1. #421
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    (terug naar Jannat)

    What the fuck is er net gebeurd? Kwam ze nou net uit zijn slaapkamer met lingerie aan? Waarom gebaarde hij dat ze stil moest zijn? Ik gaf een vuist tegen de muur naast de deur, waardoor mijn knokkels gingen bloeden. Ik stond op en schopte tegen het bed aan. Oh mijn god, ik ga straks uit mijn vel springen. Ik ga straks echt iemand vermoorden. Wat was ik toch woedend! Ik keek naar mijn horloge en zag dat het net over 2 uur in de nacht was. Ik pakte zijn boek en scheurde het in tientallen stukken. Ik moest verdomme mijn woede inhouden. Waarom deed ik zo gek? Ik gedroeg me echt als een wild beest. Ik greep naar mijn buik en kalmeerde onmiddellijk. Haal diep adem, Jannat. Dit was namelijk echt slecht voor mijn kindje. Ik wilde mijn baby'tje niet verliezen. Ook al was zijn/haar vader een fucking vreemdganger. Ik begon zachtjes te huilen en mijn spullen in te pakken. Klaar, ik was er echt klaar mee. Ik moest hier weg. Waarom zou ik mezelf dit aandoen? Waarom zou ik door zo'n hel moeten gaan? Waarom zou ik met zo'n iemand willen blijven? Nadat ik alles met moeite ingepakt had, besloot ik alsnog eerst te gaan slapen. Ik zou de volgende dag pas weggaan nadat ik hem hierop zou aanspreken. Na een onrustige nacht pakte ik mijn grote tas de volgende ochtend en liep Idriss' studeerkamer in. Hij keek onmiddellijk naar me op met een zachtaardige houding. Fucking toneelspeler dat hij was. Ik sloot de deur goed achter me dicht en rukte mijn gezichtssluier af met agressie. Hij stond met achterdocht op en keek me voorzichtig aan. 'Ik ga van je scheiden, Idriss. Ik ga bij je weg.' zei ik met ingehouden woede tegen hem. Hij stapte op me af maar antwoordde niet. Hij sloot even zijn ogen en mompelde dit in zichzelf: 'Je hebt Noon uit mijn slaapkamer zien komen.' Ik had het gescheurde boek in mijn handen, die ik op hem gooide. Stukken papier vlogen over zijn hoofd heen waardoor het op confetti leek. 'Ik ga je ruineren, Idriss. Je gaat er spijt van krijgen.' beloofde ik hem met een wraakvolle houding. Idriss stapte onmiddellijk op me af en greep me bij mijn armen vast. Ik gaf hem de krachtigste stoot die ik maar kon geven, tegen zijn kaak. Hij deinsde achteruit en voelde onmiddellijk aan zijn kaak. Ik schopte hem tegen zijn knie aan en pakte mijn volle tas waarmee ik hem keer op keer sloeg. Hij deed zijn arm voor zijn gezicht om zich te bedekken tegen mijn slagen. Ik zag dat hij een spijtige houding had. Ik begon keihard te schreeuwen. 'Hoe kan je me dit aandoen?! Hoe kan je ONS dit aandoen?! Je hebt totaal geen respect voor mij!' Idriss rukte de tas van mijn handen af en pakte me onmiddellijk van mijn polsen vast. 'Jannat, het is niet wat je denkt. Ik ben niet vreemdgegaan. Ik zweer het op mijn zusje.' zei hij met een bezorgde toon. Ik rukte mezelf van zijn grip los en vertelde hem dat hij mij niet moest aanraken. Ik vertelde hem dat hij het recht niet meer had om mij aan te raken, aangezien ik van hem zou scheiden. Wacht nou even? Zweerde hij nou net op zijn zusje? 'Jannat, wil je alsjeblieft naar me luisteren. Als je na mijn uitleg nog steeds wilt scheiden, dan mag je dat doen, maar luister eerst alsjeblieft naar me?' zei hij zonder ego en zonder trots. Mijn zware ademhaling werd steeds minder zwaar maar ik keek hem nog steeds met een haatvolle blik aan. 'Je krijgt 30 seconden, vuil mens die je bent.' Hij deed zijn handpalmen naar voren. Op een manier van "rustig aan'. 'Ik was aan het slapen, Jannat. Zoals je weet heb ik geen slot op mijn slaapkamer. Ik droomde over jou, het was een natte droom, en toen ik net klaargekomen was, werd ik wakker en zag ik Noon met mijn geslachtsdeel in haar mond. Dat is wat er gebeurd was. Ik zweer het je, Jannat.' Godsamme, ik maakte me druk om mijn kleding in zijn slaapkamer maar ik moest me verdomme druk maken om Noon. Wat haatte ik haar! Ik viel op mijn knieën neer en greep mijn buik vast. Ik sloot mijn ogen vanwege ongeloof. 'Als dit zo doorgaat dan ga ik ons kindje verliezen. Ik kan dit niet meer aan. Het wordt me allemaal te veel.' zei ik met een paniekerige ondertoon. Idriss hurkte bij me neer en keek me vol medelijden aan. 'Het spijt me, Jannat. Ik weet dat dit allemaal te veel voor je is. Misschien moet je toch hier vandaan, vind je niet?' zei hij twijfelachtig met een zachte stem. Onmiddellijk kon ik mezelf bedaren. Het was alsof alle gevoelens van onmacht, frustraties en onzekerheid weg werden gewast. Ik haalde diep adem en keek hem met vuur in mijn ogen aan en stond op. Hij stond ook op en keek me medelevend aan. 'Nee, ik ga nergens naartoe. Het komt allemaal goed.' zei ik zelfverzekerd. Denk je nou echt dat ik ga opgeven? Ik heb geleerd dat het leven een grote strijd is. Zou ik als een mietje wegrennen of deze uitdaging als een echte strijder tegemoet komen? 'Jannat, weet je zeker dat je dit wel wilt doen?' Ik knikte naar hem met een glimlachje. Klaar, ik kon nu ook een knop omzetten. Je moest een beetje een gek zijn om dit te kunnen doen. Ik snapte het nu eindelijk. 'Trouwens, ik vind dat je dit moet weten over Noon. Er wordt door jouw werknemers vermoedt dat zij en Mark achter je geld aanzitten.' Idriss rees zijn wenkbrauw vol interesse en lachte uiteindelijk hardop vanwege mijn betoog. 'Hun vermoedens zijn onjuist. Er is wel wat aan de hand maar het heeft niets te maken met geld, Jannat.' antwoordde hij lachend. 'Laat me raden, je gaat me niet vertellen wat er aan de hand is toch?' Hij hield zijn lippen stijf op elkaar. Ik pakte mijn gezichtssluier op en deed 'm om. Ook pakte ik mijn tas van de grond en liep Idriss' studeerkamer uit. Eerlijk, wat kon ik anders doen op dat moment?

