1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    604
    12-06-2016

    Zijn gewoon te koop bij de kruidvat. Je bent zo genezen.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    De Kitaab en Sunnah spreken jou tegen.
    https://motherboard.vice.com/nl/arti...sex-pheromones

    dan spreekt dit de kitaab en soena ook tegen?

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie
    Ik heb ergens gelezen dat homoseksualiteit valt te genezen door gebruik van angstremmende medicijnen

    hahaha

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    24
    27-08-2017

    Je wordt er niet mee geboren, maar aangeleerd door omgeving

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Zina92 Bekijk reactie
    Je wordt er niet mee geboren, maar aangeleerd door omgeving
    Waar baseer jij dat op?

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Waar baseer jij dat op?
    Waar baseer jij dat op dat homosexualitiet aangeboren is?????
    Tenzij jezelf graag met vrouwen doet dan probeer je iets wat krom is recht te praten..
    Dus jij beweerd dat God uitzonderingen maakt en bij heel veel mensen hun als homo of lesbiennes op de wereld komen?????
    Dat zijn lust gevoelens die rechtstreeks van de duivel komt tenzij je ongelovig bent en daar niet in gelooft..

    Maar aan wie probeer ik dit uit te leggen? gekkemeid je naam zegt mij al voldoende jou neem ik niet serieus tenzij je inhoudelijk op mijn argumenten durft in te gaan met feiten!!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Waar baseer jij dat op dat homosexualitiet aangeboren is?????
    Tenzij jezelf graag met vrouwen doet dan probeer je iets wat krom is recht te praten..
    Dus jij beweerd dat God uitzonderingen maakt en bij heel veel mensen hun als homo of lesbiennes op de wereld komen?????
    Dat zijn lust gevoelens die rechtstreeks van de duivel komt tenzij je ongelovig bent en daar niet in gelooft..

    Maar aan wie probeer ik dit uit te leggen? gekkemeid je naam zegt mij al voldoende jou neem ik niet serieus tenzij je inhoudelijk op mijn argumenten durft in te gaan met feiten!!
    Ik ben gewoon hetero hoor maar dat wil niet zeggen dat ik mensen die homo zijn ga afkraken. Het is wat zij voelen en niet wat ik voel. Waar is het op baseer heb ik al aangegeven. Of god uitzonderingen maakt voor het feit dat de één wel en de ander geen homo is, zou ik je niet kunnen vertellen. Maar wat ik wel weet en ook heb gezien is dat mensen van jongs al weten of ze homo of hetero zijn.

    Ik vroeg waar je het op baseert dat homo zijn niet-aangeboren is, maar je beantwoord een vraag met een vraag en zelf geef je geen antwoord op de vraag.

    Precies dus als je ''gelovig'' bent, geloof je dus dat het van de ''duivel'' komt, dus eigenlijk kan de duivel jou gewoon beïnvloeden op jou gevoel en god niet, want hij laat het toe maar zegt wel dat je ''haram'' bezig bent door het gevoel te hebben, dat vind ik pas een beetje krom.

    Nogmaals, ik heb je al verteld waar ik het op baseer en jij beantwoord een vraag met een vraag en dan zeg je dat ik niet serieus reageer?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.323
    30-05-2005

    Heerlijk om zulke topics te lezen. Je schrikt je soms de tering om sommige uitspraken.

    Op dit moment is er helemaal geen wetenschappelijk bewijs dat het aangeboren of aangeleerd is.

    In de islam is dit ook niet van belang, aangeboren of niet, de daad om seks te hebben met een persoon van hetzelfde geslacht is haram. Aangeboren of aangeleerd, dat maakt niet uit.

    Iemand die zegt ik ben lesbi of homo, maar ik doe niks met die gevoelens is een strijder. Petje af voor die mensen.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    6
    19-06-2015

    Het gaat erom dat het niet aangeboren is maar later komt bij die viezeriken. Daarnaast is het gewoon verboden in de islam voorderest valt er niks over te discuseren

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Ik ben gewoon hetero hoor maar dat wil niet zeggen dat ik mensen die homo zijn ga afkraken. Het is wat zij voelen en niet wat ik voel. Waar is het op baseer heb ik al aangegeven. Of god uitzonderingen maakt voor het feit dat de één wel en de ander geen homo is, zou ik je niet kunnen vertellen. Maar wat ik wel weet en ook heb gezien is dat mensen van jongs al weten of ze homo of hetero zijn.

