1. #1
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    waarom is zakof verbannen.

    dit vind is niet goed. wat heeft hij verkeerds gedaan. hij moet terug komen. want hij is een goede jongen. hij is een mashallah broeder van mij. hij bidt elke dag. gaat vrijdag naar de moskee. hij eet halal. hij draagt broek boeven de enkels. hij draagt ook een mooie baardje. toch wordt hij verbannen om niks. we leven toch in een vrije land. met vrijheid van meningsuiting. ik eis dat zakof weer wordt vrijgelaten. want dit is racisme. alleen omdat hij marokkaans is. deze website wordt beheerst door de blanken. aivd zit hier ook achter. dat weet ik van mijn oom. hij werkt bij de politie.

  2. #2
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Hansie. Bekijk reactie
    zakof moet terug zonder zakof is het hier niks.hij gedraagd zich altijd netjes.jij bent ook mashallah layla.
    doe zakof de de groetjes op facebook .en koop 3 redbull bij de action.
    shokran mijn geliefde broeder. ik hou van jou omwille van allah. oke ik ga hem de groetjes doen. maar de action is nu niet open. zal ik langs de appie gaan.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Wat een schizofreen .......... Beetje tegen zichzelf praten.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  4. #4
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Hansie. Bekijk reactie
    ok zuster lief van je.appie zijn ze in de bonus .als je geen kaart heb aan de kassamedewerker vragen.haha.
    ik heb net 2 lekkerbekjes gehaald . en frietjes. die ga ik zo eten met een koude redbull.daarna met paar mensen discussieren op facebook.voeg me toe.
    is goed dan ga ik wel langs de appie. maar vorige keer was ik me bonuskaart vergeten. toen zei die kassamedewerker dat ze geen kaart heeft. ze was echt een racist. alleen omdat ik mocro ben. tfoe alik ik spuug op haar gezicht. tazz ik zweer het. volgende keer krijgt ze echt een wahda klap van mij. bewaar ook een lekkerbekkie voor mij gierigaard. je zit me altijd honger te maken. mag ik een slokje van je redbull. ik heb schone lippen. stuur me je facebook via prive.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    635
    20-11-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    dit vind is niet goed. wat heeft hij verkeerds gedaan. hij moet terug komen. want hij is een goede jongen. hij is een mashallah broeder van mij. hij bidt elke dag. gaat vrijdag naar de moskee. hij eet halal. hij draagt broek boeven de enkels. hij draagt ook een mooie baardje. toch wordt hij verbannen om niks. we leven toch in een vrije land. met vrijheid van meningsuiting. ik eis dat zakof weer wordt vrijgelaten. want dit is racisme. alleen omdat hij marokkaans is. deze website wordt beheerst door de blanken. aivd zit hier ook achter. dat weet ik van mijn oom. hij werkt bij de politie.
    Hoi zakof

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    635
    20-11-2015

    Citaat Geplaatst door Hansie. Bekijk reactie
    zakof moet terug zonder zakof is het hier niks.hij gedraagd zich altijd netjes.jij bent ook mashallah layla.
    doe zakof de de groetjes op facebook .en koop 3 redbull bij de action.
    Hoi zakof

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    304
    11-07-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    dit vind is niet goed. wat heeft hij verkeerds gedaan. hij moet terug komen. want hij is een goede jongen. hij is een mashallah broeder van mij. hij bidt elke dag. gaat vrijdag naar de moskee. hij eet halal. hij draagt broek boeven de enkels. hij draagt ook een mooie baardje. toch wordt hij verbannen om niks. we leven toch in een vrije land. met vrijheid van meningsuiting. ik eis dat zakof weer wordt vrijgelaten. want dit is racisme. alleen omdat hij marokkaans is. deze website wordt beheerst door de blanken. aivd zit hier ook achter. dat weet ik van mijn oom. hij werkt bij de politie.
    Citaat Geplaatst door Hansie. Bekijk reactie
    zakof moet terug zonder zakof is het hier niks.hij gedraagd zich altijd netjes.jij bent ook mashallah layla.
    doe zakof de de groetjes op facebook .en koop 3 redbull bij de action.
    Zoek hulp, Zakof.

  8. #8
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Echt hè als deze mods slim en hun werk deden dan hadden ze jou gestoorde zieke kop allang voor altijd moeten bannen.


    Echte diepte punt ben jij wallah .....en even serieus jij moet echt snel en zwaar Hulp inschakelen.

    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  9. #9
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    En dat zegt een halalvarken als nickname Jep
    Hahahaha .....ga een stichting openen met die loser Zakof joh
    Een stichting voor losers oké ...good luck with it
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    wajew hij is driedubbel schizofreen hij heeft drie persoonlijkheden

    1. zakoef de schoenenboef
    2. hansie die krijgt van geen enkele marokkaanse meid een kansie

    3. layla met de baard

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    is goed dan ga ik wel langs de appie. maar vorige keer was ik me bonuskaart vergeten. toen zei die kassamedewerker dat ze geen kaart heeft. ze was echt een racist. alleen omdat ik mocro ben. tfoe alik ik spuug op haar gezicht. tazz ik zweer het. volgende keer krijgt ze echt een wahda klap van mij. bewaar ook een lekkerbekkie voor mij gierigaard. je zit me altijd honger te maken. mag ik een slokje van je redbull. [B]ik heb schone lippenstuur me je facebook via prive.
    Hij wilde alleen redbull meer niet

  12. #12
    Nothing!!

    Reacties
    4.586
    26-05-2013

    Citaat Geplaatst door halalvarken Bekijk reactie
    Ik hoef niks meer te winnen. Ik heb al genoeg. En wat mankeert er aan mijn forumnaam ? Jouw naam slaat nergens op, de mijne wel.
    Is goed eh haloef wat jij wilt .....
    Saytan Says:
    "Your sins are too much to be forgiven."

    Allah says:
    "If your sins were to reach the sky I would still forgive you."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    zo te lezen hangen er hier veel boderliners .hhhhhhhhhh

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Hij wilde alleen redbull meer niet
    hij zakof heeft het gewoon druk met optreden in een sishalounge (daarom is hij altijd onder invloed )

    en hij wil geen redbull hij wil meer dan een redbull en 5 euro


    https://www.youtube.com/watch?v=mk225UUh33w

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    372
    17-06-2013

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    zo te lezen hangen er hier veel boderliners .hhhhhhhhhh
    Wat is een boderliner?