Poll resultaten: Zijn er mensen nog geintersseerd? Zal ik verder schrijven?

Stemmers
3. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja

    3 100,00%
  • Nee

    0 0%
Meerkeuze vragen
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    morgen zal ik Insha'allah verder gaan

    laat in de reacties weten wat jullie er tot nu toe van vinden

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5
    18-06-2014

    Super leuk en ga zo door

  3. #18
    Getrouwd!!!

    Reacties
    315
    08-09-2008

    Ga door.... leuk verhaao

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    Wauwww!!! Ga snel verder!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik ga zo beginnen met het type van een vervolgje.

    xoxo
    saltje

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Soraya stond op en riep een bewaker. Til haar op en breng haar*

    Naar mijn kamer, *en zorg voor de nodige zorg. Ik wou de tegen stribbelen. Ik wou niet nog een keer in de problemen komen. Maar Soraya wou er niks van horen. Ik was ook veelste moe om in discussie te gaan. Ik zorg ervoor de degene die jou zo hebben toegetakeld per direct worden weg gestuurd. Ik voelde hoe ik werd opgetild en uit de kelder werd gebracht. Ik keek naar de lucht en zag dat het al aardig donker begon te worden. Hoe lang had ik daar wel niet gezeten. We liepen het paleis binnen. Mijn lichaam branden van de pijn. Uit mijn oog hoeken zag ik een jongen staan. *Die veel op Soraya leek. Dat zal vast de jongste prins zijn. Ik keek mij met een medelijdende blik aan. Ik werd naar boven gebracht, naar de kamer van Soraya. Er wachtte daar al een hele ploeg mensen die mij zouden opvangen. Ik werd op haar bed gelegd. Ik werd gelijk door de verpleegsters gewassen en aangekleed. Soraya had voor nieuwe kleding gezorgd. Ik vond het zo lief van haar. Ze heeft een grote hart. Ik ben blij dat ik haar heb ontmoet. *Niet viel later ging de deur open en zag ik dat de dokter met zijj koffertje naar binnen kwam met achter hem die kloot zak. Hij keek mij met een zielig blik aan. Ik gunde hem geen blik en focuste mij op de dokter. Ik kon mij zelf amper bewegen door al de pijn. De dokter controleerde mij en vroeg mij een aantal vragen. Ik kan mij alleen herinneren tot de val van de trap daarna was ik mijn bewust zijn verloren. Hoe ben je gevallen. Nou ik werd van de bovenste treed naar beneden gegluurd om het zo maar te zeggen. Ik was mijn hoofd hard tegen de grond. Voor de rest weet ik niet wat ze daarna met mij hebben gedaan. Ik keek samir aan en zag dat hij geschrokken naar mij staarde. De dokter voelde aan mijn armen, handen en hoofd. Het ziet er niet best uit. Ik neem even een laar foto's en dan kom ik straks weer terug. Hij nam met een speciale apparaat een paar foto's en verliet mijn kamer. Ik zag dat samir op stond en de verpleegers naar buiten stuurde. Ik hem raar aan maar zei verder niks. Ik had geen zin om met hem te praten. Hij kwam op het randje van het bed zitten en deed zijn handen voor zijn hoofd. Er heerste voor heel even een dodelijke stilte. Ik wist niet dat dit zou gebeuren. Ik luisterde maar gaf geen antwoord. Ik weet niet wat mij bezielde om jou naar de kelder te sturen.