1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    801
    29-10-2009

    Gaat u svp gauw verder met schrijven madame..

  2. #167
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    5. Prins in het Paradijs

    'Je lult uit je nek.' antwoordde ik aan Idriss die mij ernstig aankeek. Hij schudde zijn hoofd langzaam van links naar rechts. 'Ik was erbij toen het gebeurde.' vertelde hij me. 'Dit is onmogelijk! We leven niet in Azië dat je zomaar mensen kunt verkopen!' schreeuwde ik uit terwijl ik hem duwde. Dit moest vast en zeker gewoon een sneaky doordachte plan van Idriss zijn om iets uit me te krijgen. Dit kon toch niet waar zijn? Hij sloot zijn ogen uit frustratie. 'Jannat, jouw vader was een gokverslaafde crimineel die veel mensen geld verschuldigd was.' Ik draaide me onmiddellijk om. Ik wilde niet dat Idriss de blik op mijn gezicht zou zien. Hoe wist hij dit over mijn vader? Mijn vader was een gestoorde man. Super streng en focking duister. Mijn moeder had ontzettend veel geduld met hem. Hij verbood haar van alles. Werken moest ze helaas wel doen, maar hij nam altijd haar salaris in. Ik heb altijd de indruk gehad dat hij mijn moeder mishandelde. Het is alleen maar een indruk aangezien ik me hem nauwelijks herinnerde. Hij was vroeger nauwelijks thuis en als hij thuis was dan heerste er een bepaalde angstige sfeer. Hij verdween uit ons leven rond mijn 8e of 9e levensjaar na veel geschreeuw en vele meubels die stuk waren gemaakt. Ik heb nog nooit met mijn moeder gezeten en met haar over hem gepraat, maar ik wist wel dat hij een straatverbod had. Ik stond met mijn gezicht voor mijn garderobe kast en toen ik me omdraaide stond Idriss vlak voor me. 'Hoe weet je dat?' vroeg ik hem voorzichtig terwijl ik naar zijn hals keek. 'Zoals ik al zei, Jannat. Ik was erbij toen het gebeurde.' vertelde hij me voorzichtig terwijl hij oogcontact met me zocht. Mijn ogen begonnen sneller te knipperen terwijl ik op mijn bed ging zitten. Ik staarde wanhopig voor me uit. Idriss knielde voor me en legde zijn handen op mijn bovenbenen. Ik schaamde me zo erg. Ik wou huilen maar ik voelde me verlamd. Wat een kutleven heb ik. 'Vertel me alles wat je weet.' kwam er uit mijn mond. Idriss slikte even, stond op, pakte mijn bureaustoel en plaatste die precies tegenover me. Hij nam plaats en begon me het verhaal te vertellen.

    'Het was in Saudi-Arabië, in ons paleis. Wij, als leden van de koninklijke familie, kregen veel verzoeken van mensen. Voornamelijk vrouwen zonder voogd die nergens anders terecht konden en geld nodig hadden. Af en toe kreeg je een verzoek van iemand die niet goed in zijn hoofd was. Jouw vader was er zo 1. Jouw vader bood ons criminele diensten aan in ruil voor geld. Hij moest wat mensen terugbetalen of hij zou in zware problemen komen. Nadat mijn vader hem keer op keer had afgewezen, had hij er gewoonweg genoeg van dat hij ons bleef belagen. Mijn vader wist dat jouw vader een mooie dochter had, dus hij gaf hem deze optie. 100 duizend pond voor zijn mooie dochter of hij zou de mutawwa (religieuze politie) op hem afsturen. Ik was zelfs iets van 15 jaar oud en spendeerde de zomers met mijn vader in Saudi-Arabië toen ik er wind van kreeg. Jouw vader liep naar buiten, de tuin in, waar ik op dat moment was en nam mij terzijde. Hij vertelde me over jou en hoe ik er voor moest zorgen dat er niets ergs met je zou gebeuren, zodra je hier in het paleis kwam wonen. Ik vertelde hem dat ie moest oprotten en riep een bewaker. Ik keek op hem neer, net zoals ik op iedereen neerkeek die geen lid was van onze koninklijke familie. Jaren en jaren gingen voorbij tot vorig jaar op 19 mei 2012, waar ik op een feestje aanwezig was. Een feestje waar Darryl dus ook aanwezig was. Ik kende hem door mijn eigen advocaat, Richard Rijkers. Savannah liep naar Darryl toe en ik hoorde haar zeggen dat Jannat buiten op haar aan het wachten was en dat ie snel moest doen. Op dat moment herinnerde ik me dat moment met jouw vader erg helder. Ik keek onmiddellijk het raam uit om je te identificeren. Daar stond je dan met een fiets in je handen. De leeftijd, afkomst, kortom alles paste perfect in het plaatje. Gelukkig waren de ramen getint want ik stond stomverbaasd naar je te kijken. Niet alleen omdat je nog steeds niet bent opgehaald om in ons paleis te werken, maar omdat... ik niet begreep hoe iemand zijn bloedeigen en bloedmooie dochter zou kunnen verkopen? Behalve dat, vond ik het ook wel erg toevallig dat je hier voor me neus stond in hartje Amsterdam. En omdat ik mijn familie kende, wist ik dat ze nooit iets vergaten en dat het een kwestie van tijd was voordat ze je zouden vinden. Ik besefte me dit allemaal terwijl ik naar je stond te kijken. En op dat moment gebeurde iets wat ik nooit verwacht had. Ik viel ontzettend hard voor je. Ik, een Saudische prins viel voor een meisje dat hoogstwaarschijnlijk als huishoudhulpje verkocht werd aan mijn familie.'

