1. #91
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door lolita666 Bekijk reactie
    En als ik nou tegen een hetero zou zeggen het is haram om op een vrouw of man te vallen, diegene moet op hetzelfde geslacht vallen??? Een keus ok maar wel een lastige keuze aangezien iemand van nature zijn voorkeur heeft. Als je nou zou zeggen ok het is zo je bent ermee geboren maar je zult er toch tegen moeten vechten, dan kan ik je nog enigszins begrijpen. Maar deze mensen zijn echt zo geboren, het is niet iets waarvoor ze kiezen.
    Als homosexualitiet is aangeboren dan heeft het toch geen zin om tegen te vechten, want je bent ermee geboren zeg jij mevrouw de werenschapper?

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Jullie zeggen dat homosexualiteit is aangeboren en alsof mensen geen keuzes kunnen maken zodat ze homo’s blijven en lesbiennes dat us precies wat de duivel wil.. Hij heeft gezegd ik zal de mensen veranderen in homo’s en lesbiennes en travestieten mannen zullen vrouwen worden en vrouwen mannen en Allah heeft gezegd diegene die naar jou luisteren en niet naar mij zullen de hellevuur betreden!!

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Jullie zeggen dat homosexualiteit is aangeboren en alsof mensen geen keuzes kunnen maken zodat ze homo’s blijven en lesbiennes dat us precies wat de duivel wil.. Hij heeft gezegd ik zal de mensen veranderen in homo’s en lesbiennes en travestieten mannen zullen vrouwen worden en vrouwen mannen en Allah heeft gezegd diegene die naar jou luisteren en niet naar mij zullen de hellevuur betreden!!
    Als god zegt dat het zo gaat worden, dan wil god dat toch want niets gebeurt zonder zijn toestemming/
    Zou jij een keuze maken die jou ongelukkig zou maken?

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Als god zegt dat het zo gaat worden, dan wil god dat toch want niets gebeurt zonder zijn toestemming/
    Zou jij een keuze maken die jou ongelukkig zou maken?
    Jammer dat je het niet begrijpt, God wilt dat niet daarvoor heeftie de mensen niet gemaakt en op aarde gezet het leven is een test en keuzes maken(goeie)..de keuzes die jij maakt bepaal jezelf als jij kiest om met het zelfde geslacht sex te hebben dan is dat jou keuze maar zolang je leeft en berouw en spijt toont en terug keert naar de islam en God aanbidt en geen deelgenoten aan hem toekent zal je worden vergeven Insha allah!

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Precies rotje2016 jij snapt het.

  6. #96
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Dat wil jij mensen doen laten geloven omdat jezelf een homo bent vuile ongelovige leugenaar..
    a. Ik ben géén homo.

    b. Ik ben inderdaad een ongelovige, een atheïst dus.

    Maar vertel eens: waar lieg ik dan over volgens jou?

  7. #97
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Ik dacht eerst dat je Moslim en Marokkaans was, maar het is mij nu duidelijk geworden dat je dat niet bent. En als je Marokkaans bent dan heb ik medelijden met je ouders
    Hier heb je blijkbaar erg veel moeite met het feit dat iemand anders is dan jij, qua culturele afkomst en religie.

  8. #98
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Jullie zeggen dat homosexualiteit is aangeboren en alsof mensen geen keuzes kunnen maken zodat ze homo’s blijven en lesbiennes dat us precies wat de duivel wil.. Hij heeft gezegd ik zal de mensen veranderen in homo’s en lesbiennes en travestieten mannen zullen vrouwen worden en vrouwen mannen en Allah heeft gezegd diegene die naar jou luisteren en niet naar mij zullen de hellevuur betreden!!
    "De duivel, de duivel, de duivel...."

    Toon mij eerst eens aan dat er werkelijk zoiets bestaat als de duivel. Ik geloof er niet in en daar heb ik grondige redenen voor. Maar vertel eens: hoe ben jij daar zo van overtuigd geraakt. Heb je hem ooit in levende lijven gezien?

