1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    2018

    Het is niet de beweging van de klok wat een “nieuw leven” produceert, het is de beweging in uw verstand die dit doet. Je zal veel dingen gehoord hebben over jezelf, gooi het achterwege. De vijanden wat je vandaag zag zal je niet meer zien. Er zal geen wapen gesmeed worden tegen je. De waarheid vandaag is dat iedereen geraakt is door veranderingen. Daarvoor hoef je niet te schamen, we zijn allemaal in het proces daarvan, om te veranderen naar een hogere expressie van uw zelve. Laat dit de jaar zijn naar een hoge en een betere expressie zijn van uw zelf. Laat niet de gewoonte van uw verleden uw stoppen. Nieuw jaar, nieuwe ik…Wat ons allen onderscheid is verandering, de mogelijkheid om te veranderen. Het verlangen hebben om te ontwikkelen, de passie om van de grond te komen en het stoppen met het eten van modder. “Ik ben moe van wat ik altijd doe, als ik altijd doe wat ik doe dan zal ik altijd zijn waar ik was” Gooi het achterwege, omdat de echte gevechtsveld zit in uw hoofd, daar is waar het gevecht is. Je ligt ermee, je slaapt ermee,je staat ermee op, je gaat ermee naar werk, zonder het kan je eten niet kauwen ermee. Je lacht voor de ogen van mensen en niemand weet dat de kogelschoten in je hoofd afgaan. Het zijn niet de schulden, het is geen geld het zijn geen haters het zijn geen vijanden het zijn geen leugenaars het zijn geen lasteraars, daar is niet het gevechtsveld, stop met het verspillen van wat mensen zeggen, omdat wat zij zeggen over U is niet wat telt, wat in werkelijkheid telt is wat U zegt over jezelf die uw bestemming bedreigt. U zal nooit verslagen worden door wat zij zeggen over jou. U zult verslagen worden door wat jij zegt over jezelf. Wat ik wil zeggen, is dat je een nieuwe jaar kan krijgen, als je een nieuw mindset hebt. Ik zeg U, je kan een nieuwe auto kopen, maar als je de oude man in een nieuwe auto zet,je zal nog steeds de oude ervaring hebben. Een nieuw huis maakt geen nieuwe huwelijk, ik heb het over een nieuwe pak maakt je overigens geen nieuwe persoon. En als jij denkt dat je op een magische manier zo denkt dat je een nieuw persoon wordt, dan haat ik het om de drager van slecht nieuws te zijn, want een nieuw leven komt van een andere mindset een nieuwe weg hoe jij naar je leven lijkt. Ik kan niet de toekomst ingaan denkend aan mijn verleden. Ik kan niet kwaadsprekerij mijn kansen, mijn mogelijkheden laten vernietigen. Ben jij toegewijd? Want zonder toewijding gebeurt er niks. Als jij niet leert om te geven zoals je leert om te krijgen in een tijd van evenwichtige wederkerigheid, dan zal het uitsterven. Als je niet toegewijd bent dan zal je het niet maken, wees toegewijd door de storm de regen de hartzeer en de pijn de teleurstelling. Je moet geloven in “wij & ons” en niet in “mij & jij” het is een inzet en geen gevoel.Totdat je iets gedaan of klaar hebt, zal jezelf niet respecteren, de weg door hel en hoogwater, tranen en strijdt en je gaat er hoe dan ook er doorheen, en blijft doorvechten wat ook de omstandigheden moogt zijn en nog steeds niet lukt, na een tijdje verdort er iets van binnen…En elke keer als je iemand ontmoet wat jezelf niet kan geven ben je eigenlijk tot de genade van iemand anders, en wat je dan wordt zijn de gevolgen van iets wat je niet kreeg. Het is een drang, elke kampioen heeft het gevoeld, elke president heeft het gevoeld elke koning heeft het gevoeld elke leeuw heeft het gevoeld elke winnaar heeft het gevoeld elke soldaat heeft het gevoeld elke overwinnende individu heeft het gevoeld. De drang om op te geven. Verlochel de drang om je droom op te geven.Ook al heb je de geld er niet voor, of de hulp er niet voor, de familie er niet voor,of je de achtergrond niet hebt, de vrienden etcetera, geef je droom niet op.Wellicht zal je twee keer zolang over duren, of je moet cursussen of opleidingen volgen. Misschien lees je niet snel, of je beweegt niet snel