naam. Als ik in de verte haar mijn nam hoorde roepen. Ik rende op haar stem af. als ik haar eindelijke gevonden had. trok ik haar met moeite mee naar buiten. ik begon langzamerhand mijn energie te verliezen. Kom op Lina we zijn er bijna moedigde ik mij zelf aan. Maar tevergeefs. Ik was veel te zwak om nog verder te kunnen lopen. Ik zakte langzamerhand door mijn knieen Samen met Salma viel ik op de grond en zag alles zwart voor mijn ogen worden.


    Tuut… Tuut... hoorde ik in de verte. Ik wilde mijn ogen openmaken maar het lukte niet. Ik wilde mijn vinger bewegen maar het lukte niet. Ik leek net verlamd. Ik hoorde op de achter grond een paar stemmen maar kon niet goed horen wie het waren. Ik focuste mij op de stemmen en hoorde een onbekende man praten en een stem die mij bekend kwam. Ik probeerde mij te focussen op de stemmen. Ik wist het al het was Samir. Wat deed ik hier eigenlijk. Waar ben ik waarom zie ik zwart voor mij. waarom kan ik mijzelf niet bewegen. Waarom hoor ik samir de stem. Toen viel het kwartje. Ik herinnerde mij knal en het rook. Ik raakte in paniek. Ik probeerde mijzelf te bewegen maar het lukte niet. Ik gaf het op. hoe gaat het met haar vroeg Samir aan de dokter. Haar toestand is nog steeds niet veranderd. ze zit niet meer in de levensbedreigende zone maar er is nog steeds geen verbetering in haar toestand. Samir knikte verdrietig naar de dokter. Sorry prins Samir wij doen echt ons best om haar wakker te krijgen. Je kun het best tegen je praten. Wie weet hoort ze jou stem en herkend ze het. Ze heeft support nodig. Ik laat je even alleen met haar maar daarna moet je echt naar huis gaan om wat te gaan slapen. Samir bedankte de dokter en liep naar het bed toe. hij keek naar haar mooie gezichtje. Wat is ze prachtig al licht ze hier half dood. Wordt wakker Lina. Ik kan het niet aan om jou niet meer te kunnen zien en horen. Door mij heb je al deze ellende moeten meemaken. Als ik nou niet egoïstisch was om jou naar hier te sturen voor mij zelf dan was er niks met jou gebeurd. Maar ik moest je gewoon om mijn heen hebben. ik luisterde aandachtig wat Samir vertelde. Ik had geen idee waar hij het over had. Ik zat nu alleen maar met meer vragen. Waar noemt hij zich zelf egoïstisch en wat bedoelt hij met mij naar hier te sturen voor zich zelf. Ik voelde mijn hoofd bonkte door al die vragen. Ik moest een teken van leven geven. Ik voelde hoe Samir mijn vingers vast pakte. Ik verstijfde helemaal bij het voelen van zijn hand. Ik voelde een warm gevoel in mijn buik. Het was een raar gevoel. Ik moest mijn vingers bewegen. Ik raapte al mijn energie bij elkaar en probeerde mijn vingers te bewegen maar het wou maar niet lukken. Ik probeerde het nog 3 keer maar het wou maar niet lukken. Uit frustraties huilde ik van binnen. Totdat ik een traan naar benden voelde glijden. ik was haar gezicht helemaal aan bestuderen. Ze was mooi bruin getint . ik aaide over haar bolle wangetjes. Sinds die dag dat ik haar voor het zich was is al opslag verliefd geworden. het is niet eerlijk tegen over Nisrien maar kan niks aan mijn gevoel veranderen. ik pakte haar hand vast een drukte een kusje op haar hand. ik wou net op staan als ik een traan over haar wang naar beneden zie glijden.

  4. #34
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Niet bij zo'n spannend stukje stoppen
    Ga snel verder super

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Niet bij zo'n spannend stukje stoppen
    Ga snel verder super
    ik moet het toch een beetje spannend houden

