1. #46
    I'm his lady

    Reacties
    1.885
    11-05-2009

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    @Gold. Een persoon die een daad goedkeurt en faciliteert is zoals degene die het verricht. Ad-Daalu 'alaa l-khayr kafaa'ilihi wad-Daalu 'alaa sh-sharr...? Hij laat dat uitschot het land binnen, maakt het ze zo makkelijk mogelijk om kansloze kinderen te verkrachten en als er dan toch iemand wordt opgepakt uit het Land van zijn Franse God dan geeft hij hem gratie in plaats van hem te kruisigen in de Sahara waarvan hij claimt dat het aan zijn Jodenclan toebehoort. 'Aasha l-Malik, zeiden jullie toch?

    Ik scheld niet. Ik som feiten op.

    En waarom vraag jij mij naar de Jihaad? Wil je Jihaad voeren als vrouw? Ga naar Makkah. Daar is jouw Jihaad. Voor de rest zou ik mjn mond houden over zaken die mij niet aangaan, ms. "Delicious".
    De koning faciliteert in pedofilie? En keurt pedofilie goed? waar heb jij je laten informeren? Jij bent echt de weg kwijt, duik in de wereld van de pedofielen en je zult versteld staan. hen waar je het totaal niet van verwacht, voeren deze daad. Dat uitschot woont en leeft daar, hoe moet hij daar controle over hebben. Het is dus zijn schuld? Lekker makkelijk zo met het vingertje wijzen. Zelfs in landen waar de Shaira leidraad is komt pedofilie voor.

    Kijk wat jij zegt, zijn Franse God, astaghfirollah. Jij begeeft je echt op glad ijs. De manier waarop jij communiceert is walgelijk en alleen daarom zal ik jou voortaan negeren.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door freshstart Bekijk reactie
    sabrun_jameel Dit gaat niet over de inhoud van de topic. Ik weet er namelijk helemaal niets over dus houd ik mij er buiten. Uit jouw reacties kan ik opmaken dat je veel vaardigheden bezit. Jij hebt veel kennis, je kan goed argumenteren, je staat sterk achter jouw visie en je komt op voor onze Deen masha Allah. Ik ben een stille lezer en ik heb altijd bewondering gehad voor jouw adviezen naar de leden. Maar ik vind de manier waarop jij predikt, ik noem het specifiek prediken, zeer afschrikkend en haatdragend. Ik weet zeker dat jij goede bedoelingen hebt, maar door de toon van jouw reacties kom je zeer woest over. Jij wilt ons kennis meegeven, maar je merkt dat iedereen zich juist tegen jou keert. Ik weet dat mijn reactie jou totaal niet boeit, maar ..... ik wilde dit trouwens in een privé bericht sturen, maar die is uitgeschakeld.
    Oftopic: Kun jij mij misschien een boek aanraden als ik mij beginnend wil verdiepen in de beginselen van de islam? Waar kan ik beginnen?
    Ontopic: At-Targhieb Wat-Tarhieb van Al-Imam Al-Mundhiri. Misschien begrijp je dan ook ineens de toon van Sabrun in een islamitische kader.

  3. #48
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    Wat een schapen. Algerije is schuldig, Polisario is schuldig, de koning is geliefd. Bij wie dan? Als je van hem kunt houden dan ben je waarschijnlijk ook een pedofiele Kaffer want een andere reden om van een pedofiele Kaffer te houden kan ik niet verzinnen.

    Alsof de overheden het met elkaar aan de stok hebben, alsjeblieft zeg. Dat is een grote poppenkast om Moslims te verdelen in nationaliteiten terwijl de echte vijand over hen heerst en ook nog geliefd wordt. Allaahu l-Musta'aan.

    Wat is welvaart bij jullie? Miljoenen naakte Kaffers uit oost en west die de bloemetjes buiten komen zetten in een voormalig onderdeel van het Kalifaat dat is verworden tot een groot openlucht bordeel? Dat is welvaart? Dan mag van mij liever vandaag dan morgen de fik erin. Misschien dat we het dan leren.