  2. #422
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Het was zondag en deze dag was normaal heel rustig in Idriss' paleis. Iedereen ging van alles doen aangezien ze voornamelijk vrij waren. Het enige dat ze hoefden te doen was eten klaarmaken en afruimen. Ik wist dat sommigen van zijn werknemers in het zwembad waren en anderen in de tuin, maar ik hield me gedeisd. Ik deed mijn werk wel gewoon omdat ik het nodig had totdat het avondeten was. Het was in principe afleiding voor mezelf. Noon zat in de keuken een banaan te eten, terwijl anderen druk aan het koken waren. 'Je houdt wel van langwerpige dingen in je mond he?' zei ik in het engels tegen haar op een harde toon. Mijn toon was niet alleen maar hard maar ook een beetje grappend. Met een ruk keek ze naar me op. Iedereen stopte met wat ze aan het doen waren en keken me aan. 'Wat?' zei ik tegen de anderen alsof ik erg onwetend was. 'Ze kwam uit de slaapkamer van de prins met sperma over haar hele gezicht.' Noon gooide haar banaan tegen me aan. 'Dat is niet waar, waarom moet je liegen?' ze stond vol woede op. Ik veranderde mijn houding naar een zogenaamde spijtige houding en zei: 'Oh sorry, ik wist niet dat je het probeerde te verbergen. Echt waar! Vooral omdat je gewoon buiten in de tuin altijd aan het ****** bent met Mark. Ik zal mijn mond erover houden, oke?' Waarom was ik opeens zo goed in toneelspelen? Ze liep zo snel mogelijk de deur uit en duwde me zelfs van haar pad weg. Ik moest mijn lach inhouden. Eindelijk fuckte ik haar een keertje op en ik zou hier niet mee stoppen. Tijdens het eten ging ze ver van Idriss zitten. Ze voelde zich gegeneerd en dit kon ik echt makkelijk aan haar zien. Idriss sprak helemaal NIET tegen haar. Hij zat tussen Hurya en de andere dienstjongen in. Hurya zorgde er altijd voor dat ze naast hem kon zitten. Noon zat aan mijn kant van het bankstel. Er werd altijd over van alles gesproken maar Idriss was erg afwezig. We aten vanille ijs met noten en chocoladesaus als dessert en alweer kon ik het niet laten om een opmerking te maken. Noon was haar gesmolten ijs aan het eten en ik zei: 'Je houdt wel van witte romige goedjes he?' Ik barstte in lachen uit, nadat ik dat zei. Ik was haar echt aan het pesten. Noons kop werd ontzettend rood en Idriss keek onmiddellijk naar ons op. Hij flikte zijn lepel op de tafel en keek Noon met een strenge blik aan. 'Had ik je niet verteld dat je je mond hierover moest houden?' Hurya giechelde opeens en iedereen stopte met praten. Hij bevestigde gewoon voor iedereens gezicht dat het waar was! Dat Noon hem inderdaad een pijpbeurt had gegeven. What the fuck? Noon slaakte een diepe kreet. 'Ik weet niet waar zij het over heeft! Ik zweer het je! Volgens mij is ze haar eigen ervaringen op mij aan het projecteren! Of in ieder geval haar fantasieën of wensen!' schreeuwde Noon uit. Ik lachte luidkeels vanwege haar paniekerige toon en algemene gelul. Ik stopte met lachen en keek Noon diep in de ogen aan. Kon ze maar mijn intense blik zien! 'Ik heb je al verteld wat ik ben, maar je hebt gelijk. Ik heb liever hem dan jij, aangezien je zo'n ongelofelijke smerige spermabank bent en nog maar te zwijgen over jouw drugsgebruik. Godsamme haha, en ik maar denken dat een persoon niet dieper kan zinken dan jij. Hoe voelt het om nog lager dan een kakkerlak te zijn?' Het werd zo stil in de huiskamer dat je een speld kon horen vallen. Ik heb dit nog nooit eerder gezien maar Idriss' mond viel uit verbazing open. Noon was verstijfd en ook al waren het maar een paar seconden, leek het wel een eeuwigheid te duren. Een eeuwigheid totdat ze over Abby en Mark sprong om mij van mijn nek te pakken en te wurgen. Haar lichaam landde voor de helft op de tafel waardoor alle servies op de grond viel en in stukken brak. De andere helft van haar lichaam landde op Abby en Mark waardoor ze gelijk opstonden. Hierdoor viel haar lichaam meer richting de grond, maar ze zette haar knie op de grond om mij toch nog te bereiken. De rest stond in chaos ook op terwijl Idriss vol verbazing naar ons keek. Deze bitch mag mij proberen te wurgen maar we zullen zien. Ik pakte haar beide polsen en draaide ze met volle kracht om. Ze schreeuwde zo hard als ze maar kon waardoor Idriss met een ruk opstond en haar via een schouder grip van me weghaalde. Dezelfde soort grip die hij bij mij uithaalde toen ik mijn pijnstillers terug wilde. Omdat Idriss Noon van me weghaalde, kwam haar lichaam weer in aanraking met Abby en Mark waardoor hun achteruit vielen, terug op de bank. Dit was serieus te grappig. Domme slet dat ze was. Misschien moet ik mensen vaker boos maken met mijn woorden zodat zij mij aanvallen en ik kon experimenteren met zelfverdediging. 'Auw auw auw!!!" schreeuwde Noon uit terwijl ze in Idriss grip aan het spartelen was en haar polsen omhoog hield. Ik lachte luidkeels als een heks. Ik voelde me namelijk echt lekker. Wat had ik haar toch goed aangepakt? Vind je niet?

  3. #423
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Idriss liet haar van zijn schouder grip los en tilde haar in zijn armen op en keek me met een woeste blik aan. Op dat moment veranderde mijn positief gevoel naar een negatief gevoel. Het was alsof iemand een emmer met ijskoude water op mij gooide. 'Jij gaat er van langs krijgen.' hoorde ik van Idriss komen. Iedereens ogen werden groot. Hurya met haar domme late reactie schreeuwde het opeens keihard uit. "AAAAAAAAAAAHHHHHH" Why the fuck schreeuwt ze nu pas? Idriss en de rest (inclusief ik) keken haar allemaal verward aan. Hurya was lijkbleek geworden en haar mooie grote ogen waren groter dan normaal. Ze keek paniekerig om haar heen en begon keihard weg te rennen. Haar borsten reikten haar knieen en stuiterden zelfs tot boven haar hoofd vanwege het rennen. Weyow, dit leek wel een scene uit een film of zo? Idriss keek van Hurya weer naar mij toe met een ijzeren blik en begon uit de huiskamer te lopen met Noon in zijn armen. Haar gezicht was in zijn nek begraven. Vuile fucking bitch genoot hier wel van he? Verdomme, misschien was ik toch fout bezig. Verdomme wat was ik jaloers man. Ik zweer ik voelde me zo verrot nu. De rest van zijn werknemers stonden in de huiskamer verstijfd naar alle rommel op de grond te kijken. Abby begon uit het niets op te ruimen. 'Snel opruimen voordat we in de problemen raken.' mompelde ze in haarzelf. Waarom was iedereen bang? Ik begreep er niets van? Ik wist waarom ik bang was geworden. Idriss vertelde me namelijk dat ik er van langs zou krijgen. Dat is precies hetgeen hij tegen me zei voordat hij me billenkoek had gegeven. Een deel in me hoopte dat hij alleen maar woest deed om geloofwaardig over te komen, maar tegelijkertijd wist ik zeker dat ik haar lichamelijk pijn had gedaan. Ik deed mijn handen voor mijn gezicht en ging weer terug op de bank zitten. Nu pas besefte ik me hoe dom ik was geweest. Ik moet haar niet uitdagen omdat ik zwanger ben. Wat nou als ze me in de buik had geschopt of zo? Ik stond met een ruk op en liep richting Idriss studeerkamer toe. Ik deed de deur zachtjes open waar ik ze allebei zag. Noon lag op zijn bankstel en hij was naast haar gehurkt met haar pols in zijn hand. 'Kun je je pols zonder pijn bewegen?' vroeg hij aan haar. Noons gezicht leek erg pijnlijk en ze schudde haar hoofd van nee. Ik stapte naar binnen en Idriss keek naar me op. Zijn blik was teleurgesteld. 'Noon, ik ga er een dokter bij halen. Jaspreet heeft je pols verdraaid. ' Hij stond op en liep recht op me af. Hij gebaarde met zijn gezicht naar buiten, waarop ik hem volgde. We liepen langs de huiskamer waar al zijn werknemers druk bezig waren met opruimen. Idriss vertelde aan Mark dat hij dokter Sharmani erbij moest halen, waarop Mark gelijk zijn order opvolgde. Hij pakte namelijk zijn mobiele telefoon en begon gelijk te bellen. Mijn hart klopte in mijn keel, terwijl Idriss en ik verder naar zijn slaapkamer liepen. In zijn slaapkamer aangekomen ging ik angstig en verstijfd op zijn bed zitten. Ik hield mijn adem in. Idriss hield de handvat van zijn slaapkamer deur vast en staarde naar de deur toe. Hij lachte uiteindelijk in zichzelf zonder geluid te maken en draaide zich naar me om. 'Jij bent echt ongelofelijk gestoord, Jannat.' zei hij lachend. Ik slikte een brok van mijn keel weg en stond langzaam op. 'Je bent niet boos?' Idriss keek me aan van "natuurlijk niet". 'Maar ik heb haar pijn gedaan?' zei ik zachtjes in mezelf. 'Wat maakt het uit? Gebeurd is gebeurd toch?' antwoordde Idriss terwijl hij op het randje van zijn bureau ging zitten. 'Ik wou dat ik zo logisch en rationeel als jou kon zijn.' mompelde ik. Hij schonk me een kleine glimlach terwijl het voor even stil tussen ons bleef. 'Dus ik ga er niet van langs krijgen?' Idriss houding veranderde naar super serieus. 'Jannat je bent geen kind maar een vrouw. Je hebt al genoeg meegemaakt vind je niet?' Hij ging weer rechtop staan terwijl ik nog steeds in shock was van wat er gebeurd was. 'Dit is perfect. Nu kun je hier blijven om de indruk te wekken dat je er van langs krijgt, terwijl ik er voor zorg dat Noon de medische zorg krijgt die ze nodig heeft. Ik kom zo terug oke?' Ik knikte naar hem toe terwijl hij de slaapkamer verliet. Ik ging rustig op zijn bed liggen en viel uiteindelijk in slaap. Niet lang later schrok ik wakker omdat ik me besefte dat er nog steeds geen slot op zijn kamer was. Die zou pas morgen komen. Wat nou als Mark mij hier zou komen aanvallen ter verdediging voor Noon? Met een bonzende hart sloop ik uit zijn slaapkamer. Het was stil in de gang maar er was wel geluid in de keuken en de huiskamer. Ik sloot mijn slaapkamerdeur goed achter me dicht en ging onder mijn dunne laken liggen. Ik deed zelfs de laken over mijn gezicht heen. Ik dacht namelijk pas voor het eerst ergens aan en het baarde me zorgen. Mark was erg beschermend over Noon en Idriss vertelde me dat er inderdaad iets aan de hand was met hun. Je kon ze blijkbaar niet vertrouwen? Zouden ze mij wat aandoen? Hoe zou het verder gaan tussen Noon en ik? Zou ze me terug aanvallen? Kon ze dat wel doen met haar verdraaide pols? Wat vind Mark hier nou eigenlijk van? Was ik hier eigenlijk wel veilig nu? Ik denk van niet, eerlijk gezegd. Ik had hier namelijk te veel vijanden. Laten we Ali namelijk niet vergeten. Misschien moet ik toch maar echt weggaan want ik was echt gestresseerd. Misschien moet ik het gewoon opgeven? Langzaam maar zeker viel ik in slaap. Mijn laatste gedachte was dat ik er morgen met Idriss over zou spreken voordat ik dromenland bereikte...