  3. #168
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik keek Idriss aan en begon keihard te lachen. Was dit een langdurige prank van iemand? Ik ben verkocht aan de Saudi familie? Als huishoudhulpje? Of misschien zelfs erger? 'Waarom heb je Sabir dat horloge gegeven?' vroeg ik Idriss die mij onderzoekend aankeek. Idriss beet op zijn lip en brak oogcontact met mij. Het bleef stil vanuit zijn kant terwijl ik op hem wachtte. 'Zeg dan.' eiste ik van hem. 'Ik denk dat je weet waarom.' kwam er vanuit zijn kant terwijl schaamte op zijn gezicht verscheen. Met een ruk stond ik op. 'Hoeveel koste die horloge?' vroeg ik hem op een boze toon. Deze motherfucker heeft mij in principe proberen terug te kopen? Alsof ik een of andere fucking product was. Mijn hart was gebroken. Idriss stond ook op en pakte mijn rechterhand die hij probeerde te strelen. Ik rukte mijn hand uit de zijne. 'Idriss, hoeveel?' vroeg ik nog een keer terwijl ik hem met een dodelijk blik aanstaarde. 'Jannat, je moet begrijpen dat ik dit probleem op de meest simpele en logische manier probeer op te lossen.' antwoordde hij me met zijn soepele stem. Ik keek hem boos aan omdat ik nog steeds geen antwoord had gekregen. Toen hij opmerkte dat ik het niet zou laten gaan besloot hij eindelijk te antwoorden. 'Tussen de 2.5 en 3 miljoen engelse ponden.' zei hij snel tussen lippen door. Mijn mond viel open van verbazing. What the fuck? Ik draaide me gekwetst om en liep de slaapkamer uit waarop Idriss mij achtervolgde. 'Jannat, alsjeblieft. Ik probeer dit alleen maar op te lossen.' hoorde ik achter me vandaan komen. Ik voelde zijn hand op mijn schouder waarop ik me omdraaide. Ik ontplofte eindelijk. 'Wanneer zou je me dit allemaal vertellen he? Je bent geen haar beter dan jouw vader of de mijne. Je moest me gewoon aan mijn lot overlaten. Waarom heb je zoveel geld aan me uitgegeven?!" alle woorden kwamen er chaotisch en huilend uit. Ik was verward en gebroken. Aan de ene kant begreep ik waarom hij heeft gedaan wat hij heeft gedaan. Maar aan de andere kant begreep ik niet waarom hij zoveel geld heeft uitgegeven om mij terug te "kopen". Ik was het echt niet waard, vooral niet met zo'n verrotte vader. Idriss probeerde me steeds naar hem toe te trekken terwijl ik zijn armen steeds van me afschudde. Ik zakte door mijn benen heen. "Je had me gewoon een paleis slaafje moeten laten worden." zei ik wanhopig tegen hem terwijl hij naast mij plaats nam op de grond. Ik verborg mijn gezicht in mijn handen en begon zachtjes te snikken. Hij trok me tegen zich aan en streelde mijn haren. "Jannat, ik hou zo veel van je. Ik moest je de mijne maken. Er was geen andere optie." vertelde hij me fluisterend terwijl hij me probeerde te troosten. In zijn armen snikte ik zachtjes terwijl ik hem steeds keer op keer vertelde dat hij me gewoon aan mijn lot moest overlaten. "Waarom moest je je tegen je eigen familie keren voor mij?" vroeg ik hem met mijn gezicht in zijn nek en zijn armen om me heen. 'Denk je echt dat jij de reden was? Waarom denk je dat mijn moeder niet meer samen met mijn vader is?' hoorde ik zachtjes van hem vandaan komen. Ik duwde mezelf van hem af om hem aan te kijken. 'Is jouw moeder een prinses?' vroeg ik hem, waarop hij knikte. Hij haalde haren uit mijn gezicht terwijl hij mijn gezicht onderzocht. 'Ben ik?' vroeg ik hem stotterend en voorzichtig waarop hij zijn hoofd schudde. 'We zijn nog niet voor de Saudische wet getrouwd. daarvoor moeten we eerst naar Saudi-Arabië toe.' ik slikte een brok van mijn keel weg en onderzocht zijn gezicht. Idriss heeft dit dus allemaal gedaan om mij te redden van zijn familie. Ik ben door mijn eigen vader aan de koninklijke familie verkocht. Wie weet wat er met mij gebeurd zou worden. Ik wist wel dat ze altijd slaafjes kochten die dan hun seksslaafjes werden. Als ik nooit naar Pacha festival was geweest in 2012 waardoor Idriss een oogje op me kreeg was, zou ik dan nu in Saudi-Arabië zijn waar ik 22 uur per dag zou werken en mijn benen spreiden voor zijn vader? Ik besloot hem dat te vragen met tranen in mijn ogen. Hij keek van me weg en wreef over zijn voorhoofd heen. 'Ja, Jannat. Hoogstwaarschijnlijk wel.' liet hij zachtjes uit zijn mond klinken. 'En waarom ben jij niet zoals hun?' vroeg ik hem. 