    Ik vroeg waar je het op baseert dat homo zijn niet-aangeboren is, maar je beantwoord een vraag met een vraag en zelf geef je geen antwoord op de vraag.

    Precies dus als je ''gelovig'' bent, geloof je dus dat het van de ''duivel'' komt, dus eigenlijk kan de duivel jou gewoon beïnvloeden op jou gevoel en god niet, want hij laat het toe maar zegt wel dat je ''haram'' bezig bent door het gevoel te hebben, dat vind ik pas een beetje krom.

    Nogmaals, ik heb je al verteld waar ik het op baseer en jij beantwoord een vraag met een vraag en dan zeg je dat ik niet serieus reageer?
    Oh Dus nu geef je God de schuld dat hij die gevoelens niet bij iemand weg neemt? God zegt duidelijk in de Koran dat hij de mensen niet zal veranderen tenzij ze zichzelf zullen veranderen, en dan pas helpt God je daarbij logisch toch?
    En ik kraak homo’s niet af maar ik heb er gewoon geen begrip en respect voor dat zij er voor kiezen om sex met hetzelfde geslacht te hebben. Je ziet wereldwijd homo acceptatie toenemen door figuren als jou voor je zwakke begrip en het goed wilt praten terwijl het keuzes zijn waar hun zelf voor kiezen.. Homo’s en lesbiennes eindigen in de hel dat weet jijookdus hoe kan je zo,n zonde goed praten of begrip voor hebben???????

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    68
    30-09-2016

    Citaat Geplaatst door tarik_N Bekijk reactie
    Het gaat erom dat het niet aangeboren is maar later komt bij die viezeriken. Daarnaast is het gewoon verboden in de islam voorderest valt er niks over te discuseren
    Hier sluit ik me bij aan!

  12. #72
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Ja, homoseksualiteit is aangeboren; het is genetisch bepaald. Jammer voor sommigen die graag willen geloven van niet, maar het is de realiteit.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Oh Dus nu geef je God de schuld dat hij die gevoelens niet bij iemand weg neemt? God zegt duidelijk in de Koran dat hij de mensen niet zal veranderen tenzij ze zichzelf zullen veranderen, en dan pas helpt God je daarbij logisch toch?
    En ik kraak homo’s niet af maar ik heb er gewoon geen begrip en respect voor dat zij er voor kiezen om sex met hetzelfde geslacht te hebben. Je ziet wereldwijd homo acceptatie toenemen door figuren als jou voor je zwakke begrip en het goed wilt praten terwijl het keuzes zijn waar hun zelf voor kiezen.. Homo’s en lesbiennes eindigen in de hel dat weet jijookdus hoe kan je zo,n zonde goed praten of begrip voor hebben???????
    IK geef niemand de schuld maar als de duivel jou gevoelens kan opwekken lijkt het mij dat god dat ook kan doen of het gevoel weg kan nemen. God is tenslotte sterker en machtiger dan de duivel toch?

    Figuren als mij?
    Waar heb je het over man, of je het wel of niet accepteert, het is toch niet jouw probleem?
    Leef je eigen leven i.p.v. bezig te zijn met andermans leven. Hoe weet jij nou wie er na de hell gaan en wie niet?
    De islam zegt ook dat er meer vrouwen dan mannen in de hell zitten, betekent dat jij één van hen bent?

    Nogmaals, leef je eigen leven en laat andere hen leven leiden.

  14. #74
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Lekker belangrijk...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  15. #75
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    IK geef niemand de schuld maar als de duivel jou gevoelens kan opwekken lijkt het mij dat god dat ook kan doen of het gevoel weg kan nemen. God is tenslotte sterker en machtiger dan de duivel toch?
    Dit soort redeneringen hebben geen zin. Je haalt er nu de duivel bij en insinueert dat homo's zijn 'beïnvloed' door de duivel, of zoiets? Dan zal je mij toch eerst moeten overtuigen van het bestaan van zoiets als de duivel, want ik geloof er niet in. Want waarom zouden die gevoelens niet aangeboren kunnen zijn? Het homo-gen is toch allang ontdekt. En de hersenen van een homoseksueel verschilt toch iets van dat van een hetero.