Ik heb op mijn bruiloft alleen mensen uitgenodigd waarvan ik houd. De helft van de familie was er dus niet bij. Mijn bruiloft was ook low budget. De enige die dat niet begrepen waren de mensen die niet uitgenodigd waren.

Make up was een ramp en mijn haar ook. Had een Marokkaanse visagiste ingehuurd maar leek net een clown en totaal niet mezelf. Gelukkig kon ik op tijd die schmink verwijderen en heb toen mezelf lichtjes opgemaakt en zelf mijn haar gedaan. Gewoon los want dat staat mij het best.

Het eten was wel lekker ik heb ervan genoten. Mijn zussen vonden het niet zo lekker maar die zijn ook verwaand ik had hun ook thuis moeten laten die anorexia patienten die doen net of ze vol zitten

Toen kwamen er daka marachsia met 3amaria of hoe je dat ook noemt. Het was ern verassing van mijn zussen maar ik kreeg hoofddpijn door dat getetter en snap het nut niet van uit de hoogte zwaaien naar mijn familie en vrienden

Fotos heb ik wel genomen was de vierde keer in tien jaar dat ik fotos van mezelf heb genomen. Leuk voor mijn kinderen dat is ook het enige reden waarom ik fotos maak.

Dat was een korte impressie van mijn bruiloft.

Ik moet eerlijk zeggen had echt geen leuke dag verwacht maar omdat ik alleen geliefde heb uitgenodigd was het echt top.