*Niemand heeft mij ooit durven tegen te spreken. Je bent de eerste. En dat maakte mij kwaad. Ik werd alleen maar kwader. Dus dacht jij, laat ik haar maar in de kelder gooien zei ik kwaad. Ik keek mij deze keer aan. Sorry, het was niet mijn bedoeling. Je kan meschien wel een prins zijn maar ik laat mij echt niet zo behandelen. Prins of geen prins. Ik zag zijn gezicht nu van heel dichtbij. Op de een of andere manier herkende ik hem ergens van maar ik had geen flauw idee van waar. Ik zag hem lang naar mij staren met een rare blik. Ik wende mijn blik van hem af als ik de deur open zag gaan. Ik werd blij als ik zag dat het Soraya was samen met soumaya. Ik zag aan haar blik dat ze verbaasd was om haar broer hier te zien. Heeft mijn broer zijn exusses aangeboden zei ze met een ernstige blik. Ik keek naar Samir die op dat moment naar mij keek. Ja dat heeft hij gedaan. Ik zag een glimlachen maar dat veranderde snel. Als soraya vroeg of ik het ook aanvaarde. Ik keek van hem naar soraya. Daar moet ik nog over nadenken. Ik keek naar soumaya die op mij af liep. heeft mijn broer jou pijn gedaan zei met een zielige stemmetje. Ik moest automatisch glimlachen. Nee jou broer heeft mij geen pijn gedaan lieverd. Ik schuifde een stukje op zodat ze naast mij kon zitten.*Ze nam naast mij plaats. Ze pakte mijn vingers vast en speelde met mijn vingers. Ik zag via mijn ooghoeken hoe Samir naar mijn keken. De deur ging weer open en deze keer zag ik een vrouw binnen komen in een mooie donker blauwe kaftan. Het was een prachtige vrouw. Ze had haar haren opgestoken en haar gezicht lichtjes opgemaakt. Ze leek veel op Samir. Daarom vermoedde ik dat het de koningin was. Achter haar liep de dokter. Ik wou opstaan als de koningin mij tegen hield. Wat wil je gaan doen? Je hoeft niet op te staan omdat ik er ben zei ze lachend. Ik kwam even kijken hoe het met je gaat. Ik heb het gehoord wat er gebeurd is en keek dit keer streng naar haar zoon. Ze kwam naast aan het rand van de bed zitten. Soumaya kom op sta op. Laat haar wat rusten. Neejoh, dank u wel voor u bezorgdheid koningin maar ze mag blijven zitten, vind het zelfs fijn dat ze met mijn vingers speelt zij ik lachend. De koningin glimlachte. Je hoeft mij geen koningin te noemen dat klinkt niet echt sjiek lachte ze. Noem mij maar lala Meryem. Ik schudde haar hand. Ik ben Lina Marabi. Prachtige naam heb je Lina. Ik bloosde ervan en ze moest er om lachen. De dokter kwam naar voren. Ik heb de uitslag en het is niet zo best. Automatisch keek ik met een boze blik naar Samir toe. Die mij met een verontschuldigd aan keek. Ik richt mij weer op de dokter. Hij kwam aan de andere kant van de bed staan. Soumaya stond op om plek te maken voor de dokter. Ik bestuurder het goed en keek mij ernstig aan