'Ik vind het moeilijk om toe te geven maar ik ben een lange tijd zoals hun geweest. Totdat ik merkte dat mijn eigen moeder niet de allerbeste behandeling kreeg waardoor ik een toontje lager ging zingen.' verklaarde hij aan me. Ik vroeg me af hoe ver hij wel niet was gegaan in zijn koninklijke leventje maar daar kon ik momenteel geen aandacht aan besteden. Ik ging op zijn schoot zitten terwijl ik hem omhelsde. Hij omhelsde me stevig terug. 'Wat gaat er nu gebeuren?' vroeg ik hem. 'We wachten af. Hopelijk accepteert vader mijn aanbod. Maar je moet sowieso weten dat ik niets met je laat gebeuren. Zolang ik er ben, gebeurt er niets met je. Ik zal er alles aan doen om dit probleem op te lossen. Heb je dat begrepen?' hoorde ik van hem komen. Door zijn woorden moest ik zelfs nog meer huilen. Ik besloot Idriss in zijn mooie ogen aan te kijken. Zijn handen gingen naar mijn gezicht om tranen weg te vegen. 'Je had gelijk.' gaf ik eindelijk toe. Idriss leek een beetje verward van wat ik gezegd had. 'Op de dag van onze bruiloft.' maakte ik af om hem te helpen herinneren. Hij knikte langzaam omdat hij me eindelijk begreep. Ik ging op zijn schoot zitten met mijn benen om hem heen. Mijn lippen streken langs de zijne. 'Neuk me.' Hij keek me geschokt aan en sloot zijn ogen uit ongeloof. 'Nee, Jannat.' kwam er uit zijn mond. Ik wou het niet horen dus ik kuste hem. Dit was voor het eerst dat ik hem kuste en hem benaderde voor seks. Hij kuste me terug maar niet met overgave. Ik voelde twijfels in zijn zoen. Hij schudde zijn hoofd terwijl ik hem nog steeds kuste. Hij haalde zijn lippen van de mijne af en keek me aan. 'Jannat, dit is geen goed moment.' waarop ik hem alweer probeerde te kussen. Hij schudde me van zichzelf af en stond op. Ik stond ook op en trok hem dichter naar me toe. 'Jannat, je bent emotioneel. Ik wil daar geen misbruik van maken.' hoorde ik van hem komen terwijl ik mezelf tegen hem aan drukte. Mijn handen pakten hem van zijn gezicht terwijl ik hem dichter naar me toe trok voor een andere kus. Voordat mijn lippen de zijne zouden raken nam hij een stap achteruit. Ik nam een stap dichter naar hem toe terwijl mijn handen over zijn borst streelden. 'Idriss, weiger me alsjeblieft niet.' zei ik tegen hem terwijl ik zijn armen pakte en die om me middel heen deed. Hij keek me aan met een twijfelachtige blik. Ik wist dat ik harder mijn best moest doen om hem te verleiden. Idriss had een geweten in tegenstelling tot zijn familie en ik moest hem gewoon overtuigen om seks met me te hebben. Gelukkig was ik nog niet ongesteld geworden. Ik besloot hem naar mijn slaapkamer te trekken richting mijn bed. Ik duwde Idriss op mijn bed terwijl ik plaats nam bovenop hem en begon hem innig te kussen. Hij was er niet op tegen maar hij deed ook niet echt gewillig mee. Hij stopte met kussen maar hield zijn lippen tegen de mijne aan. 'Jannat, ik voel me hier niet goed bij.' zei hij terwijl hij afstand tussen onze lichamen probeerde te creëren. 'Idriss, ik wil momenteel alles vergeten. Dus neuk me, alsjeblieft.. Laat me je alsjeblieft hier niet om smeken zoals je die ene keer zei dat ik zou doen.' zei ik rechtstreeks tegen hem terwijl ik mijn vestje opende en daarmee mijn bovenlichaam ontblootte. Idriss' blik ging van mijn ogen richting mijn borsten. Ik pakte zijn hand en legde die op mijn borst. Mijn ademhaling begon zwaarder te worden. Op dit moment wou ik alles vergeten en dat kon alleen door alcohol drinken of seks hebben zoals onze eerste keer. Ik wou Idriss zo graag op hebben op dit moment. Ik vond hem aantrekkelijker dan ooit. Zijn grote mannelijke hand op mijn kleine borst deed me bijna smelten. 'Hoe kan ik nee tegen je zeggen.' hoorde ik van Idriss komen terwijl zijn lippen alweer de mijne vonden. Hij begon me passioneel te kussen terwijl zijn handen me van mijn heupen pakten. Ik voelde zijn geslachtsdeel groter worden waardoor ik er tegenaan begon te schuren. Ik opende een paar knopen van zijn blouse en trok het daarna uit voor hem terwijl we elkaar intens kusten. Nadat ik zijn blouse had uitgetrokken en zijn bovenlichaam ontblootte stopte hij met kussen en hield me van mijn gezicht vast. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' vroeg hij me buiten adem terwijl hij me rechtstreeks in de ogen aankeek. Ik slikte even en knikte overtuigend. 'Ik heb je nog nooit zo graag gewild, zoals nu.' antwoordde ik hem, ook buiten adem. 'Dat is goed genoeg voor mij.' antwoordde hij me terwijl hij zijn lippen nat maakte en me alweer passioneel en bedwelmend begon te kussen.