genoeg, misschien heb je niet veel of helemaal niks.Geef je droom niet op.We hebben allemaal dingen waar we in geloven, dromen die we willen bereiken, problemen in de hoop dat ze opgelost worden. Misschien om te geloven dat onze familiebanden hersteld worden, om af te vallen, of een verslaving te doorbreken, om een eigen zaak te beginnen. In het proces van dit allemaal, dag na dag week na week maand na maand of jaar na jaar zien we niks veranderen. Het is makkelijk om ontmoedigd te raken, denkend “Dit zal nooit gebeuren” of “Het wordt niet beter dan dit” “Ik leer wel om ermee te leven” We gaan allemaal door teleurstellingen, tegenslagen, verlies van dierbaren. Pijn is een deel van leven, het is makkelijk om verbitterd te worden “Waarom overkomt mij dit?” soms kijken we naar de stukken in onze leven die niet kloppen. De sleutel is wat te doen in tijden van pijn. Pijn verandert ons, verlies, teleurstellingen, ze laten ons niet dezelfde achter. Zelfs als je het alsnog niet leuk vind, het ontwikkeld iets in jou wat alleen in harde tijden ontwikkeld kan worden. Uiteindelijk zal het voorbijgaan, je zal er doorheen komen, maar je zal in harde tijden anders er doorheen komen. Wanneer je oncomfortabel bent, door een verlies, of je ondergaat een ziekte, makkelijk zal het je overweldigen. Hoe de pijn jou veranderd is eigenlijk aan jou. Je kan eruit komen verbitterd of beter. Je kan er verslagen uitkomen, of je kan er uitkomen terwijl je dromen hebt opgegeven. Of je kan eruit komen met een nieuwe passie een nieuwe vlam, opgewonden door de nieuwe vooruitzichten… denkend “Ik vond het niet leuk,maar ik klaag niet, ik ben een krijger, en ik zal eruit komen”Klaag niet over de pijn, want zonder de pijn kunnen we de volheid van onze bestemming niet bereiken. Soms brengen we de pijn door onze eigen toelaten, we maken slechte keuzes, relaties aangaan die niet goed zijn, geld uitgeven boven onze uitgaves, nu is het pijnlijk en moeten handelen met de gevolgen. We ervaren allemaal pijn, mijn boodschap, ga er niet alleen doorheen maar groei er doorheen. Deze moeilijkheid is een mogelijkheid om sterker te worden, om karakter en zelfvertrouwen te ontwikkelen. Uiteindelijk zal de pijn gaan, je zal geboorte geven aan nieuwe krachten. Het betekent niet als het nog niet gebeurt is dan het niet zal komen. Er zullen altijd krachten zijn die ons over willen halen om te schikken waar we nu zijn. Het leven heeft eenmaal zijn manieren om onze dromen naar beneden te halen. Ze kunnen begraven worden in ontmoediging, of begraven door de fouten in jouw verleden, er zijn dromen die begraven liggen onder scheidingen of door een lage eigenwaarde. We hebben allemaal de potentie om begraven te raken van binnenuit. Wat herinner je eigenlijk? De pijn? Of dat het elke keer niet lukte? Draai het om en herinner je droom… “Het is lang geleden, had vele slechte tussenpauzes, was niet altijd mijn schuld” De vijand kan je makkelijk misleiden om je dromen te begraven, jou laten denken dat het toch niks wordt. Geloof niet deze leugen. Elke keer als jij je droom herinnert, verwijder je in feite wat modder. Je graaft jezelf weer uit. De ware teken van een kampioen, zelfs als er wat modder naar zijn droom gegooid wordt, in plaats dat hij/zij daarin wordt begraven, Ze graven zich eruit, ze schudden het van zich af, ze blijven naar voren bewegen. Je zou de oppositie niet hebben als je geen grootheid hebt in je, precies op schema en volop tegen je, geloof me dan is die droom nog in leven. Wellicht heb je het een jaar geleden geprobeerd, of vijf jaar geleden, of misschien wel tien jaar geleden. Het werkte niet…niemand was daar om je te helpen, ga terug… en probeer het opnieuw, jouw tijd, jouw moment jouw bestemming roept je…Volg niet zomaar een pad, creëer zelf een pad en laat een spoor, wat kruimels achter.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    331
    28-09-2007

    In een woord: PRACHTIG! Allahuma Barek!