1. #31
    Andromeda

    Reacties
    627
    07-05-2015

    Citaat Geplaatst door Tijgertje. Bekijk reactie
    Nee.
    Smh.

  2. #32
    naadje

    Reacties
    619
    05-02-2012

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Dat kan je niet altijd van tevoren weten.. Als je heel snel in zee gaat met een bepaalde persoon, dan merk je het pas wanneer het te laat is en je al een dak deelt..

    Meestal weet je wel ongeveer met wat voor man je huwt heb het nu niet over andere dingen zoals leugens en vreemdgaan

    2 gebruikers

  3. #33
    Krullie.

    Reacties
    926
    14-11-2013

    Citaat Geplaatst door Titan. Bekijk reactie
    Smh.

  4. #34
    Andromeda

    Reacties
    627
    07-05-2015

    Citaat Geplaatst door Tijgertje. Bekijk reactie
    Loopt je telefoon vast ofzo?

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Titan. Bekijk reactie
    Dat is niet altijd waar, ik heb vaak genoeg iets anders gezien.

    Maar dat klinkt toch al onlogisch? Zonder aanleiding veranderen terwijl er niks aan de hand is...dat kan dus echt niet zomaar hoor. Er moet een reden zijn. Wat bedoel je trouwens met veranderen, geef eens een voorbeeld.

    Misschien ligt het aan degene die jou deze dingen voorschotelt. Er is een verschil tussen eigen ervaring en de verhalen van anderen. In ieder geval, moet ik degene die jou dit voorschotelt klappen?
    Ik heb niet gezegd dat alle vrouwen goed zijn. Ik had het over de vrome vrouw.

    Bij dit soort kan alles.. Je komt niet zomaar thuis om vervolgens je vrouw te slaan en ook nog je DOCHTER VAN EEN PAAR MAANDEN achter te laten met een enorme blauwe plek op haar gezicht. En de volgende dag doen alsof er niets aan de hand is.. Dit terwijl ze hem van begin af aan als een hele lieve man kent en haar als een prinses behandelde.
    Of een man die al gelijk de avond na de bruiloft thuis je gelijk even een preek geeft om je te vertellen dat de keuken je enige bestemming is en je vanaf Vandaag in zijn bezit bent en niet naar je ouders etc moet vragen.. Deze meid heeft deze man op een halal manier leren kennen en iedereen vond hem toen zo vroom en zo goed..

    Dit zijn mensen die ik zelf ken. Dus zelf gezien.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  6. #36
    Krullie.

    Reacties
    926
    14-11-2013

    Citaat Geplaatst door Titan. Bekijk reactie
    Loopt je telefoon vast ofzo?
    Hij is super snel zelfs. Why?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Alhamdoelillah. Alles loopt hoe Allah swt het wil.

    Maar jij bekijkt het nu alleen vanuit jouw perspectief. Dat ik dit aankaart is, omdat ik het ook heb mogen bekijken vanuit een ander perspectief. Meerdere malen. Jij spreekt alleen over een enkeling. Alsof jij het recht hebt om die schatting te maken? Genoeg schatten van vrouwen die een zeer wreed leven met hun mannen leiden zonder geoorloofde reden. Qadr Allah. Klopt. Heb ik nergens ontkend. Maar qadr is niet zonder sabab. De man die zich niet weet te gedragen. Jij spreekt nu alsof jij heel precies weet hoe het gaat en alles hebt gezien. En dat het allemaal gaat zoals de theorie goed voor goed en slecht voor slecht. Sorry maar daar kan jij dus echt geen uitspraken over doen.

    Moge Allah swt je vergeven voor je hoogmoedige gedrag en het vergelijken van je zusters met rotzooi alleen omdat zij zich (kunnen) bevinden in zo'n akelige situatie.
    Ik neem het woord van Hem aan als absolute waarheid en jij verhalen van derden die vaak een subjectieve waarneming bevatten. Je hebt namelijk in die gevallen nooit hoor en wederhoor toegepast. Ja, ik geloof dat het slechts een enkeling is vanwege het onderstaand of wil jij zeggen dat het vers gelogen is?

    “En jullie Heer zei: ,,Roept Mij aan, Ik zal jullie verhoren.” Soerat Ghaafir: 60
    Zoals ik zei, dat leer jij nog allemaal wel als je wat boeken hebt opengeslagen. Dat leer je ook als je échte mannen kent, maar de rotzooi mannen die jij dan via je rotzooi vriendinnen kent zijn niet de norm. Het is alsof Johan Derksen roept dat de Marokkaan voor problemen zorgt in het voetbal. Zo idioot klinkt jouw waarneming die niet op feiten gebaseerd is.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door JohnnyBravo Bekijk reactie
    Vaak juist een gebrek aan zelfkennis. Zowel bij de boys als de dames.
    Dus het is best moeilijk om te zijn wie je bent, als je niet eens weet wie je bent.
    Een gebrek aan kennis over de manier hoe men HOORT te zijn.. Ik hoef niet zo goed te weten wie ik ben als ik geloof in de Islam die mij vertelt hoe ik moet zijn..