  4. #169
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Mijn handen streelden over zijn gespierde borst terwijl ik zijn harde geslachtsdeel tegen mijn gevoelig plekje aanvoelde. Idriss was bovenop me terwijl zijn handen mijn broek los knoopte. Hij beet op zijn lip terwijl zijn blik de mijne vasthield. Binnen een paar seconden had hij mijn broek en slipje uit. In plaats van dat hij weer bovenop me plaats nam, ging ik bovenop hem zitten. Ik was helemaal naakt terwijl hij nog alleen zijn broek aanhad. Idriss tilde me onmiddellijk van zijn lichaam op en legde me weer terug op mijn rug. Het was bijna een machtsstrijd. Een machtsstrijd die hij won. Hij begon me overal te kussen en zuigen. Mijn nek, mijn borst en mijn buik kwamen in aanraking met zijn zachte lippen en harde stoppels. Hij ging met zijn lippen richting mijn vagina waardoor ik mijn hand in zijn haren stopte en er zachtjes aantrok. 'Ik zei neuk me, niet bef me.' Idriss kreeg een glimlach op zijn gezicht en likte zijn lippen. Hij was tussen mijn benen toen hij zijn broek open knoopte. Mijn blik onderzocht hem van top tot teen terwijl zijn blik niet van mijn gezicht afkwam. Idriss die eindelijk ook naakt was legde zijn lichaam op de mijne en fluisterde: 'Ik heb al zo lang zin in je.' en kuste mijn nek. Mijn nagels gingen zachtjes over zijn rug heen terwijl mijn benen om hem heen waren. Idriss wist precies mijn gevoelig plekje aan te raken met de heupbewegingen die hij maakte. Onze ademhaling begon nog zwaarder te worden. Idriss voelde met zijn vingers aan mijn vagina. Waarschijnlijk om te voelen of ik wel nat genoeg was voordat hij me zou penetreren. Hij hoefde zich hier echt niet druk om te maken aangezien ik altijd super nat en geil werd voordat ik ongesteld werd. Tevreden met wat hij aan zijn vingers voelde, ging hij met diezelfde hand naar zijn geslachtsdeel. Voorzichtig drukte hij zijn geslachtsdeel bij mij naar binnen terwijl hij me in de ogen aankeek. 'Laat me weten als het te veel voor je wordt.' hoorde ik van hem komen. Zijn penis verdween volledig bij mij naar binnen waardoor ik een diep kreet slaakte. Dit was nog pijnlijker en gevoeliger dan de eerste keer. Maar het voelde ook vele malen lekkerder. Eenmaal bij mij binnen sloot Idriss zijn ogen terwijl zijn armen strak rondom mij heen gingen. Hij kuste mijn lippen en mijn nek. Eenmaal begonnen werd het steeds intenser en bedwelmend. Zijn ademhaling was zwaar terwijl ik zachtjes kreunde. Hij begon ontzettend langzaam maar pakte wat snelheid op nadat het wat makkelijker ging. Mijn gekreun werd steeds luider aangezien mijn vagina nog nooit zoveel pijn heeft gedaan. Ik beet Idriss in zijn schouder waardoor hij me in mijn gezicht aankeek met een wenkbrauw omhoog. 'Je bent niet de enige die mag bijten.' zei ik alsof er niets aan de hand was. Hij keek onmiddellijk naar beneden naar mijn kruis. Hij haalde zijn erectie uit mijn vagina. 'Jannat, je bent aan het bloeden.' zei hij met een ernstige serieuze ondertoon. "So what?' zei ik tegen hem terwijl ik hem weer bovenop me trok. Mijn lippen zochten de zijne op terwijl ik hem duidelijk maakte dat hij verder moest gaan. Idriss haalde zijn lippen van de mijne af en vroeg me of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd was. 'Idriss, ik moet gewoon aan je grote piemel wennen, oke?' zei ik lachend tegen hem terwijl ik mijn benen strakker om hem heen deed. Het bleef stil vanuit zijn kant. 'Kom op, Idriss. Ik wil gewoon alles om me heen vergeten en dit is de beste manier. Of zal ik anders een flesje wijn uit de wijnkelder gaan halen?' plaagde ik hem terwijl hij mijn gezicht onderzocht. Hij sloot zijn ogen uit overgave en reikte naar de massage olie die op mijn nachtkastje stond. Gelukkig gaf hij me zin. Hij smeerde olie op zijn geslachtsdeel terwijl ik er niet naar durfde te kijken. Ik wilde namelijk niet weten hoe erg de schade wel niet was.