    Wat vinden jullie nou van wat Noon heeft gedaan? In ieder geval vertelde Idriss aan Jannat dat Noon en Mark inderdaad een dubbele agenda hadden. Wat zou dit zijn? Dit is 1 grote web van mysteries waar we allemaal nog antwoord op zullen krijgen, dus stay tuned!


  4. #424
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Geweldig weer geschreven
    Ga gauw verder

  5. #425
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-10-2016

    Prachtig gewoon. Ga gauw verder.

  6. #426
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    39. Pittigere lust

    De volgende morgen werd ik wakker door keiharde gebons. Ik stond vermoeid op en keek door het gat van de slot naar buiten. Aha, de slotenmakers waren aan de slag gegaan met Idriss' slaapkamer. Opeens zakte mijn hart tot in mijn voetzolen, toen ik me die gebeurtenis van gisteren herinnerde. Waarom moest ik me schuldig voelen? Noon heeft mij veel stress gegeven. Noon had geen respect voor het huwelijk van Idriss, en nog maar te zwijgen over hoe ze mij behandelde? Ze had hem verdomme aangerand! Ja, mannen kunnen ook aangerand worden. Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond. Ik had geen logische reden om me schuldig te voelen. Zij viel mij aan na mijn harde woorden en ik verdedigde mezelf. Ik moest mezelf herstellen en beseffen dat ik alleen maar deed wat ik moest doen. Zij viel mij verdomme aan! "Fuck haar" dacht ik bij mezelf terwijl ik me aankleedde. Ik ga met mijn borst vooruit, mijn ruggengraat rechtop en ballen tussen mijn benen naar buiten. Ik haalde diep adem en vertrok uit mijn slaapkamer. De slotenmakers keken even naar me op en gingen door met hun werk. Ik zag Noon in de gang zitten met een brace om haar pols heen. Zij was de slotenmakers in de gaten aan het houden. Voor even dacht ik bij mezelf dat ik ook haar andere pols had moeten verdraaien. Helaas had ik meer kracht in mijn rechterarm waardoor ik alleen haar linker pols had beschadigt. Ze keek me niet eens aan. Ik bleef even in de gang staan en staarde haar aan. Zag ik het goed? Zag ik nou dat ze angstig was? Mijn mondhoeken krulden naar boven toe. Het voelde goed dat ze bang voor me was maar ik was nog steeds een beetje boos. Ik was boos dat ze Idriss had aangerand, als ik tenminste kon geloven dat dat echt was gebeurd? Idriss' studeerkamer ging met een ruk open en hij kwam naar buiten lopen. Hij zag er echt stralend uit, nog beter dan voorheen. Verdomme, dit kwam zeker door het feit dat hij orale "seks" heeft gehad. Hij zag er niet meer zo gespannen en gestresseerd uit. Idriss schonk me een stralende glimlach, die onmiddellijk verdween toen Noon naar hem opkeek. 'Ga je haar nog aanpakken?' zei Noon tussen mond en lippen door. Idriss stapte op haar af en ging tegenover haar staan. Hij streelde een plukje haar achter haar oor en gaf haar een knipoog. 'Ik kan niets anders doen dan haar salaris voor een week innemen en aan jou geven, vind je dat goed?' Ik zweer dat ik er echt niet tegen kon. Ook al kreeg ik geeneens betaald, maar het feit dat zij doet alsof ik straf nodig heb, maakte me echt boos. Noon knikte naar hem toe en Idriss draaide zich naar me om. 'Ik wil je in mijn kantoor zien, nu.' Ik stapte op hem af en samen verdwenen we in zijn studeerkamer. Ik ging op zijn grote leren stoel zitten achter zijn bureau en deed mijn voeten op zijn bureautafel. Met een langzame beweging trok ik mijn sluier af en keek hem wantrouwig aan. 'Heeft Noon je echt aangerand of ben je gewoon vreemdgegaan en ben je niet mans genoeg om het toe te geven?' Idriss ging tegenover me zitten en keek me met een hint van een glimlach aan. 'Natuurlijk, schat. Natuurlijk zou ik liever met een drugsverslaafde ex prostituee naar bed gaan dan mijn aantrekkelijke vrouw waar ik ontzettend veel van hou.' Zijn toon was sarcastisch maar toch zachtaardig. Ik staarde hem recht in de ogen aan en hij staarde terug. 'Dus jij wilt zeggen, dat je over mij aan het dromen was, en in de tussentijd was zij jou het pijpen?' Hij knikte diep in gedachte naar me toe. 'En je zegt dat het een natte droom was?' Idriss knikte alweer, maar deze keer had hij een beetje een wantrouwige blik op zijn gezicht. 'Het was geen volledige natte droom. Er zaten van die rare momenten tussen.' zei hij zachtjes. 'Uhm, oke dat kan me geen moer schelen. Maarreh, vertel me even, heb je er van genoten? Want je straalt nog meer dan voorheen.' Idriss' gezicht was opeens erg serieus. 'Jannat, dit kun je niet tegen me gebruiken. In mijn droom was jij degene die mij bevredigde. Wat wil je dat ik zeg? Dat het verschrikkelijk was? Ja, het was verschrikkelijk dat het Noon was maar een orgasme blijft een orgasme. Ik kan en zal niet tegen je liegen hierover.' Ik sloot mijn ogen uit frustratie. Hij gaf gewoon toe dat hij ervan had genoten. Jaloezie nam mijn gehele lichaam over. 'Wie hou je voor de gek, Idriss? Je liegt altijd tegen me. Je houdt zoveel bullshit van me verborgen.' Ons gesprek ging eigenlijk veel dieper dan alleen de situatie met Noon. 'Jannat, je hebt controle issues. Je kunt verdomme nooit iets laten gaan. Je maakt altijd een probleem veel erger dan dat het is. Ik ga het hier niet meer over hebben. Op een dag zul je alles te weten komen en dan kun je eindelijk zonder vragen gelukkig door het leven gaan.' Idriss keek op zijn horloge en weer naar me terug. 'Je bent echt een ongelofelijk moeilijk mens. Ik ben bang dat Mark mij iets zal aandoen.' dat laatste zinnetje kwam er mompelend uit. Idriss lachte hardop. 'Mark gaat niets doen, geloof mij nou maar.' zei hij op zijn meest nonchalante toon. Het was niet alleen nonchalant maar ook mysterieus. Had Idriss Mark aangenomen zodat hij Noon kon afleiden of zo? Ach, misschien dacht ik te veel door. Ik stond met een ruk op waardoor Idriss ook opstond. 'Aangezien je nu toch seks hebt gehad, kunnen we voortaan nu ook seks hebben. Dus ik zie je vanavond na middernacht.' Ik deed mijn sluier weer om, terwijl Idriss een beetje een awkward houding had. Hij krabde even achter zijn oor en verbeterde zijn houding daarna. 'Er is niets veranderd, Jannat. Ik wil nog steeds geen seks hebben.' zei hij op een bijna spijtige toon. Ik haalde een diepe zucht en liep richting de deur toe. 'Dat zullen we nog wel zien.' zei ik op een dreigende toon, voordat ik zijn studeerkamer verliet.