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik stond geschrokken op en drukte op het naast het bed. In een fractie van een seconde vloog de deur open en zag ik een groep artsen de kamer binnen komen. Wat is er prins Samir vroeg de hoofdarts bezorgd. Ik zag net een traan naar beneden glijden zei ik in blijdschap. Weet u het zeker prins? Ik zweer het u dat er net een traan naar beneden gleed. De artsen controleerde alle, na 10 minuten kwam de arts weer terug naar Samir gelopen. Het spijt mij dat we u moeten teleurstellen, maar er is nog steeds geen verschil. Maar het is een goede tekenen Prins. Blijf vooral door praten. Ik knikte teleurgesteld. De artsen liepen naar buiten. Ik plofte met een zucht weer terug op de stoel. Kom op Lina geef aub een tekenen dat je leeft. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en stond op om te vertrekken. Ik maakte de deur open en zag dat Soumaya en Soraya de deur open wilde maken. he, broer wat doe jij hier. Ik kwam even checken hoe het met haar gaat. Soraya moest door de omstandigheden toch wel lachen om haar broer. Hoe gaat het met haar vroeg ik nu serieus aan hem. er is nog geen verandering, maar ik zag net een traan over haar wang glijden. echt? Wat zei de arts? Hij zei dat het wel een goede tekenen is en dat we veel tegen haar moesten praten. Samir je ziet er echt vermoeid uit. Ga naar huis en ga wat slapen. Heb je mij begrepen. Hij gaf lachend en kus op mijn voorhoofd en bukte toen naar Soumaya. Hoe gaat het met jou kleintje. Gaat niet goed zei ze met trillende lippen. Gaat Lina dood? Zei ze verdrietig. Nee gekkerd, wie heeft dat gezegd? Nisrien zei ze nog steeds verdrietig. Samir kookte van woede, hij wist niet wat ze had de laatste tijd. Het leek haar koud te laten wat er allemaal is gebeurd. Hij Keek Soumaya aan en duwde haar naar zich toe, jij hebt het ook gered lieverd, als jij het hebt gered dan red Lina het ook. Samir gaf haar een knuffel en een kusje op haar wang en verliet de kamer. Lina en de andere werknemers waren in een speciale Koninklijke ziekenhuis. Soumaya klim de op het bed en gaf Lina een kusje. Soraya vond het een emotioneel moment. Hoeveel je wel niet van iemand kon houden in zo een korte tijd. Ik had niet verwacht dat ik ooit echte vrienden zou hebben. Lina straalde iets speciaals uit, iets eerlijks en puur en ze is nog een pracht. Ik begrijp wel waarom mijn broer op haar gevallen is. Ik had altijd al neppe vriendinnen die niet van mijn hielden maar van mijn status als prinses en de eigenaar van de wereld bekende merk ‘MK’. Ik gaf mijn vriendinnen altijd alles wat ze wilden. Ik zocht er nooit iets achter. Ik gaf ze altijd nieuwe MK spullen cadeau. Maar op een dag was 1 van mijn (ex)vriendinnen jarig. Ik had in die tijd nog veel stres. Door dat er van mijn bedrijven was beroofd. Ik was door al die omstandigheden vergeten een cadeau te kopen voor haar. Ik dank god voor het laten vergeten van die cadeau. Zo heb ik hun echte aard gezien. Het was de hele dag gezellig. Ik kon mijn gedachten goed verzetten. Er werd veel gelachen en gedanst. Tot dat het moment van de taart en de cadeautjes aanbrak. Ik besefte mij pas opdat moment dat ik haar cadeau thuis was vergeten. Ik stuurde mijn privéchauffeur om het voor mij te halen. het was mijn beur om haar de cadeau te geven maar mijn chauffeur was er nog steeds niet. Ik vertelde haar dat ik de cadeau vergeten was. ze begon op mijn te schreeuwen voor iedereen. Hoe kon je mijn cadeau vergeten, je was vast ook mijn verjaardag vergeten totdat je er aan werd herinnerd door je persoonlijke assistente siste ze mij toe. Ik heb je alleen uitgenodigd voor de cadeau en dan ben je die vergeten. Ze schrok zelf van haar opmerking. Ik draaide mij zonder nog wat te zeggen weg en zag dat mijn chauffeur net kwam aanrijden. Ik pakte het cadeau van mijn chauffeur over en smijten het recht in haar gezicht en stapte zonder nog wat te zeggen en omdraaien de auto in. Ik zag via mijn ooghoeken dat ze naar haar gezicht greep en hoe iedereen mijn geschrokken aan keek. Hoe een vriendschap van 5 jaar in een keer kan verdwijnen door een vergeten Cadeau. Ik schudde de gedachtes van mijn weg en pakte de hand van Lina vast. Wordt wakker lieve Lina, ik wil mijn kletsmaatje niet verliezen. ik voelde een goeie band tussen ons groeien. Ik geloof er in dat we goeie vriendinnen kunnen worden. Verlaat mij niet. Aub zei ik bijna smekend. We hadden daar bijna een uur gezeten. Ik zag dat Soumaya moe begon te worden en besloot maar te gaan vertrekken. Het begon al aardig donker te worden en we hadden mijn moeder beloofd om op tijd voor het diner te zijn. Ik tilde Soumaya op en gaven beide een kusje op de voorhoofd van Lina en vertrokken.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Niet bij zo'n spannend stukje stoppen
    Ga snel verder super
    vooruit dan maar, speciaal voor jou een vervolgje