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Je rechter arm is gebroken en je linker arm is gekneusd. Je hebt geluk gehad lina. Aan rechter arm was er een diepe bot breuk. De breuk was zo diep dat hij bijna je zenuwen in je armen scheurde. We moeten het meteen gaan opereren voordat het erger worden. Als je botbreuk je zenuw aanraakt kan je zelfs je arm verliezen. Iedereen luisterde aandachtig wat de dokter allemaal vertelde. Iedereen keek geschrokken naar mij. Kon mijn tranen niet inhouden. Er vielen een paar tranen naar beneden. Samir liep op mijn af en veegde ze weg. Als op dat moment nisrien in de deur opening staat. Ik zag hoe ze verstijfde en wit trok, als samir mij tranen weg veegde. Ze keek mij met een doddelijk blik aan wat niet veel goeds betekende. Ik kreeg een binnen pretje. Ze was nu zeker jaloers. Als hij nisrien in het vizier kreeg stond hij meteen recht. Ze liep op hem af en trok hem dicht tegen haar aan en groette hem overdreven. Ik zag hoe Soeaya met een walgende blik naar haar toe keek. Gaat het Lina vroeg ze poeslief dat ik er bijna van moet kotsen. Ik wist dat ze het expres vroeg om in druk om Samir te maken. Want wat kan het haar nou