  7. #427
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    De rest van de dag verliep bijna normaal. Noon irriteerde me wel heel erg. Vorige keer beschuldigde ze mij van "lui zijn", nou zou je haar eens moeten zien. Ze gedroeg zich als een verwende prinses. 'Oh, kan je dit alsjeblieft voor me pakken. Oh ik heb zoveel pijn aan mijn pols, kun je me alsjeblieft voeren?' zulke dingen hoorde ik uit haar vieze pijpmond komen. Ik werd er echt kwaad van. Vooral als ik ging nadenken over het feit dat ze orale seks aan Idriss had gegeven. Hierdoor moest ik denken aan hun tijd in Engeland, toen Idriss aan Oxford University studeerde en zij bij hem was. Verdomde bullshit was dit! Ik zat hier gewoon in ZIJN paleis als zijn persoonlijke assistente te werken, samen met zijn ex-prostituees, terwijl IK een eigenlijke prinses was. Ik was niet zo vies als hun. Hoe langer de dag verliep hoe bozer en jaloerser ik eigenlijk werd. Hurya en Noon hebben gewoon seks met Idriss vroeger gehad. Hurya had hem zelfs ontmaagd! Zij irriteerde mij tenminste niet zo heel erg. Ik vond het fucked up dat zij hem op die manier kenden. Ik kon het niet uitstaan. Ik voelde me steeds meer en meer bezitterig worden. Hij was van mij en ik was degene die zwanger van hem was! Ik had verdomme recht op meer respect dan dat mij werd gegeven. Noon maakte keer op keer van die passieve agressieve opmerkingen jegens mij. Hierdoor werd het vuur binnenin me nog groter. Tijdens het avondeten maakte ze alweer een opmerking voor iedereen. Natuurlijk at ik alweer met mijn gezichtssluier om en natuurlijk was ik hier nog steeds niet gewend aan geraakt, waardoor zij daarop commentaar leverde. Haar commentaar was niet alleen maar beledigend tegenover me, het was namelijk ook racistisch. Racisme was iets waar ik echt niet tegen kon. Haar commentaar: 'De enige reden waarom Jaspreet haar gezichtssluier ophoudt is omdat ze niet bruin van de zon wilt worden. In haar land zijn bruine mensen van de lagere klassen en ze wilt haar huid niet nogmaals bleken, aangezien het schadelijk is. Jaspreet, je weet toch wel dat de zon in dit paleis niet schijnt?' Haar commentaar kwam echt nergens vandaan. Iedereen was gewoon normaal met elkaar aan het praten, totdat zij haar bek alweer moest opentrekken. Idriss negeerde wat ze zei en at rustig verder. 'Ik mag dan wel van een lagere klasse zijn, maar ik ben tenminste geen drugsverslaafde, geen ex-prostituee en ook geen verdomde racist of aanrander zoals jij. Ik zou maar op je woorden passen vanaf nu, want een verdraaide pols is niet het enige wat ik je kan geven.' antwoordde ik aan haar zonder haar aan te kijken. Ik wilde echt geen confrontatie aangaan op dit moment. Natuurlijk moest Noon mij alweer tegenspreken. 'Ik krijg tenminste penis op een regelmatige basis en oh ja, ik heb ook je salaris van een week gekregen. Wanneer was de laatste keer dat je goed door een man geneukt ben? Nooit, want geen enkele man wilt je hebben, daarom ben je zogenaamd "lesbisch".' Volgens mij heeft ze mij meer met haar woorden geraakt dan ik haar met mijn woorden. Ze had namelijk gelijk. De laatste keer dat ik "penis" heb gehad was op het dak in Los Angeles. Ik voelde me zwaar aangevallen en weet je wat het grappige hieraan is? Dit gesprek tussen ons werd op een ontzettende kalme manier gesproken, alsof we over het weer of zo spraken. Idriss gooide zijn servet op tafel en ging rechtop zitten. 'Noon, je gaat te ver. Dit is onacceptabel gedrag van jullie allebei. Als dit nog doorgaat dan zal ik jullie beiden ontslaan." zei hij op een dominante toon. Noon stond met een ruk op en hield haar verdraaide pols vast. 'Ontsla haar want mij kun je niet ontslaan. Je weet dat jouw vader dat niet goed zal vinden.' Idriss deed zijn armen over elkaar heen met een woeste blik in zijn gezicht. Het was even stil terwijl hij haar met een dodelijke blik aanstaarde. 'Uh ooh.' hoorde ik zachtjes van Abby komen, die naast me zat. Hij stond met een dreigende houding op. Zijn blik en uitstraling waren helemaal veranderd. Het was net alsof hij Hitler of zo was. Noon deinsde achteruit vanwege Idriss' intensiteit. 'Ga. verdomme. zitten, en. eet. je. verdomde. eten. op. of. je. zult. er. echt. spijt. van. krijgen.' Wat was zijn toon dreigend en waarschuwend. Zijn blik was vurig en intens. Ik had hem nog nooit zo gezien. Oke, misschien toen hij mij billenkoek wou geven. Waarom was hij zo boos geworden? Omdat ze het over zijn vader had? Noon slikte een brok van haar keel weg en keek onmiddellijk naar de grond toe en ging zitten. 'Je hoort het goed, vuile verkrachter. Ga zitten en hou je spermabek dicht.' mompelde ik in mezelf. Iedereen hoorde natuurlijk wat ik zei, inclusief Idriss waardoor hij gestresseerd over zijn gezicht heen wreef, en weer ging zitten. 'Jij en ik moeten een gesprek hebben.' zei hij op een doordringende toon tegen me. 'Natuurlijk, uwe hoogheid.' antwoordde ik sarcastisch waardoor sommigen met een geschrokken blik naar me keken. Deze keer liet ik al mijn bestek op de tafel vallen. 'Wat is het fuckin probleem? Kijk naar jezelf. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n rare werkplaats meegemaakt. Bemoei je met je eigen zaken of zo.' zei ik gefrustreerd. Idriss begon in zichzelf te lachen, maar het was niet de enige emotie die hij liet zien. Het was een soort gefrustreerde of geïrriteerde lach. 'Ik heb een massage nodig, nee ik heb een fucking vakantie nodig.' zei hij terwijl hij nog steeds aan het lachen was. Hurya keek hem met een naïef maar onschuldige blik aan. 'Ik wil je wel een massage geven, Idriss. Net zoals vroeger toch?' Idriss schudde glimlachend zijn hoofd, zonder haar aan te kijken. 'Nee, nee, Hurya. Ik kan dat niet van je vragen. Het is zwaar werk voor iemand van jouw leeftijd. Maar jij, Jaspreet, ben jij geen gecertificeerde masseuse?' Ik kreeg onmiddellijk een blik van schrik op mijn gezicht. Ik had inderdaad een workshop massage genomen en ik had inderdaad een certificaat, maar hoe wist hij dit? Ik had Idriss dit nooit verteld, toch? Ik knikte snel mijn hoofd terwijl Noon hardhandig haar bord wegschoof. Het was haar manier om te laten zien dat ze het er niet mee eens was. Zij kon er natuurlijk niet tegen dat hij een massage van mij wou hebben.

  8. #428
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Terwijl de rest aan het afruimen was, ging ik door met werken. Ik maakte lijstjes van alles dat deze week gekocht moest worden. Ik bepaalde namelijk het gehele eet menu. Ik bepaalde zelfs de werktijden voor zijn werknemers, hiervoor moest ik een schema maken. Het was gewoon normaal en leuk werk. Ik had er helemaal geen problemen mee. Op deze manier had ik toch nog een beetje macht over de anderen. Misschien had Idriss gelijk dat ik controle issues had? Hij had ze zelf ook eigenlijk, maar whatever. Ik vroeg me wel af hoe ze me zouden behandelen, als ze wisten dat ik Idriss' vrouw was? Hoe zouden Hurya en Noon mij behandelen? In ieder geval leverde ik alle lijsten en schema's bij Idriss in aangezien het bijna half 12 was. Het was bijna tijd voor mijn masterplan! Wat Noon zei over dat geen enkele man mij wilde, raakte een diepe snaar bij mij. Ik voelde me namelijk echt geweigerd door Idriss. Het kan me geen moer schelen wat anderen denken, maar het was niet normaal voor een gezonde jongeman om zijn vrouw te weigeren. Dit kon toch echt niet door de beugel! Ik zou het niet accepteren! Ik wist dat ik mijn vrouwelijkheid en verleidelijkheid moest gebruiken. Het was nieuw voor me aangezien ik altijd onaantrekkelijk probeerde te zijn. Deze keer moest ik sluw en slim zijn, zoals Idriss altijd was. Hij mag dan wel slim zijn maar hij was alsnog een man die van vlees en bloed is gemaakt. Hij had nog steeds gevoelens en behoeftes! Dat hele gedoe met Noon bewees dit dan ook! Hij had verdomme een natte droom over MIJ! Ik ging mijn slaapkamer in om mijn allermooiste lingerie te pakken. Daarna ging ik douchen en schoor alles wat er maar te scheren viel. Ik spoot parfum op en deed zelfs een beetje naturel make-up op. Als hij mij vanavond niet wilt, dan wist ik het ook niet meer. Dan had hij echt veel zelfbeheersing en controle over zichzelf. Alsnog heeft hij mij vaak laten zien dat hij impulsief kon zijn, dus we zullen nog wel eens zien. Hij vertelde me dat hij een erg fysieke persoon was, hopelijk sprak hij de waarheid. Na middernacht sloop ik helemaal ready en sexy naar zijn slaapkamer toe. Shit, het was op slot. Daar gingen mijn plannen! Ik was helemaal vergeten dat hij nu wel een slot op zijn kamer had! Ik klopte zachtjes op zijn deur en een paar seconden later deed hij de deur open. Hij was nog steeds in zijn dagelijkse kleding gehuld. Hij rees zijn wenkbrauw een beetje speels op en gebaarde dat ik binnen moest komen. Ik liep als een lompe bouwvakker naar binnen totdat ik me besefte dat ik een taak op het oog had. Onmiddellijk verbeterde ik mijn loopje en liep richting zijn bureau terwijl ik mijn abaya verleidelijk van mijn lichaam afhaalde en op de grond gooide. Ik ging op zijn bureau met mijn benen over elkaar heen zitten en keek hem met een zwoele blik aan. Idriss hield een glimlach in en liep ook richting zijn bureau waar hij op zijn bureaustoel ging zitten. Ik draaide mijn lichaam om totdat mijn benen aan zijn kant waren. Idriss' keek me aan met een glimlach en wreef geïnteresseerd over zijn kin heen. 'Dit gaat interessant worden.' zei hij op een charmante toon. Ik streelde over mijn zijdezachte getinte been heen en zei: 'Damn, ik ben vergeten om bodylotion op te smeren!' Ik zag namelijk dat hij nog steeds mijn bodylotion hier op zijn bureau had staan. Dus dit zal ik dan in mijn voordeel gebruiken. 'Je hebt van nature een zachte huid, bodylotion heb je dus niet nodig.' zei hij geamuseerd. Ik keek van mijn been op naar zijn gezicht toe en hield oogcontact met hem vast. Met mijn hand sloeg ik het flesje bodylotion op de grond. 'Oeps, ik heb iets laten vallen.' Ik ging verleidelijk van zijn bureau af, terwijl ik met mijn handen over mijn borsten tot mijn heupen heen streelde. Ik bukte met mijn kont richting hem, om het flesje op te pakken. Idriss lachte hardop, waardoor ik ook moest glimlachen. Het was namelijk niet alsof ik dit op een sluwe manier probeerde te doen. Er zat namelijk wel een beetje humor in. Heel zachtjes en heel langzaam met mijn kont achteruit, ging ik weer rechtop staan met het flesje in mijn handen. 'Jannat, ik hoop dat je vechtkunsten tenminste optimaal zijn in vergelijking met je verleidingskunsten, want je zult me echt gaan moeten verkrachten.' hoorde ik van hem komen. Ik glimlachte volop naar hem toe. 'Ik ga mezelf alleen maar insmeren, Idriss. Dat is toch niet verboden?" zei ik charmant terwijl ik naar zijn spiegel toeliep. Ik begon mezelf in te smeren, met mijn lingerie aan. Hij keek voor even naar me toe voordat hij zijn aandacht op de documenten op zijn tafel vestigde. Ik trok mijn BEHA uit en begon mijn tietjes in te smeren. 'Idriss, wat voor kleur tepels heb ik?' vroeg ik met goed gespeelde onwetendheid. Hij keek even op en staarde naar me toe, diep in gedachten. 'Heel lichtbruin, denk ik?' antwoordde hij serieus. 'Oh oke.' kwam er uit mijn mond terwijl ik mezelf verder ging insmeren. Ik trok mijn slipje uit en begon mijn billen ook in te smeren. Voor even was ik echt nieuwsgierig naar hoe ik eruit zag, dus ik bekeek mezelf echt goed in de spiegel. Ik was nog steeds erg fit en goed gevormd. Ik deed namelijk nog steeds yoga in mijn slaapkamer en mijn buik was nog steeds plat. Doordat ik naar lichaam keek, kreeg ik allerlei leuke herinneringen van mijn tijd in Thailand en in Los Angeles.

