1. #391
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Nadat we klaar waren met eten, stonden een paar dienstmensen op en brachten het dessert. Idriss leunde achterover op de leuning van de grote suede, bordeauxrode bank. Noon deed precies hetzelfde en deed haar been over zijn been heen. Ze ruste haar gezicht op zijn schouder. 'Gaan we vanavond weer tijd samen spenderen?' Was Idriss vreemdgegaan? Hij kreeg gefronste wenkbrauwen en haalde haar been van zijn been af. 'Noon, ik heb je eerder verteld dat ik druk bezig ben. Ik moet Jaspreet inwerken.' antwoordde hij. Noon stond met een ruk op. 'Zolang je haar maar niet neukt. Als iemand jou neukt dan ben ik dat wel!' Schaamde deze wijf zich niet om dit voor iedereen te zeggen? Idriss keek haar met een droge blik aan. 'Noon, ik ben getrouwd en jij beslist niet wie ik wel of niet mag n*uken. Ga je werk doen.' Ze bleef in de midden van de huiskamer staan met haar hand op haar heup. 'Je bent getrouwd, maar niet meer samen met je vrouw.' Onmiddellijk draaide ze zich om en liep de huiskamer uit. Idriss schudde zijn hoofd van links naar rechts. Alsof Noon niet genoeg was, drukte Hurya haar grote dikke lichaam tegen Idriss aan. 'Vergeef haar, als ik jonger was dan had ik precies hetzelfde geprobeerd.' ze streelde zijn wang en drukte haar grote borsten tegen zijn arm aan. 'Hurya, ik heb echt genoeg van jullie sletterig gedrag. Kan ik gewoon 1 dag wat rust krijgen of is dat teveel gevraagd?' Hurya giechelde als een klein meisje. Haar hand ging van zijn wang af richting zijn bovenbeen. Haar hand was super dichtbij zijn kruis. 'Mmm, Idriss. Je bent zo sexy wanneer je ons weigert.' Idriss keek naar haar hand op zijn dijbeen en keek haar weer aan. 'Hurya, haal je hand weg.' Ze keek met een pruillipje naar hem toe en haalde haar hand en lichaam van hem af. Gulzig begon ze aan haar desert en at ook Noons desert op. Haar grootste liefde was eten. Idriss zat gewoon aan tafel, maar at niet. Hij wachtte namelijk op mij, totdat ik klaar met eten was. Ik had echt weinig gegeten en ik haatte het. Hopelijk raakte ik gewend aan mijn gezichtssluier en kon ik meer eten voortaan. Idriss wachtte geduldig op me, terwijl iedereen de tafel begon af te ruimen. Gelukkig hoefde ik dat niet te doen aangezien ik zijn persoonlijke assistente was. Ik heb echt veel te bespreken met Idriss, maar wist niet hoe ik het zou aanpakken. Nadat ik klaar was knikte ik naar Idriss toe en stonden we tegelijk op. We liepen samen richting zijn studeerkamer toe. Hij liet de deur expres helemaal open en vertelde me dat zijn boeken op alfabetische volgorde gezet moesten worden. Ik slikte mijn woede in en begon aan mijn werk. Ik zat op de grond met mijn rug tegen hem gekeerd terwijl ik zijn boeken op alfabetische volgorde zette. Dienstmensen kwamen zijn studeerkamer in en uit. Ik keek naar achteren naar Idriss toe, die druk bezig was met het ondertekenen van papieren. Ik zag naast hem een glas met een whisky staan. Hij keek ook even naar me op en glimlachte naar me. Onmiddellijk keek ik weer naar de boeken en ging verder met mijn werk. Ik was boos, erg boos en wilde hem erg graag spreken. Ik wist geeneens hoe laat het was momenteel dus ik keek naar de klok. Het was half 12 in de avond en ik begon moe te worden waardoor ik moest gapen. Idriss haalde een diepe zucht en keek op zijn horloge. 'Jaspreet, je mag stoppen wanneer je wilt. Iedereen is namelijk al naar bed.' Ik stond met een ruk op en sloot zijn kantoor deur dicht en liep op hem af. 'Wat was dat allemaal in godsnaam? Was dat je Thaise ****?' zei ik in het Nederlands tegen hem. Hij glimlachte en knikte bevestigend. 'Maak je niet druk om haar, vertrouw mij. Ze heeft ehm laten we zeggen problemen.' Ja, dat had ik zelf ook wel door hoor. 'Je laat haar cocaine snuiven?' Ik nam plaats op zijn bureau. Hij reikte naar voren en rukte mijn gezichtssluier van me af. Eindelijk kon ik normaal ademhalen. Ik zag dat hij een lach onderdrukte. 'Jannat, zij is mijn verantwoordelijkheid niet. Ze mag doen wat ze wilt.' Ik schudde mijn hoofd vol ongeloof naar wat zich hier in zijn paleis afspeelde. 'Ga je opfrissen, lieverd en ontmoet mij over een uurtje in mijn slaapkamer." Ik zuchtte diep en deed mijn sluier weer op. Ik rende naar mijn slaapkamer toe. Ik deed de deur snel maar zachtjes open waardoor ik me ter pletter schrok. Noon zat in mijn spullen te neuzen en ze had mijn neppe paspoort in haar handen. 'Wat doe jij hier?!' Ik stapte dreigend op haar af en rukte mijn tas en paspoort van haar handen af. Ik balde mijn vuist omdat ik er klaar voor was om haar in elkaar te slaan. Ze lachte een luide duivels lachje en zei: 'Je bent inderdaad lelijk met je grote neus. Ik begrijp wel waarom je je gezicht verbergt.' Ik duwde haar met volle kracht tegen de muur aan en pakte haar daarna bij haar kraag. 'Wil je dat nog een keer tegen me zeggen?' zei ik op een hele gemene dreigende toon. Ze keek opeens helemaal zielig naar achteren toe en begon neppe tranen te huilen. Ze rukte haar zelf los van mijn grip en rende naar de deur toe. Ik draaide me om en zag Idriss in de deuropening staan. Ze viel in zijn armen en huilde krokodillentranen. 'Ze heeft me bedreigt, Idriss. Je kunt haar daar toch niet mee weg laten komen?' Idriss rolde met zijn ogen. Hij was echt moe van deze shit geworden. 'Zij zit in mijn spullen te neuzen, meneer prins.' ZE begon keihard te krijsen. 'Ik wou haar alleen maar helpen met uitpakken!' schreeuwde ze uit. Idriss drukte haar van zijn lichaam weg. 'Je houdt niemand voor de gek. Ga naar bed toe. Ik ga het je niet nogmaals vragen.' Hoe kon hij zo rustig doen met deze gekke wijf? Ze ging mij nog eens gek maken. Verdomme! Ik begreep nu wel wat hij bedoelde met dat ie hier in hel heeft zitten leven.

  2. #392
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    'Je behandelt haar beter dan ons! Wij zijn je al jaren trouw geweest!!! Ze krijgt zelfs de kamer die ik altijd al wilde!' schreeuwde ze alweer uit terwijl ze naar boven rende. Idriss keek haar na en besloot me daarna aan te kijken. 'Pak je belangrijkste spullen. Je gaat een kluis in mijn studeerkamer krijgen.' Ik deed wat hij van me vroeg. Ik pakte de belangrijkste dingen, zoals mijn echte paspoort. Ik hield mijn valse paspoort en telefoon bij me. Gelukkig had ik mijn echte paspoort goed verborgen en had ze die nog niet gevonden. Jeetje, dit was best wel stressvol. In Idriss studeerkamer aangekomen gaf hij me de sleutel van een kluis die zich in zijn kast bevond. Hij gaf me een andere sleutel die van zijn studeerkamer was. 'Je bent de enige die deze sleutels heeft. Hou ze dus bij je, oke?' Ik deed mijn ketting af en zette ze vast aan mijn ketting. Oke, misschien kon ik Idriss toch wel vertrouwen. Hij had namelijk ook al zijn belangrijke spullen in de kluis liggen. 'Jannat, het moest vast en zeker stressvol voor je zijn. Het spijt me dat je dit moet meemaken.' Ik deed mijn ketting weer om mijn hals en vertelde hem dat ik wel voor mezelf kon zorgen. Daarna liep ik met mijn stoerste loopje weer terug naar mijn slaapkamer. Ik moest gebruik maken van de grote badkamer op de begane grond, dus ik pakte al mijn kleding die ik moest dragen zodra ik eruit kwam. Ik mocht mijn gezicht niet laten zien en nu besefte ik me hoe onhandig dit allemaal wel niet was. Misschien moest ik gewoon wel weggaan? Misschien was dit niet goed voor mijn zwangerschap. Ik greep onmiddellijk naar mijn buik toe. Ik moest hier echt over nadenken. Ik kwam met mijn spullen de badkamer in en deed de deur goed op slot. Ik trok al mijn kleding uit en keek naar de spiegel. Daarom onderdrukte Idriss een lach. Ik had etensresten over mijn gehele gezicht. Ik had zelfs een rijstkorrel bij mijn wenkbrauw. Kon hij niets zeggen in godsnaam? Ik hield mijn eigen lach in en stapte de douche in. Onder de douche poetste ik ook mijn tanden. Godsamme, ik kon eindelijk normaal ademhalen. Ik kon eindelijk tot rust komen. Ik keek naar mijn buik die nog steeds plat was. Ik vroeg me af wanneer ik een buikje zou krijgen? Ik waste mijn haren die opeens heel erg snel gegroeid waren. Dit was normaal tijdens je zwangerschap. Ik moest mezelf herinneren om mijn vitaminepil te slikken strakjes. Mijn haar kwam tot onder mijn oren. Ik wilde het eigenlijk wel weer bijknippen totdat ik weer een halle berry kapsel had, maar ik zou wel zien wat ik zou doen. Nadat ik mezelf had afgedroogd en bedekt, sloop ik zachtjes naar mijn slaapkamer toe. Ik moest een slot in deze kamer krijgen en dit zou ik Idriss dan ook vragen. Nadat ik helemaal klaar was, sloop ik naar zijn slaapkamer toe. Het was overal donker waardoor ik me als een tijgerin voelde die haar prooi aan het jagen was. Ik deed de deur van zijn slaapkamer zachtjes open en stapte naar binnen. Idriss zat achter zijn bureau en keek naar me op. 'Ik ben blij dat je er bent, lieverd.' zei hij terwijl hij van zijn stoel opstond. Hij liep op me af en deed mijn sluier van mijn gezicht af. Onmiddellijk sloot hij de deur van zijn slaapkamer met een sleutel en gaf die ook aan me. 'Nu heb je alles.' zei hij zachtjes. Ik liep naar zijn bureau en keek op zijn tafel. Het waren allemaal Arabische documenten! Ja, ik kon Arabisch lezen, maar niet zulke moeilijke formele woorden. Idriss drukte zijn lichaam tegen mijn achterkant aan. Onmiddellijk draaide ik me om. Hij pakte me zachtjes van mijn kin en keek me in mijn ogen aan. 'Wat?' zei ik met een halve glimlach. 'Dit.' hij bereikte mijn lippen langzaam en kuste me. Ik opende mijn mond een stukje waardoor zijn tong mijn mond binnen gleed. Ik proefde zijn tong terwijl onze tongen met elkaar speelden. Hij nam altijd de leiding betreft het zoenen. Hij wist ook altijd wat hij deed namelijk. Doordat ik zijn tong proefde herinnerde ik me dat hij whisky dronk. Ik haalde mijn lippen van zijn lippen af en keek op zijn bureau. Ik pakte het glaasje whiskey op en vroeg hem waarom hij dronk. Idriss nam plaats op zijn bureaustoel en vermeldde dat het hem hielp met slapen. 'Heb je problemen met slapen?' vroeg ik hem terwijl ik plaats nam op zijn schoot. Hij knikte langzaam maar zeker terwijl hij nog een slokje van zijn whiskey nam. 'Ik slaap misschien maar 3 uurtjes per nacht, als ik geluk heb.' mompelde hij even na terwijl hij zijn papieren weer oppakte. Ik lag heerlijk tegen hem aan, waardoor ik me besefte hoe erg ik hem gemist had. 'Dus het gaat niet zo goed met je?' zei ik terwijl ik zijn geur goed opsnoof. 'Oh nee hoor, het gaat hartstikke goed met mij, geloof me. Vooral nu ik jou en onze kleine bij me heb.' Hij legde zijn hand op mijn buik. Ik legde mijn hand op zijn hand. 'Ik kan eigenlijk bijna niet geloven dat je zo makkelijke zwanger hebt kunnen raken, Jannat. Na al de seks die wij hebben gehad, begon ik te denken dat een van ons onvruchtbaar was.' Ik lachte zachtjes en vertelde hem dat ik ongelofelijk ongezond leefde. Mijn lichaam was er niet klaar voor om een kind te dragen. In Los Angeles was ik het allergezondste dat ik ooit ben geweest. Met al het sporten en gezond eten, was mijn lichaam in tip top conditie. Hij knikte afwezig en mompelde een: 'Je hebt gelijk.' Het werd voor een minuutje of 10 stil terwijl ik in zijn armen lag. Hij bleef de documenten maar lezen. Kwam het werk dan nooit tot een einde?