    Citaat Geplaatst door Patient_Warrior Bekijk reactie
    Ik weet zelf hoe erg mannen kunnen zijn tegenover hun vrouwen, en wat voor onrecht ze hun aandoen. Ik walg van zulke mannen. Maar er zijn nog wel oprechte mannen alhamdoelilah.

    Moge Allah ons allen leiden, ameen.
    Thank you..

    Allahoema amien!

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Ik neem het woord van Hem aan als absolute waarheid en jij verhalen van derden die vaak een subjectieve waarneming bevatten. Je hebt namelijk in die gevallen nooit hoor en wederhoor toegepast. Ja, ik geloof dat het slechts een enkeling is vanwege het onderstaand of wil jij zeggen dat het vers gelogen is?



    Zoals ik zei, dat leer jij nog allemaal wel als je wat boeken hebt opengeslagen. Dat leer je ook als je échte mannen kent, maar de rotzooi mannen die jij dan via je rotzooi vriendinnen kent zijn niet de norm. Het is alsof Johan Derksen roept dat de Marokkaan voor problemen zorgt in het voetbal. Zo idioot klinkt jouw waarneming die niet op feiten gebaseerd is.
    Kibr maakt blind. En dat is wat ik van jouw reacties af leid.



    Allah yahdina.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    En verder: Kibr maakt blind. En dat is wat ik van jouw reacties af leid.



    Allah yahdina.
    Onwetendheid is en blijft erg vervelend. Jij ziet het dan als kibr als ik je wijsheid bijbreng. Komt nog wel.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Onwetendheid is en blijft erg vervelend. Jij ziet het dan als kibr als ik je wijsheid bijbreng. Komt nog wel.
    Serieus? Jij maakt me duidelijk dat jij ze3ma een echte man bent en de rest rotzooi? Je noemt je zusters rotzooi? Je doet je voor als een alwetende alziende aangezien je blijkbaar in je glazen bol ziet dat ik zeer weinig tot geen kennis heb en wat ik allemaal in mijn leven doe? Jij weet het allemaal beter?
    En dan verwacht je dat ik jou hoor.. Are you kidding me.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Serieus? Jij maakt me duidelijk dat jij ze3ma een echte man bent en de rest rotzooi? Je noemt je zusters rotzooi? Je doet je voor als een alwetende alziende aangezien je blijkbaar in je glazen bol ziet dat ik zeer weinig tot geen kennis heb en wat ik allemaal in mijn leven doe? Jij weet het allemaal beter?
    En dan verwacht je dat ik jou hoor.. Are you kidding me.
    Als jij dat uit mijn reacties hebt gehaald dan ben je nog dommer dan ik dacht. In geen enkele reactie heb ik gezegd dat ik een echte man ben. Jemig, ben je dom of begrijp je het gewoon niet zo goed.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    959
    02-04-2013

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Een gebrek aan kennis over de manier hoe men HOORT te zijn.. Ik hoef niet zo goed te weten wie ik ben als ik geloof in de Islam die mij vertelt hoe ik moet zijn..
    Hoe het hoort, is vaak niet meer vanzelfsprekend.
    Iedere ziel heeft zijn/haar eigen karakter. Zowel sterke als zwakke punten. Als jij deze zaken van jezelf weet, en de Islam als leidraad neemt, ben je binnen. Dus ik begrijp niet waarom het voor jou niet belangrijk is om jezelf te kennen. Mohiem doe verder je ding, had het verder ook niet over jou. Als dat voor jou werkt, prima. Maar je hebt het anders wel over waarom het zo moeilijk is om jezelf te zijn als man. Beetje krom allemaal. Het gaat je goed.
    The best fighter is never angry.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Als jij dat uit mijn reacties hebt gehaald dan ben je nog dommer dan ik dacht. In geen enkele reactie heb ik gezegd dat ik een echte man ben. Jemig, ben je dom of begrijp je het gewoon niet zo goed.
    Houd gewoon op met dat geacteer joh. Jij bent er duidelijk ook een.. Je leest alleen wat je wilt lezen. Lees dan in ieder geval goed alvorens je hier met een script komt.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Houd gewoon op met dat geacteer joh. Jij bent er duidelijk ook een.. Je leest alleen wat je wilt lezen. Lees dan in ieder geval goed alvorens je hier met een script komt.
    Oh, nu kan ze ook nog weten hoe ik ben alsof we in onze jeugd hebben liggen knikkeren. Je bent ook echt een domoor.