    Ik kan echt niet geloven dat na alles wat er in de afgelopen jaren gebeurd is, het gros van de Marokkanen echt zo dom is maar moet er zo onderhand toch maar aan geloven.
    Kun je niet een keer normaal praten als je wat duidelijk wil maken. Elke keer bespeur ik hoogmoedigheid in jouw reacties. Jij weet alles beter en de rest is dom en het zijn allemaal schapen blablabla

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    9.410
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    Als jij niet snapt dat ik net die feiten heb opgenoemd dan ontbreekt het jou aan herseninhoud en/of kennis waarin ik niet behulpzaam kam zijn. Koop het boek Majmoo'at at-Tawheed en lees dat van voor naar achter, van rechts naar links en zonodig omgekeerd. Misschien dat er dan een belletje gasmat rinkelen.
    Ik begrijp echt totaal niet wat jij in het westen doet en met het westen hebt? Waarom spreek je überhaupt nog een kafir taal?

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie
    nee, er komt geen oorlog. daar zit niemand op te wachten in Algerije, noch in Marokko. de spanningen rondom de Sahara zijn er altijd geweest. geen vuiltje aan de lucht.
    Dat hoop ik niet. .
    Sommige mensen maken het alleen maar erger door te zeggen dat er een oorlog gaat komen. Allemaal bangmakerij

  6. #51
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door freshstart Bekijk reactie
    sabrun_jameel Dit gaat niet over de inhoud van de topic. Ik weet er namelijk helemaal niets over dus houd ik mij er buiten. Uit jouw reacties kan ik opmaken dat je veel vaardigheden bezit. Jij hebt veel kennis, je kan goed argumenteren, je staat sterk achter jouw visie en je komt op voor onze Deen masha Allah. Ik ben een stille lezer en ik heb altijd bewondering gehad voor jouw adviezen naar de leden. Maar ik vind de manier waarop jij predikt, ik noem het specifiek prediken, zeer afschrikkend en haatdragend. Ik weet zeker dat jij goede bedoelingen hebt, maar door de toon van jouw reacties kom je zeer woest over. Jij wilt ons kennis meegeven, maar je merkt dat iedereen zich juist tegen jou keert. Ik weet dat mijn reactie jou totaal niet boeit, maar ..... ik wilde dit trouwens in een privé bericht sturen, maar die is uitgeschakeld.
    Oftopic: Kun jij mij misschien een boek aanraden als ik mij beginnend wil verdiepen in de beginselen van de islam? Waar kan ik beginnen?
    De kennis ligt tegenwoordig voor het oprapen alhamdoulilah, enkel als je geen kennis op wilt doen.
    Schrijf je in voor een cursus of informeer via je moskee. Maar luister aub vooral niet naar haar. Ze is zwartgallig en verbitterd tot op het bot.

    Islam hoort mensen aan te trekken en niet af te schrikken.

  7. #52
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    En weet je trouwens waar ik mee op zou passen, naast het feit dat je van Kaffers houdt? Dat je Kufr-uitspraken doet als "op de Troon van Allaah zitten" wal-'iyaadhu bi-Allaah. Asfoureh, oprecht advies: stop met praten.

    Nederigheid en dat komt uit jouw mond? Jij die de vijanden van Allaah verdedigt en zelfs van hen houdt, spreekt over nederigheid jegens Allaah? Zoals ik al zei... laten we beginnen met de radiostilte.
    Practice what you preach en begin met die mond van je te spoelen met ligia.

    Praat je ook zo tussen de mensen of enkel vanachter je lappie?
    Hoop oprecht dat je het virtueel houdt behda want je gaat nog een keer in een gesticht eindigen met die praatjes van je.

  8. #53
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Oja, dat was het. De echte mannen zitten vast. Eeuwige drogreden van die onwetende schreeuwlelijkerds met de eigenschappen van de Khaawaridj. Ibn Al Qayyim rahimahou Allaah heeft er zoveel over geschreven maar dat stukje religie is voor jullie totaal niet belangrijk. Ik wil de enorme teksten uit zijn boek best voor je plaatsen? Of was hij ook niet mans genoeg?