  5. #170
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Beiden hijgend en bevredigd, trok hij me boven op hem waarop ik zijn armen van me afschudde. Ik ging aan de andere kant van het bed liggen met mijn rug tegen hem. Ik moest niet alleen bijkomen van wat er net was gebeurd maar ik moest even mijn gedachten recht zetten. 'Heb je er spijt van?' hoorde ik van hem komen. Ik zocht zijn gezicht op om oogcontact te creëren. Hij lag op zijn zij naar mij toe terwijl hij op zijn elleboog steunde. 'Nee, natuurlijk niet.' zei ik verbaasd terug tegen hem. Ik stond van mijn bed op en begon mijn kimono aan te trekken. 'Ik schaam me gewoon voor wat ik zei.' gaf ik toe. Ik doelde natuurlijk op dat hele "neuk me" gedoe. Ik wist niet wat mij bezielde. Nu we klaar waren met seks, schaamde ik me dood. Idriss ging opzitten, trok zijn boxershort aan en ontmoette me aan het voet van het bed. 'Kom eens even hier.' zei hij tegen me terwijl hij zijn armen om mijn middel heen deed. 'Wanneer ga je nou ooit over je schaamte heen komen he?' vroeg hij me waarop ik hem met rollende ogen aankeek. 'Idriss, ik zei een vies woord!' waarop hij een lach liet ontsnappen. 'Ik vond het eerlijk gezegd best wel geil van je dat je dat zei.' zei hij terwijl hij zijn lippen likte. Ik duwde hem speels van me weg. 'Ik ga een douche nemen.' terwijl ik aanstalten maakte om richting de badkamer te lopen. Hij hield me tegen. 'Ga terug naar bed. Ik ga een bad voor ons vol laten lopen.' zei hij zachtjes tegen me. Toen ik op het bed keek zag ik een bloedvlek op de lakens waardoor ik onmiddellijk de lakens begon te vervangen. Toen Idriss weer terug kwam van de badkamer, keek hij me vermoeid aan. 'Dat had ik ook wel kunnen doen.' zei hij terwijl hij zijn hand naar me uitstak om me naar de badkamer te begeleiden. Aangekomen in de badkamer ging ik mezelf eerst even afspoelen aangezien ik het fucking smerig vond om te baden in super licht roze water, als je snapt wat ik bedoel. Idriss vertelde me in bad dat alle werkers overmorgen (op zondag) weer zouden komen werken en dat we met zijn allen op maandag voor een paar dagen naar Londen zouden gaan. Met grote ogen keek ik hem aan. 'Ik ga niet, Idriss. Ik heb geen zin om te reizen en in een hotel te verblijven en uit een koffer te leven.' Idriss keek me met geknepen ogen aan. 'Ik heb een appartement daar.' zei hij. 'Idriss, we zijn net terug uit Tenerife en ik wil even alleen zijn. Vooral nu ik weet wat er aan de hand is. Ik moet dit verwerken, oke?' zei ik koppig tegen hem. Ik had echt geen zin om alweer te reizen en omgeven te zijn door Lucy, de kok en zijn hulpjes. Ik ben gewoon nooit echt een sociaal persoon geweest. En ik wou ook gewoon dit nieuws verwerken. Idriss knikte teleurgesteld naar me toe. 'Sorry, oke.' zei ik vol schuldgevoelens tegen hem. Hij deed zijn arm om me heen, trok me dichter naar hem toe en gaf me een kus op mijn wang. 'Ik heb geen controle over je. Natuurlijk zou ik graag willen dat je bij me bent maar als je tijd voor jezelf nodig hebt dan zal ik je die geven. Alleen moet je me wel iets beloven.' liet hij uit zijn mooi gevormde lippen klinken. 'Nou?' zei ik ongeduldig tegen hem. 'Beloof me dat je de bewakers overal met je meeneemt en dat je Chaque zult bellen indien je ergens naar toe gaat.' Er kwam een diepe zucht uit mijn mond. Natuurlijk moest hij alweer zulke shit van mij eisen. 'Idriss, ik ben dat niet gewend, dat besef je je toch wel?' maakte ik duidelijk aan hem. 'Jannat, alsjeblieft. Je wilt toch niet dat ik drie dagen lang zorgen om je ga maken?' zei hij op een bijna charmante toon. Hij wist precies de juiste knopjes te raken om me schuldgevoelens aan te praten. 'Oke.' zei ik uiteindelijk. 'Maar ik ga er nu wel uit. Ik begin namelijk krampen te krijgen en ik wil niet dat je in de rode zee gaat badderen.' zei ik terwijl ik naar mijn buik greep en opstond. We sliepen die avond samen en de volgende ochtend was hij alweer weg naar werk. Voor het eerst in mijn leven had ik hele erge menstruatiekrampen, en paracetamol hielp totaal niet. Ik verveelde me ontzettend erg maar ik had ook geen zin om iets nuttigs te doen. Ik besloot in bed te liggen en naar mijn berichtjes op mijn telefoon te kijken. 'Laten we binnenkort weer een keertje uitgaan.' las ik in mijn telefoon. Het was een berichtje van Aya, een vriendin van mij en mijn ex-huisgenoten. Ze was ook op de verjaardag van Alexia aanwezig en probeerde nog met Idriss te flirten. Ik had dat berichtje al beantwoord met 'Is goed, binnenkort! x' maar ik besloot haar alweer te berichten met: 'Wat doe je vanavond?' waarop ze antwoordde: 'Uitgaan met jou natuurlijk!' waardoor ik een glimlach op mijn gezicht kreeg. Aya en ik konden erg goed met elkaar opschieten vooral omdat wij beiden een Marokkaanse vader hadden. Haar moeder was een Nederlandse maar zij begreep tenminste de manier waarop ik opgegroeid was. Het grappige aan haar was dat ze geen enkele woord Arabisch sprak en dat terwijl haar vader en moeder nog steeds bij elkaar waren! Haar vader was verkaasd als ik weet niet wat. Aya en ik spraken een tijd af en ik belde Chaque voor vervoer in de avond. Het was echt een tijdje dat ik was uitgegaan dus ik keek er wel naar uit. Aya vroeg me of ik het erg vond als ze nog een vriendin zou meenemen waarop ik natuurlijk nee zei.