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Hee dames

    Vandaag zal ik helaas geen vervolgje kunnen plaatsen.
    ik zal het morgen Insha'allah goed maken.
    nogmaals sorry.

    groetjes,
    Saltje

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik hoorde hoe de deur open werd gemaakt. Ik hoorde allemaal stemmen. Ik voelde allemaal handen op mij. ik schrok. Wat gebeurt er. Ik raakte in paniek en probeerde mij zelf te bewegen. Ik was zo gefrustreerd dat ik het op gaf. Na een tijdje hoorde ik de deur dicht gaan. ik hoorde Samir diep zuchten. Kom op Lina geef alsjeblieft een tekenen dat je leeft hoorde ik Samir zeggen. Ik voelde hoe hij een kusje op mijn voorhoofd drukte. Wat gedroeg hij zich raar. Hij kent mijn pas en zit hier naast mij alsof wij elkaar jaren kennen. Ik raakte echt door de waar. Ook als ik hem zo hoor praten lijkt het net of hij mij heel zijn leven lang kent. Ik wist niet wat ik er van moest denken. Niet veel later hoorde ik de stem van Soraya. Ik hoorde niet goed wat ze zeiden. Ze kwamen wat dichterbij volgens mij want ik hoorde ze wat duidelijker nu. Mijn hart brak als ik Soumaya hoorde vragen of ik dood zou gaan. ik wilde op dit moment zo hard schreeuwen dat ik nog leef en jullie allemaal hoor. Ik hoorde samir vragen aan haar vragen hoe ze erbij kwam. Ik hoorde haar zacht nisrien zeggen. Ik kookte van binnen. Die smerige bitch. Ik moest mij hoe dan ook bewegen no matter what. jij hebt het ook gered lieverd, als jij het hebt gered dan red Lina het ook hoorde ik Samir weer zeggen. Ik schrok mij dood is Soumaya ook in coma geraakt? ik moest nu mijn ogen open en mij zelf bewegen. Ik wilde haar troosten. Ik hoorde Samir afscheid van hun nemen. Ergens vond ik het jammer dat hij vertrok. Ik schrok van mijn eigen gedachten. ik voelde plots de kleine lippen van Soumaya op mijn wang. Ik wilde haar zo graag knuffelen. Ik hoorde hoe Soraya mijn hand vast pakte. Wordt wakker lieve Lina, ik wil mijn kletsmaatje niet verliezen. Ik voelde een goede band tussen ons groeien. Ik geloof er in dat we goeie vriendinnen kunnen worden. Verlaat mij niet hoorde ik Soraya zacht fluisteren. ik voelde hoe Soraya en Soumaya mij beide een kus gaven. Ik hoorde niet veel later de deur dicht klappen. er heerste een doodste stilte. Ik probeerde mij weer te bewegen. Het moet gewoon lukken. ik probeerde mij te concentreren maar het lukt niet. Ik werd er helemaal gek van. ik probeerde mijn oogleden open te doen. ik raapte alle moed die ik nog in mijn had. na 10 keer geprobeerd te hebben. kreeg ik mijn oogleden eindelijk in bewegen. Er ging een golf van blijdschap over mij heen. Ik had het gevoel alsof mijn oogleden een ton wogen. Maar beetje bij beetje kon ik mijn ogen open. als ik mijn ogen eindelijk open had zag ik een witte vlak voor mijn ogen.

