1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Dan is er vrij wel veel veranderd. Ik ken heel marrakech niet. Paar jaar geleden zijn We er geweest maar doof de hittegolf zijn wij meteen vertrokken.
    Door de aanslagen overal. Zoals eerder vermeld is staat er overal toeristenpolitie. Ik kom er 2 keer per jaar en heb nooit iets negatiefs meegemaakt. Met 4 kinderen is het natuurlijk wel wat moeilijker, maar dan zou ik adviseren om in het resort te blijven als je een beetje bang bent. Het was dit jaar niet heel druk in de zomer, ook niet in mei dus wat dat betreft is het goed te doen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Door de aanslagen overal. Zoals eerder vermeld is staat er overal toeristenpolitie. Ik kom er 2 keer per jaar en heb nooit iets negatiefs meegemaakt. Met 4 kinderen is het natuurlijk wel wat moeilijker, maar dan zou ik adviseren om in het resort te blijven als je een beetje bang bent. Het was dit jaar niet heel druk in de zomer, ook niet in mei dus wat dat betreft is het goed te doen.
    Dat klinkt positief. Ik kreeg om mij heen alleen negatieve verhalen te horen.
    Dat het je af doet schrikken. Ik ben ook van plan om naar een resort met ze te gaan waar ze leuke activiteiten voor de kinderen hebben. Het is een mooie stad wat wereldwijd bekend staat.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Dat klinkt positief. Ik kreeg om mij heen alleen negatieve verhalen te horen.
    Dat het je af doet schrikken. Ik ben ook van plan om naar een resort met ze te gaan waar ze leuke activiteiten voor de kinderen hebben. Het is een mooie stad wat wereldwijd bekend staat.
    Misschien mensen die ook graag zouden willen gaan maar de mogelijkheid niet hebben? Als je maar niet op een plek komt die je niet kent, dan is alles prima. Toerisme is echt hun brood dus ze proberen zo veel mogelijk goed met de mensen om te gaan. Je ziet er ook nauwelijks van die bedelaars en chemkara in het centrum vergeleken met andere steden.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.175
    09-07-2013

    Marrakesch is erg veilig vanwege sinds de aanslag in het verleden. Maar zou dan inderdaad gewoon in het resort verblijven, dan kan niks gebeuren. Zeker niet als je man snel achter aan komt
    ## Meerdere gebruiker ##