  3. #393
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    "Idriss, wat ben je in godsnaam aan het doen? Wat zijn die brieven daar?' zei ik op een slaperige toon. 'Ik ben bezig met het starten van een hotel in Jedda.' antwoordde hij. 'Waarom zou je dat doen?' vroeg ik hem verbaasd. 'Jannat, laten we maar zeggen dat dit erg belangrijk is, het is iets wat ik nodig heb voor in de toekomst.' Ik haalde een diepe zucht en zei: 'whatever.' Alweer werd het stil tussen ons. Ik vond het wel lekker om hier in zijn schoot bijna in slaap te vallen. Totdat ik me Noon herinnerde waardoor ik de documenten van zijn hand afsloeg. Hij keek me vol interesse aan. Ik was slaperig maar keek hem met een giftige blik aan. 'Vind je het leuk om mij zo te zien zweten terwijl ik gepest word door Noon?' Idriss kuste mijn voorhoofd. 'Wees geduldig, Jannat. Het gaat goed komen, geloof me.' zei hij op een mysterieuze plan. Was hij iets van plan met Noon? 'Waarom werkt ze voor je? Waarom werken jouw ex prostituees voor je?' vroeg ik hem geïrriteerd. Hij lachte zachtjes waardoor zijn borstkas schudde. 'Ik hou ervan om mensen om me heen te hebben die ik op zijn minst een beetje ken.' verklaarde hij. Het werd alweer een paar minuten stil terwijl de gedachten door mijn hoofd gingen. Ik viel alweer bijna in slaap maar ik wou hem nog wat vragen. 'Meende je het toen je zei dat mijn seks met niemand te vergelijken was?' Idriss liet de dikke documenten op zijn bureau vallen en keek me aan, waardoor ik ook naar hem opkeek. 'Natuurlijk, Jannat. Zoals ik al zei, bedrijf ik de liefde met jou. Iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan.' Ik onderzocht zijn gezicht. Mijn ogen gleden langs zijn kaaklijn die vol stoppels zat. Een klein wimpertje was op zijn jukbeen gevallen waardoor ik die wegveegde. 'Wat deed je dan precies met hun?' vroeg ik. 'Jannat, ik wil niet op die manier tegen jou praten. Het is beter als ik je dat niet vertel.' mompelde hij terug. 'Idriss, ik ben zwanger en heb weinig tolerantie voor jouw mysterieus gedrag, dus antwoord me alsjeblieft.' mijn toon was bazig maar zachtjes. 'Godsamme, Jannat. Als je zo het zo graag wilt weten dan fijn. Ik nam ze zo hard als ik maar kon. Ik was jong, dus hun bevredigen kon mij helemaal niets schelen.' hoorde ik van hem komen. Mijn mond viel van verbazing open. 'Waarom willen ze je nog steeds n*uken dan?' wou ik weten. 'Jannat, alleen maar omdat het me niets kon schelen, betekent niet dat ik ze nooit bevredigde. Je moest eens weten hoeveel vrouwen tolereren als er geld en status in het spel zijn. Het waren prostituees en op de een of andere manier vonden ze het geil als ik ze slecht behandelde.' Ik kreeg een boos gevoel in mijn maag. 'Ja, zeker zie je mij ook op die manier he? Na alles ben ik weer terug bij je. Zeker kijk je ook op mij neer zoals je op hun neerkijkt.' Idriss sloot zijn ogen vanwege vermoeidheid. Hij pakte zijn whiskey en nam een slokje en keek me weer aan. 'Jannat, ten eerste ben je niet te vergelijken met hun. Ten tweede, kijk ik niet op ze neer, dat was vroeger. Ten derde, merk je niet hoeveel ik van je hou wanneer je jezelf aan me geeft? Zie je niet hoe ik mijn best doe om je te bevredigen?' Toegefelijk knikte ik met mijn gezicht. 'Je bedoelt net zoals op het dak in Los Angeles he?' Idriss beet pijnlijk op zijn onderlip en schudde zijn hoofd uit schaamte. 'Jannat, heel af en toe ben ik impulsief. Ik kon mezelf niet meer bedwingen. Je liep in hemelsnaam halfnaakt rond en ik had je al zo lang niet gehad. Ik moest je gewoon laten zien van wie je was.' Ik lachte hardop vanwege zijn betoog. 'Je hebt me verkracht, Idriss. Wat je deed was verkrachting.' mompelde ik, om hem boos te maken. 'Zo zou ik het niet noemen, Jannat.' antwoordde hij op een kalme toon. Ik gaf hem een elleboog tegen zijn ribbenkast die hem niets deed. 'Jij mag niet voor me beslissen of ik verkracht was of niet, verdomme.' zei ik een beetje boos. 'Jannat, als ik je daadwerkelijk verkracht had, dan zou je me geeneens in het gezicht willen aankijken. Laat staan op mijn schoot zitten en je zo op je gemak voelen dat je bijna in slaap valt.' verklaarde hij. 'Whatever.' mompelde ik en begroef mijn gezicht in zijn nek. Hij ruikt altijd zo ongelofelijk lekker. Hij en Justin waren de enige waarvan ik hun lichaamsgeur lekker vond. Alle anderen maakten me misselijk met hun lichaamsgeur, het was zo ongelofelijk walgelijk. Niet lang na onze "verkrachting" gesprek, viel ik op zijn schoot en in zijn armen in slaap. Ik had nog nooit in mijn leven zo lekker geslapen. Totdat ik door geschud, wakker werd gemaakt. Ik schrok onmiddellijk wakker waardoor ik me besefte dat Idriss gewoon aan het lachen was. 'Je hebt me wakker gemaakt met je gelach.' zei ik slaperig en geïrriteerd. Hij stopte niet met lachen. Wat was er zo grappig? 'Jannat, sinds wanneer snurk je?' vroeg hij. Als een zombie stond ik geïrriteerd van zijn schoot op en liep richting zijn bed toe. 'Ik snurk niet. Niet liegen, lelijke aap.' mompelde ik terwijl ik mezelf op zijn bed liet vallen. 'Je gesnurk is erg schattig en zacht. Het is een genot om ernaar te luisteren.' hoorde ik op een geamuseerde toon van hem komen. Ik snurk niet! Anders zou Justin mij dat wel verteld hebben, toch? Ach wat maakt het uit? Ik ga hier niet over discussiëren. Ik wilde gewoon slapen dus fuck it. Hij zei tenminste dat het zachtjes en schattig was, dus whatever. Op zijn bed, viel ik in slaap op mijn buik. Ik kon helaas niet erg lang slapen want ik voelde Idriss die bovenop me kroop. Ik draaide me om totdat ik op mijn rug lag. Ik had mijn ogen dicht maar ik voelde dat hij naar me keek. Ik knipperde met mijn ogen totdat ik ze helemaal open had. 'Jannat, trek je abaya uit. Ik wil naar je kijken.' hoorde ik hem op een verleidelijk toon zeggen.



    Noon blijkt bezitterig over Idriss te doen. Is er iets vreemds aan de hand hier? En wat is Idriss precies van plan? Kom hier binnenkort achter!

  4. #394
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    34. Betrapte werknemer

    Terwijl hij bovenop me gekropen was deed ik mijn abaya open, met slaperige ogen. Wilde hij seks met me hebben? Hij ging boven mij vandaan en ging op zijn zij liggen. 'Sta eens even op, Jannat.' Ik kreunde vanwege de slaperigheid die ik in me had, maar toch stond ik op. Hij ging rechtop, op het randje van het bed zitten terwijl ik precies voor hem stond. Mijn abaya liet ik op de grond vallen. Ik had alleen maar een zwarte kanten slipje aan. Idriss keek me van top tot teen aan. Hij legde zijn hand op mijn buik en zijn andere hand op mijn heup. 'Je hebt veel definitie in je spieren. Het is erg mooi, Jannat.' Hij greep mijn borsten zachtjes en streelde ze. Ze waren veel groter en gevoeliger geworden. Mijn beha's waren namelijk allemaal te strak, waardoor ik geen beha's meer droeg. Zijn handen gingen van mijn borsten naar mijn middel toe, waardoor hij me omdraaide. Dit was voor het eerst dat hij mijn tatoeage zou zien. Ik hoorde niets van Idriss komen. Met zijn vingers volgde hij de lijnen van mijn tijgerstrepen tatoeage. De tijgerstrepen waren namelijk precies op mijn littekens aangebracht. 'Hoe komt het dat ik alles zo mooi aan je vind, Jannat?' vroeg hij me zachtjes. 'Het maakt me absoluut niet uit of je nou kort of lang haar hebt, mager, gespierd of vol bent. Ik vind zelfs je rug tatoeage mooi bij je staan. Dit moet wel ware liefde zijn, het kan niet anders.' maakte hij af. Hij was echt lief aan het doen. Ik draaide me naar hem om en ging naast hem zitten. 'Je hebt niets over mijn kont gezegd.' zei ik grappend. Hij glimlachte naar me toe. 'Je weet al wat ik van je welgevormde heupen en billen vind.' We keken elkaar in stilte aan. De lichten waren gedimd en hij had alleen maar een rode zijden boxershort aan. Altijd maar smooth gekleed he? Hij pakte mijn hand vast en trok me dichter naar hem toe. 'Jannat, wat is er gebeurd dat je zo verandert bent?' vroeg hij me opeens. Moest ik hem vertellen over mijn miskraam? Nee, dat was echt geen goed idee. Ik wilde hem natuurlijk wel vertellen wat ik meegemaakt had. Hij was mijn man in hemelsnaam. Ik wilde intiem met hem zijn en hem precies vertellen wat er was gebeurd. Tegelijkertijd wist ik ook dat ik niet te veel informatie moest geven aangezien Idriss misschien impulsief zou doen en in de problemen zou raken. Ik kuchte even omdat ik me ongemakkelijk voelde. 'Ik heb iets traumatisch meegemaakt, Idriss.' zei ik terwijl mijn ogen vochtig werden. Ik keek hem niet aan omdat ik me kwetsbaar voelde. 'Heeft iemand je pijn gedaan?' vroeg hij met een bezorgde maar scherpe toon. Ik keek hem onmiddellijk diep in gedachten aan. Hoe moest ik hierop antwoorden? 'Niet op een directe manier, zou ik zeggen.' mompelde ik terwijl hij mijn gezicht onderzocht. 'Wat is er gebeurd, Jannat?' Ik lachte een neppe lachje naar hem toe. 'Ik zat in een diepe dal na die traumatische gebeurtenis. Ik spendeerde mijn dagen met dronken worden. Ik wilde namelijk niets meer voelen, want ik zou mijn eigen leven nemen.' zei ik zonder adem te halen. Idriss ogen werden voor een seconde groter, maar hij verbeterde zijn houding. Idriss pakte mijn pols en hield hem omhoog. 'Is dit wat er toen gebeurde?' vroeg hij me. Idriss kon erg goed observeren. Hij hield namelijk de litteken bij mijn pols omhoog. Ik knikte toegefelijk naar hem toe. 'Voor twee maanden lang was ik non stop dronken, Idriss. Het was verschrikkelijk. Ik weet niet hoe ik dat heb kunnen overleven.' zei ik terwijl ik mijn tranen inslikte. Idriss schudde zijn hoofd vol medelijden. 'Je gaat me niet vertellen wat die traumatische gebeurtenis was?' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga je de rest wel vertellen, oke?' Waarop Idriss twijfelachtig knikte. 'Ik was helemaal alleen. Ik had zelfs Gigi naar buiten gegooid. Precies op het moment dat ik mijn pols aan het snijden was, kwam ze bij de tuindeur krabben en miauwen.' Mijn stem was niet meer normaal omdat ik volop aan het huilen was. Ik had die traumatische gebeurtenis eigenlijk nog niet helemaal verwerkt. 'Gigi was dus degene die jou heeft gestopt?' vroeg Idriss gechoqueerd. Alweer knikte ik naar hem toe. 'Ik dacht bij mezelf, iedereen heeft mij verlaten en nu doe ik hetzelfde bij haar. Hoe kon ik zo wreed zijn?' Mijn gehuil stopte niet. De tranen die uit mijn ogen kwamen leken net twee watervallen. 'Godsamme, Jannat. Wil je zeggen dat als ik Gigi niet aan je had gegeven dat je nu dan diep onder de grond begraven zou zijn?!' vroeg hij met zijn meest kalme toon, waarop ik weer naar hem knikte. 'Ga verder.' zei hij terwijl hij zijn blik van me afwendde. 'Op een dag werd ik wakker en was ik niet meer dronken. Ik voelde me gewoon opeens beter, waardoor ik naar Fernando's sportschool was gegaan. Daar liet ik me in principe in elkaar slaan door een professionele vechter.' Idriss deed zijn hand voor zijn ogen en haalde een diepe zucht. 'Het was de dag dat ik je een mail had gestuurd. Fernando vertelde me namelijk dat je al een lange tijd hier in Saudi-Arabië wilde zijn. Ik voelde me verraden en geplayed.' Idriss haalde zijn hand van zijn gezicht af en nam me onmiddellijk in zijn armen. 'Het spijt me zo erg, Jannat. Ik kan mezelf wel wat aan doen. Ik heb zo veel fouten gemaakt betreft jou. Ik kan het mezelf niet vergeven.' Ik duwde mezelf van hem weg en keek hem aan. 'Het is niet jouw schuld dat ik niet met traumatische shit kan omgaan.' Hij schudde zijn hoofd en toen ik goed naar hem keek zag ik dat hij rode ogen had. Hij stond op en liep naar zijn bureau zonder me aan te kijken. 'Jannat, het fajr gebed is bijna. Iedereen staat dan op en begint met werken. Het is beter als je weer terug naar je slaapkamer gaat.' Watteh? Was dit het? Idriss was nog steeds een gesloten persoon. Hoe kon het ook anders zijn?