  10. #40
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik voelde mijn hoofdbonken. Ik kon mijn ogen niet lang meer open houden. Mijn ogen deden pijn. Ik durfde mijn ogen niet te sluiten. Bang om mijn ogen niet weer te kunnen openen. Ik probeerde mijn ogen open te houden maar de pijn werd er alleen maar erger van. Ik besloot om mijn ogen toch maar voor het even te sluiten. Ik drukte op de knop naast mijn bed. Ik sloot mijn ogen voor heel even. Een paar seconden later werd de deur met een ruk open gemaakt. Ik opende voorzichtig mijn ogen weer en zag allemaal artsen om mij heen. Er kwam een man op mij afgelopen. Welkom terug hoorde ik hem zeggen. Ik probeerde iets terug te zeggen, maar het leek mij niet te lukken. Ik opende mij mond maar we kwam geen geluid uit. Mijn mond was helemaal uitgedroogd. De man zag dat ik wat probeerde te zeggen maar het mij niet lukte. Hij pakte mij bij mijn schouders. Rustig aan, je mond is droog. Je moet wat vocht binnen krijgen. Ik hoorde hem aan iemand vragen, om voor mij een glas water te halen. Hij draaide zich terug naar mij. We gaan je even wat onderzoeken. Ik knikte en liet ze mij onderzoeken. Alles bleek verder goed te zijn. Alleen moest ik weer leren lopen ect. Aangezien ik blijkbaar 1 maanden in coma ben gelegen. Er kwam iemand aangelopen met een glas water. Er werd een rietje in mijn mond geduwd. Ik nam een paar slokjes. Ik voelde de koude water in mijn mond. Het leek net of ik een jaar lang geen water had gedronken. De dokters namen afscheid en verlieten de kamer. 1 van de dokters bleef nog bij mij. Hij stelde mij een enkele vragen over wat er gebeurd was, om te kijken of ik mij nog wat herinner. Ik vertelde hem met moeite wat ik allemaal nog wist. Mijn keel deed een enorme pijn. Hij stond op en zei dat ik verder moest gaan rusten. Ik zal naar het koninklijke paleis bellen dat je wakker bent. Ik moest meteen aan salma denken. Waar is Salma vroeg ik met een schore stem. Hij keek mij vragend aan. Is zij ook een bediende? Ik knikte. Ik zal even aan mijn andere collega vragen. Die over de andere bediendes gaan. Hij verliet mijn kamer. Ik voelde mij vreselijk moe. Ik kon mijn ogen niet meer open houden en viel in een diepe slaap.

    Help mij……… laat mij hier niet alleen. AUB, laat mij hier niet alleen. Ik zag overal rook. NEEEE……..
    Geschrokken kwam ik overeind. Ik zat helemaal onder het zweet. Ik keek om mij heen en nam opgelucht adem. Ik kreeg een koude rilling over mij heen. Ik trok mijn denk meer naar boven toe. ik was bang om terug in slaap te vallen. Ik begon zachtjes in mijzelf te snikken. Ik was bang om weer in slaap te vallen en om weer in de afschuwelijke nachtmerrie te belanden. Ik draaide mij om met mijn gezicht naar de andere kant van de kamer. Ik had nu uitzicht naar buiten. Het was prachtig om te zien. Het was donker de straten werden verlicht door de lamptaren palen. Het was mooi om te zien. Er waren niet veel auto’s te zien. ik begon zachtjes te snikken. Ik miste mijn ouders. Wat had ik ze op dit moment nodig. Het is moeilijk nog te beseffen dat ze er niet meer zijn. er liep een waterval van tranen over mijn wang. Het werd mij te veel. De pijn die ik voelde in mijn lichaam was onbeschrijfelijk. Het gemis van mijn ouders maakte het allemaal erger. ik had niet door dat iemand mijn kamer was binnen gekomen door mijn gesnik. Totdat ik een hand voelde rusten op mijn schouder. Verschrikt draaide ik mij in een ruk om. Er ging een pijnscheut door mijn lichaam heen doordat ik een snelle beweging maakte. Ik keek recht in de gezicht van Samir. Hij zag aan mijn gezicht dat ik pijn had. Moet ik een dokter roepen vroeg hij ongerust. Nee het hoeft niet meer, het gaat al. weet je het zeker? Ja, zeker. Hij hielp mij om een beetje overeind te komen. Het was een tijdje stil als hij de stilte verbak. Je hebt gehuild zei hij plots. Ik had gehoopt dat hij mijn niet had horen huilen. ik draaide mijn hoofd naar het raam toe. ik probeerde de tranen die achter mijn oog prikte in te houden. ik slikte een brok in mijn keel weg. Ik voelde hoe hij op het bed kwam zitten. Wat doe je eigenlijk hier probeerde ik van onderwerp te veranderen. Ik keek hem nu recht in zijn ogen aan. ik werd gebeld dat je wakker was geworden. In de middag was ik hier ook. Toen was er geen teken van leven en nu… hij wist niets meer te zeggen. Hij kon het niet geloven dat ze bij was gekomen.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    592
    17-08-2010