  9. #99
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Wauw dat er zoveel ongelovigen zijn op deze site ik sta perplex!!
    Je leeft hier in een land waar heel veel niet-moslims en atheïsten wonen. Leer met dat idee omgaan en probeer hun opvattingen ook te accepteren, dat is veel beter voor de samenleving.

  10. #100
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Je leeft hier in een land waar heel veel niet-moslims en atheïsten wonen. Leer met dat idee omgaan en probeer hun opvattingen ook te accepteren, dat is veel beter voor de samenleving.
    Nogmaals iedereen mag geloven waar hij of zij in wilt maar ik hoef hun opvattingen absoluut niet te accepteren. zeker als het om homo’s en lesbiennes gaat.. Ook al was ik niet gelovig zou ik het ook niet geaccepteerd hebben omdat het tegen de natuur van de mensheid is

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Jammer dat je het niet begrijpt, God wilt dat niet daarvoor heeftie de mensen niet gemaakt en op aarde gezet het leven is een test en keuzes maken(goeie)..de keuzes die jij maakt bepaal jezelf als jij kiest om met het zelfde geslacht sex te hebben dan is dat jou keuze maar zolang je leeft en berouw en spijt toont en terug keert naar de islam en God aanbidt en geen deelgenoten aan hem toekent zal je worden vergeven Insha allah!
    Serieus, waarom zou god een mens willen testen met gevoelens (waar hij ongelukkig van wordt) terwijl hij toch al weet wat diegene gaat doen. Het is net of je een toets gaat maken maar de leraar weet al wat voor cijfer hij je gaat geven dus dan heeft het geen zin om moeite te doen om die toets te maken.

    God heeft je leven toch al bepaald, dus dan is er geen sprake van een eigen keuze maken, lijkt mij. Als god jou een keuze gaf dan zou hij je niet eens op de wereld zetten omdat hij dan al weet dat jij een zonde gaat begaan. Hij weet wat jij gat doen, dus de keuze die je maakt MOET gebeuren, daar heb je geen keuze in want als dat niet gebeurt, zou god het verkeerd hebben en god kan het nooit verkeerd hebben toch?

    Als iemand sex zou hebben met hetzelfde geslacht, laat god dat gebeuren, hij kan het ook van je wegnemen (het gevoel).
    Draait het leven alleen maar om betrouw tonen en spijt hebben?
    Ik kan me zo'n leven niet voorstellen omdat je daar dan 24-7 mee bezig bent. Dus dat wilt dus zeggen dat god de mensen heeft gemaakt om als maar spijt te hebben en berouw te tonen en ongelukkig te leven.

    Hoe weet jij wie hij wel en niet zal vergeven?
    Iemand die een goed hart heeft en begaan is met de medemens maar niet gelovig is, gaat dus volgens jou naar de hell, alleen op basis van het niet geloven?

    Dus joden en christenen gaan naar de hell omdat ze niet in de islam geloven?
    Als god het wou, kon hij nu alle ongelovigen, alle verderfzaaiers, alle verkrachter in één keer van de wereld doen verdwijnen maar dat doet hij niet.

  12. #102
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    a. Ik ben géén homo.

    b. Ik ben inderdaad een ongelovige, een atheïst dus.

    Maar vertel eens: waar lieg ik dan over volgens jou?
    Jij bent een ongelovige in de Islaam en de Schepper maar jij bent wel een gelovige, een gelovige in wetenschap en ook in het ongeziene want een deel van wetenschap is het geloven in wat volgens de wetenschap miljoenen jaren geleden is gebeurd. Je hangt dus ook een geloof aan of je het nu wilt of niet

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Nogmaals iedereen mag geloven waar hij of zij in wilt maar ik hoef hun opvattingen absoluut niet te accepteren. zeker als het om homo’s en lesbiennes gaat.. Ook al was ik niet gelovig zou ik het ook niet geaccepteerd hebben omdat het tegen de natuur van de mensheid is
    Wie vraagt jou om het te accepteren?
    Is je broer homo, je kind?
    Dan kan je wel spreken van wel of niet accepteren. Maar zolang het mensen zijn waar jij niks mee te maken hebt, heb je er ook niks mee te maken.

