1. #46
    Mary Jane.

    Reacties
    4.920
    13-05-2010

    Ik verwacht het ook niet anders. Het is wel jammer, gezien je toch wel rekening daarmee dient te houden. En wat ook weer beperkend is.
    Citaat Geplaatst door gewooniemand Bekijk reactie
    Dat gaat denk ik hier ook niet veel veranderen, eenieder heeft hier vrijspel. Moderators treden niet zelden op, maar ja dat zijn we gewend. Soms is een volwassen gesprek nog wel mogelijk, maar meestal niet. Door gespam, persoonlijke aanvallen etc.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    574
    02-02-2015

    Citaat Geplaatst door Pinnokkio Bekijk reactie
    (....)

    Ik zie dat je weer last hebt van ongedierte in je topic, vermoeiend zijn ze
    zijn net vliegen die niet willen ophouden met zoemen
    Citaat Geplaatst door Aaike Bekijk reactie
    Ga 's weg, of houd het zinnig. Als je de vrouwen hier wilt aanvallen, dan kun je je eigen topic openen. En even serieus, verzin eens wat nieuws. Je komt iedere keer met dezelfde BS aanzetten. Gaap.
    hahaha, gewéldig.

    Love you girls

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    868
    09-06-2012

    Citaat Geplaatst door Aaike Bekijk reactie
    Ik verwacht het ook niet anders. Het is wel jammer, gezien je toch wel rekening daarmee dient te houden. En wat ook weer beperkend is.
    Klopt, maar je ziet het bijvoorbeeld ook terug op Facebook. Enige voordeel van Facebook is dat de paginabeheerder rotzooi kan opruimen, alleen gebeurt dat vaak selectief. Ik denk dat online van de gedachten wisselen nooit echt goed zal gaan, omdat je altijd te maken hebt trollen.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    574
    02-02-2015

    De voedingsbodem voor radicalisme ligt binnen politiek....

    Las toevallig jullie dialoog.

    Aaike, hoe gaat het met je?

  5. #50
    Mary Jane.

    Reacties
    4.920
    13-05-2010

    Het is al weer een tijd geleden dat ik deze site heb bezocht, en zag per toeval je reactie.

    Alhamdullilah, het gaat goed en hoe is het met jou?
    Citaat Geplaatst door .Witteduifje Bekijk reactie
    De voedingsbodem voor radicalisme ligt binnen politiek....

    Las toevallig jullie dialoog.

    Aaike, hoe gaat het met je?

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    574
    02-02-2015

    Citaat Geplaatst door Aaike Bekijk reactie
    Het is al weer een tijd geleden dat ik deze site heb bezocht, en zag per toeval je reactie.

    Alhamdullilah, het gaat goed en hoe is het met jou?
    Oh wat toevallig dan haha... ja ik las subhana Allah jullie dialoog in dit topic en moet zeggen dat er een heel eenzijdige visie werd opgelegd. Voedingsbodem voor radicalisme wordt gecreëerd, waarom geven ze extreemrechts podia en wordt alles opgeschoven naar salafisme als de voedingsbodem bij uitstek..

    Als deze jongeren meer die waardering zouden krijgen en omarming van de maatschappij, dan was er geen reden om op eigen houtje de heilige geschriften te interpeteren.

    80% van deze jongeren die radicaliseren zijn niet eens bekend bij de moskee...

    Aawh fijn dat je het goed maakt. Ja hier ook rustig alhamdullilah, dankjewel

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    574
    02-02-2015

    Citaat Geplaatst door Aaike Bekijk reactie
    Het is al weer een tijd geleden dat ik deze site heb bezocht, en zag per toeval je reactie.

    Alhamdullilah, het gaat goed en hoe is het met jou?

    Aawh toevallig zeg haha. Gaat goed hoor alhamdullilah, lekker rustig. Dankjewel