  9. #429
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Omdat ik aan Thailand dacht, moest ik ook weer aan Noon denken. Misschien had ik moeten vermelden dat zij bleekwater in alle producten verkochten, letterlijk. Het zeep en bodywash in Thailand hadden allemaal bleek erin! Zonder grap of te overdrijven. Thaise mensen waren pas echt geobsedeerd met blanke huid hebben. Doordat ik aan Noon moest denken voelde ik die jaloezie en bezitterigheid weer naar boven komen, waardoor ik weer terug op de aarde kwam. Ik keek onmiddellijk naar links toe, naar Idriss. 'Waar denk je aan?' vroeg hij aan me. Op dit moment vond ik het erg aantrekkelijk dat hij gewoon aan me kon zien dat ik diep in gedachten was. Ik haalde een diepe zucht en mompelde: 'Een andere leven van me.' Het was totaal niet verdrietig bedoeld, maar de woorden die ik zei brachten wel verdriet naar boven. Misschien kwam het gewoon door mijn zwangerschap? Ja, dat moet het wel zijn. Ik ging in mijn nakie op zijn bed zitten en keek hem in de ogen aan. 'Ik weet dat ik je veel verschuldigd ben, Jannat. Ik hoop dat je me de kans zult geven om je op een dag alles te geven wat je wilt.' zei hij uiteindelijk terug met ernst in zijn toon. Ik lachte hardop en zei: 'Het enige dat ik nu wil, Idriss. Is een orgasme, en die zal ik dan ook zonder jou krijgen.' Ik ging op mijn rug liggen en begon met mijn tepels te spelen, totdat ze keihard werden en als torentjes eruit staken. Daarna zochten mijn eigen handen richting mijn gevoelig plekje. Ik herinnerde me namelijk heel goed wat hij een keer zei, namelijk: 'Ik wil je op een dag zien masturberen.' Nou, jongen, jouw wens is mijn wil. Ik durfde Idriss niet aan te kijken, want dit was best wel schandalig wat ik deed. Ik spreidde mijn benen waardoor hij mijn geslachtsdeel in volle glorie kon bekijken. Langzaamaan begon ik over mijn clitoris te wrijven, waardoor ik heel snel een hele andere gedachtegang kreeg. Ik had rode mist voor de ogen. Niets kon me nog schelen. Ik had dit nog nooit eerder gedaan waardoor ik vol overgave begon te masturberen. Ik begon zelfs zachtjes te kreunen. Ik was zelfs vergeten dat Idriss in dezelfde kamer was waardoor ik even naar hem opkeek. Hij keek me geschokt aan waardoor ik een glimlach kreeg. 'Idriss, herinner je je nog de tijden waar we elke nacht seks hadden, daar denk ik nu aan.' zei ik hijgend, terwijl ik door ging met masturberen. Ik had echt schijt aan alles op dit moment, maar ik deed het ook een beetje expres om te testen hoeveel zelfbeheersing hij wel niet had. 'Jannat, je drijft me tot waanzin.' hoorde ik van hem komen. Ik negeerde wat hij zei en ging door met mezelf bevredigen. Net voordat ik het hoogtepunt zou bereiken, kroop Idriss op het bed, bovenop me. Ik stopte met wat ik aan het doen was en duwde hem speels van me af. Hij hield mijn handen tegen het matras vast en nam weer plaats bovenop me. 'Oke, Jannat. Jij wint.' zei hij fluisterend tegen mijn lippen aan. Op dit moment wou ik hem geeneens meer, haha. 'Ik heb geen interesse meer.' zei ik terwijl ik mijn handen van zijn grip losrukte. Ik schoof onder hem vandaan en zocht weer naar mijn prive plek. Hij kwam weer bovenop me en drukte zijn lichaam harder tegen mijn lichaam aan waardoor hij de toegang naar mijn prive plekje blokkeerde. 'Dan heb je pech.' zei nogmaals fluisterend tegen me. Ik stopte met alles wat ik aan het doen was en kreeg een serieuze blik. 'Idriss, rot op. Ik meen het.' Ik ging opzitten en Idriss ging op zijn knieën. Hij keek me met een geïnteresseerde blik aan. 'Je wou mij toch eerst niet? Nu opeens wel he? Het is jammer voor je maar ik heb interesse verloren.' zei ik met mijn kin omhoog. Idriss kwam weer dicht naar me toe en keek me in het gezicht aan. 'Jannat, ik heb je altijd gewild, maar ik was niet van plan om seks met je te hebben. Ik wil je alleen maar kussen, daar.' zei hij op een charmante toon terwijl hij naar mijn geslachtsdeel wees. 'Oh.' kon ik alleen maar uitbrengen. Hij greep me bij mijn benen vast en trok ze uit elkaar. Hierdoor kwam ik weer op mijn rug te liggen. Ik moest glimlachen maar tegelijkertijd besefte ik me dat alles toch niet volgens plan was gelopen. Ik wilde eigenlijk wel echt seks met hem hebben, ook al speelde ik hard to get. Dit was tenminste wel iets beter dan niets. Idriss ging met zijn gezicht naar beneden en likte me zoals hij mij nog nooit gelikt had. Ik kon niet geloven dat hij de zelfbeheersing had om zijn pielemans in zijn broek te houden. Ik zou met een betere plan moeten komen. Dit was gewoon mijn doel op de korte termijn. Na de orale seks die ik had ontvangen, nam Idriss me in zijn armen, terwijl ik ontspande. Ik lag op mijn zij terwijl hij mij op zijn 'lepeltje lepeltje' vast had. 'Jannat, als je wilt zul je dit elke avond ervaren, maar wil je alsjeblieft er mee ophouden met mij te verleiden?' zei hij zachtjes tegen me. Ik voelde zijn borstkas steeds tegen mijn rug aan, vanwege zijn ademhaling. Op dit moment had ik gehoopt dat ik naar hem had geluisterd. Want de volgende weken zouden alleen maar drama opleveren, vanwege mijn praktijken. Dit had ik helaas niet kunnen zien aankomen. 'Een wijze filosoof zei ooit: You can't always get what you want.' zei ik eigenwijs tegen hem, waardoor hij zachtjes lachte. 'Je bent wel heel erg koppig. Maar kun je op zijn minst begrijpen dat ik met belangrijke dingen bezig ben? Ik kan het me niet veroorloven om dit te verpesten. Dit kan me namelijk in levensgevaar brengen.' zei hij opeens op een serieuze toon. Op dat moment, had ik schijt aan wat hij te zeggen had. Als hij nou met mij meedeelde wat hij van plan was, dan kon ik gerust meewerken. Helaas deed hij dat niet, dus dan moest hij de consequenties maar tegemoet komen.

    Stay tuned, want binnenkort gaat alles iets duidelijker worden!

    Even een mededeling aan iedereen: Zoals jullie hebben gemerkt, plaats ik niet meer zo vaak zoals ik eerst deed. Dit komt doordat ik het nog nooit zo druk heb gehad. Behalve de normale dagelijkse dingen zit ik ook in het proces om te emigreren. Mijn verhaal afmaken is en blijft een prioriteit voor mij. Dus ik ga proberen om minimaal 1 x in de week een volle hoofdstuk te plaatsen, hoogstwaarschijnlijk elke zondag. Een hoofdstuk van mij bestaat uit ongeveer 4000 woorden en het duurt best wel lang om een hoofdstuk te schrijven. Ik hoop op jullie begrip.


  10. #430
    Tetouzint.