  6. #171
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Het was 21:00u en ik had me helemaal klaar gemaakt. Ik had een strakke zwarte broek aan en een kanten topje die mijn buik exposeerde. Chaque stond buiten op me te wachten terwijl ik nog parfum opspoot. Ik trok mijn jasje aan en ging de deur uit. In mijn zak voelde ik iets hards en langwerpig. Toen ik het uit mijn zak haalde, zag ik dat het een kokertje was met een jointje erin. Oh ja, Savannah had me dat die ene keer gegeven. Misschien zou dit helpen voor als ik weer van die helse krampen zou krijgen? Ik zette het jointje terug in mijn jaszak terwijl ik de buitendeur achter me op slot deed. Chaque knikte zijn hoofd naar me toe terwijl hij de deur voor me opende. 'Hey Chaque, we gaan eerst even een vriendin ophalen, oke?' waarop hij nogmaals knikte. We reden richting Amstelveen tot we bij haar in de straat aan kwamen rijden. Aya en haar vriendin stonden al buiten op ons te wachten. Aya kreeg een grote lach op haar gezicht toen ik uit de auto stapte. Ze kwamen mijn richting oplopen en gaf me een grote knuffel. 'Jannat! Dit is Jamila, mijn collega.' Ik gaf haar een hand en een glimlach. 'Aangenaam.' Jamila had lang goudblond haar en de grootste tieten die ik ooit had gezien. Het was echt een mooie meid alleen jammer van de neppe groene contactlenzen! Ik heb er zelf nooit van gehouden. 'Kom , we gaan.' zei ik terwijl ik naar de auto wees. Ik ging voorin zitten bij Chaque terwijl ik hun achterin liet zitten. 'Hoe gaat het met die knappe man van je?' hoorde ik van Aya komen. Hierdoor moest ik hardop lachen. 'Goed, goed. Bedankt voor het vragen.' terwijl ik naar achteren keek om Aya aan te kijken. 'Serieus? Ben je getrouwd?' vroeg Jamila gechoqueerd aan me. Ik knikte naar haar toe. Aya zei: 'En met een Arabier ook nog!' Haar mond viel open van verbazing en ze vroeg me of hij het wel goed vond dat ik uitging. Op dat moment drong het eigenlijk tot me door dat ik hem niet eens had laten weten dat ik uit zou gaan. Maar moest dat dan ook? Ik heb me nooit tegenover iemand hoeven verantwoorden. 'Jawel, hij is toch altijd te druk bezig om iets op te merken.' antwoordde ik haar snel. Het duurde niet lang voordat we bij het Leidseplein aankwamen waar we naar de Jimmy Woo liepen. We zagen er alle drie goed uit en kregen dan ook vele blikken en veel aandacht terwijl we met zijn drieën naar de club liepen. 'Ik heb trouwens een verrassing voor je.' hoorde ik van Aya komen. Aya kende veel mensen uit de clubscene net zoals Daphne, dit kwam omdat ze weleens modellenwerk heeft gedaan en ook in videoclips heeft gedanst. Hierdoor kende Aya veel DJ's waardoor ze heel makkelijk op de gastenlijst kwam te staan. Toen we de Jimmy Woo binnenliepen zonder in de rij te staan vroeg ik haar wat die verrassing wel niet was. Opeens uit het niets voelde ik getik op mijn schouder waardoor ik me zo snel mogelijk omdraaide. Oh mijn god. Het was Greogg, een oude klasgenoot van me waar ik vroeger veel mee omging totdat ik erachter kwam dat hij al die tijd verliefd op me was. Hij was nu niet alleen een succesvolle danser maar ook een getalenteerde beatboxer. 'Lang niet gezien.' zei hij met een knipoogje terwijl hij me van top tot teen aankeek.