    Prachtig meid.... upppppp

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Samir? Vroeg ik rustig. Ik keek mij vragend aan. Wat doe je hier, ik ben maar een bediende. Je bent een prins. Ik wist niet wat te antwoorden. Hij was aan het twijfelen. Zal ik het haar vertellen of niet. Hij besloot het maar nu niet te doen. Ik geef veel om mijn bediendes zei hij snel. Ik keek hem raar aan. Je bent een prins samir besef je dat wel. Dus omdat ik een prins ben betekend het dat ik niet om mijn bediendes geef. Samir, het is midden nacht, je had toch ook gewoon in de ochtend kunnen komen. Samir wist hier niet op te antwoorden. Samir toen ik in coma lag hoorde ik alles. Hij keek verschrikt op. Wat heb je gehoord zei hij stotterend. Hij kleurde rood. Samir ik hoorde je iets zeggen over *dat je nooit meer naar mij zou kunnen kijken en dat het allemaal door jou kwam omdat je mij naar hier toe hebt gebracht. Samir stond deze keer op en liep naar het raam toe. Hij ging met zijn handen door ze haren en wist niet wat te zeggen. Hij moest het haar nu wel vertellen. Hij draaide zich naar haar om maar keek haar niet aan. Hij schrapte zijn keel. Het was niet de bedoeling dat jij voor ons als bediende zou werken. Ik keek hem vragend. Hee waar heb je het over, ik begrijp het niet zei ik. Laat mij aub even uitpraten zei hij zenuwachtig. 3 jaar geleden kwam ik voor het eerst in het restaurant 'the bayshore'. Dat was ook de eerste keer dat ik jou had gezien. Ik was er met een vriend. Ik was in een oogopslag voor jou gevallen. Ik voelde de warmte naar mijn wangen stijgen. Ik wist niet wat ik hoorde. Toen je naar onze tafel liep voelde ik mijn hart bonken, ging hij verder. Ik wist niet wat mij overkwam. Ik had dit nog nooit eerder gevoeld bij een andere vrouw. Het leek je nog eens niet te interesseren dat ik de prins was, terwijl er om mij heen allemaal vrouwen om mijn aandacht riepen. ik kon de rest van de avond mij nergens meer op concentreren. Ik moet de hele tijd aan jou denken. Sindsdien kwam ik er bijna elke dag wel. Maar je leek mij steeds niet te herkennen. Dat frustreerde mij. Zoals je weet bevind het paleis zich niet echt dicht bij het restaurant. Ik bedacht mij toen iets om jou dichtbij mij te hebben. Hij kwam weer zitten en begon met zijn handen te spelen. Ik was toen naar je *baas gelopen en had via hem jou een baan aangeboden. Ik keek hem verschrikt aan. Ik wist niet wat te zeggen. Waarom heb jij mij dit niet meteen verteld? Ik wilde het je wel vertellen maar er kwam steeds weer iets tussen. Ik moest dit even verwerken. De baan die je mij aanbood als jou secretaresse, was dat ook zodat ik dichtbij jou in de buurt was vroeg ik hem vragend. Ja knikte hij. Ik wist niet wat ik hoorde. Sorry, dat ik je het niet eerder heb verteld zei hij rustig. Het gaat daar niet om, hoe kan ik het niet door gehad hebben. Ik vond je al vreemd gedragen. Je bent een prins. Een prins die valt niet op bediendes maar op andere prinsessen of op andere meisjes met veel geld. Dus Lina?? Ik ben ook maar een mens van vlees een bloed. Dat ik een prins ben en geld heb maakt jullie toch niet minder waard zei hij nu kwaad. Dat weet ik maar.. ik wist niet wat te zeggen. Hij pakte mijn hand vast en gaf er een kusje op. We zullen het er hier nog wel over hebben, eerst moet je herstellen. Ga wat slapen lina, dat heb je nu nodig. Ik durf niet, ik ben bang dat ik weer in dezelfde nachtmerrie beland zei ik bang. Welke nachtmerrie had je vroeg hij vragend. Over de brand dat jullie mij alleen achter lieten en dat de rook zich langzamerhand over verspreiden en jullie mij daar lieten liggen. Hij kwam naast mij op bed liggen. Lina dat zou ik nooit toelaten, je hoeft nergens voor bang te zijn. Ik zal bij jou blijven totdat je in slaap valt. Ik maakt wat plek naast mij op het bed zodat hij naast mij kon liggen. Hij kwam achter mij liggen en pakte mij vast. Ik voelde hoe zijn hand op mijn buik rustte. Ik voelde mijn warm worden. Ik voelde mij verward. Ik negeerde mijn gevoelens. Ik voelde *hoe de slaap mij langzaam kwam halen en viel in een diepe en rustige slaap.