1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    dit vind ik ook een hele leuke concept OTACOS , mexicaanse tacos maar dan met een noord afrikaanse touch , ze noemen het originele franse straat tacos , ze zijn ooit in de banlieu begonnen en nu hebben ze 40 vestigingen in frankrijk

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Alles ziet er goed uit behalve dat all you can eat gebeuren moet men nooit aan doen. Alles wat in massa gemaakt word is 99,9% niet te vreten!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014



    deze man probeert de GIGATACOS van hun op te eten vanaf 7.25 zie je het , je krijgt dan een giga taco met 2.5 kg aan vlees


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Alles ziet er goed uit behalve dat all you can eat gebeuren moet men nooit aan doen. Alles wat in massa gemaakt word is 99,9% niet te vreten!
    ben ik niet met jou eens ik heb vaak bij all you can eat restaurants gegeten en het eten was altijd goed je hebt tegenwoordig ook all you can eat restaurants a la carte dus zonder buffet alles wordt dan pas gemaakt als je het besteld maar dat zijn meestal alleen sushi restaurants met marokkaanse eten wordt dat moeilijk want dat kost veel tijd om te maken

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    dit is alcazar voor nog meer fotos kun je ook hun instagram account checken https://www.instagram.com/alcazar_restaurant/

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    dit is brothers crepes cafe , voor meer fotos kun je ook op hun instagram account kijken https://www.instagram.com/brotherscrepescafe/

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  7. #37
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Halal eten in NL is echt een grap. Weinig creativiteit, iedereen doet elkaar na. Na hoeveel jaren dacht iemand eens: Hé hamburgers eh...Laat ik eens een halal hamburgertent beginnen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    dit is fresh and pop https://www.instagram.com/freshandpop/

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    Citaat Geplaatst door 100EURO Bekijk reactie
    Halal eten in NL is echt een grap. Weinig creativiteit, iedereen doet elkaar na. Na hoeveel jaren dacht iemand eens: Hé hamburgers eh...Laat ik eens een halal hamburgertent beginnen.
    ja precies dat marokkanen hier zijn echt dom vergeleken met frankrijk en belgie ze kunnen elkaar alleen maar na doen en die shit smaakt echt nergens naar je eet het alleen omdat je geen andere hebt keuze zelfs nu met burger trend doen ze elkaar ook na echt letterlijk allemaal zelfde prijzen , zelfde burgers , zelfde design kunnen ze hun hersens niet gebruiken of zo ? ik wou dat ik genoeg geld had om iets te beginnen ik heb zoveel leuke ideeën

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    dit is LE CRYSTAL PARIS , zij verkopen luxe authentieke franse gerechten maar dan halal https://www.instagram.com/lecrystalparis/

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  11. #41
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door fastman123 Bekijk reactie
    ja precies dat marokkanen hier zijn echt dom vergeleken met frankrijk en belgie ze kunnen elkaar alleen maar na doen en die shit smaakt echt nergens naar je eet het alleen omdat je geen andere hebt keuze zelfs nu met burger trend doen ze elkaar ook na echt letterlijk allemaal zelfde prijzen , zelfde burgers , zelfde design kunnen ze hun hersens niet gebruiken of zo ? ik wou dat ik genoeg geld had om iets te beginnen ik heb zoveel leuke ideeën
    Probeer een Europese Islamitische bank te vinden voor een investering. Hier in Nederland zijn zij bezig met zoiets, maar zie dat hun website niet meer online is:

    https://www.facebook.com/AsSalamaNL/?fref=ts

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    Citaat Geplaatst door 100EURO Bekijk reactie
    Probeer een Europese Islamitische bank te vinden voor een investering. Hier in Nederland zijn zij bezig met zoiets, maar zie dat hun website niet meer online is:

    https://www.facebook.com/AsSalamaNL/?fref=ts
    er was eentje in duitsland iemand had contact opgenomen met hun en ze zeiden je moet wel in duitsland wonen zelfde geldt ook voor die van engeland ze lenen niet aan mensen die in een andere land wonen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door fastman123 Bekijk reactie
    ben ik niet met jou eens ik heb vaak bij all you can eat restaurants gegeten en het eten was altijd goed je hebt tegenwoordig ook all you can eat restaurants a la carte dus zonder buffet alles wordt dan pas gemaakt als je het besteld maar dat zijn meestal alleen sushi restaurants met marokkaanse eten wordt dat moeilijk want dat kost veel tijd om te maken
    Oh dat ze het pas voor je maken als je het besteld ken ik niet, ik ken de ''oldskool'' gebeuren met dat all you can eat. Ja als het pas gemaakt word op het moment dat je het besteld dan is het perfect, maar mijn ervaring met buffet is echt mehhhhh, gewoon massa voer. En indd Marokkaans eten word lang wachten, maar hoeft geen tajine te zijn wat zij klaar maken, kunnen ook andere gerechten klaar maken die lekker zijn en niet zo extreem lang duren.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  14. #44
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Volgens mij is de consument ook niet echt bereid om iets nieuws te proberen hier in NL.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    deze hummer burgers vind je overal in parijs

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]