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    801
    29-10-2009

    Privé gaat uiteraard voor. Succes daarbij.

    We wachten geduldig af op vervolgjes.

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Hoihoi
    Zou je aub snel verder willen gaan
    Vind het supper spannend

    groeten

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    ga aub verder

  10. #175
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Dame van lichte zeden

    'Greogg!' hoorde ik van Aya komen. Oh ja, zij kende hem natuurlijk ook. Zij heeft namelijk op dezelfde middelbare school als ons gezeten. Aya omhelsde Greogg spontaan terwijl Greogg zijn blik niet van me af kon houden. 'Hey. Wat doe je hier?' zei ik een beetje verlegen. De reden waarom ik verlegen was kwam omdat ik zomaar uit het niets contact met hem had verbroken. Althans dat kwam zo bij hem over, maar bij mij was het een ander verhaal. Toen ik erachter kwam dat hij verliefd op me was, vond ik hem nep. Hij ging dus alleen met mij om omdat ie mijn broekje wou induiken en ik vond dat verraderlijk en onacceptabel. 'Mattie van me draait vanavond, vandaar.' zei hij terwijl hij me doordringend aankeek. 'Lang geleden he.' maakte hij af terwijl we met zijn allen de zaal inliepen. Ik knikte terwijl ik met mijn blik de zaal onderzocht. Het was nog niet heel druk, wat ik ontzettend veel waardeerde. Aya stelde Greogg voor aan Jamila, die niet onder de indruk was van hem. Greogg was ook niet onder de indruk van Jamila en kwam onmiddellijk weer in mijn personal space staan. 'Waarom heb ik niets meer van je gehoord?' zei hij een beetje hardop vanwege de luide muziek die speelde. Jamila en Aya liepen richting de vip gedeelte toe. Ik handgebaarde naar Greogg toe om hun te achtervolgen. Ondertussen bedacht ik snel een smoes aangezien ik hem niet met de waarheid wou confronteren. Ik vertelde hem dat ik een nieuwe nummer had (wat ook de waarheid was) en dat het gewoon druk werd vanwege mijn eindejaar op school en uiteindelijk werk. Hij keek me met geknepen ogen aan. Ik hoopte dat hij me zou geloven. "Maar we waren beste matties, we deden zoveel samen." zei hij vol ongeloof. 'Luister oke, je weet hoe raar ik ben met mensen en zo. Ik hou der gewoon van om op mezelf te zijn.' zei ik een beetje geïrriteerd terug. Hij had het recht niet om me zo te ondervragen aangezien we elkaar al meer dan een jaar niet hadden gesproken. Dit was ook niet de plek om een gesprek aan te gaan. Ik wou feesten en niet praten. 'Oke oke, wat jij wilt. Ik ga even backstage naar mijn mattie toe en join jullie wel later oke.' zei hij snel terwijl hij met zijn vingers naar het podium wees. Ik liep richting de vip gedeelte en nam plaats naast Aya die druk in gesprek was met een groepje jongens van onze leeftijd. Er stonden al een paar flessen drank op tafel en Jamila schonk haarzelf een bacardi cola in. Ik wou ontzettend graag een wijntje drinken maar ik dacht weer terug aan mijn "bruiloft". De misselijkheid en kater die ik erna had waren echt hels waardoor ik twijfelde. Tegelijkertijd wist ik ook dat ik te ver was gegaan op die avond en het gevoel van vrijheid die ik toen had was dan ook erg verleidelijk. 