  5. #395
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik stond teleurgesteld van zijn bed af en trok mijn abaya aan. Mijn ogen onderzochten zijn lichaam, waardoor ik iets opmerkte. Ik lachte zo hard als ik mogelijk kon, waardoor hij zich onmiddellijk naar me omdraaide. 'Je bent dik geworden!' zei ik lacherig. Hij keek naar zijn eigen lichaam met een hint van een glimlach. 'Ik train niet meer.' verklaarde hij zichzelf. Mijn mond viel open van verbazing. Idriss en niet trainen? Was dat wel mogelijk? Ik stapte op hem af terwijl ik mijn gezichtssluier omdeed. Ik onderzocht zijn lichaam met mijn handen toen ik vlak voor hem stond. Hij was nog steeds gespierd, alleen was hij iets voller geworden. Ik kneep in zijn buik waardoor we allebei lachten. Hij had gewoon een laagje vet over zijn spieren! Het was ongelofelijk lekker om eraan te voelen. 'Mmm, Idriss. Eindelijk kan ik beter grip op je krijgen.' zei ik. Dit zinnetje had natuurlijk een dubbele betekenis waardoor hij onmiddellijk naar me opkeek van zijn lichaam. Hij kreeg een doordachte blik op zijn gezicht. 'Trainen is niet het enige dat ik niet meer doe.' vermeldde hij op een zachte toon. 'Waar heb je het over?' zei ik terwijl ik mijn handen van zijn lichaam afhaalde. 'Je zult er van zelf wel achter komen.' zei hij met een mysterieuze blik op zijn gezicht. Hij gebaarde naar de deur toe met zijn kin. Ik begreep zijn hint wel dus ik sloop onmiddellijk zijn slaapkamer uit. Toen ik in mijn slaapkamer was aangekomen, ging ik op mijn telefoon. Ik had helaas geen verbinding, maar ik kon nog wel in mijn telefoon kijken. Als ik nou maar gewoon mijn laptop had meegenomen dan kon ik tenminste internetten. Er was namelijk wel wifi hier. Ik legde mijn telefoon weg en probeerde te slapen. Ik bleef maar in mijn bed woelen aangezien ik door Noon gestresst was. Keer op keer moest ik aan haar en haar stom gedrag denken, waardoor ik met een ruk opstond. Ik heb het gebedsoproep voor fajr nog niet gehoord, waardoor ik op mijn horloge keek. Fajr zou pas rond 5 uur zijn maar het was nog geeneens half 5 in de ochtend. Idriss wilde me van zijn slaapkamer weghebben. Wilde hij mij weghebben omdat hij iets geheims aan het doen was? Of wilde hij me weghebben omdat hij emotioneel werd van mijn verhaal? Wat bedoelde hij met "trainen is niet het enige dat ik niet meer doe?' Een grote deel van me dacht dat Idriss nooit vreemd zou gaan, maar Sabri zei dat Idriss zichzelf heeft laten gaan? Misschien leefde hij niet meer gezond? Of misschien was hij geen strenge moslim meer? Hij dronk whiskey? Dus misschien deed hij andere dingen die tegen de islam waren? Elke keer als Idriss iets tegen me zei dan kreeg ik alleen maar nog meer vragen. Terwijl ik hier aan dacht, liep ik naar buiten, de tuin in. Ik keek naar de foto's op mijn telefoon. Er stonden veel foto's op van mijn tijd in Los Angeles. Terwijl ik door Idriss grote tuin rondliep hoorde ik gehijg en gekreun in de struiken. Mijn hart stopte even met kloppen. Mijn god hey, altijd moest er maar rare shit voorkomen. Was het dan waar? Was Idriss iemand aan het ****** of zo? Ik stopte met lopen terwijl ik een mix van emoties door me heen kreeg. Ik luisterde goed naar waar de geluiden vandaan kwamen. Ik liep zo langzaam en zacht mogelijk. Ik zag een paar takken van een struik bewegen, waardoor ik onmiddellijk hurkte. Ik keek door de struiken heen. Het was Noon die op haar hondjes door iemand genomen werd. Ik zag haar ogen in haar hoofd rollen. Vol woede beet ik op de binnenkant op mijn wang. Wie was haar aan het seksen? Was het Idriss? Is dat waarom hij me weg wilde hebben? Gebruikte hij haar voor haar kutje? Ik moest een tak uit de weg halen om te zien wie het was. Met al mijn controle en voorzichtigheid, haalde ik die tak uit de weg. Ik haalde opgelucht adem toen ik zag dat het Mark was. Ik kreeg onmiddellijk een duivelse idee in mijn hoofd waardoor ik een paar foto's van hun nam. Ja, het was erg creepy van me. Maar zij was mijn vijand en ik moet iets hebben om haar te kunnen chanteren voor het geval dat ze met mij zou fucken. Terwijl Mark haar van achteren nam, begon het gebedsoproep overal te klinken. Onmiddellijk na het nemen van de foto's rende ik zo zachtjes mogelijk weer terug naar de paleis. Wat een vies wijf was die Noon. Door haar drugsgebruik kon ze waarschijnlijk niet slapen waardoor ze Mark en wie weet nog meer neukte. Waarom in de tuin in godsnaam? Waren de bedden of slaapkamers op of zo? Mijn hart klopte zo ongelofelijk hard toen ik mijn slaapkamer binnenkwam. Ik nam een kijkje naar de foto's die ik had genomen. Je kon erg goed zien dat zij het waren. Dit was de reden waarom Mark voor haar opkwam. Hij neukte haar. Gatverdamme, wat speelde zich nog meer af in het paleis? Ik nam weer plaats in mijn bed en viel langzaam maar zeker met een glimlach op mijn gezicht in slaap. Dit was de enige keer dat ik rust heb kunnen krijgen. Hierna zouden er alleen maar rare dingen gebeuren. Terwijl ik namelijk aan het slapen was, zonder gezichtssluier, voelde ik een aanwezigheid in mijn slaapkamer. Mijn ogen gingen onmiddellijk open, waardoor ik Noon in mijn slaapkamer zag staan. 'Oh jij vuile achterbakse ****.' hoorde ik van haar komen. Ze keek me met de meest giftige blik aan, terwijl een duivelse glimlach op haar gezicht tevoorschijn kwam. 'Ik ga hem vertellen dat je niet degene bent op je paspoort.' Ik stond met een ruk op waardoor zij gelijk uit mijn slaapkamer rende. Shit, ze had mijn ware gezicht gezien. Fuck! Dit was sowieso geen goede plan geweest. Ik trok met trillende handen mijn gezichtssluier aan en rende naar Idriss studeerkamer toe. Noon stond in het midden van zijn studeerkamer te schreeuwen. 'Idriss, Jaspreet is een spion! Zij is niet degene die op haar paspoort staat!" Mijn hand ging voor mijn mond toe. Idriss keek haar met een geamuseerde blik aan, en keek mij daarna aan. 'Is dat waar Jaspreet?' vroeg hij terwijl hij een glimlach onderdrukte. 'Nee, niet waar. Ik sta op mijn paspoort.' zei ik met een trillende stem. 'Pak je paspoort en bewijs het.' zei Idriss met een serieuze gezicht opeens. Ik haalde de paspoort uit mijn sportbeha en gaf het aan hem. Hij nam het met een geïnteresseerde blik aan. Hij opende mijn paspoort en beet op zijn lip. 'Ik weet dat je erg religieus bent, maar ik wil je gezicht zien, Jaspreet.' mompelde hij naar me toe. Noon kreeg een wraakvolle blik op haar gezicht en deed haar armen over elkaar heen.

