1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    210
    13-04-2002

    vrouwelijke fotografe/cameravrouw gezocht!!

    Hallo allemaal,

    Ik ga binnenkort trouwen en ben op zoek naar een vrouwelijke fotografe/cameravrouw die op mijn feest opnames en foto´s kan maken! Het moet wel een professioneel zijn, dus niet met handycam en wegwerpfototoestel!!

    WIE KAN MIJ HELPEN!!!

    Groetjes!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    salamoe3alaykoum,
    ik ben ook opzoek naar een vrouwelijke fotograaf en cameravrouw,als je iets weet laat je het mij ook weten,wa schoukran jazilan,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    210
    13-04-2002

    Zal ik zeker doen, Tharifit!! Maar ze zijn echt ontzettend schaars!
    Dus dames met foto-talent en/of filmtalent, dit is echt een gat in de (marokkaanse!) markt!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Salamoe3alaykoum,
    ik heb een nummer van een cameravrouw,maar ik vind het erg duur,400euro,hier is haar nummer is misschien wel iets voor jouw,
    0627312107,ze heet nadia.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    210
    13-04-2002

    Hoi,

    nou, het feest is in brabant, Nederland dus...............
    Heeft niemand anders nog een tip voor me?????

    Ik heb t echt op zeer korte termijn nodig!!!!!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Salamoe3alaykoum amira,
    ik ben nu in belgie aan het zoeken,als die nadia echt die banden achter houdt,Allah zal haar straffen voor haar daden.en ik bedank jouw voor de tip.
    groetjes,

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Salamoe3alaykoum,
    beste zusters,
    ik heb 31 mei en 1juni mijn eigen bruiloft inscha allah,maar ik kan nog geen cameravrouw vinden,wie kan mij nog aan nummers helpen ,in nederland of belgie,help help help.
    wa schoukran jazilan,

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    210
    13-04-2002

    Delilah19, ik heb n nummer voor je van een zyana/fotografe/camervrouw uit Den Haag. Ik heb haar zelf niet "in actie" gezien, dus ik weet niet hoe goed ze is en de prijs weet ik ook niet. Ze heet naima en het nummer is: 070-3479711 en 06-51830828.

    Succes verder!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-04-2002

    Hallo........

    Toen een vriendin van mij ging trouwen, had ze Seloua als negaffa, en Seloua had een cameravrouw voor haar geregeld, ze was erg professioneel en heel aardig.

    Ik stel voor dat jullie het nummer van Seloua Cherrouda op het net zoeken, en haar dat dan vragen, misschien dat zij jullie verder kan helpen? Ja sorry, ik heb geen nummers, maar misschien dat het toch nog goedkomt, heel veel succes, en heel veel geluk (insha allah) in t huwelijk!

    Kus.....

    Ssssshakira.
    Always look on the bright side of life...

  10. #10
    norseil

    Reacties
    85
    09-06-2003

    he ik ken een hele goeie ze heet mammat ze gaat samen met haar dochter nummer is 0621906645 en als ze daar niet bereikbaar zijn bel dan 0206178274 ze heeft goede kwaliteit en is heel erg proffesonail heb haar werk al een paar keer geziem

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    62
    24-04-2003

    norseil, waar komt mammat vandaan ?? omgeving amsterdam??

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Asalaam aleikum,

    Ik heb 2 mensen voor jullie fatiha bousandrous en badia 2 kanjers van een dames ...

    ALs je alleen het fotogebeuren wilt moet je fatiha nemen ,die fotografeert namelijk alleen een hele lieve meid en zeer kwalitatief..

    ALs je zowel het film als het foto gebeuren wilt moet je badia nemen
    echt een topperdje en ook erug kwalitatief ....

    Ik zou zeggen bel voor een offerte ofzo wat heb je te missen...

    Fatiha bousandrous 06-50 52 7799 email :fachaima@dolfijn.nl

    Badia 06-51108600

    Veel suc6 verder en op een gezegend huwelijk insah allah,

    Beslama,
    P.s wie je van hun ook belt ,zou ik erug waarderen als je zegt dat je net van dj nadia hebt ... shoekran

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    94
    29-11-2002

    ik ben ook op zoek naar een fotograve die redelijk in prijs is en mooie kwaliteiten heeft!!! ik hoop dat iemand me kan helpen... graag omgeving randstad

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    33
    06-01-2003

    ik ken er verschillende in antwerpen maar dat zal niet makkelijk zijn neem ik aan...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    213
    02-07-2001

    Salaam Alaykoum,

    Ben zelf ook op zoek, wil je topic zelf niet overnemen ofzo, maar ik lees dat hier mensen zijn, die nummers hebben van fotografen en cameravrouwen uit België, Antwerpen. Zouden deze meiden mij die nummers eventueel kunnen bezorgen?!? Ik zal jullie héél dankbaar zijn!!!! ( mag over héél België zijn hoor, alles is welkom )

    Mhasalama zusters