1. #31
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    Love is my drug

  2. #32
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Ben benieuwd naar je vers, zus.
    Super frustrerend, kan het niet niet vinden. Ik gebruik waarschijnlijk de verkeerde woorden. Ik zoek nog even verder.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Alles wat uiteindelijk slecht voor je kan zijn, is het beste om te vermijden. Ook al zit er ergens een bepaalde goedheid in (zoals je ervaren hebt). Ik heb gekeken naar de risico's en deze zijn best heftig.

    Ik ken al het spul niet en weet niet waarin het effectief of juist niet effectief is. Dus kan best zo zijn dat ik auto's met appels vergelijk

    Goed dan zou ik zowat alle producten in de super moeten vermijden. De risico's die beschrijven op anti-drug websites zijn achterhaald. Onderzoek naar lsd is pas sinds een paar jaar een hot item in de farmaceutische wereld. Pas in 2016 is de eerste volledige hersenscan gedaan op men onder invloed van LSD. En de uitkomsten waren mindblowing.
    wavy

  4. #34
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Goed dan zou ik zowat alle producten in de super moeten vermijden. De risico's die beschrijven op anti-drug websites zijn achterhaald. Onderzoek naar lsd is pas sinds een paar jaar een hot item in de farmaceutische wereld. Pas in 2016 is de eerste volledige hersenscan gedaan op men onder invloed van LSD. En de uitkomsten waren mindblowing.
    Heel vervelend dat ik het nergens kan vinden, maar even uit mijn hoofd. Ik kan me herinneren dat er een uitspraak bestaat of uit de koran of een hadith waarin wordt aangegeven: dat er in een slechtheid een goedheid kan zitten, maar dat het slechte groter is dan de goedheid en het daarom verboden is. Dit klinkt zo minimaal Maar hier moest ik aan denken.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Heel vervelend dat ik het nergens kan vinden, maar even uit mijn hoofd. Ik kan me herinneren dat er een uitspraak bestaat of uit de koran of een hadith waarin wordt aangegeven: dat er in een slechtheid een goedheid kan zitten, maar dat het slechte groter is dan de goedheid en het daarom verboden is. Dit klinkt zo minimaal Maar hier moest ik aan denken.
    Ah oke, zit zeker wijsheid in. Dank je wel!
    wavy

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Ah oke, zit zeker wijsheid in. Dank je wel!
    Sorry dat het zo beknopt is. Ik meen mij te herinneren dat dit ook om alcohol ging. Dit was eerst toch toegestaan en uiteindelijk bleek dat er meer slechts in zat dan goed en daarom is het verboden.

  7. #37
    Muqawil

    Reacties
    108
    01-07-2015

    Junk zijn is tegenwoordig dood normaal. Zieke shit.

    مقاول


  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door HFA Bekijk reactie
    Voor de vrijgevochten zusters en broeders onder ons, die niet hun geest laten beperken door een mislukte opvoeding. Wat zijn je favoriete drugs?
    Junkie die zegt dat anderen een mislukte opvoeding hebben gehad

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Sorry dat het zo beknopt is. Ik meen mij te herinneren dat dit ook om alcohol ging. Dit was eerst toch toegestaan en uiteindelijk bleek dat er meer slechts in zat dan goed en daarom is het verboden.

    Ik denk dat ik wel de boodschap begrijp en nogmaals zit zeker wijsheid in. Dank je wel.
    wavy

  10. #40
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Ik denk dat ik wel de boodschap begrijp en nogmaals zit zeker wijsheid in. Dank je wel.
    Mooi zo en geen dank!

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Ik zelf ben het gevolg daarvan, het is geen wondermiddel. Maar met lsd is er veel meer hersensactiviteit. Voorbeeld, je kijkt met je ogen via je primaire visuele cortex achterin je brein. Met lsd gebruik veel meer delen van je hersenen wanneer je kijkt. En dit is alleen kijken, laat staan andere zintuigen. En nogmaals het is geen wonderdrug. Perspectief biedt het wel. Wat je met de inzichten en informatie doet, ligt geheel aan jezelf.

    Zijn er veel wetenschappelijke artikels geschreven voor lsd gebruikers?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Zijn er veel wetenschappelijke artikels geschreven voor lsd gebruikers?

    Ik heb me eerst ingelezen voordat ik dat lsd ben gaan doen.
    wavy

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Ik heb me eerst ingelezen voordat ik dat lsd ben gaan doen.
    haha, ik bedoel DOOR lsd gebruikers...mijn fout

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    haha, ik bedoel DOOR lsd gebruikers...mijn fout
    Vast wel, het is wel populair onder academici.
    wavy

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    7.901
    20-02-2016

    High on life. All day everyday