  6. #396
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik deed de studeerkamer deur op slot en trok met trillende handen mijn gezichtssluier af. Noons mond ging open van verbazing. Ze ging bij Idriss staan en keek afgewisseld naar mijn valse paspoort en mijn gezicht toe. Idriss deed precies het zelfde. Hij keek daarna Noon aan met een vermoeide gezicht. 'Jaspreet, heb je plastische chirurgie gehad? Net zoals Noon dat ook heeft gehad in het verleden?' zei hij met een doordachte blik in zijn gezicht, zonder mij aan te kijken. Ik knikte snel maar chaotisch met mijn gezicht. 'Ik heb een neuscorrectie gehad en mijn huid laten bleken. In mijn cultuur is een donkere huid namelijk onaantrekkelijk.' zei ik in het engels. Noons gezicht trok lijkbleek weg bij het horen van mijn statement. Idriss keek Noon met een strenge blik aan. 'Is er een andere reden waarom je haar wantrouwt?' vroeg Idriss aan Noon. Ik zag hoe haar neusvleugels wijd werden. Ze kreeg een rode kleur op haar gezicht. 'Waarom slaapt ze zo lang uit?' vroeg ze hem met vuur in haar ogen. 'Dat is jouw zaak niet, Noon.' mompelde hij met ingehouden irritatie. 'Waarom is dat niet mijn zaak? Als we collega's zijn dan moet ik toch wel weten waarom zij pas later dan ons werkt?' zei ze met vochtige ogen. 'Noon, haar werktijden gaan jou niets aan. Je bemoeit veel te veel met andermans zaken. Verlaat mijn studeerkamer, nu.' zei hij terwijl hij zijn armen over elkaar heen deed en haar met een ijzeren blik aanstaarde. Ze slaakte een diepe kreet en keek me met een wanhopige blik aan. Ze keek hem en mij afgewisseld aan terwijl ze haar zijn studeerkamer verliet. Nadat ik de deur op slot deed, haalde ik opgelucht adem. 'Oh mijn god, Idriss. Dat was erg onhandig.' zei ik terwijl ik oogcontact op zocht. Idriss keek me geeneens aan. Ik stapte naar zijn bureau toe en sloeg mijn handpalmen op zijn tafel neer om aandacht van hem te krijgen. Ik keek achter hem uit het raam, om te zien of niemand naar binnen zat te kijken. Idriss volgde mijn blik naar achteren en zei: 'Niemand kan naar binnen kijken, de ramen zijn getint, lieverd.' Ik ging tegenover hem zitten en staarde hem aan. Hij glimlachte volop naar me toe. 'Hoe kun je lachen na alles?' vroeg ik hem verbijsterd. 'Zoals ik al zei, ik heb alles in controle.' Ik beet op mijn lip vanwege de spanning die ik voelde. 'Idriss ik heb wat dingen van je nodig als je wilt dat ik hier ondergedoken met je ga leven.' Idriss legde een dikke Arabische boek neer en schonk aandacht aan wat ik te zeggen had. 'Noem je eisen, mooierd.' zei hij op zijn meest charmante toon. Ik leunde naar voren en haalde mijn meest serieuze blik naar boven. 'Ten eerste, wil ik een slot op mijn kamer hebben.' Idriss knikte naar me toe. 'Ik vervang de sloten hier regelmatig, dus dat kan ik zeker doen. Wat wil je nog meer?' vroeg hij me gelijk. 'Geld.' zei ik simpel terug, terwijl ik een glimlach inhield. Idriss' wenkbrauwen gingen geamuseerd omhoog. 'Je wilt geld hebben?' vroeg hij me verbaasd, waarop ik naar hem knikte. 'Ik heb spullen nodig. Ik heb bijna geen kleren of ondergoed.' Idriss lachte zachtjes in zichzelf en schudde zijn hoofd. 'Idriss, kom op. Ik heb spullen nodig. Ik ben zwanger!' Idriss wreef zijn handen tegen elkaar en keek me doordacht aan. 'Geld is geen probleem, dat weet je. Ik moet alleen een manier vinden om geen wantrouwen bij de anderen te wekken, zodra je nieuwe spullen hebt.' Ik zuchtte diep vanwege het besef. Ik wist dat hij gelijk had. Wat zouden de anderen denken als ik opeens met koffers vol spullen aankwam. 'Regel iets en zo snel mogelijk. Ik hou er niet van om weinig kleren te hebben.' Ik deed mijn voeten omhoog en liet hem mijn zwarte nikies zien. 'Dit zijn de enige schoenen die ik heb. Het is te warm voor nikies!' Ik legde mijn voeten weer op de grond en keek hem met geknepen ogen aan. Hij rees zijn wenkbrauw en keek me vermaakt aan. 'Ik regel wel iets. Is er nog iets anders?' Zodoende keken we elkaar een beetje in stilte aan, terwijl ik nadacht. 'Ik hoef geen telefoon of laptop maar ik zou wel graag willen skypen met Justin. Kijken hoe het met mijn studio en huisdieren is.' Idriss' blik veranderde onmiddellijk van geamuseerd naar wantrouwig. 'Je bedoelt die gozer van Los Angeles?' vroeg hij me met wantrouwen. Ik keek hem met gefronste wenkbrauwen aan. 'Wat is er?' vroeg ik hem verbaasd. Waarom moest hij opeens zo wantrouwig kijken? 'Niets. Ik zit alleen maar te denken hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen, dat is alles.' zei hij voor de hand liggend terug. 'Ik denk dat je door hebt hoe Noon iedereen in de gaten houdt.' maakte hij nog af. Ik knikte en keek naar de boek die Idriss in handen had en vroeg hem wat hij aan het lezen was. Hij antwoordde dat het de wetboek van Saudi-Arabië was. Nadat hij dat zei, bleef ik in stilte tegenover hem zitten. Hij keek me nog steeds aandachtig maar afwachtend aan, waardoor ik zuchtte. 'Oke Idriss, wat voor werk wil je dat ik doe?' vroeg ik hem met tegenzin.

  7. #397
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    'Je weet toch de grote tafel in de gang?' vroeg hij me terwijl hij zijn aandacht op het boek vestigde. 'Ik wil dat je die bloemen ververst.' maakte hij af. Ik zuchtte diep omdat ik het gevoel had dat ik niet speciaal was. Ja, ik weet dat ik zijn persoonlijke assistente was maar dat ik eigenlijk voor hem moest werken was echt ongelofelijk. 'Jannat, ik probeer je echt licht werk te geven, dat moet je begrijpen.' Ook al keek hij me niet aan, bleef ik hem maar aankijken totdat hij zich gedwongen voelde om mij aan te kijken. 'Idriss, ik heb nog nooit seks op een bureau gehad.' zei ik opeens waardoor hij het boek op zijn bureau liet vallen. Wat kan ik zeggen? Ik was een beetje opgewonden de laatste tijd. Ik was getrouwd met hem, dus wat was er mis met hem verleiden? Hij verbeterde zijn houding en pakte het boek weer op. 'Jannat, ik wil dat je de bloemen in de gang weggooit en bloemen vanuit de tuin haalt. Kun je dat doen?' zei hij zonder enige emotie. What the fuck? Hij is mij gewoon aan het negeren. Hij was er wel goed in. 'Idriss, wil je zeggen dat je geen seks met me wilt hebben?' vroeg ik hem vol verbazing. 'Het water in de vazen moeten ook ververst worden, snap je dat?' maakte hij af zonder naar me te kijken. Ik staarde hem aan alsof hij drie hoofden had. Wat was er aan de hand met hem? Waarom wilde hij mij niet? Ik voelde me zo erg geweigerd dat het me gewoon pijn deed. Waarom deed hij datgene op het dak in Los Angeles dan? Wat was er verdomme aan de hand? Had hij een seksuele draagbare aandoening die hij mij niet wilde geven, of was ik te paranoïde nu? Of wilde hij gewoon niet met me vrijen omdat ik zwanger was? Ik slikte mijn tranen in maar ik werd wel emotioneel. Toen Idriss opmerkte dat ik stil was, keek hij me aan. Hij merkte dat hij me pijn had gedaan en ik zag hoe schuldig hij zich voelde. Ik lachte een sarcastisch lachje. 'Tenminste is er wel iemand in dit paleis die seks heeft.' zei ik tegen mezelf terwijl ik opstond. Idriss hief zijn hand omhoog en vroeg me: 'Waar heb je het over?' Ik haalde mijn telefoon uit mijn sportbeha en zocht naar de foto's op mijn telefoon. Ik hield de telefoon voor zijn gezicht en liet hem zien waar Noon mee bezig was vannacht. Idriss' wenkbrauwen gingen omhoog en keek mij daarna vol interesse aan. Zonder zijn blik van me af te wenden zocht hij in zijn la naar een USB kabel. Hij vroeg me of hij de foto's op zijn laptop kon zetten. 'Idriss, doe niet zo vies. Waarom zou je haar foto's willen hebben?' vroeg ik hem met afschuw in mijn gezicht. 'Het is niet wat je denkt, Jannat. Ik wil de foto's hebben voor dezelfde reden waarom jij ze hebt genomen.' zei hij met een mysterieuze blik. 'Wat is die reden dan?' vroeg ik hem achterdochtig terwijl ik de telefoon weer in mijn sportbeha verborg. Onmiddellijk stond Idriss op en stapte op me af. 'Je hebt die foto's genomen omdat je haar wilt kunnen chanteren, toch? Jannat, ik weet hoe mensen werken. Je wilt iets tegen haar hebben, toch?' zei hij op een voorzichtige toon. Ik stapte achteruit terwijl hij vooruit liep. 'Wat ben je van plan met de foto's?' vroeg ik hem. 'Niets.' zei hij met goed gespeelde oprechtheid. 'Idriss, ik ken mensen ook. Je bent wat van plan.' Ik kwam tegen de muur aan, waardoor Idriss een stoute blik op zijn gezicht kreeg. 'Dit is waar ik stop met antwoord geven.' zei hij rechtstreeks in mijn gezicht. 'Ik geef ze aan je, als je mij antwoord waarom je me niet wilt ******.' zei ik. Idriss lachte hardop en antwoordde: 'Ik wil geen afleiding hebben. Ik heb belangrijke dingen te doen hier.' antwoordde hij met een pokerface. 'Oke hier, whatever.' en ik gooide de telefoon naar zijn borst toe. Ik hoopte dat het op de grond zou vallen, maar hij had goede reflexen. Hij ving de telefoon op zonder zijn blik van me af te wenden. Hij ging weer terug naar zijn bureau en sloot mijn telefoon aan zijn laptop. Ik ging naast hem staan en keek op het scherm. 'Ik heb camera's in de tuin hangen en heb ze wel vaker gezien, maar ik kan mijn eigen camerabeelden niet gebruiken. De foto's die jij genomen hebt zijn perfect.' Ik keek hem met een ruk aan. 'Dus jij bekijkt ze terwijl ze aan het ****** zijn? Gatverdamme.' zei ik tegen hem. Idriss keek me met een ruk vol verbazing en afschuw aan. Oke, misschien nam ik te snel conclusies? 'Jannat, de enige reden dat ik er op de hoogte van ben is omdat ik overal camera's heb hangen. Ik bekijk ze niet omdat ik een viezerik ben, geloof me. Noon weet heel goed dat ik haar kan zien en doet dit dan ook expres. Dit is haar manier om mij te laten zien wat ik zogenaamd mis.' legde hij uit aan me. Ik keek op zijn laptop scherm terwijl hij mij aankeek. Oh shit, kon ik alleen maar denken, dus ik probeerde hem af te leiden. 'Dus ze wilt je jaloers maken?' vroeg ik hem. Hij knikte naar me toe en keek daarna weer op zijn laptop scherm. Shit, shit, shit. Hij liet totaal geen emotie zien, ook al kon hij al mijn foto's zien. Ik had foto's van mezelf, samen met Justin en Gigi. Hier eindigde het helaas niet. Justin had me namelijk in lingerie en in bikini's gefotografeerd. We hielden namelijk altijd fotoshoots met elkaar samen. Ik had zelfs foto's van mezelf in sexy posities op de paal. In sommige foto's was ik ook gewoon topless terwijl ik in de paal hing. Ik ga niet liegen, ik werd een beetje sletterig in Los Angeles, betreft kleding. Wat kon ik zeggen, ik voelde me eindelijk zelfverzekerd, maar ik was nog nooit vreemdgegaan! Het enige wat ik deed was mezelf een beetje bloot aankleden! Idriss kreeg gefronste wenkbrauwen terwijl hij naar mijn foto's keek, totdat hij een bepaalde foto tegenkwam. Het was een foto waar ik Justin op de mond kuste. Hij keek onmiddellijk naar me op met een bepaalde blik op gezicht. Een blik die ik niet kon lezen.


    Uh, ooh. Jannat is gepakt! Hoe zal Idriss reageren op haar foto's? En what the fock is Idriss van plan met de foto's van Noon? Heeft hij een goede reden waarom hij die foto's wilt hebben? Weet hij iets wat wij niet weten? En wat is hij allemaal nog van plan? Wat is er hier precies allemaal aan de hand? Kom hier binnenkort achter.