    Reacties
    32
    14-04-2017

    Geweldig verhaal!
    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ik draag ook skinny jeans van dsquard , ben ik nu minder man!! Mijn goedkoopste outfit is 2 rug?? Soms pak ik een zonnebank voor een kleurtje. Maar ik durf er mijn handen voor op het vuur te zetten dat ik meer mannelijk dan alle mannen inclusief jouw hele familie die er bij jou vanaf de kleuterklas in de klas hebben gezet of gekent. Ik ben een mooiboy met cash!!

  11. #431
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    wauw mooie verhaal
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."

  12. #432
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    40. Stilte voor de storm

    Er gingen letterlijk weken voorbij, waarbij ik Idriss probeerde te verleiden. Het enige wat hij deed was orale seks aan mij geven. Hij wou zelfs geen orale seks ontvangen. Hierdoor raakte ik steeds meer en meer gefrustreerd. Laat staan wanneer het op Noon aankwam. Ik hoorde haar vaak met Hurya praten over vroeger en de seks die ze met Idriss hadden. Deze keer was het alweer in de jacuzzi. Alleen de dames waren aanwezig, inclusief mezelf. Ik bedekte mijn gezicht nog steeds, dus ik ging niet bij hun in de jacuzzi. Ze vertelden aan elkaar hoe Idriss hun de allerbeste seks hadden gegeven. Ik dacht echt dat Noon dat expres deed om mij kwaad te maken, maar zeker wist ik het niet. Mischien verbeelde ik het me maar. Zij wist natuurlijk niet dat ik zijn vrouw was. Idriss was vaak in zijn studeerkamer en als hij niet in zijn studeerkamer wa, dan was hij uit het paleis, om zaken af te handelen in het koningshuis. Zijn hotel in Jeddah was bijna klaar voor take off. Ik snapte nog steeds niet waarom hij een hotel hier in Saudi-Arabie had laten bouwen? In ieder geval skypte ik ook vaak met Justin, want ik wilde wel weten hoe het met mijn studio in Los Angeles ging en mijn huisdiertjes natuurlijk. Hij vertelde me dat hij geen yogalessen meer gaf, maar alleen paaldansen, aangezien de vraag ernaar groot was. Hij vertelde zelfs dat de media bij hem over de vloer was gekomen, waardoor ik met shock naar de laptop staarde. Waarom zou de media geïnteresseerd zijn in mijn studio? Wisten ze dan dat het de studio van een prinses was? Of kwam het doordat Dwayne mijn studio wou beroven? Toen ik hem om details vroeg, wuifde hij het gehele onderwerp weg. We namen afscheid van elkaar en ik deed Idriss' laptop uit. Ik lag op zijn bed met helemaal niets aan terwijl hij achter zijn bureau zat. Ik staarde hem aan terwijl hij documenten las en ondertekende. Afgelopen weken heb ik vaak geprobeerd om informatie te verkrijgen over wat hij aan het doen was, maar tevergeefs. Het wilde niet echt lukken aangezien mijn formele Arabisch echt slecht was. Idriss stelde me opeens veel vragen over mijn zwangerschap en hoe ik me voelde. Hierdoor werd ik een beetje paranoïde dat hij doorhad dat ik een miskraam heb gehad in Nederland. Hij zou het heel goed door kunnen hebben gehad omdat ik alsmaar aan het overgeven was toentertijd. Hij stelde wel veel van die vage vragen. Hij vroeg me bijvoorbeeld of ik last had van bloedingen en of ik last had van andere zwangerschapssymptomen. Ik vertelde hem dat ik alleen maar last had van gevoelige borsten en een sterke reukvermogen. Hij had me zelfs naar een dokter gebracht onder het mom van "Sabri bezoeken", hij wilde natuurlijk niet dat zijn werknemers iets vermoedden. Ik werd erg wantrouwig toen de dokter Idriss vertelde dat ik inderdaad zwanger was. Alsof ik erover had gelogen of zo? 'Idriss, waarom heb je me naar de dokter gebracht?' vroeg ik hem terwijl ik zijn laptop op het nachtkastje neerzette. Hij keek naar me op met gefronste wenkbrauwen. 'Waarom ben je zo achterdochtig, Jannat? Je bent zwanger. Is het nou echt zo vreemd dat je een dokter daarvoor bezoekt?' Ik zuchtte diep. 'Nee, maar waarom vertelde de dokter jou dat ik inderdaad zwanger was. Geloofde je me niet en wilde je bewijs hebben of zo?' Hij schudde zijn hoofd vol ongeloof van rechts naar links. 'Jannat, het enige dat ik vreemd vind is dat je zo nonchalant doet over je eerste zwangerschap. Meeste vrouwen gaan heel anders om met hun zwangerschap, dat is alles.' mompelde hij zachtjes terwijl hij op zijn horloge keek, die hij uiteindelijk losmaakte en op zijn bureau neerzette. Hoe wist hij nou weer hoe de meeste vrouwen met hun eerste zwangerschap omgingen? Hij stond op en rekte zich uit en liep vervolgens mijn richting op, om plaats op het bed te nemen. 'Met alles wat er gaande is, is het moeilijk om op mijn zwangerschap te concentreren.' Ik doelde natuurlijk op deze hele circus in zijn verdomde paleis. Het leven hier was erg moeilijk voor iemand in mijn situatie. 'Daar heb je gelijk in, maar ik vind het wel heel erg interessant dat je bang bent om onze kind te verliezen.' zei hij met een pokergezicht. Ik slikte een brok van mijn keel weg. Had Idriss het dan door? Ik veranderde mijn gehele wezen van geschokt naar woedend toe. Helaas was het alleen maar toneelspelen aangezien ik eigenlijk diep van binnen echt bang was. Ik wees met mijn wijsvinger naar hem toe en leerde hem een lesje. 'Idriss, jij moet je mond dicht houden. Want jij zult je nooit beseffen hoe het is om zwanger te zijn. Ik wil dat dan ook nooit meer uit je mond horen komen. Heb ik mezelf duidelijk gemaakt?' zei ik met goed gespeelde boosheid. Idriss keek me wantrouwig aan en knikte. 'Voordat ik dat doe, antwoord deze vraag eerst. Hoe komt het dat een vrouw die nooit kinderen wilde hebben, opeens doodsbang is om haar kind te verliezen?' Mijn ademhaling werd zwaarder aangezien ik me geconfronteerd voelde. 'Zoals ik al zei Idriss, jij zult nooit weten hoe het is om zwanger te zijn. Dus hou er gewoon over op.' zei ik terwijl ik mijn tranen binnen probeerde te houden. Hij schoof dichter naar me toe totdat zijn gezicht vijf centimeter van mijn gezicht af was. 'Je kunt het me toch wel uitleggen?' zei hij op een zachtaardige charmante toon. Ik schudde mijn hoofd zonder hem aan te kijken. Hij haalde diep adem en ging weer rechtop zetten. 'Jannat, ik heb veel meer door dan dat je denkt.' zei hij uiteindelijk voordat hij opstond en zijn kleding begon uit te trekken. 'Wat bedoel je daarmee?' vroeg ik hem geschokt. Hij keek me aan en glimlachte. 'Niets.' hoorde ik van hem komen. Hij blufte gewoon waarschijnlijk of hij had het ergens anders over. Hij kon het onmogelijk doorhebben. Het enige wat ik deed toentertijd was overgeven en dat had gewoon van een ziekte kunnen zijn. Ik ga niet op zijn gebluf in, dit weigerde ik. Totdat hij met duidelijkheid zou komen, zou ik er gewoon niet op in gaan.