    Een barst schelen dat ik bijna een arm zou missen. Ik knikte naar haar en gaf haar een fake blik. Ze pakte mijn rechterhand vast. Ik slaakte een kreet als ze er expres in kneep. Wat esn trut. Oow sorry schat, ik wilde je geen pijn doen zei ze met haar duivels stem. Wat heb je vroeg ze zogenaamd bezorgd. Ik walgde van haar gewoon. Hoe fake kan iemand wel niet zijn. Als je nou je mond eens houd kan de dokter verder praten sprak soraya. Ik keek soraya aan die nisrien vies aankeek. De dokter begon verder te praten. Verder heb is je linkerbeen gekneusd. Maar als we daar verband over doen is het binnen een paar dagen genezen en verder heb je nog schaafwonden op je rechterbeen en linkerarm. Zou ik even naar je hoofd mogen kijken. Ik knikte en probeerde overeind te komen, maar door de pijn lukte het niet. De dokter en samir pakte mij verzicht vast en trokken mij een beetje omhoog. De dokter haalde het verband van mijn hoofd en onderzocht het. Het ziet er veel beter uit. Ik doe er geen verband meer om. Zo gaat het sneller genezen. Ik knikte en bedankte hem voor alles. Graag gedaan Lina, ik doe gewoon mijn werk. De verpleegster komen je straks halen, om je naar het operatiekamer te brengen in het paleis. Waar we je arm gaan opereren. Ik knikt alleen maar en wist niks uit te brengen. Hij verliet de kamer. Lala Meryem stond ook op en pakte soumaya bij haar hand. Soumaya gaf mij nog een snelle kusje op mijn wang. Ik ga er maar ook vandaar. Ik zal eten voor je sturen. Je moet wat eten anders ga je niet genezen. Ik bedankte haar voor alles en verliet de kamer amen met soumaya. Daar zaten we dan nog met ze vieren. Er heerste een lange stilte. Als ze samir die verbrak. Ik heb nog veel werk te doen. Ik zal straks nog even langs je komen. Ik knikte naar hem. Nisrien volgde hem. Bij de deur draaide ze zich om. Kan ik je straks spreken onder 4 ogen. Legde ze de nadruk op 'onder 4 ogen'. Ja hoor antwoorde ik koel. Ze verliet de kamer. Ik was nu alleen met soraya. Wat een bitch zeg sprak Soraya gelijk als ze de deur uit was. Zag je hoe ze probeerde in drukte maken op mijn broer. Zovan 'ik maak me zorgen over mijn medewerkers'. Like serious men. Had je dat ookal door Soraya. Ik moest er bijna van gaan kokhalzen. Oke van onderwerp veranderen, ik krijg spontaan grijzen haren als ik aan haar denk. Ik moest lachen. Nou vertel eens hoe ben je hier terecht gekomen, want we nemen niet zomaar mensen aan zei ze. Hiervoor heb ik 4 jaar lang gewerkt als serveerster in het restaurant 'The Bayshore' ken je die?. Ja tuurlijk wie kent die nou niet. Ik ben er vaak heen geweest, maar ik heb je nog nooit gezien. Hee echt waar? Ik heb je er ook nooit gezien. Raar, maar vertel verder. Dus 2 weken geleden, kwam mijn baas naar mijn toe. Hij wou mij spreken over een betere betaalde baan. Ik was natuurlijk geïnteresseerd. Hoe meer ik zou verdienen hoe sneller ik mijn droom kon waar maken. Wat is je droom vroeg soraya nieuwsgierig. Ik ben *4 jaar geleden ook afgestuurd aan de universiteit. Ik wou altijd al een eigen bedrijf beginnen. Na 3 jaar had ik al veel gespaard maar nog lang niet genoeg om een eigen bedrijf te beginnen. Maar plots kwamen mijn ouders te overlijden door een vliegtuig ongeluk. Al het gespaarde geld die ik toen de tijd aan mijn ouders begrafenis besteed. Ik kreeg een brok in mijn keel. Gecondoleerd zei soraya zacht. Ze kwam naast mij liggen en gaf mij een knuffel. Ik slikt mijn brok weg en ging verder. Ik had toen geen geld meer en moest weer helemaal opnieuw beginnen met sparen. Ik begon extra te werken. Niet alleen om meer geld te verdienen maar ook om mijn verdriet weg te werken. Ik wou niet thuis blijven want daar werd ik de heletijd herinnerd aan mijn ouders. Toen ik 2 weken geleden door mijn baas werd opgeroepen. Hield ik mijn hart