1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sabah_ Bekijk reactie
    Waar zijn die camerabeelden dan? Ook van Parijs, heb jij die?
    Heb je de foto niet gezien? Die kwam van de bewakingscamera's.

    De beelden van de ontploffing zelf zijn niet vrijgegeven, ik denk uit respect voor de slachtoffers die ook uit elkaar gereten werden. Misschien worden ze ooit nog vertoont op live leak.

    Ook van Parijs heb ik genoeg beelden gezien.. Jij niet?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door citroenschijfje Bekijk reactie
    Wat doen die drones dan in Syrie en Irak momenteel?

    Ga elders je misplaatste slachtofferrol spelen, samen met je westerse vriendjes die een probleem hebben om de realiteit onder ogen te zien.

    De realiteit is dat Westerse overheden graag meer invloed (hun levenswijze opdringen aan moslims) en macht (over grondstoffen, land, volk) willen hebben over de moslimwereld en daarom de boel daar platbombarderen wanneer dingen niet lopen naar hun wens.
    Je maakt moslims weer eens veel te belangrijk. Het interesseert overheden geen reet wat het geloof is van iemand die ze uit de weg willen ruimen, en als het westen daadwerkerkelijk in oorlog zou zijn met moslims, dan had jij dat hier ook wel gemerkt. Voorlopig neemt het westen meer moslims op dan ooit tevoren.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    759
    23-12-2009

    Citaat Geplaatst door citroenschijfje Bekijk reactie
    Wat doen die drones dan in Syrie en Irak momenteel?

    Ga elders je misplaatste slachtofferrol spelen, samen met je westerse vriendjes die een probleem hebben om de realiteit onder ogen te zien.

    De realiteit is dat Westerse overheden graag meer invloed (hun levenswijze opdringen aan moslims) en macht (over grondstoffen, land, volk) willen hebben over de moslimwereld en daarom de boel daar platbombarderen wanneer dingen niet lopen naar hun wens.
    De meeste terroristen zijn Marokkanen die in West-Europa zijn geboren en getogen. Bij mijn weten is er noch in Marokko noch in West-Europa een oorlog aan de gang.

  4. #19
    moroccan pride

    Reacties
    759
    10-02-2003

    Vuile leugenaar,de helft van de gewonden oo de luchthaven zijn moslims.die voorzitter van de vsoa is zeker een hooligan van beerschot??
    NOOIT MEER AUSCHWITZ!!!WEL Gaza?????


    ARIF irifien.....3aacha Rif..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.485
    08-06-2013

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Je maakt moslims weer eens veel te belangrijk. Het interesseert overheden geen reet wat het geloof is van iemand die ze uit de weg willen ruimen, en als het westen daadwerkerkelijk in oorlog zou zijn met moslims, dan had jij dat hier ook wel gemerkt. Voorlopig neemt het westen meer moslims op dan ooit tevoren.
    Sure, sinds de val van de ottomaanse rijk is de moslimwereld onderworpen aan kolonisatie, dictaturen, bezetting en nu bombardementen.
    Voornamelijk moslims die hun geloof willen praktiseren zijn de dupe; getuige is de hoeveelheid geleerden en praktiserende moslims dat in gevangenissen is verdwenen en daar guantanamo bay achtige praktijken tegemoet gaat.
    Niet alleen mbt moslims in de moslimwereld, maar ook hier natuurlijk (Guantanamo Bay oa.)
    Men maakt bv problemen van de meest onbenullige dingen als 'een moslimjongere bidt in een ruimte op zijn school'.

    Ow ik heb genoeg gemerkt van die oorlog, toen ik over over een bepaalde onderwerp vragen begon te stellen, begonnen moderatoren door te draaien (ik kreeg oa doodsbedreigingen) en kreeg ik het verwijt dat ik voor interne problemen zorg.

    Westerse overheden doen enkel goede dingen omdat er 'linkshe' (vies woord dat de gem westerlingen jegens hun lijkt te gebruiken) mensen zijn die actief hun overheden in de gaten houden en wanneer ze onrecht zien deze benoemen en bestrijden.
    Door die 'linkshe' types kunnen moslims die normaal gesproken door westerse drones en hun vrienden (Assad) het leven ondragelijk gemaakt worden (understatement), hier komen wonen (waar ze uiteraard ook lang niet welkom zijn door iedereen: ik refereer naar het aantal centra dat in de brand was gestoken).

    Westerse overheden lijken gehijacked door rechts-extremisten en dat merk je vooral aan de reactie op ieder aanslag.
    Meteen gaat men over op wraakacties waarbij vooral burgers het dupe zijn.
    14.42
    And never think that Allah is unaware of what the wrongdoers do. He only delays them for a Day when eyes will stare [in horror].

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    http://nos.nl/artikel/2069860-rutte-...in-oorlog.html
    Citaat Geplaatst door Nimrod Bekijk reactie
    De meeste terroristen zijn Marokkanen die in West-Europa zijn geboren en getogen. Bij mijn weten is er noch in Marokko noch in West-Europa een oorlog aan de gang.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''