  13. #433
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    De volgende dag zaten de meiden in de keuken te chillen, eten en lol te hebben. Dit gebeurde dan ook niet zo vaak, aangezien Noon gewoon een hatelijke bitch was die nog steeds iets tegen mij had. Haar brace was vandaag afgekomen dus ze gedroeg zich niet meer als een verwende prinses. Ik kon het niet helpen om alsnog een boos gevoel in mijn maag te krijgen. Ze had afgelopen weken haar verdraaide pols gebruikt om aandacht van Idriss te krijgen. Ze ging altijd naar hem toe met krokodillentranen en vroeg hem of haar pols wel oke was. Hoe moest hij dat nou weer weten? Wat mij nog bozer maakte was het feit dat Noon aan Idriss vroeg om van zijn vrouw te scheiden. Dit had ik namelijk van Abby gehoord. Abby was namelijk Idriss' studeerkamer aan het schoonmaken toen Noon een bezoekje aan Idriss "de prins" bracht en het indirect over mij had. Abby zei dat Noon aan Idriss vertelde dat zijn vrouw hem niet waard was. Ze vroeg aan hem waar ik was en waarom "zijn vrouw"niet bij hem was. Volgens Abby werd Idriss boos en stuurde hij haar weg van zijn studeerkamer. De lef die zij had was ongeloofwaardig. Ik wist gewoon niet wat ik met Noon aanmoest. Ik snapte niet wat haar probleem was en waarom zij Idriss zo graag wilde. Als een persoon JOU niet wilt dan ga je toch niet zo mongolisch gedragen en achter hem aan blijven gaan? Hoe wanhopig was zij wel niet? In ieder geval, stond ik vaak op het punt om iedereen te vertellen wie ik was. Het was mijn zwangerschap die mij stopte. Hier dacht ik allemaal aan terwijl ik in de keuken stond met de rest van de meiden, die hier werkten. 'Ik heb een plan!' zei Hurya met haar kinderlijke maar vrouwelijke stem. De meiden stopten met wat ze aan het doen waren en vestigden hun aandacht op haar. 'Jullie weten dat Idriss' hotel af is, dus we gaan het vieren!' Ik lachte zachtjes in mezelf, waardoor iedereen naar me opkeek. 'En hoe willen jullie dat gaan doen?' vroeg ik hun op een denigrerende toon. 'Ben je boos omdat Hurya hier als eerst mee kwam in tegenstelling tot jou "de zogenaamde persoonlijke assistente?" blafte Noon naar me toe. Hurya giechelde even en ging daarna verder met haar zogenaamde plan. 'We gaan morgen boodschappen doen, wanneer hij naar de grote moskee is om te bidden. We maken zijn lievelingseten en daarna gaan we hem verwennen.' fluisterde Hurya met een twinkeling in haar ogen. Ik walgde van dit plannetje en ik wist niet waarom. 'Wat is zijn lievelingseten en hoe verwennen?' vroeg ik haar achterdochtig. Abby zei keihard: 'Gebraden lamsbout!' waarop iedereen haar opeens aankeek. Het andere dienstmeisje zei: 'Nee, zijn lievelingseten zijn toch zeevruchten?' met een ruk keek iedereen haar aan. 'Jullie weten NIETS. Zijn lievelingseten is risotto.' blafte Noon alweer met een vieze blik in haar gezicht. 'Ik dacht dat het paardenbiefstuk was...' mompelde ik in mezelf. Hurya giechelde alweer. 'Meiden! Hij houdt van alles zolang het maar pittig is!!!' Ik rolde met mijn ogen. Hoe kon het dat iedereen een andere antwoord had? Speelde hij steeds een andere persoon bij iedereen of zo? Of kenden deze wijven Idriss niet zo goed? 'Oke, dus we maken pittige gebraden lamsbout met risotto en zeevruchten, daarna zetten we wat muziek op en dan gaan we voor hem dansen.' maakte Hurya af. Ik lachte luidkeels vanwege haar plannetje. Het leek soms gewoon alsof ze 3 jaar oud was of zo. 'Jullie mogen dat lekker allemaal doen. Ik doe hier niet aan mee.' Ik draaide me om en liep weg naar mijn eigen slaapkamer toe. Ik had andere dingen aan mijn kop. Ik wilde Idriss nog steeds in bed krijgen. Waarom was ik er zo geobsedeerd mee? Ik had fysieke bewijs nodig dat hij van MIJ was. Vooral met al het gedoe dat zich hier afspeelde. Hoe vaak ik te horen heb gekregen van Noon en Hurya dat ze geweldige seks hebben gehad met Idriss, maakte me bezitterig. Ik ben nog nooit een persoon geweest die anderen haatte, maar ik haatte Noon echt. Hoe durft zij Idriss te vragen om van mij te scheiden? What the fuck dacht ze wel niet? Hoe meer tijd er was verstreken hoe minder alles mij nog kon schelen. Hoe meer en meer ik Noon begon te haten, maar ik moest geduld hebben. Het was vrijdag 24 oktober 2014 en ik was op dit moment 2 maanden en 2 weken zwanger. Dit was de dag dat Idriss' werknemers hun zogenaamde "viering" hadden voor Idriss. Ik ging vanuit de slaapkamer richting de keuken om een glas sinaasappelsap te pakken, hierna ging ik richting de tuin met het glas sap en een boek (die ik alweer van Idriss had gestolen) genaamd: 'The Art Of War". Oh ja hoor, ik kreeg veel meer inzicht in Idriss' psyche. De zon was heet buiten maar ik hield er toch wel van, alhoewel deze sluier mij zwaar irriteerde. Voor even lachte ik in mezelf omdat iedereen zo druk bezig was in de keuken met alles aan het voorbereiden voor in de avond. Idriss kwam op vrijdag rond half 8 thuis omdat hij na het dhor gebed altijd naar het koningshuis vertrok. Wat hij daar deed, wist ik niet. Ik wist wel dat dat zijn vader daar ook werkte als minister van buitenlandse zaken. Zijn verdomde vader Ali die bijna mijn leven had ontnomen. In de tuin las ik het boek en ik zat er echt diep in want ik merkte dat het opeens donkerder was geworden. Ik was van plan om alleen maar een beetje te lezen, aangezien ik nog werk te doen had. Ik moest namelijk de ramen in het paleis opmeten en nieuwe gordijnen bestellen. Ach, whatever mijn werkgever was mijn man. Als je het over de duivel hebt... Een paar grote zwarte auto's kwamen de poorten binnen. Idriss was thuisgekomen en ik observeerde hem vanuit de tuin. Op dat moment begon er muziek uit het paleis te klinken. Ik herinnerde me gelijk wat voor liedje het was...

  14. #434
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Het was Oum Kalthoum met alfi leila wa leila (duizend en een nacht). Een steek ging door mijn hart heen en ik voelde me zwak worden. Ik kende dit liedje omdat mijn vader naar Oum Kalthoum luisterde. Hoe kon ik me dit opeens nu pas herinneren? Idriss kwam strak in pak uit de auto met een glimlach op zijn gezicht. Hij nam afscheid van zijn beveiligers en chauffeur, die daarop weer wegreden. Zijn wenkbrauwen waren opgetrokken toen hij me opmerkte en hij schonk me een stralende glimlach. Hij zwaaide naar me toe en verdween in zijn paleis. Ik had de neiging om naar binnen te gaan, maar ik hield mezelf tegen. Ik moest niet nog bozer worden dan dat ik al was. Hurya zei namelijk dat ze voor hem zouden dansen, like what the fuck? Ik ging verder met het boek lezen, totdat ik opmerkte dat de tuinlichten waren aangegaan. Mark kwam mijn richting op lopen met een zachtaardige houding. Voor even was ik wantrouwig omdat hij mij altijd negeerde. 'De prins wilt dat je met ons mee eet.' Hij knipoogde zelfs naar me toe. Waarom was hij niet boos op me dat ik Noons pols had verdraaid? Of had Idriss veel macht over zijn mensen? Ik knikte paniekerig naar hem toe en stond op, om met hem mee te lopen naar het paleis. We gingen gelijk door naar de huiskamer die belicht was met kaarsen en allerlei mooie felgekleurde bloemen. Het was best wel indrukwekkend om te zien. Idriss zat op de bankstel hoofdschuddend te lachen. 'Dit is toch niet normaal?' zei hij tegen me in het Arabisch. De dienstmensen kwamen naar binnen met het festijn, dat onze zogenaamde avondeten moest wezen. Ik glimlachte naar hem toe, vergeten dat ik een sluier ophad. Nadat al het eten opgediend was ging iedereen zitten. 'Omdat Jaspreet niet mee heeft geholpen, vind ik dat ze hier niet aanwezig moet zijn.' mompelde Noon naar Idriss toe. Idriss sloot zijn ogen uit frustratie. 'Noon verpest deze avond alsjeblieft niet.' zei Mark tegen Noon. Uhm, kwam hij nou voor me op? Ik vertrouwde het voor geen meter. Hij was zeker iets van plan. 'Dank je wel, Mark. Dat waardeer ik heel erg. Hou je bitch in toom.' zei Idriss met een grappende ondertoon. Noon keek Idriss geschokt aan terwijl iedereen in lachten uitbarstte, inclusief mezelf. Oh mijn god, ik had Idriss nog nooit zo horen praten. 'Dat zal ik doen, meneer.' zei Mark terug. Dit werd allemaal in het engels gesproken en ik was inmiddels al gewend aan Idriss' britse accent. Ongelofelijk dat hij eigenlijk met een brits accent sprak. Hij klonk echt classy wanneer hij engels sprak. 'Oke, goed. Zolang je maar weet dat Jaspreet niet mee heeft geholpen.' zei Noon met een rode kop. Ik lachte hardop en deed mijn hand omhoog. 'Ik geef dat zonder probleem toe. Ik heb hier HELEMAAL NIETS mee te maken.' zei ik lachend. Idriss keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Vertel me, wat zijn jullie allemaal wel niet van plan? En Hurya, mag ik de sleutel van mijn studeerkamer die je hebt gestolen weer terug?' zei Idriss terwijl hij zijn hand bij Hurya ophield. Hurya kreeg gelijk grote ogen en reikte in haar decolleté om de sleutel te pakken. Op dat moment merkte ik dat alle meiden een badjas aanhadden. Wat waren zij van plan? Hurya legde het sleutel in zijn handpalm en trok het gelijk weer weg. 'Nee, nee dit hebben we nodig voor straks.' zei ze gegeneerd met een halve glimlach. Idriss grijnsde en trok zijn hand weer terug. Oke, laten we dit even op een rijtje zetten? Hurya had de sleutel van Idriss studeerkamer gestolen, maar hij had het door? Dit moet ik even navragen. Iedereen was inmiddels al begonnen met eten, en de pittige gebraden lamsbout was heerlijk. 'Hurya, hoe heb je de sleutel van zijn studeerkamer gekregen?' vroeg ik nonchalant. Hurya wou haar mond opentrekken maar Idriss onderbrak haar. 'Grappig verhaal. Vanochtend toen ik net wou vertrekken, sprong ze met haar volle gewicht op mij, omdat ze zogenaamd bang was van een muis of was het een kakkerlak?' Hurya had haar hand voor haar mond met een glimlach op haar gezicht gedrukt. 'Het was een vleermuis.' verbeterde ze Idriss. 'Oh ja een vleermuis. Terwijl ik haar van me af probeer te krijgen, voelde ik haar hand in mijn binnenzak gaan. Je weet me keer op keer te verbazen Hurya.' Ik rolde met mijn ogen en facepalmde keihard. Hurya giechelde keihard en de rest moest ook grinniken. Noon vond het blijkbaar niet leuk dat Idriss aandacht aan Hurya besteedde dus ze probeerde ook wat aandacht van hem te krijgen. 'We hebben je lievelingseten gemaakt, Idriss. Leuk he?' zei ze met een zogenaamde zachte verleidelijke stem. Idriss kuchte even en ging opzitten. 'Oh dat is vreemd, ik zie namelijk geen paardenbiefstuk op tafel.' hoorden we van hem komen. Met een ruk keek Noon mij aan. 'Hoe wist jij dat?' vroeg Noon wantrouwig aan me. Het was even stil tussen ons waardoor ik me besefte dat Idriss mij niet zou redden. Hij wachtte namelijk ook op mijn antwoord. 'Ik ben zijn persoonlijke assistente. Ik hoor zulke dingen te weten, niet dat het jou wat aangaat.' Ik had echt een rode kop gekregen. Het was ook opeens super benauwd geworden. Misschien moest ik oppassen met wat ik allemaal in hun bijzijn vertelde. 'Inderdaad, Jaspreet doet haar werk uitermate goed.' maakte Idriss af. Noons neusvleugels flakkerden voor even, voordat ze doorging met eten. Ik probeerde zo snel mogelijk te eten, om hier weg te kunnen komen. Ik wilde echt niet zien wat ze van plan waren met hem. Na het eten, pakte ik een meetlat en ging de ramen opmeten. Ik was op de derde verdieping waar de de andere dienstjongen en meid en Abby sliepen. Mark, Hurya en Noon sliepen op de tweede verdieping. Doordat ik zo hoog reikte met mijn armen, kreeg ik weer pijn in mijn schouder. Ja, de schouder die uit de kom was geraakt en waar ik zenuwschade had. Door die schouderpijn kreeg ik echt een negatief gevoel van het verleden. Toen ik pas mijn auto-ongeluk had gehad, en erachter was gekomen dat al mijn familie en vrienden over Idriss en zijn echte doel wisten. En nog maar te zwijgen over dat mijn vader mij verkocht had aan de Saudische koninklijke familie.