vast, ik dacht dat ik ontslagen zou worden of iets dergelijks. Maar hij vroeg mij of ik beter verdiende baan wilden. Hij wist van mijn droom af. Was gelijk enthousiast dat ik niet eens vroeg wat voor soort baan het was. Het maakt voor mij eigenlijk niet veel uit wat voor werk het was zolang het maar beter verdiende. Dus werd ik vandaag hier in de ochtend af gezet. Ik wist pas in de auto dat ik in het paleis zo werken. Dus zo ben ik hier beland zei ik lachend. Ik zag Soraya bedenkt kijken. Maar vroeg er niet veel achter. Nou, ik ben ieder geval blij dat je hier bent gekomen werken zei ze mij knuffelend. Niet veel later werd er op de deur geklopt. Binnen riep Soraya. De deur werd open gemaakt en zag salma de bezorgde hoofd. Ze schrok als ze zag hoe erg ik er aan toe was. Ze sloeg haar hand voor haar mond en begon te huilen. Kom verder Salma zei Soraya. Salma keek aarzelend maar kwam toch naar binnen. Ze wou buigde voor Soraya als Soraya haar meteen tegen hield. Ik ben geen god schat, dus voor mij hoef je niet te buigen. Salma werd rood en knikte. Ze kwam naar mij toe gelopen. Omg Lina wat is er met jou gebeurd. Sorry dat ik je niet eerder er kon uit halen snikte ze. Salma dat maakt toch niet uit, je hoeft je echt niet schuldig ofzo te voelen. Ze pakte mijn hand vast en gaf er een zachte kusje op. De deur ging voor de zoveelste keer open die dag. Het waren deze keer de verpleegsters met een andere bed. Het was een speciale bed, die voor operatie wordt gebruikt. Salma keek mij vragend aan. Ik legde haar snel in het kort wat de dokter had verteld. Ze keek mij bezorgd aan. Ik werd in het andere bed geschoven door de verplegers en salma die ze hielp. Opdat moment kwam ook samir en nog een jongen binnen. Ik zag dat salma ook voor hun wou buigen als hun haar tegen hielden. Ze waren wel goed opgevoerd kon je zien. Wie is dat vroeg ik Soraya. Dat is mijn tweeling broer Nadir. Ik wist het wel. Ze leken te veel op elkaar. Nadir kwam naar mij toen reikte zijn hand. Hallo Lina, ik ben Nadir. De knapste zoon van de majesteit zei hij lachend. Ik keek moest lachen om zijn opmerking. Ik schudde lachend zijn hand. Je kent mijn naam zei ik verbaasd. Tuurlijk ken ik je naam. Je bent hier een dag en er wordt door iedereen over je gepraat. Ik hoop positief. Hij keek mij lachend aan. Je hebt altijd wel mensen die negatief praten. Sorry, dat ik onderbreek maar we moeten haar nu echt naar de operatiekamer brengen. Iedereen nam afscheid van mij en wenste succes. Samir kwam naar mij toe. Nogmaals sorry Lina, het was niet mijn bedoeling echt waar. Het is je vergeven. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. Hij wenste mij succes. Ik werd nu weggereden. Salma liep mee naar de operatiekamer. Volgens mij moet jij mij veel zei ze met haar wenkbrauwen op en neer. Ik keek haar vragend aan. Doe niet alsof je neus bloed Lina. Je ligt in de kamer van prinses soraya. Je praat *met de prinsen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het zijn ook maar mensen hoor zei ik lachend. We kwamen aan bij de operatie kamer. Ik nam afscheid van salma. Ik werd de kamer in geduwd. Ik zag dat de dokter al aan het wachten was. Hij had zijn operatie kleren al aan. Ik werd aan wat aparturen verbonden. Lina ik zag nu verdovingsmiddel in je lichaam spuiten. Je zal voor een tijdje gaan slapen todat we klaar zijn met de operatie. Als je wakker zult worden zal je voor even hoofdpijn voelen,maar dat gaat dan snel weer weg. Ben je er klaar voor. Ik knikte en sloot mijn ogen. Ik voelde hoe de naald in mijn huid werd geduwd en de vloeistof in werd gespoten. Ik voelde mij langzamer hand in slaapvallen. Todat het zwart voor mijn ogen werd en ik in een diepe slaap viel.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Een extra groot vervolgje voor jullie

