1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Bijkomen na het trouwen

    Hallo allen,

    Ik vind het zooo vreemd dat iedereen die trouwt kilo's bijkomen. zowel mannen als vrouwen komen bij.
    ik heb een nichtje die ik voor het laatst op haar trouwfeest zag.
    nu een half jaar later kon ik haar amper meer herkennen. ze is heeel wat bijgekomen.
    dit terwijl het een meisje was met een mooi figuur.

    ik hoop echt niet dat ik bij ga komen (ondanks de meesten zeggen dat ik toch niet zal bijkomen)

    waar ligt het aan?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.567
    24-07-2002

    Mensen hebben geen zelfdiscipline en laten zichzelf gaan.
    Ze moeten zelf koken en koken dus wat ze lekker vinden en eten meer...
    Sporten en of bewegen niet ..

    Maak je geen zorgen je komt echt niet aan als je gewoon gezond leeft en beweegt hoef je je geen zorgen te maken.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    63
    05-11-2012

    Het ligt aan jezelf! Vele hebben de gedachte van ben toch al getrouwd
    Dus hoef me niet meer mooi te maken! Ik vind persoonlijk om alsnog voor
    Elkaar moeite te doen om mooi te maken en letten op je gewicht.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Je gaat meer koken en koopt lekkere dingen, je slikt de pil waardoor je, niet bij alle vrouwen, vocht vasthoudt en vreetkicken. Is aan jezelf natuurlijk om jezelf in bedwang te houden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    ze liggen hele dagen in bed te klooien en op de bank te knuffelen. Verder bewegen ze niet. Dan gaan ze uitdijen ja.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Je bedoelt aankomen? Ik kom altijd bij van een dag hard werken.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door malihakda Bekijk reactie
    Je bedoelt aankomen? Ik kom altijd bij van een dag hard werken.
    ja dat dacht ik ook bijkomen na het trouwen, dus je bent getrouwd geweest en dan moet je bijkomen

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    121
    20-06-2015

    latifa jij hebt de irritantste avatar van allemaal, doe weg aub

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    Met zulke dingen ben ik vrij eerlijk. Als ik zou merken dat ze een beetje aankomt, zou ik dat meteen zeggen en haar zeggen dat ze moet sporten.

  10. #10
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Kan ook liggen aan het gelukkig zijn en de rust die je hebt in het huwelijk want een stressvol ongelukkig huwelijk kan er weer voor zorgen dat men mager word wallaahu a'lam.

    Verder kan dit ook een tacktiek zijn van de saytaan. Want in verboden relaties zijn mannen en vrouwen veelvuldig intiem met elkaar , lijken net dieren en sloven ze zich uit met trainen om er goed uit te zien voor de mannen/vrouwen, maar eenmaal getrouwd, dan gaat dit allemaal achteruit. Waarom? In haram spoort saytaan je aan om door te gaan en zoveel mogelijk te gaan zondigen maar in halal? Dan wil hij ervoor zorgen dat je je huwelijk verpest en problemen veroorzaken en dus zullen velen minder intiem zijn met elkaar, te dik of mager worden, niet uitsloven voor elkaar om mooi te zijn voor elkaar enz wallaahu a'lam.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    613
    24-11-2003

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Kan ook liggen aan het gelukkig zijn en de rust die je hebt in het huwelijk want een stressvol ongelukkig huwelijk kan er weer voor zorgen dat men mager word wallaahu a'lam.

    Verder kan dit ook een tacktiek zijn van de saytaan. Want in verboden relaties zijn mannen en vrouwen veelvuldig intiem met elkaar , lijken net dieren en sloven ze zich uit met trainen om er goed uit te zien voor de mannen/vrouwen, maar eenmaal getrouwd, dan gaat dit allemaal achteruit. Waarom? In haram spoort saytaan je aan om door te gaan en zoveel mogelijk te gaan zondigen maar in halal? Dan wil hij ervoor zorgen dat je je huwelijk verpest en problemen veroorzaken en dus zullen velen minder intiem zijn met elkaar, te dik of mager worden, niet uitsloven voor elkaar om mooi te zijn voor elkaar enz wallaahu a'lam.
    Dus mensen, allemaal sportschoenen aan en aan het werk. Daarna mag je wel even bijkomen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    101
    30-06-2013

    Ze zitten iedere avond op de bank met lekkere dingen en luieren
    En ineens zitten die kilo's eraan
    Huiselijk leven
    Jij en ik, ik en jij... Stap voor stap van berkane tot saidia en ertussen in...,totaly lost without you ... ❤️ N ❤️

  13. #13
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    we hebben dus

    na trouwen, komt het monster binnen (man wordt monster, vrouw wordt bitch)
    na trouwen worden ze dik, vrouw wordt dik, man wordt dik.
    na trouwen zie je ze niet meer, ze spelen verstoppertje.

    wat is next?? of misschien niet trouwen??
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Buit is binnen dus verslonzen maar mentaliteit. Snap zulke dingen ook nooit. Zware afknapper

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    we hebben dus

    na trouwen, komt het monster binnen (man wordt monster, vrouw wordt bitch)
    na trouwen worden ze dik, vrouw wordt dik, man wordt dik.
    na trouwen zie je ze niet meer, ze spelen verstoppertje.

    wat is next?? of misschien niet trouwen??

    Wat dacht je van gezond koken en gewoon wekelijks sporten. En natuurlijk lief zijn tegen elkaar.