  15. #435
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik ging even op de vloer zitten, terwijl de muziek beneden alweer begon te klinken. Ik zat in het hoekje van de bovenste huiskamer te zitten. Ik was echt verdwaald geraakt in mijn gedachten. Ik kreeg flashbacks naar alles. Mijn hypnose afspraak waar ik de herinnering met mijn vader ophaalde. Mijn auto-ongeluk, de verdomde zweepslagen en zelfs mijn drugs en drankgebruik van toen. Godsamme wat heb ik veel meegemaakt. Ik haalde diep adem en voelde even aan mijn schouder. Ik moest rustig aandoen en even gaan chillen. Ik besloot naar beneden te lopen via de trap. Toen ik beneden aankwam hoorde ik de Oum Kalthoum muziek keihard in mijn oren klinken. Ook zag ik dat Idriss' studeerkamer wagenwijd openstond. Noon trok haar badjas uit en exposeerde daarmee haar bijna naakte lichaam. Ze had een buikdans outfit aan. Haar plastic borsten met rimpels omheen staken echt uit het topje. Ze begon voor hem te dansen waardoor ik letterlijk moest kokhalzen. Gatverdamme, dacht ik bij mezelf. Hoe kan een vrouw zich zo gedragen? Even serieus, had ze geen schaamte? Ik leunde meer naar rechts om Idriss te zien. Hij zat op de leren bank tussen Abby en het andere dienstmeisje in. Hurya stond achter hem zijn schouders en nek te masseren. Idriss had een glas whisky in zijn handen. Waar waren Mark en de andere dienstjongen? Wacht even hoor, wat kan mij dat nou weer schelen? Kijk verdomme naar het beeld die zich voor me afspeelde! Ik wist nooit wat ik van het leven in een paleis moest verwachten, maar dit kwam er toch wel echt dichtbij. Eerst zie ik Mark en Noon in de tuin ******, daarna zie ik bijna al zijn dienstmensen naakt in de jacuzzi en nu dit weer? Ik schudde mijn hoofd teleurgesteld van links naar rechts terwijl ik langzaam naar mijn slaapkamerdeur sloop. Ik observeerde Idriss en zag dat hij een lach probeerde in te houden, terwijl Noon hem zogenaamd zwoel in de ogen aankeek en haar plastic tieten probeerde te schudden. Ik ben geen hater, ze was eerlijk gezegd wel oke in buikdansen, maar om dat dan ook te doen voor iemand die jou niet wilt? Jeetje mina, wat was ze toch een ramp. Ik haalde het sleuteltje uit mijn schoudertas en deed mijn slaapkamerdeur open. 'Jaspreet! Kom meedoen!!!' riep Hurya opeens opgetogen. Shit, ik was gesnapt. Ik wuifde met mijn hand en zei: 'Nee, dank je wel!' ik lachte zelfs een beleefd lachje achter mijn sluier. Hurya antwoordde me met een pruillipje en een 'Kom op, Jaspreet! Je doet nooit gezellig met ons mee!' Idriss keek me met een glimlach aan. 'Jaspreet, als jouw werkgever eis ik dat je met ons mee komt doen.' riep hij boven de muziek uit. Ik kon niet geloven dat ik hier naar toe gedwongen werd? Ik kon mijn zogenaamde werkgever niet weiger? 'Ohhhhh mijnnnnn godddddd...' mompelde ik gefrustreerd en geïrriteerd in mezelf. Ik sloot mijn slaapkamerdeur en liep richting zijn studeerkamer deur en bleef bij de deuropening staan kijken. Noon legde haar getinte been naast Idriss neer en schudde haar kont, terwijl ze mij rechtstreeks in de ogen aankeek. 'Kijk en leer, neppe lesbie.' hoorde ik van haar komen. Een vlaag van woede ging door me heen, maar ik beheerste mezelf. Hurya ging zelfs met haar handen door Idriss' haren heen. Ze masseerde zijn hoofdhuid, waardoor zijn haren door de war raakten. Het maakte niet uit, hij zag er altijd goed uit. Noon maakte haar dansje af en gooide haar doekje op Idriss schoot, precies op zijn kruis. Idriss pakte het doekje tussen zijn wijs en middelvinger en gooide het op zijn bureau. 'Jaspreet, nu ben jij aan de beurt!' zei Hurya enthousiast. 'Nooit.' antwoordde ik haar in het Arabisch. 'Kom op Jaspreet, laat je bollywood danspasjes zien!!! Jullie Indiers kunnen altijd zo goed dansen!! Kom op, doe het voor de prins! Zijn hotel is af!!' schreeuwde Hurya uit. Weyow, wat was dit in godsnaam? Waarom word ik tot deze hoerenpraktijken gedwongen? 'Ik zei nee.' antwoordde ik Hurya met een kwade toon. 'Laat die troep met rust. Niemand wilt haar curry kutje ruiken.' zei Noon tegen Hurya, waardoor iedereen naar Noon opkeek. Zelfs Idriss staarde haar aan alsof hij niet kon geloven wat hij hoorde. Op dit moment, kon ik geeneens kwaad worden. Ik vond het eerlijk gezegd wel grappig wat ze zei. Vooral als ik dacht aan hoe Idriss elke avond aan dit "curry kutje" likte. Het andere dienstmeisje die tussen Noon en Idriss zat, stond met een ruk op en begon uit het niets keihard te schreeuwen terwijl ze naar Noon wees. 'Jij bent een lelijk mens met een walgelijke persoonlijkheid. Ik weiger om aan zulke dingen mee te doen.' en hopla ze rende langs me heen naar boven toe. Wat was haar probleem nou weer? Noon keek met een attitude voor haar uit. 'Ze is gewoon boos omdat ze Mark wilt en hij haar niet wilt. Ik kan er niets aan doen dat ik zo aantrekkelijk ben.' Noon haalde haar schouders op. Idriss keek diep in gedachten naar de grond toe, totdat hij weer opkeek naar Noon. 'Wat heb ik je gezegd Noon? Hou alsjeblieft op met die brutale uitspraken van je.' Noon besloot hem ook aan te kijken en voor even keken ze elkaar diep in de ogen aan. Nou, hier werd ik wel boos van. 'Oke, sorry, ik ga mijn best doen.' mompelde ze uiteindelijk toegefelijk naar hem toe. 'Oke, dat is nu opgelost. Jaspreet ga je gang!' zei Hurya terwijl ze haar arm om Idriss' nek deed en met haar andere hand het muziek harder opdeed. Het muziek stond zo hard op dat je mij geeneens kon horen. Je kon mij gewoon niet horen weigeren. Iedereen staarde me afwachtend aan, zelfs Idriss. Uiteindelijk gebaarde hij met een duivelse glimlach dat ik moest beginnen met mijn dansje...



    Wat gaat Jannat doen? Hoe gaan de anderen reageren op haar praktijken? Let the games begin...