  8. #398
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    35. Anonieme bezoeker

    Idriss keek me vol ongeloof aan. Ik lachte een neppe lach naar hem toe. 'Wat is het probleem?' zei ik met goed gespeelde onwetendheid. 'Jannat, waarom zou je dit in godsnaam willen opgeven voor mij?' vroeg hij me terwijl hij me vol ongeloof en zonder te knipperen aankeek. 'Ik snap niet wat je zegt.' mompelde ik gegeneerd. 'Kijk wat voor leven je hebt opgebouwd in Los Angeles? Je geeft dat allemaal op zodat je samen met mij kunt zijn? Iemand die jou zo slecht heeft behandeld?' Onmiddellijk keek ik geschokt naar hem toe. Ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren. 'Idriss, ik moet eerlijk zijn. Ik dacht dat je anders zou reageren.' Hij haalde een diepe zucht. 'Natuurlijk vind ik het ongelofelijk dat je hem op zijn lippen kust en dat je je borsten aan hem hebt laten zien, maar ik weet dat hij homo is. Ik mag niets van je verwachten of eisen, na alles wat ik je heb aangedaan.' zei hij. Mijn handen gingen gelijk richting zijn gezicht. Ik streelde zijn wangen. 'Dus je bent niet boos vanwege mijn sletterigheid?' Hij schudde teleurgesteld met zijn hoofd. 'Zoals je afgelopen dagen hebt kunnen zien, ben ik wel erger gewend.' Hij keek weer verder naar mijn foto's. Er zaten veel foto's tussen waar ik en andere meiden op stonden, van de paaldans lessen. Ik zag dat Idriss een kleine glimlach op zijn gezicht kreeg. 'Ik ben blij dat je tenminste gelukkig was in Los Angeles.' mompelde hij in zichzelf. Hij sloeg al mijn foto's op, ook mijn eigen foto's. 'Ga je ook mij proberen te chanteren of zo?' met een ruk keek hij naar me op. 'Jannat, je vertrouwt mij echt niet he?' Ik schudde mijn hoofd als antwoord op zijn vraag. 'Het is makkelijker om alles in 1 keer op te slaan.' vermeldde hij aan me. Ik keek hem vol achterdocht aan en begon richting de deur te lopen, terwijl ik mijn sluier weer opdeed. Ik had nog geeneens gegeten dus ik ging rechtstreeks de keuken in waar Mark was. Hij deed alsof ik er niet was. Aangezien ik informatie over hem had, voelde ik me hoger dan hem. Ik vroeg hem of er nog wat eten was, waarop hij zich omdraaide en de keuken uitliep. Ja, blijf me maar negeren. Ik besloot een kleine omelet te maken en het snel in de keuken op te eten. De rest van zijn crew was bezig met schoonmaken, boodschappen doen en kleren wassen. Sommigen van hun waren in de tuin bezig. Ik zat daar in stilte toen Noon opeens naar binnen kwam. Ze ging in de deuropening staan, met haar armen over elkaar heen en staarde me aan. Deze keer deed ik alsof ik haar niet zag. Na een tijdje stilte, terwijl ik mijn omelet aan het oppeuzelen was, pakte ze een stoel. Ze legde de stoel precies tegenover me en keek me strak aan. De woede borrelde in mijn maag omdat ze zo onbeschoft was. Waarom zat ze hier naar me te staren? 'Wat is je fucking probleem?' zei ik met mijn mond vol. Ze lachte een kleine glimlach en keek even weg van me. 'Ik wil mijn excuses aan je bieden.' zei ze zachtjes. Ik liet de omelet op mijn bord vallen. 'Waarom?' vroeg ik haar verward. Was dit echt? Of was ze me aan het misleiden? Ik vertrouwde niemand hier namelijk. 'Ik hou van Idriss.' zei ze opeens met een bepaalde gevoeligheid. 'Houdt hij ook van jou?' vroeg ik haar geslepen. Ik zag de pijn in haar gezicht opkomen. 'Idriss is niet echt een persoon die zijn gevoelens deelt.' mompelde ze. 'Ik wist niet dat jullie wat samen hadden.' zei ik alweer op een sneaky manier. Ik wilde natuurlijk zoveel mogelijk antwoorden van haar krijgen. De enige manier om dat te doen was suggererende vragen stellen of aannames te maken. Ja, ik heb veel boeken gelezen in Los Angeles. 'Idriss en ik hebben een lange verleden samen. Hij heeft mij uit de handen van zijn vader gered.' verklaarde ze zichzelf, waardoor mijn mond open viel. Idriss had dus de neiging om meiden uit de handen van zijn vader te redden. Ik voelde me opeens niet meer speciaal. 'Hoe heeft hij dat gedaan?' vroeg ik haar nonchalant, alsof het me geen moer kon schelen. 'Voordat Idriss naar Oxford University ging om te studeren, woonde ik hier samen met hem en zijn vader. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik samen met hem naar Engeland kon gaan.' Ik vroeg me af wat de beweegredenen van Idriss waren om haar mee te nemen. Ik bedoel ze was een dienstmeisje die hij neukte. Dus misschien vond hij het gewoon handig om haar bij zich te hebben? 'Ik ken Idriss dus al jaren.' maakte ze af met een bepaalde bezitterige toon. 'Wat heeft dit met mij te maken?' vroeg ik haar alsof ik erg onwetend was. 'Jaspreet, ik wil dat je van hem afblijft. Ik zie wel hoe je je gedraagt in zijn bijzijn.' siste ze door haar tanden heen. 'Volgens mij ben je gewoon paranoïde.' zei ik met een duivels glimlachje. 'Ik val namelijk niet op mannen. Gaat alles wel goed met je? Ik wil echt niet gemeen klinken, Noon. Maar het lijkt wel alsof je een beetje psychologische problemen hebt, om eerlijk te zijn.' maakte ik met goed gespeelde oprechtheid af. Dit was een steek onder de water aangezien ik over haar drugsgebruik wist. Ik wist dat het gevaarlijk was om in dit land te vertellen dat je lesbisch bent, maar lesbisch of homo zijn was niet tegen de wet. Het waren homoseksuele handelingen die tegen de wet van de Islam waren. Dus zolang ik niets homoseksueels deed, kon ik niet in de problemen raken. Noons ogen gingen gelijk helemaal wijd open. 'Je bent lesbisch?' vroeg ze fluisterend. Ik knikte met mijn hoofd terwijl ik zogenaamd om me heen keek om te zien of er niemand was. 'Tegen niemand vertellen alsjeblieft.' zei ik. Ik kon echt goed acteren nu. Het hielp wel dat ik een gezichtssluier om had. Noon haalde opgelucht adem en relaxte opeens. 'Godsamme, met jouw schoonheid maakte ik me echt druk dat je achter Idriss zat. Het feit dat je ook vloeiend Arabisch spreekt maakte me ook erg jaloers.' maakte ze af.

  9. #399
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik lachte luidkeels en vertelde haar dat ze zich nergens druk om hoefde te maken. Ik had nog steeds geen duidelijke antwoorden van haar gekregen. Ging ze nog steeds met Idriss naar bed, of was Mark de enige die zij neukte? 'Jaspreet, wie is je plastische chirurg? Mijn plastische chirurg heeft mijn borsten en neus echt verpest namelijk. De jouwe heeft je echt een mooie neus gegeven.' vroeg ze me vol interesse. Natuurlijk had ik een mooiere neus in vergelijking met haar. Mijn neus was puur natuur. Je kont echt goed aan haar zien dat ze plastische chirurgie heeft gehad. 'Het was een dokter in Amerika.' zei ik nonchalant terug. 'Shit, ik kan voor een tijdje Saudi-Arabië niet verlaten. Kun je me zijn contactgegevens geven voor in de toekomst?' Ik knikte naar haar toe en vertelde haar dat ik mijn best voor haar zou doen. Ik was van plan om de allerslechtste plastische chirurg te vinden en hem/haar aan te raden. Ik ga niet vergeten wat zij mij heeft aangedaan. Fuck deze wijf, echt waar man. Ik had gewoon echt een slecht gevoel bij haar. Ze verliet de keuken, waarop ik mijn omelet opat. Ik had vandaag geeneens gesport waardoor ik me gefrustreerd voelde. Misschien was het werk dat ik voor Idriss moest doen, toch wel een goed idee? Ik stapte de grote ronde gang in en zag de grote tafel met tientallen vazen en bloemen erop. De bloemen begonnen inderdaad een beetje dood te gaan. Hurya liep langs me en zei nog "Salam, Jaspreet.' waarop ik haar ook begroette. Hurya was misschien ook wel een probleem, maar ik wist dat ze dom was. Ze kwam gewoon echt als een dom wijf over. In ieder geval vond ik haar niet zo'n groot probleem als Noon. Ik ging weer terug naar de keuken en pakte een vuilniszak om alle oude bloemen weg te gooien. Ik nam echt mijn tijd met dit werk. Ik vond het eigenlijk best wel leuk om te doen. Abby kwam nog dweilend bij me lang en glimlachte naar me. Abby de Fillipijnse dienstmeid was een hele kleine petite meid van misschien wel 1 meter 55. Ze had een iets donkere huidskleur dan ik, maar ze zag er niet echt Aziatisch uit. De Fillipijnen waren vroeger door de Spanjaarden overgenomen, dus misschien had ze wel zuid-europees bloed? Ze had haar haren altijd in een knotje en een lichtblauwe schoonmakers pak aan. Niemand hier, verborg haar gezicht, ik was de enige. Ik was ook de enige die alsmaar een abaya droeg. 'Sorry van gisteren.' mompelde ze in haar gebrekkig Arabisch. Oke dan, zij en Hurya waren tot nu toe de enigen die Arabisch spraken. Ik vroeg haar wat ze daarmee bedoelde, waardoor ze niet wist hoe ze uit haar woorden moest komen. Ik kreeg een geweldige idee en vroeg haar in het Spaans of ze Spaans sprak, waarop haar ogen opklaarden. Onmiddellijk begon ze in haar vloeiende Spaans tegen me te spreken. Wow, oke, mijn Spaans was ook weer niet zo goed en dit vertelde ik haar dan ook. Ze ging voorzichtiger en duidelijker spreken. 'Sorry dat iedereen zo gemeen tegen je deed gisteren.' Ik lachte een kleine lachje en wuifde met mijn hand. Ik vertelde haar dat ik wel erger gewend ben. Ze was erg lief! Ik probeerde het gesprek te veranderen en vroeg haar of ze het hier naar haar zin had. 'Op het begin niet, maar de prins is een goede werkgever. Die twee die jou lastigvielen deden namelijk hetzelfde bij mij.' fluisterde ze terwijl ze de grond om me heen dweilde. Ik knikte vol interesse naar haar toe terwijl ik de oude bloemen in de vuilniszak gooide. 'Iedereen weet dat ze het elke nacht met elkaar doen, maar alsnog zit ze achter de prins aan. Alsof hij interesse heeft in zo'n gestoorde vrouw?' zei ze nog zachter in het Spaans. 'Ze vertelde me dat ze wat met elkaar hadden.' mompelde ik zachtjes terug. Abby lachte een schattig lachje in haar zelf. 'God weet dat ze het elke dag probeert, maar wij weten beter.' zei ze op een mysterieuze toon. Op dat moment liep een dienstjongen langs ons naar de tuin toe, waardoor we gewoon deden alsof we aan het werk waren. Toen hij uit zicht was vroeg ik haar wat ze daarmee bedoelde. 'Iedereen weet dat Mark en Noon een dubbele agenda hebben. Ze willen gewoon toegang hebben tot het geld van de prins. Waarom zou Mark het anders zo goed vinden, dat ze zich zo hoerig naar de prins gedraagt?' Ik slikte een brok van mijn keel weg, bij het horen van dit nieuws. Wist Idriss dit wel? Wat was er hier allemaal aan de hand? Zou Noon zoiets wel kunnen doen? Ze heeft me namelijk erg duidelijk gemaakt dat ze veel om hem gaf. Had ze het in haar om het geld van Idriss te stelen of waren dit gewoon vermoedens? 'Hebben jullie bewijs of zijn dit alleen maar vermoedens?' vroeg ik haar in mijn gebrekkige spaans. 'Het zijn vermoedens.' antwoordde ze me terwijl ze haar schouders ophaalde. 'Het kan niet anders. Mannen zouden hun partner nooit met een ander laten flirten als er geen dubbele agenda in het spel was.' mompelde ze nog even na. Ze had wel gelijk, wat kon ik zeggen? Ik wist niet eens wat ik moest denken. Het zou wel moeilijk zijn om Idriss geld te stelen, dat wel. Ik kon het doen, omdat ik zijn creditcards had. Idriss hield alles goed achter slot en grendel. Ik vroeg aan Abby wie allemaal Arabisch sprak, waarop ze antwoordde dat het alleen Hurya en Idriss waren. Ze vermeldde wel dat Noon en een paar anderen Arabisch begrepen, maar het niet spraken. Ik moest dit namelijk weten, voor het geval dat. Ongelofelijk dat Noon zo lang in Saudi-Arabie heeft gewoond maar nog steeds geen Arabisch sprak. Ook vertelde Abby me dat zij, mark, Idriss en ik de enigen waren die Spaans spraken. We moesten dus voor Mark oppassen als we in het spaans tegen elkaar spraken. Ik voelde dat ik Abby kon vertrouwen dus ik stelde haar een vraag terwijl ik de vuilniszak dichtknoopte. Ze dweilde richting de keuken toe, waardoor ik in de keuken ging staan om het oude water in de vazen leeg te gooien en schoon te maken.

