1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    marrakech

    Ik heb een vliegticket voor de zomer gevonden voor een prikkie naar marrakech. Ik wil voor mijn zoontjes en ik boeken. Maar vindt het omdat het onze eerste keer alleen is zonder mijn man wel eng. Ik heb ook een betaalbare resort voor 4 dagen gevonden. Mijn oudste zoon blijft mij pushen van boek nou maar. Iemand alleen op vakantie geweest naar Marokko?
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.175
    09-07-2013

    Waarom ga je niet met je man?
    ## Meerdere gebruiker ##

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Mijn man heeft een week later vakantie. En de kinderen willen niet een weekje in NL blijven. Ze willen meteen op vakantie. Hij komt met de auto.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.041
    10-03-2012

    Citaat Geplaatst door nietvergeten Bekijk reactie
    Waarom ga je niet met je man?
    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Mijn man heeft een week later vakantie. En de kinderen willen niet een weekje in NL blijven. Ze willen meteen op vakantie. Hij komt met de auto.
    Als je lieve kindjes hebt die goed naar je luisteren beetje zelfstandig zijn denk aan de vlucht want 2 kindjes moeten apart zitten in t vliegtuig. Kunnen ze hun eigen koffertje sjouwen etc. Waarom niet?
    Ik neem aan dat je in t hotel continu bij ze zal blijven zulke dagen verschillen niet van dagje zwembad of strand met je kinderen.
    4 jongens dus tbarkallah
    Married

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door tass Bekijk reactie
    Als je lieve kindjes hebt die goed naar je luisteren beetje zelfstandig zijn denk aan de vlucht want 2 kindjes moeten apart zitten in t vliegtuig. Kunnen ze hun eigen koffertje sjouwen etc. Waarom niet?
    Ik neem aan dat je in t hotel continu bij ze zal blijven zulke dagen verschillen niet van dagje zwembad of strand met je kinderen.
    4 jongens dus tbarkallah

    Mijn kinderen zijn zelfstandig wat da betreft. Ik kan ze ook niet uit het oog verliezen in Marokko. Het ging mij meer om onze veiligheid. Het is onze eerste keer alleen zonder man. Het is maar voor 4 dagen want dan gaan we met de trein naar een andere stad. Mijn oudste zoon zegt boek ik ben de man dan.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  6. #6
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Best All in hotel Mkech heeft geen strand.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.865
    03-10-2013

    Oh ik zou toch beter op de kinderen letten, geef het je gevoel dat je ze toch bij elkaar kan houden.. ga meer op je gevoel af, niet dat de 1 verdwaald is en de anderen ergens anderen lopen en jij met je koffers en tickets bezig bent.. stress

    Tja mijn dochter van bijna 4 denkt ook dat ze zelfstandig is, en dat ze weg gaat lopen als ik niet naar haar luister.. ze vraagt me nog alleen af waar ze haar tickets kan kopen ?.. de jeugd van tegenwoordig.

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ik vind mensen van marrakech best dwingerig, ben pas geweest kenzi menara palace. Een hele mooie resort overigens.
    Als je gaat let goed op je kids als je naar die bekende plein gaat.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Ik vind mensen van marrakech best dwingerig, ben pas geweest kenzi menara palace. Een hele mooie resort overigens. Dat dwingerig vond ik een paar jaar geleden ook.
    Als je gaat let goed op je kids als je naar die bekende plein gaat.
    Was het een all inn resort? Zijn er ook accomodaties voor kinderen? Met de kinderen alleen durf ik niet naar de plein. Want je hoeft iemand maar uit het oog te verliezen en weg is hij.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door Givanchy Bekijk reactie
    Oh ik zou toch beter op de kinderen letten, geef het je gevoel dat je ze toch bij elkaar kan houden.. ga meer op je gevoel af, niet dat de 1 verdwaald is en de anderen ergens anderen lopen en jij met je koffers en tickets bezig bent.. stress

    Tja mijn dochter van bijna 4 denkt ook dat ze zelfstandig is, en dat ze weg gaat lopen als ik niet naar haar luister.. ze vraagt me nog alleen af waar ze haar tickets kan kopen ?.. de jeugd van tegenwoordig.
    Schattig hoor.. ik vind meisjes altijd zo leuk als ze bijdehand zijn. De jeugd van tegenwoordig is mondig. Ik heb er ook eentje die mij altijd voor is en altijd kritiek overal op heeft. Soms moet je echt geduld kweken.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Best All in hotel Mkech heeft geen strand.
    Wel een zwembad?
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    624
    14-07-2010

    Marrakache is veilige om de meter heb je een agent en zeer goed beveiligd vooral toeristen politie, maar wil niet zeggen dat je als een kip zonder kop rond moet lopen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Ik heb een vliegticket voor de zomer gevonden voor een prikkie naar marrakech. Ik wil voor mijn zoontjes en ik boeken. Maar vindt het omdat het onze eerste keer alleen is zonder mijn man wel eng. Ik heb ook een betaalbare resort voor 4 dagen gevonden. Mijn oudste zoon blijft mij pushen van boek nou maar. Iemand alleen op vakantie geweest naar Marokko?
    Marrakech is veilig. Ze vinden veiligheid erg belangrijk omdat het een bron van inkomsten is. Je moet gewoon niet op plekken komen waar je het niet kent.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door IndeKnoop Bekijk reactie
    Marrakache is veilige om de meter heb je een agent en zeer goed beveiligd vooral toeristen politie, maar wil niet zeggen dat je als een kip zonder kop rond moet lopen.
    Voor ons is het alweer 4 jaar geleden dat wij daar voor het laatst geweest zijn.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Marrakech is veilig. Ze vinden veiligheid erg belangrijk omdat het een bron van inkomsten is. Je moet gewoon niet op plekken komen waar je het niet kent.
    Dan is er vrij wel veel veranderd. Ik ken heel marrakech niet. Paar jaar geleden zijn We er geweest maar doof de hittegolf zijn wij meteen vertrokken.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...