1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    84
    19-12-2011

    Citaat Geplaatst door commissaris Bekijk reactie
    Hahahah wollah wij Marokkanen zijn soms ziek. Hoe the fuck kun je een vd beste spelers ter wereld op dit moment vergelijken met Ziyech:s
    Ziyech zou met Mahrez op de foto gaan als hij hem tegen zou komen.
    Als Ziyech in de PL zou spelen zou hij echt niet opvallen. Misschien beetje net als Tadic enz maar geen Mahrez kom op man
    Is dat marokkaan mahrez???
    EERLIJKE MAN.....

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12.802
    12-06-2003

    Citaat Geplaatst door watata70 Bekijk reactie
    Is dat marokkaan mahrez???
    Nee een polisario liefhebber

  3. #33
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Hhhh, niet spugen als je typt

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    12.802
    12-06-2003

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Hhhh, niet spugen als je typt
    Hahahahahaha

    Wallah ik erger me dood aan deze gasten hier die hem ophemelen..oké dit seizoen jaar is hij wel goed maar voor de rest is die gewoon poep

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    671
    16-12-2015

    ik denk dat op dit moment Mahrez wat beter is maar ik dank als Ziyech de stap maakt naar een betere club dat hij ook een snelle ontwikkeling zal maken net als Mahrez, Mahrez is half bloed Marokkaan btw.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    12.802
    12-06-2003

    Citaat Geplaatst door khaled111 Bekijk reactie
    ik denk dat op dit moment Mahrez wat beter is maar ik dank als Ziyech de stap maakt naar een betere club dat hij ook een snelle ontwikkeling zal maken net als Mahrez, Mahrez is half bloed Marokkaan btw.

    Een Marokkaan of een halfbloed telt alleen voor mij als hij zijn Marokkaanse vlag verdedigd dus deze is voor mij een landverrader

  7. #37
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door commissaris Bekijk reactie
    Categorie Mahrez:
    Eriksen, Coutinho, Oscar, Mata etc.

    Categorie Ziyech:
    Tadic, Wijnaldum, Afellay, Bojan etc.
    -----

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #38
    Bentayeb + Nador

    Reacties
    20.959
    06-03-2010

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    -----
    Mahrez 14 goals / 10 assists in 23 apps. A goal/assist every 82 minutes.
    --

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    mahrez op dit moment. maar hij is twee jaar ouder dan ziyech. mahrez was twee jaar geleden ook maar een anoniempje bij een club in de championship divisie van engeland. daar kan ziyech nu moeiteloos mee

  10. #40
    Bentayeb + Nador

    Reacties
    20.959
    06-03-2010





    Ziyech staat in degradatiezone met Twente en heeft spelers als Tannane, Veltman, Gudelj en de Jong boven zich.
    Mahrez staat met Leicester 6 punten los op de eerste plek en heeft spelers als Sanchez, Özil etc. onder zich.

    Nou zeggen statistieken niet alles, maar wie beweerd dat Ziyech beter is dan Mahrez moet echt opgenomen worden in een kliniek.
    --

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door commissaris Bekijk reactie




    Ziyech staat in degradatiezone met Twente en heeft spelers als Tannane, Veltman, Gudelj en de Jong boven zich.
    Mahrez staat met Leicester 6 punten los op de eerste plek en heeft spelers als Sanchez, Özil etc. onder zich.

    Nou zeggen statistieken niet alles, maar wie beweerd dat Ziyech beter is dan Mahrez moet echt opgenomen worden in een kliniek.
    het feit dat ziyech als zo'n beetje de enige speler van beide lijstjes niet meedraait bovenaan het linker rijtje, en alsnog dat lijstje haalt zegt genoeg over hem

    je hebt zelf niet eens door dat je te koop loopt met ziyech's imposante prestaties

  12. #42
    Mamfakch

    Reacties
    23.096
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TetouanBarca1234 Bekijk reactie
    Hahahahahaha

    Wallah ik erger me dood aan deze gasten hier die hem ophemelen..oké dit seizoen jaar is hij wel goed maar voor de rest is die gewoon poep
    dat merk ik, want dan ga je onzin uitkramen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.210
    09-03-2015

    Mahrez is een maghnia half bloed,grens oujda tlemecen,hij praat rifijns,shab trabando tlemecen

    Wie is ziyech
    --

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    mahrez is beter wat normaal is is ook ouder heeft een wk gespeeld en africa cup

    en speelt in pl en staat eerst heeft beter thecniek en meer fesyieke body


    ziyeh is jong en moet meer aan zijn fesiek gaan werken

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.210
    09-03-2015

    Tlemecen maghnias riafia shab Trabando half bloedjes Algerie oujda

    Mahrezz>>>>>>>Ziyech
    Amrabat>>>>>>>Ziyech



    https://www.youtube.com/watch?v=dE5dCn8tsco
    --