  10. #400
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    'Is het waar dat de prins een vrouw heeft?' vroeg ik haar fluisterend. Ze hield een lach in en deed haar lippen stijf op elkaar. Ik wachtte af op haar antwoord. 'Jij ook al he?' zei ze terwijl ze een lach onderdrukte. 'Wat bedoel je?' hoorde ik mezelf zeggen. 'Iedereen krijgt op een gegeven moment gevoelens voor hem. Hoe kan het ook anders? Hij is bijna perfect.' zei ze met een blos op haar wangen. 'Abby, je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen interesse in die man.' loog ik, alsof ik jarenlang ervaring had in liegen. 'Laat me raden? Je vind hem arrogant? Bazig? Intimiderend? Zo begint het altijd, totdat je je opeens beseft dat hij eigenlijk helemaal niet zo slecht is en dan ontwikkel je gevoelens voor hem.' Het was alsof ze uit ervaring sprak. Ik moest dit goed spelen aangezien ik undercover was. 'Eigenlijk niet. Ik vind hem best wel aardig en beleefd eigenlijk. Het lijkt wel alsof jij gevoelens voor hem hebt Abby?' zei ik, alsof ik een professionele actrice was. Misschien moet ik ooit op een dag actrice worden? Ze keek onmiddellijk geschrokken naar me op en antwoordde niet. Toen ik me besefte dat ik geen antwoord zou krijgen, probeerde ik mijn best te doen om dit door te laten gaan. Ze gaf me namelijk te veel informatie om haar hier te laten stoppen. 'Ik vind het gewoon ontzettend interessant dat iedereen hem versiert, terwijl hij waarschijnlijk getrouwd is. Ik vraag me af wat zijn vrouw hier van vind als ie er een heeft? Om mij hoeft ze zich namelijk niet druk te maken. Jij bent meer mijn type dan dat de prins dat is.' zei ik op mijn meest zachte toon tegen haar. Ze keek me vol shock aan en stapte dichter naar me toe. 'Je bent lesbisch?' vroeg ze me geschrokken, waarop ik naar haar knikte. 'Je moet dat echt tegen niemand vertellen, want dat zullen ze tegen je gebruiken.' vertelde ze me op een waarschuwende toon. 'Ik doe niets illegaals.' zei ik weer terug. Abby haalde een diepe zucht en keek weer goed om haar heen. 'Hij is inderdaad getrouwd, maar niemand weet wie zijn vrouw is. Hij krijgt wel wekelijks bezoek van een hele mooie vrouw. Wij denken dat het zijn vrouw of minnares is.' Gelukkig hield mijn gezichtssluier mijn gezicht verborgen, want ik stond versteld. Was het dan waar? Ging Idriss verdomme vreemd? Mijn hart brak in tientallen stukken. Ik kon wel huilen van dit nieuws, toen ik me opeens besefte dat ik mezelf moest beheersen en Abby antwoord moest geven. 'Wanneer komt deze dame hem bezoeken dan?' vroeg ik haar op een nonchalante toon terwijl ik de vazen waste. 'Vandaag, elke woensdag komt ze bij hem langs. Als je geluk hebt dan kun je haar misschien wel zien straks.' mompelde ze terwijl we verder ging met dweilen. Shit man, was het dan waar? Had Idriss een minnares hier in Saudi-Arabië? Sabri zei dat hij zichzelf heeft laten gaan? Als Idriss whiskey dronk, kon het dan ook zo zijn dat hij vreemdging? Ik voelde me bijna gek worden van de jaloezie. Ik moest dit geen effect op me laten hebben. Ik was Idriss' persoonlijke assistente en ik moest gewoon mijn werk doen. Als een zombie deed ik mijn werk. Nadat ik de grote witgouden en kristallen vazen had gewassen en opgevuld had met vers water, legde ik ze weer terug in de gang, op de grote mooie ronde tafel. Ik stapte naar de tuin en liep een beetje rond om te zien welke bloemen ik zou knippen. Ik kwam de andere dienstjongen tegen en vroeg hem waar ik een schaar voor de bloemen kon vinden. Hij reikte in zijn grote zak en gaf me een schaar. Hij was druk bezig met water geven. Het was ontzettend veel water dat uit de tuinslang kwam. Dit moest wel, aangezien Saudi-Arabië gewoon een woestijn was. Als je een mooie weelderige tuin zoals deze wilde hebben, dan moest je ze ontzettend veel water geven. Ik begon de struiken te trimmen en bloemen af te knippen. Omdat ik zo boos was, probeerde ik het op zo'n lelijke manier mogelijk te doen. Totdat ik me besefte dat deze struiken mij niets hebben aangedaan. Wat kon ik zeggen? Ik was verdomme zwanger en emotioneel. Ik was getrouwd maar mijn man ging waarschijnlijk gewoon vreemd! Elke keer als ik een bos bloemen afgeknipt had, liep ik weer naar binnen om ze in een vaas te zetten. Ik liep steeds langs zijn studeerkamer raam, maar ik kon inderdaad niet naar binnen kijken. Wat deed hij allemaal in die studeerkamer? Verdomme, het leven hier in dit paleis was stressvol en gestoord. Waar was ik toch in beland? In de gang weer aangekomen, ging ik de bloemen rangschikken. Ik kon ze ontzettend goed en duidelijk ruiken. Mijn reukvermogen was als die van een snuffelhond. Ze roken echt heerlijk frisjes. Terwijl ik de bloemen aan het rangschikken was, hoorde ik opeens een auto buiten. Ik keek vanuit de gang naar de tuin in en zag een grote zwarte limousine. Een paar beveiligers kwamen uit de limousine en uiteindelijk stapte een lange vrouw uit. Ze was echt super lang, misschien wel 1 meter 80. Haar borsten waren ontzettend groot. Helaas kon ik haar gezicht niet echt zien, aangezien ze een sluier ophad. Was dit zijn minnares dan? Ik werd jaloers van haar lengte. Idriss was 1 meter 94 en ik was maar 1 meter 69. Misschien vond hij lange vrouwen wel aantrekkelijk? Ik had van nature een a cup en deze dame had dubbele d's. Abby vertelde me dat de vrouw hem kwam bezoeken, super mooi was. Misschien was ze wel mooier dan ik? De vrouw stapte de gang in met de beveiligers om haar heen. Ze had het loopje van een supermodel. Idriss' studeerkamer ging open en hij ontmoette haar bij zijn deur.

  11. #401
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Idriss was me gewoon aan het negeren. Idriss deed alsof ik er niet was. Hij pakte haar bij haar hand vast en trok haar de studeerkamer in. Hij deed de deur niet achter zich dicht waardoor ik nog steeds naar binnen kon kijken. Haar beveiligers stonden in de gang samen met mij. Ik zag hoe Idriss op zijn bureau zat en een stralende glimlach tevoorschijn haalde. De dame stond precies tegenover hem, met haar rug naar mij gekeerd. Idriss deed haar gezichtssluier omhoog en kuste haar voorhoofd. 'Het is altijd een genot om jou te zien.' hoorde ik van hem komen, waardoor zij keihard giechelde. De tranen begonnen in mijn ogen op te wellen, waardoor ik onmiddellijk uit de gang rende. Mijn ademhaling was zo zwaar als ik weet niet wat. Ik keek verdrietig en chaotisch om me heen om te zien of ik nog een paar andere bloemen kon knippen. Ik moest mezelf afleiden. Ik wilde de schaar eigenlijk in iemand neersteken, ik ga niet liegen. Deze emoties werden mij echt te veel. Bij de vrouwentuin zag ik een paar witte lelies die uit plaats groeide, waardoor ik ze ging knippen. Waarom deed ik dit? Waarom was ik hier in godsnaam? Dit was verdomme te pijnlijk voor mij. Wat moest ik anders verwachten? Ik was verdomme getrouwd met een Saudische prins. Iedereen wist hoe deze prinsen waren. Mijn sluier werd vochtig van mijn tranen. Het was zo heet buiten dat mijn sluier gelijk alweer opdroogde. Met een bos witte lelies liep ik de gang weer in. Ik keek naar Idriss' studeerkamer en zag dat de deur gesloten was. Hij was haar waarschijnlijk gewoon aan het ******, achter deze deur. Hij zou ervoor boeten, dat beloofde ik mezelf! Ik verbeterde mijn houding en ging door met mijn werk. Opeens ging de deur met een ruk open. Ik zag de vrouw in de deuropening staan. Ze was echt ongelofelijk mooi. Ze was de mooiste vrouw die ik ooit had gezien. Ik kon haar bijna met Cindy Crawford vergelijken, maar Cindy Crawford zag er als een trol uit vergeleken met haar. Ze was vele malen mooier dan haar. Ze keek me met een giftige blik van top tot teen aan. Ik keek naar haar en naar Idriss toe, die achter zijn bureau zat. 'Jij daar.' zei ze met een arrogante toon. Ik keek om me heen om te zien tegen wie ze het had. 'Jij daar, ben je dom of zo? Ik heb drinken op het bureau laten vallen. Kom het schoonmaken en wel nu.' zei ze fucking brutaal. Fucking hell, waar komen deze bitches toch allemaal vandaan? 'Ik ga even een doekje pakken.' zei ik snel waardoor ik de keuken inliep. Ik pakte het doekje en liep naar de vrouw toe die me bij de deur opwachtte. Ze trok me de studeerkamer in en sloot de deur achter haar dicht. Met langzame stappen liep ze op me af. Wat ging er nu weer gebeuren? Ik keek even snel naar achteren en zag dat Idriss met een geamuseerde blik naar me zat te kijken. Wilde dit wijf met mij vechten? Wist ze wel dat ik ervaring in vechtsporten had? Ik deed een paar stapjes naar achteren om ruimte tussen ons te creëren. Je moest altijd ruimte tussen je tegenstander en jezelf houden. Zodat hun vuisten en schoppen je niet konden raken. Zij was zo lang dat ze me waarschijnlijk van een afstandje kon raken. 'Jannat, blijf gewoon even stilstaan joh.' zei Idriss in het Nederlands tegen me. Waarom moest hij mijn verdomde naam in haar bijzijn vertellen? Zeker was het wel een minnares waar hij alles meedeelde. Ik deed mij armen over elkaar heen en stapte naar de vrouw toe. Ik kwam helemaal in haar personal space staan. Ik had er namelijk genoeg van. 'Wat wil je van me?' zei ik op een meedogenloze toon. Ze keek me met de allerliefste glimlach aan. Verdomme wat was ze mooi. Ze was prachtig om te zien. Ze deed mijn sluier omhoog en zei: 'Ik wil je gewoon even zien.' Haar toon en houding was helemaal anders vergeleken met daarnet. Ik stond versteld van haar acteerprestaties. Ze kreeg een zachtaardige blik op haar gezicht en keek Idriss aan. 'Idriss, ze is echt mooi.' Idriss leunde achterover op zijn stoel en deed zijn armen over elkaar heen. 'Dat hoef je mij niet te vertellen.' zei hij zelfvoldaan met een grappende ondertoon. Ik snapte niet wat er aan de hand was. De vrouw legde haar hand op mijn buik. 'Hoe ver ben je al.' Ik sloeg haar hand van mijn buik af en deed een stap achteruit. Ik keek Idriss met een woeste blik aan. Hij onderdrukte een lach door op zijn onderlip te bijten. Ik keek haar weer aan. 'Raak mij niet aan. Je hebt het recht niet om mij aan te raken.' zei ik geïrriteerd. Denkt ze echt dat ze nu opeens aardig tegen mij kan doen, terwijl ze me daarnet commandeerde en dom noemde? Haar ogen gingen van verbazing wijd open. Ze keek Idriss aan en begon zachtjes te lachen. 'Ze is perfect voor je, Idriss. Zo'n vurige meid is precies wat je nodig hebt.' zei ze terwijl ze bijna stuk ging van het lachen. Idriss begon ook te lachen waardoor ik alleen maar bozer werd. Ik kreeg echt een rode kop omdat ik echte woede begon te voelen. 'Wat is dit, Idriss? Ik gooide het doekje die ik daarnet van de keuken had gepakt, op zijn gezicht. 'Is dit je nieuwe minnares?' vroeg ik hem expres in het Arabisch zodat deze wijf mij ook begreep. Beiden keken me gelijk geschrokken aan. Idriss kreeg een blik vol walging op zijn gezicht en zij ook. 'Doe niet zo gek, Jannat.' zei Idriss terwijl hij gegeneerd over zijn slaap wreef. 'Oh ja hoor, denk maar niet dat ik niet door heb wanneer je aan het acteren bent. Alsof jij van zo'n prachtige vrouw kunt afblijven?' zei ik met vuur in mijn ogen. Deze vrouw was mooier dan ik, zonder twijfel. Ze was ook belangrijk voor Idriss, dus het sprak voor zich. De vrouw begon luidkeels te lachen en Idriss schudde geamuseerd zijn hoofd. Ik draaide de rest van mijn lichaam naar hem om en deed mijn armen weer over elkaar heen. Idriss bekeek me alsof hij de tijd van zijn leven had. Ik wachtte op een antwoord. Idriss kreeg opeens een serieuze blik op zijn gezicht. Hij legde zijn handpalmen op tafel en stond langzaam op, terwijl hij me diep in de ogen aankeek. 'Jannat, ik wil dat je mijn zus Nesrine leert kennen.' zei hij terwijl hij naar haar gebaarde.