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Langzaam maakte ik mijn ogen open. Het eerste wat ik zag, waren allemaal ballonen. ik probeerde mij zelf een beetje recht op te zetten. ik merkte dat Samir al weg was. ergens voelde ik teleurstelling maar schudde die gedachten snel weg. Ik voel niks voor Samir en zo moet het ook blijven. Ik keek op als ik de deur zag open gaan. Het waren Soraya en Soumaya. Soumaya kwam naar mij toe gerend met een bosje bloemen. Ze sprong op mij, waardoor ik naar bende zakte en pijn in mijn buik kreeg. Mijn gezicht verstrakte van de pijn. Soraya liet de tas in haar handen los en kwam naar mij toe gesneld. Gaat het zei ze geschrokken. Ik zag dat Soumaya geschrokken was. sorry, lina het was niet de bedoeling om jou pijn te doen zei ze verdrietig. Het maakt niks uit schatje, het gaat al. weet je zeker, moet ik de arts niet roepen zei Soraya. Nee nee het gaat echt zei ik. Alleen als je mij weer even een beetje overeind wilt helpen. Ja tuurlijk schat. Soumaya die naast het bed zat wou op staan. ik hield haar tegen. Blijf zitten schat. Nee, Lina je hebt pijn ik ga wel op deze stoel zitten en wees naar de stoel naast mij bed. Automatisch moest ik terug denken aan vannacht en wat Samir mij allemaal had verteld. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik schudde de gedachten weg. Nee, lieverd ik wil dat je blijft zitten bij mij. ze knikte en ging bij mijn voeteinde zitten. Soraya hielp mij overeind en gaf mij een zachte knuffel. Ik heb je gemist, ik dacht dat we je voor even kwijt waren zei ze emotioneel. Ik pakte haar hand vast. Je bent nog lang niet van mij af zei ik lachend. Maar ik begrijp het echt niet, maar vind het zo mooi dat jullie de Koninklijke familie echt veel om jullie medewerkers geven. Lina bent voor mij meer dan een medewerker, ik zie jou als een vriendin van mij. Wie had ooit gedacht dat ik met een medewerker zou bevriend raken en ziet zo maar een zei ze blij. Ik ben echt oprecht blij dat je in mijn leven bent gekomen. Ik ben ook blij en dankbaar dat ik bij jullie mag werken en jou als mijn vriendin heb. Je bent mijn eerste vriendin Soraya. Ik heb nog nooit vriendinnen gehad. Ik ben iemand die mensen niet snel vertrouwd maar bij jou voelde het meteen goed. Ik voelde meteen een klik zei ik oprecht. Inmiddels liepen er tranen naar bende over onze wangen en knuffelde elkaar. Lina ik ben echt blij dat je er weer bent. We lieten elkaar los en ze liep naar de tas die ze had laten liggen en bracht het naar mij. ik heb allemaal lekker eten meegekregen van de kok. Ik moest het speciaal aan jou geven van kok Fatima. Zo lief als je straks naar huis gaat moet je galtie Fatima voor mij bedanken. Is goed, zal ik doen. Ze haalde een bak uit de tas en maakte het open. ze had pannenkoeken voor mij gemaakt. Ik was er dol op. ze haalde er ook 1 kleinere bak uit de tas. Er zat er lekker verse aardbeien in. Soraya smeerde er wat chocoladestroop op de pannenkoek en gooide er wat aardbeien op. Ik kreeg een enorme honger. Ik reikte mij bordje aan en maakt nog eentje voor Soumaya en zich zelf. Ik smulde er van. hoe gaat het op school vroeg ik aan Soumaya als ik mijn pannenkoek op had. Niet zo goed, mijn Engels en rekenen is achter uit gegaan. Hoe kan dat, Engels kan ik dan nog wel begrijpen maar rekenen daar ben je altijd goed in geweest. Ik weet het niet zei ze verdrietig. Komt goed, ik zal je helpen. Ze knikte en glimlachte weer. Wat een schatje toch. De deur ging op, met ze drieën draaide we naar de deur toe. ik kreeg een big smile als ik zag dat het Nadir was. maar die big smile verdween meteen als ik achter Nadir, Samir HAND IN HAND zag binnenkomen met die Bitch Nisrien.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    morgen zal ik Insha'allah proberen een BIG vervolgje te plaatsen.

    xxx
    Saltje