    Ziekte in het hart terwijl je weet wat zich in Irak afspeelde, nu in Syrië, In egypte en zelfs Jemen. Toch laat jullie defect denkvermogen het niet toe om met wijsheid te reageren. Jullie willen namelijk liever dood en verderf in Marokko in plaats van eerst de toestand van de mensen te veranderen. Als jouw soort met jouw verdorven karakter en mindset het voor het zeggen zou hebben in Marokko, dan zou er alleen verderf en honger heersen.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    er gaat geen oorlog komen, al jaren word er gestookt maar beter laten ze de saharabewoners in vrede leven, ik snap ook niet wat die duivels van de vn van plan zijn

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Als je met andere bewijzen komt rent ze weg. Dat soort gespuis zie ik ook elke dag op de tijdlijn van Abduljabbar van de Ven.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    154
    10-07-2015

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Klopt het dat er een oorlog gaat komen tussen Algerije en Marokko? Er wordt volop over gepraat op Marokkaanse schotel.
    Wie weet hier meer van?
    niks aan hand.alleen poki ki moon .is uitgegleden.zelf ben in noord oost Marokko geboren.berkane .bij de grens met Algerije.
    toen die tijd was er oorlog met algerije/polizaro. heb zelf niet gemerkt van oorlog.was vooral in zuiden Marokko.en zal niet komen.
    grootste gevaar voor Marokko,Algerije is de aardbeving.

  12. #57
    = BADGER1

    Reacties
    14.384
    09-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Malloten zoals Sabrun hebben we er veel in Marokko. Ik ben ook blij dat ze dat soort gespuis heel kort houden. Zijn alleen uit op dood en verderf. Het is aan hun gebrek aan akhlaaq te zien welke manhadj ze volgen.

    Jullie houden van kaffiers.
    Jullie plegen shirk.
    Jullie zijn hoogmoedig.
    Jullie koning is een kaffier.
    Jullie koning is een pedofiel.

    Voor de rest is het uitermate goed onderbouwd.
    +1

    VOOR SOMMIGEN IS EEN BRIL EEN GLAZEN BLIKOPENER.



    Voorlopig wegens tijdsgebrek geen recepten.

  13. #58
    Hoooooooooi!!

    Reacties
    12.251
    28-03-2013

    Jeetje. Ik maak me echt zorgen om de verdeeldheid onder de moslims.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Oja, dat was het. De echte mannen zitten vast. Eeuwige drogreden van die onwetende schreeuwlelijkerds met de eigenschappen van de Khaawaridj. Ibn Al Qayyim rahimahou Allaah heeft er zoveel over geschreven maar dat stukje religie is voor jullie totaal niet belangrijk. Ik wil de enorme teksten uit zijn boek best voor je plaatsen? Of was hij ook niet mans genoeg?

    Ziekte in het hart terwijl je weet wat zich in Irak afspeelde, nu in Syrië, In egypte en zelfs Jemen. Toch laat jullie defect denkvermogen het niet toe om met wijsheid te reageren. Jullie willen namelijk liever dood en verderf in Marokko in plaats van eerst de toestand van de mensen te veranderen. Als jouw soort met jouw verdorven karakter en mindset het voor het zeggen zou hebben in Marokko, dan zou er alleen verderf en honger heersen.
    +

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Sabrun wordt door iedereen hier aangevallen maar ze heeft gewoon gelijk.
    Ons probleem is dat we onwetend zijn en dat we gehecht zijn aan deze wereld waardoor we niet (willen) zien dat we genoegen nemen met shirk en kufr en onderdrukking zolang we denken dat we allemaal moslims zijn (iig bij naam...)
    We denken dat we weten wat Tawheed inhoudt maar de dag dat het werkelijke besef binnendringt verandert dat je hele wezen en zienswijze en zul je je leven willen filteren van alles wat niet tot de Deen behoort, dan zal de Wil, Wet en Woord van Allaah boven dat van alles en iedereen staan en jouw leven willen geven op Zijn Weg.
    We zijn zwakke wezens en neigen naar uitvluchten maar laten we het niet erger maken door de waarheid te ontkennen omdat het ons nu niet goed uitkomt..
    Ik hou van Marokko en wens er in vrede te leven maar de koning en het systeem aldaar is alles behalve van de islam.