  12. #402
    MVC Lid

    Reacties
    189
    28-07-2015

    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
    Meerdere gebruikers!

  13. #403
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    36. Vele geheimen

    Mijn mond viel open van verbazing. Met een ruk keek ik Nesrine aan. Oh mijn god, waarom was ik zo bitchy tegen haar? Ik keek naar haar en Idriss afgewisseld. Hoe heb ik het niet door kunnen hebben? Ze was gewoon de vrouwelijke versie van Idriss. 'Wauw.' zei ik gechoqueerd. Idriss bekeek me vol interesse terwijl Nesrine een mooie glimlach tevoorschijn haalde. Ik pakte onmiddellijk haar hand in shock en vertelde hoe zeer het mij speet. 'Het zijn je hormonen, schat. Ik kan het wel weten. Ik heb namelijk 5 kinderen.' zei ze met een zachtaardige toon. Ik rukte de rest van mijn sluier af omdat ik het benauwd had. Nesrine deed precies hetzelfde waardoor ik haar mooie lange zwarte haren kon bekijken. Haar haren kwamen bijna tot haar middel. 'Ik voel me echt stom.' zei ik zachtjes in mezelf. 'Ga zitten, schoonzusje.' zei Nesrine terwijl ze naar een stoel gebaarde. Ik deed wat ze van me vroeg. Naast me ging ze ook zitten. Verbijsterd staarde ik uit de raam die achter Idriss was. 'Idriss, je gaat toch niet met andere vrouwen naar bed?' zei Nesrine op een rechtvaardige toon. Idriss keek haar met een verbaasde blik aan. 'Nesrine, wat ik in bed doe, gaat jou toch niets aan?' zei hij op een verdedigende toon. Ik zag haar in mijn ooghoeken dreigend knikken. 'Je bent mijn jongere broertje, Idriss. Ik heb jou opgevoed. Je weet toch wel wat mama daar van zou vinden?' Ik keek haar met een ruk aan, waarop ze naar me glimlachte. 'Maak je niet druk, Jannat. Idriss is een goede man, die goed opgevoed is. Hij houdt er gewoon niet van om over persoonlijke dingen te praten. Ik zou dit onderhand wel moeten weten.' zei ze op een charmante toon. Ik haalde opgelucht adem. Misschien was dat het gewoon? Misschien deed hij helemaal niets met andere vrouwen. 'Idriss, ga je vreemd? Antwoord me want ik begin hier gek te worden.' Ik wilde toch gewoon zekerheid hebben. Ik wilde een rechtstreekse antwoord van hem krijgen. 'Jannat, je moet niet naar dat gelul luisteren.' zei hij met een pokerface. Ik zuchtte diep want ik had het gevoel dat hij loog. 'Nesrine, ik ondervraag jou toch ook niet naar jouw seksleven?' zei hij onmiddellijk tegen haar. 'Vraag me wat je wilt en ik antwoord je.' zei ze met een attitude terug. Hij schudde zijn hoofd van links naar rechts. 'Ik ben jouw oudere zus. Ik heb het recht om te weten wat jij doet.' Volgens mij was Nesrine net zo gek als Idriss en Sabri. Idriss lachte zachtjes in zichzelf. 'Kijk naar haar, Nesrine. Denk je echt dat ik hem in iemand anders wil steken?' zei hij op een uitdagende toon. Ik begon Idriss goed te leren kennen. Hij sprak op deze manier om haar te choqueren zodat ze erover zou ophouden. Ze kreeg een blik van walging op haar gezicht. Idriss leunde achterover en deed zijn handen op zijn achterhoofd. Hij haalde een diepe zucht. 'Ik krijg al een stijve als ik naar haar kijk, Nesrine. Heb je enig idee hoe ha...' Nesrine deed haar handen omhoog en schreeuwde: 'Oke, genoeg!' Idriss kreeg een zelfvoldane blik op zijn gezicht. Er werd op de deur geklopt, waarop we Noon hoorde schreeuwen. 'Ik heb nieuwe thee gemaakt!' Nesrine stond op en deed de deur langzaam open. Noon kwam naar binnen met een verse pot thee. 'Nesrine, waarom kun je niet je eigen persoonlijke assistente gebruiken? Waarom wil je de mijne hebben?' zei Idriss opeens op een serieuze toon. Noon keek me recht in het gezicht aan terwijl ze thee voor ons inschonk. Waar ging dit nu opeens over? Nesrine bleef bij de deur staan en keek Idriss met een strenge blik aan. 'Ten eerste, Idriss. Mijn persoonlijke assistente is op mijn kinderen aan het passen in Zwitserland. Ten tweede, ben ik je zus en je zus hoor je te helpen. Het is maar voor een dagje in godsnaam? Je kunt haar toch wel voor een dagje missen? Je hebt bijna voor een jaar lang zonder persoonlijke assistente geleefd, wat is een dag? Je hebt genoeg anderen die haar werk kunnen doen.' zei Nesrine zonder adem te halen. Noon was inmiddels al klaar met het inschenken en was inmiddels de studeerkamer uit. Onmiddellijk sloot Nesrine de deur achter haar dicht en kwam weer naast me zitten. 'Idriss, ik snap echt niet dat je die slet voor je laat werken. Ze is niet te vertrouwen.' mompelde ze zachtjes. Idriss keek haar met een vermoeide blik aan. 'Wie is wel tegenwoordig te vertrouwen?' vroeg Idriss haar met een ijzeren blik. Aha, ze spraken gewoon nonsens omdat Noon in de kamer was, vandaar. Ze hadden dan echt een goede broer en zus connectie, als ze elkaar zo goed konden aanvoelen. Ik keek naar het bureau en zag mijn telefoon op zijn bureau liggen. Onmiddellijk pakte ik mijn telefoon terwijl Idriss en Nesrine met elkaar spraken. Ik luisterde absoluut niet naar hun gesprek omdat ik me besefte dat Idriss al mijn foto's van mijn telefoon had verwijdert. 'What the fuck Idriss? Waarom heb je mijn foto's verwijderd?' vroeg ik hem gechoqueerd. 'Dat heb ik gedaan voor je eigen veiligheid, oke? Ik heb je foto's naar je mail gestuurd en ze van mijn laptop afgehaald. In dit land wil je geen bewijs hebben van je zonden. Is dat zo moeilijk te begrijpen?' Ik zuchtte diep en keek Nesrine aan. Het moest verboden zijn om zo aantrekkelijk te zijn. Ik begreep wel waarom ze 5 kinderen had. Haar man kon waarschijnlijk niet van haar afblijven. Ik bleef haar maar aanstaren terwijl ze met Idriss sprak. Daarna keken ze me allebei aan, maar ik was aan het dromen. 'Is dat goed, Jannat?' vroeg Idriss mij doordringend, ook om hem aan te kijken. Nesrine staarde naar me terug met een glimlach. Ik schudde mijn hoofd en kwam weer op aarde. 'Watteh? Of ik wat goed vind?' mompelde ik verward. 'Jij en mijn zus gaan vandaag samen uit, om spullen voor jezelf te kopen.' verduidelijkte Idriss aan mij.