    Xoxo
    saltje

  9. #24
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Waaauww superr !!
    Dankjewel

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    heel mooi geschreven
    Ga snel door!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Als Lina weg werd*vervoerd en ik alleen met Samir en Nadir in de kamer was, liep ik naar Samir toe. Jij had toch 2 weken *geleden een zakelijke etentje bij 'the bayshore' toch? Samir knikte en keek zijn zus met grote ogen aan. Ik wist het wel, jij hebt haar naar hier laten komen, want sinds wanneer nemen wij zomaar mensen van buiten aan. Samir werd knalrood, hij was betrapt. Hoe kom jij daar nou weer bij ontkende hij. Grote broer je moet het niet ontkennen, je bent op haar schoonheid gevallen, maar durfde het niet toe te geven. Nadir begon te lachen. Is onze grote broer soms verliefd. Samir keek zijn broer ongelovig aan. Jullie zij echt gek, hoe kan ik nou op iemand verliefd worden terwijl ik degene niet eens ken. Serieus Samir, ga je het ontkennen. Vandaar dat je perse altijd bij dat restaurant wou gaan eten. Nu valt alles op zijn potjes. Samir Schaamde zich dood, niet omdat hij het erg vond dat hun het wisten*maar om het feit dat wat zijn zus zegt de waarheid is. Kom op broer vertel het ons. Samir keek zijn broertje en zusje aan. Toen ik daar voor het eerst ging eten, kwam zij mij bedienen. Blijkbaar wist ze niet wie ik was. Aangzien ze niet bloosde of *ging slijmen. Ze keek mij gewoon droogjes aan en vroeg wat ik wou eten. Ze keek mij niet eens aan. Ik leek net lucht voor haar. Terwijl de rest van de vrouwen, aandacht van mij probeerde te krijgen. Wat was ze toch prachtig. Als ik mijn bestelling bij haar had gedaan. Liep ze heup wiegende *weg. Ik werd er helemaal gek van. Ik weet niet wat het was maar mijn hart die klopte als een gek. Sinds ik haar daar had gezien, kwam ik daar bijna elke dag. Maar het leek of ze mij steeds niet herkende, want ze keek mij eigenlijk nooit aan. Ik wou haar*dichterbij mij hebben. Ik wou haar elke dag zien zonder helemaal af te reizen naar het restaurant die zich 2 uurtjes van het paleis bevond. Daarom was ik naar haar baas gestapt, en bood via hem haar een goede betaalde baan aan en zo is ze dus hier komen werken. Dus dacht je ik zal haar vandaag verwelkomen door haar in de kelder op te sluiten sprak nadir. Ik deed het niet expres idioot siste hij Nadir toe. Nadir moest lachen omdat hij zijn broer nog nooit heeft horen praten over zijn liefdes leven. Wie had dat gedacht, de machtige wel begeerde prins die op een bedienden valt. Volgens mij moet ik ook vaker op mijn bediendes letten grapte Nadir. Samir keek hem vernietigend aan. Ze is niet zomaar een bedienden, ik was een onderzoek over haar gestart en kwam erachter dat ze is afgestudeerd is aan de universiteit als business management and entrepreneur(ondernemer). Ik wou dat ze kwam werken als mijn secretaresse. *Maar blijkbaar heeft Nisrien niet goed begrepen en haar de opdracht geven om de wc's te gaan boenen. Daarom schrok ik als ik haar eerst in mijn kamer zag met een schoonmaak kar. Ik was boos op Nisrien en reageerde het op haar af. Broer je fout is niet goed te praten zei nadir. Wanneer was je het van plan haar te vertellen, dat ze je secretaresse wordt zei Soraya. Ik wou het haar eigenlijk gelijk vertellen maar schrok dus toen ik haar in mijn kamer zag met een schoonmaak kar en dan nog eens in de kamer van Soumaya. Dan had je nog niet gezien hoe ze mij op mijn plek had gezet. Ik was voor even de klus kwijt en handelde zonder na te denken. Samir nam plaats op zijn bed en deed zijn handen voor zijn gezicht. Door mij miste zij bijna een arm zei samir verslagen. Nadir keek zijn broer nu serieus aan. Hij wist dat zijn broer er echt spijt van had. Hij liep naar hem toe en gaf hem een schouderklopje, het komt goed broer. Als vader hier achter komt hebben ik een grote probleem, je weet hoe vader er over denkt. Hij zegt altijd ze werken meschien wel voor ons maar het zijn geen Slaven, we behandelen elkaar met respect. Als er problemen zijn lossen we het professioneel op en ik heb niet echt professioneel gehandeld zuchte samir. Soraya nam plaats naast haar broer en pakte zijn hand vast. Hoelang ga je al naar dat restaurant vroeg soraya nieuwsgierig. Ik geloof al 3 jaar lang. Zolang zei soraya geschrokken, en nu pas heb je haar naar hier gehaald. Samir moest lachen. Je mag haar hee vroeg samir. Ze lijkt mij echt een toffe meid, ik ken haar net een dag en het lijkt alsof ik haar al jaren ken. Je moet haar zeker aannemen als je secretaresse, *ze zal het goed doen. Ik weet dat ze het goed zal doen, de vraag is. Wilt ze nog mijn secretaresse worden na wat ik haar heb aangedaan. Samir stond op en keek zijn broertje en zusje aan. Dit gesprek heeft nooit plaats gevonden hebben jullie begrepen! Nesrien mag hier niks over weten. niet wetend dat nisrien heel het gesprek heeft afgeluisterd