    Als het tegen de natuur ingaat, hoe verklaar je dan dat er zelfs bij dieren homoseksualiteit bestaat, gaan zij ook naar de hell?

    https://www.rtlnieuws.nl/editienl/ko...n-heel-normaal

    Homoseksualiteit bij dieren komt vaker voor dan gedacht. Onder andere bij koeien, apen, flamingo's, olifanten en leeuwen is dit heel normaal. In het kader van de Gay Pride in Amsterdam organiseert dierentuin Artis speciale rondleidingen over dit thema.

    In dierenpark Avifauna woonde lange tijd een lesbisch ooievaarskoppel dat samen een jong grootbrachten. Ze weigerden zich te interesseren voor mannelijke ooievaars en leken onvoorwaardelijk voor elkaar te kiezen. Dat is niet zo zeldzaam als je misschien zou denken. Onderzoekers hebben bij 1500 soorten vogels en zoogdieren homoseksueel gedrag waargenomen. Bij*pinguïns*is zelfs 1 op de 5 koppels een*homostel.*

    Geen vergissing

    Het homoseksuele contact loopt uiteen van knuffelen tot aan het grootbrengen van kinderen. Volgens Jasper Buikx, bioloog van*Artis, is homoseksualiteit bij dieren geen vergissing en zit er meestal een evolutionaire kracht achter. Het kan bijvoorbeeld een praktische reden hebben. "Bij olifanten is het zo moeilijk om te paren, dat mannetjes van te voren wel met elkaar moeten oefenen."*
    Andere redenen zijn een overschot aan mannetjes in een groep, dominantie of het aanleren van sociale vaardigheden.
    *
    Overlevingskans

    Jongen die worden grootgebracht door dierlijke homostellen hebben in sommige gevallen een hogere overlevingskans. "De kuikens van zwarte zwanen en flamingo's die worden grootgebracht door een mannenstel*hebben een veel hogere overlevingskans omdat er twee keer zoveel kracht en verdediging aanwezig is."
    Hoe ze die kuikens dan krijgen? "Ze stelen een ei uit het nest van een heterokoppel en broeden het vervolgens zelf uit", aldus*Buikx. Ook in Diergaarde Blijdorp*adopteren twee mannelijke*koningspinguïns*ieder jaar een ei van een heterostel om deze vervolgens zelf uit te broeden.

    Echte liefde

    Of er ook sprake kan zijn van echte liefde bij homostellen in het dierenrijk is volgens Buikx niet goed te zeggen. "Daar is nog te weinig onderzoek naar gedaan." Toch sluit de bioloog het niet uit. "In de hersenen van schapen is ontdekt dat ze in staat zijn om echt te kunnen voelen." Liefde tussen twee mannelijke of vrouwelijke schapen zou dus mogelijk moeten zijn.
    Komend weekend en op 7 augustus is er*een rondleiding door Artis. Het thema is dus 'homoseksualiteit in het dierenrijk'.*

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij bent een ongelovige in de Islaam en de Schepper maar jij bent wel een gelovige, een gelovige in wetenschap en ook in het ongeziene want een deel van wetenschap is het geloven in wat volgens de wetenschap miljoenen jaren geleden is gebeurd. Je hangt dus ook een geloof aan of je het nu wilt of niet
    Dan weet jij echt niet wat wetenschap inhoudt. Ik zou zeggen ga onderzoek doen ipv kakelen als een kip zonder kop.
    Ooit gehoord van empirisch onderzoek, zoek maar ff op, leer je ook nog eens wat

  15. #105
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Dan weet jij echt niet wat wetenschap inhoudt. Ik zou zeggen ga onderzoek doen ipv kakelen als een kip zonder kop.
    Ooit gehoord van empirisch onderzoek, zoek maar ff op, leer je ook nog eens wat
    Jij hebt aangetoont dat je vrij weinig weet dus jouw reacties interesseren mij niet, sorry.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”