  14. #404
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    'Ja, is goed. Wat gaan we tegen de anderen zeggen zodra ze mijn nieuwe spullen zien?' vroeg ik terwijl ik met mijn telefoon in mijn handen speelde. 'Ik bedenk wel iets.' zei Idriss. Nesrine stond op en deed haar sluier om. 'Oke, dan gaan we nu.' Ik stond ook gelijk op en deed hetzelfde als Nesrine. Idriss ging even snel zijn lade in en legde een stapeltje geld op het bureau. 'Idriss, doe normaal. Ik betaal alles wel. Het is mijn huwelijkscadeau voor Jannat.' zei Nesrine dominant. Ik voelde me gelijk opgelaten hierdoor. Idriss schoof het stapeltje geld naar me toe. 'Hier, lieverd. Voor het geval je geld nodig hebt.' Vol twijfel pakte ik het aan. Nesrine en ik liepen samen de studeerkamer uit, waar we Hurya zagen flirten met Nesrine's beveiliging. Voordat we de gang uitliepen deed Idriss zijn studeerkamer deur open. 'Wacht even, hier is een lijst. Koop ook deze dingen voor me.' zei Idriss met een dominante toon. Ik stapte op hem af en pakte het briefje van hem aan, waarop hij me een knipoog gaf. Hierna liepen Nesrine en ik naar haar grote zwarte auto toe. Het was heerlijk fris in de auto. Ik opende het briefje en las het met een grote glimlach. 'Lieverd, we gaan gewoon doen alsof het mijn spullen zijn. Breng ze naar mijn slaapkamer toe, wanneer je weer terug bent. Ik hou ontzettend veel van je. Ik kan niet wachten om vanavond weer tijd met je te besteden. Ik besef me dat ik veel goed met je te maken heb en ik beloof je dat ik dat zal doen. Ik ben een man van mijn woord. Pas goed op jezelf en onze kleine. P.s. koop ook een multivitamine voor jezelf." Ik giechelde vanwege zijn briefje. Het was in het Nederlands geschreven. Nesrine probeerde het nog te lezen,zonder succes. Ze was wel een nieuwsgierig aagje, moet ik zeggen. 'Ben je gelukkig met Idriss?' vroeg ze, alsof we elkaar jaren kenden. Ik slikte van haar vraag want ik wist echt niet wat ik moest antwoorden. 'Ik weet het niet.' Het was raar om met iemand te spreken waarvan ik haar gezicht niet kon zien. 'Je weet toch wel dat je zijn eerste geliefde bent?' hoorde ik van haar komen. 'Hij is ook mijn eerste en enige geliefde.' Met een ruk keek ze me aan. 'Echt waar? Ik dacht dat meiden uit Nederland wel meerdere vriendjes in hun leven hadden.' Ik vouwde het briefje op en stopte het in mijn sportbeha. 'Ja, klopt. Al mijn vriendinnen hebben wel vaker een vriend gehad maar ik niet.' legde ik uit aan haar. 'Als ik in Nederland woonde dan had ik echt wel veel vriendjes gehad. Lekker van het leven genieten. Waarom deed jij dat niet?' vroeg ze aan me. Uhm, oke? Dit had ik dus echt niet van haar verwacht. 'Jongens willen alleen maar seks. Ik vond het ook moeilijk om mannen te vertrouwen, vandaar.' Ze knikte vol overgave naar me toe. Ik wilde het eigenlijk heel graag over Israa hebben maar ik besloot mijn mond dicht te houden. Misschien kon ik wel informatie over Idriss krijgen van Nesrine? 'Hoe lang heb je Idriss al niet gezien?' vroeg ik aan haar. 'Ik zie Idriss elk jaar. Hij en ik hebben een hele goede band. Vooral na alles wat er is gebeurd.' Dit was echt een awkward gesprek man. Ik kon er namelijk geen touw aan vastbinden. 'Hoe is de seks?' vroeg ze me opeens uit het niets. Weyow, wash is zij gestoord? Ik lachte een nerveus lachje. 'Daar ga ik niet op antwoorden.' zei ik gegeneerd. Ze lachte luidkeels vanwege mijn schaamte. Ze schoof heel dicht naar me toe en fluisterde: 'Als je me verteld hoe de seks is dan vertel ik je Idriss' geheimen.' Mijn ogen sperden wijd open. 'Waarom wil je dat eigenlijk weten? Je bent zijn zus?' vroeg ik. Nesrine lachte alweer luidkeels. 'Ik maak maar een grapje, Jannat. Ik vind het leuk om te zien hoe ver ik kan gaan bij mensen. Iets wat Idriss ook leuk vindt en van mij heeft geleerd.' verklaarde ze haarzelf. Ik haalde opgelucht adem en lachte ook hardop. 'Ik zou Idriss' geheimen nog steeds willen weten?' zei ik een beetje twijfelend. 'Natuurlijk, wie wilt dat nou weer niet? Weet je wat het is? Idriss geeft expres nooit duidelijke antwoorden op vragen omdat hij de vermoedens van mensen interessant vindt. Ook weet hij dat hij de vermoedens van mensen tegen hun kan gebruiken. Hij is erg zelfverzekerd en vindt niet dat hij zichzelf aan anderen moet bewijzen of verklaren. Het is erg interessant, want Idriss is eigenlijk heel erg transparant als je gewoon goed kijkt. De antwoorden op je vragen zijn heel makkelijk te vinden. Vertelt hij weleens dat hij van jou houdt?' Ik knikte naar haar toe als antwoord. 'Dat is dan alles wat je hoort te weten.' zei ze op een zachte toon. De rest van de dag spendeerden Nesrine en ik met shoppen. Ik ben nooit het type geweest dat van shoppen hield, maar het was wel heel erg leuk. Overal waar we kwamen, werd ze als een prinses behandelt, aangezien ze dat ook is. Ik heb van alles gekocht. Van teenslippers tot nieuwe grotere beha's en ondergoed. Ik kocht meerdere abaya's aangezien ik alleen maar eentje had. Ik had ook verschillende schoonheidsproducten gekocht. Nesrine betaalde inderdaad alles. Ze wou het absoluut niet hebben dat ik voor iets zou betalen. Ik was ook van plan om naar een kapster te gaan maar toen ik me Nesrine's mooie haren herinnerde, besloot ik het maar te laten gaan. Nesrine was inderdaad een beetje apart maar een hele leuke dame. Ze had gewoon schijt aan hoe ze overkwam bij anderen. Net als haar broertjes was ze erg zelfverzekerd. Ook Nesrine gaf mij haar contactgegevens. Ze wilde me namelijk komen bezoeken in de toekomst, zodra de baby geboren was. Helaas, kon ik weinig uit haar krijgen betreft Idriss, maar wat maakte het uit? Ik heb eindelijk zijn zus leren kennen en dat was meer dan genoeg. Ik moest mezelf steeds herinneren dat ze niet alleen maar mijn schoonzus was maar ook familie van mijn vader. Mijn hele leven was een ingewikkelde web en hoe meer ik er tegen vocht, hoe sterker de web werd. Ik moest gewoon met de flow of life meegaan en het leven nemen zoals het kwam. Dit besloot ik dan ook te doen, totdat er dit gebeurde:

  15. #405
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik kwam laat in de avond weer terug naar Idriss' paleis. Het was erg stil waardoor ik gelijk naar zijn slaapkamer sloop met de tassen in mijn handen. Zijn slaapkamer was leeg, waar de fock was hij? Ik zocht door het paleis heen en zelfs in zijn studeerkamer totdat ik bij de binnenzwembad aankwam. Letterlijk iedereen was daar aan het baden in de jacuzzi. Ik keek goed naar de mensen maar ik zag Idriss niet. Ik liep dichter naar hun toe om ze te vragen waar de prins was. Ik schrok van wat ik zag. Hurya was helemaal naakt en Noon was topless. De rest had zwemkleding aan. 'Jaspreet, kom bij ons zitten!' schreeuwde Hurya met een giechel. Ik krabde aan mijn nek vanwege de gekkigheid die ik zag. Ik ging bij hun zitten, maar niet in het water. Ik was namelijk helemaal bedekt. Ik keek goed naar Hurya en zag hoe haar tieten tot aan haar navel kwamen. Ze deed haar been flirterig omhoog, waardoor ik zag dat ze fucking behaard was. Ik lachte in mezelf. Idriss heeft haar geneukt? Hield hij van beharing? Hoe apart was dat wel niet? Hurya had zelfs een bos bij haar kutje. Ik vroeg me af of haar oksels ook behaard waren, maar het vet bedekte haar oksels goed. Ik kon wel stuk gaan van het lachen. Ik vond Idriss best wel interessant eigenlijk. Hij nam vrouwen zoals ze kwamen. Dat was wel erg fijn van hem, toch? 'Jaspreet, wanneer ga je die sluier eens afzetten en lol met ons hebben?' vroeg Hurya terwijl iedereen met elkaar aan het praten was. Sommigen speelden met het water. Mijn ogen gingen stiekempjes naar Noon toe en bekeek haar borsten. Ja, ze had gelijk toen ze me vertelde dat haar plastische chirurg haar borsten had verpest. Ze had gewoon van die grote rimpels om haar borsten heen. 'Misschien ooit.' antwoordde ik aan Hurya. Mijn god, wat was dit een aparte situatie. Is toch niet normaal dit? Ik zat bij hun en luisterde naar hun gesprek die in het engels werd gesproken. Ze spraken echt over bullshit. Hurya's grote tieten waren gewoon aan het drijven in het water. Ik zweer dat ik niets tegen haar heb. Ik vermeld alleen maar mijn observaties. Eigenlijk mocht ik Hurya wel, ze was erg aardig. Ze was tenminste niet zo gestoord als Noon. Hurya neukte tenminste niet met Mark in de bosjes. Wat voor zwerver gedrag was dat? Ik zat daar misschien bijna een halfuurtje toen de deur opeens openging. Idriss kwam naar binnenlopen. Hij had een vermaakte blik op zijn gezicht toen hij uiteindelijk tot stilstand kwam. 'Gaan jullie nog aan het werk of moet ik jullie de tijd geven om jullie orgie af te maken?' Ik keek naar Idriss toe, die geeneens naar de naaktheid van zijn werkers keek. Hij keek ze recht in het gezicht aan. Was dit normaal voor hem? Was het normaal voor hem om dit altijd te zien? Noon zei op een verleidelijk toon: 'Waarom kom je niet meedoen?' Idriss rolde met zijn ogen met een glimlach op zijn gezicht. Hij vestigde zijn aandacht op mij. 'Jij daar, heb je alles kunnen vinden voor me?' Ik knikte snel als antwoord. 'Jullie, maak het eten klaar. Ik verga van de honger.' Idriss commandeerde hun zoals alleen een echte prins kon. Vol tegenzin begon iedereen op te staan, ook Hurya die spiernaakt was. Ze stapte uit de jacuzzi terwijl ze Idriss diep in de ogen aankeek. Idriss rees zijn wenkbrauw op toen hem dat opviel. Hurya drukte haar natte naakte lichaam tegen Idriss aan. 'Ik mis onze tijden van vroeger, Idriss.' zei ze. Idriss onderdrukte een glimlach en keek even naar me. 'Dank je wel, Hurya, nu moet ik nieuwe kleding aantrekken.' zei hij op een charmante toon tegen haar. 'Ik wil je wel helpen hoor?' zei ze met een meisjesachtige houding. Ik vroeg me af waarom Noon niets tegen Hurya had? Misschien kwam het omdat Hurya veel ouder was en Idriss als eerste heeft gehad? 'Je weet hoe graag ik dat wil, Hurya. Maar mijn vrouw...' hij schudde zijn hoofd met goed gespeelde oprechtheid. 'Jouw vrouw zou het echt niet erg vinden, hoor. Nederlandse vrouwen zijn heel erg ruimdenkend toch?' Idriss kreeg een grote glimlach op zijn gezicht. 'Mmm Hurya, als je zo doorgaat dan ga ik me niet meer kunnen inhouden. Pas op met wat je wenst.' Hij streek een plukje haar achter haar oor en nam een stap achteruit. 'Jaspreet, ik heb jou even nodig.' Ik stond gelijk op en liep naar hem toe alsof ik zijn slaafje was. 'Kom.' zei hij simpel terwijl hij naar de deur gebaarde. We liepen richting zijn studeerkamer toe waar hij de deur goed achter zich sloot. Ik ging verslagen op zijn bank zitten en trok mijn sluier af. 'Heb je alles kunnen vinden?' zei hij terwijl hij achter zijn bureau plaatsnam. Ik gaf geen antwoord en ging uitgestrekt op zijn bank liggen. Ik was gewoon moe man. Wat kon ik zeggen? Ik ga geeneens ruzie met hem maken. Ik ga het gewoon laten gaan. Het was alsof Idriss onmiddellijk afgeleid was vanwege de enveloppen die hij op zijn bureau had. Hij opende ze en begon ze met volle aandacht te lezen, zonder op mijn antwoord te wachten. Het duurde misschien een kwartiertje voordat hij weer naar me opkeek. 'Jannat, ik snap dat je hier van die twijfelachtige dingen ziet, maar laat ze alsjeblieft geen effect op je hebben, lieverd. Je weet toch wel dat je de enige voor me bent?' Ik zuchtte diep en ging rechtop zitten. 'Ik weet het niet, Idriss. Ik vind gewoon dat er te veel gekke shit hier gebeurd. Hou je van dikke behaarde vrouwen?' vroeg ik hem gelijk erachter na. Idriss liet de brieven op zijn bureau vallen en lachte hardop. 'Jannat, ik was 13 jaar oud toen ze me had ontmaagd. Ik wist niet hoe vrouwen er naakt uitzagen. Dus ik dacht dat beharing gewoon normaal was en het is eigenlijk ook heel normaal. Het is en blijft een vrouw toch? Betreft haar gewicht, was ze niet zo vol zoals ze nu is. Met de jaren is ze veel voller geworden. Eigenlijk kan haar gewicht mij niets schelen. Jannat, alleen jij kan me wat schelen, oke?'