  12. #27
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #28
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    Ik ga nu beginnen met het type van een vervolgje. Ik zal een extra grote vervolgje plaatsen omdat ik gisteren maar een kleine vervolgje had geplaats.

    groetjes,
    salje♡

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    59
    03-01-2014

    6 weken later

    Vandaag was mijn laatste controle. Ik was al bijna volledig hersteld. Vandaag zou ik te horen krijgen of mijn gips aan mijn rechter arm er eindelijk af mag gaan. Ik werd heel erg verwend door de Koninklijke familie. Samir kwam dikwijls controleren of ik niks te kort kwam. Hij had er echt spijt van. Lala Mariam kwam ook vaak langs. Ze Stond er op dat ik niet zou gaan werken totdat ik helemaal hersteld was. Ik zou gewoon door betaald worden. Soumaya was elke dag bij mij. Ik maakte samen met haar, haar huiswerk. Soraya was de eerste 3 weken, geen minuut van mijn zijde weg te slaan. Ik leerde haar steeds beter en beter kennen. Zo vertelde zij mij dat ze haar eigen kleding bedrijven heeft. Eentje in Dubai, eentje in Amerika en eentje in Spanje. Ze moest de laatste 3 weken naar Spanje gaan voor haar bedrijf. Er was wat mis gegaan met de betalingen, waardoor ze er snel heen moest gaan om het op te lossen. Gelukkig was er niks ergs aan de hand. Vandaag zou ze terug komen. Dan had je nog Nadir, wat was dat toch een grapjas. Hij kwam elke dag even langs. Hij is echt een playboy, hij vertelde mij over zijn vriendinnetjes en hoe hij ze flash. Ik had hem een draai om zijn oor geven, en duidelijk gemaakt dat hij niet met meisjes harten moet spelen. Salma had de opdracht gekregen van Lala Mariam om mij te helpen met alles. Ik mocht voor een tijdje in de logeer kamer slapen, maar ik had dat geweigerd. Ik kreeg al genoeg hulp en zorg. Ik liep naar de kamer van de dokter. Hij maakte mij gips open en controleerde alles. Het ziet er goed uit Lina. Het gips mag eraf maar je moet je arm niet belasten. Dus geen zware dingen optillen of iets dergelijks. Mijn gips werd volledig verwijderd en mijn arm werd schoongemaakt. Ik bedankte de dokter en de verpleegkundige voor alle hulp. Ik liep de gang op richting de trap. Ik moest er aan wennen. Mijn hand zonder gips. Ik was heel blij. De afgelopen weken was een hel. Ik kon bijna niks meer doen. Aangekomen in de keuken, zwaaide ik met mijn handen in de lucht. Iedereen kwam naar mij toegelopen. Iedereen deelde zijn blijdschap met mij behalve chagrijnige kop. Iedereen ging weer terug aan het werk als ze Nisrien zagen aankomen lopen. Ik weet niet wat ze de laatste tijd had maar ze was niet normaal kattig en chagrijnig. Ik had haar ook duidelijk gemaakt dat ze haar irritaties niet op ons moest af reageren. Ze was er niet van gediend, dat ik haar zo tegen sprak voor iedereen. Maar ze had niks te willen. Ik zie dat je hersteld bent! Ja, dat klopt mijn gips… ze liet mij niet een uit praten en ze onderbrak mij al. Dus dat betekend dat je weer aan de slag kan. Tegen wie praat je zo? Hoorde ik Soraya op de achtergrond vragen. De blik van Nisrien veranderde gelijk. Ik kijk haar vies aan en liep naar Soraya toe. heeeeey Sorie, je bent weer terug. Ja, kom net aan. ik kwam je gelijk opzoeken. Hoe wist je dat ik hier was. Je hebt afgelopen weken lopen klagen wanneer je weer kon terug werken. De 6 weken zijn voorbij en ik had vernomen dat je gips eraf is. Dus waar zou je anders kunnen zijn. Ik moest lachen. Ze had gelijk. Ik was al het liggen en niks doen zat. Ik was blij dat ik weer mijn handen kon gaan gebruiken. We knuffelden elkaar. Onze band was zo sterk geworden door al dit drama. Salma groeten iedereen vriendelijk en kreeg van iedereen een vriendelijke groet terug. Trouwens ik moest doorgeven van mijn broer dat hij je over 10 minuten op zijn kantoor verwacht. Ik keek haar raar aan. Voor wat heeft hij mij nodig vroeg ik Salma. Ik heb geen flauw idee. Maar Salma wist al waarover haar broer haar wou spreken. Nesrien de blik was om niet aan te zien. Je zag dat ze kookte van binnen. Nesrien liep ons straal voorbij. Weet heeft die toch de laatste week. Ik heb geen idee Soraya sinds die dag op jou kamer heeft ze mij niet gesproken nog een blik gegund tot vandaag. Raar! Maar goed, ik zie je straks nog wel Lina. Ik ga me even opfrissen en een dutje doen. Is goed, slaaplekker alvast. Ik draaide mij om en vroeg aan de moeder van Salma, of ze Salma had gezien. Ze knikte van niet. Ik vond het raar normaal gesproken zou ze nu hier zijn. Want we ze zouden nu alles gaan voorbereiden voor het avondeten. Ik liep naar onze kamer beneden en zag dat ze daar niet was. ik zocht door het paleis en vroeg aan de bewakers of ze haar hadden gezien. Ik vond het maar raar.