'Ga je niet drinken." schreeuwde Jamila in mijn oor. Met een glimlach vertelde ik haar dat ik wel wilde maar dat ik een slechte ervaring had met drank. De eerste keer dat ik het probeerde walgde ik ervan en de tweede keer was op mijn bruiloft. 'Ik heb wel iets anders voor je.' zei ze met met een stoute blik op haar gezicht. Met een bepaalde verwarring schudde ik mijn hoofd naar haar toe van wat bedoel je? Ze ging met haar hand in haar zak toe en haalde een klein zakje met roze pilletjes eruit. Ze probeerde het wel verborgen te houden tussen ons in. 'Is dat XTC?' vroeg ik haar opgewonden. Ik herkende de pilletjes aangezien ik het wel een paar keer had gedaan op een festival. Ik experimenteerde een tijdje met bijna van alles. De enige dingen die ik dan niet deed waren goedjes die je opsnoof of inspoot. Ik was nieuwsgierig en probeerde inzichten te krijgen dmv geestverruimende middelen en heel vaak met slechte gevolgen. Ik raad het dus dan ook niemand aan om zulke dingen te doen. Nuchter zijn was vaker toch wel een betere gesteldheid dan onder de invloed zijn. Alhoewel het met XTC toch wel anders was. De eerste keer dat ik dat deed was ik zo gelukkig en blij. Je wordt euforisch en krijgt veel energie. Alles om je heen lijkt mooier waardoor je liefde hebt voor alles. Jamila knikte terwijl ze op haar volle onderlip beet. Snel pakte ze een pilletje en gaf ze die aan me. Aya kwam onmiddellijk tussen ons voor ons staan en bukte naar ons toe en hield haar hand uit. Ze wou er ook eentje hebben maar moest ze dat nou zo opvallend doen. Ik trok haar dichter naar me toe en vertelde haar dat ze niet zo opvallend moest doen waarop ze keihard lachte. "Lieve schat, ik ken letterlijk iedereen hier. Er gaat niets gebeuren.' antwoordde ze me nonchalant. Jamila knikte bevestigend naar me toe. Onmiddellijk bedacht ik bij mezelf waarom ze het eerst dan zo verborgen probeerde te houden.

  11. #176
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    We liepen met zijn drietjes naar de wc toe om een halfje in te nemen met een beetje cola. Ik was erg nerveus en had zelfs een beetje spijt nadat ik het had ingenomen. Onmiddellijk schudde ik die gedachten uit mijn hoofd. Ik verdien dit na alles wat ik heb meegemaakt. Fuck alles. Nadat we terug liepen naar de VIP gedeelte begon de avond een beetje op gang te komen. Er werd hip-hop muziek, R&B, reggaeton en dancehall gespeeld. Jamila en ik zaten op het bankje terwijl we met onze bovenlichamen dansten. Aya was druk bezig met socializing en er kwamen steeds meer mensen die zij kenden bij ons zitten. Een jongen stelde zich aan mij voor. Het was een blonde jongen uit Ukraine met groene ogen. Een aantrekkelijke jongeman met tatoeages en een zilveren ketting. Hij was lang en goed in vorm. Ik vroeg hem onmiddellijk wat voor sporten hij beoefende waarop hij antwoordde dat hij alleen maar aan bodybuilding deed en personal trainer was. 'Je ziet er zelf erg goed uit, moet ik zeggen. Aan welke fysieke activiteiten doe je zelf?' vroeg hij me met een knipoogje. Ik had opeens het gevoel dat hij me probeerde te versieren waarop ik zo onaantrekkelijk mogelijk probeerde te antwoorden. 'nee man, ik haat sporten. Ik doe HELEMAAL niets.' zei ik hoofdschuddend. Hij keek me van top tot teen aan. 'Dan doe je waarschijnlijk heel veel aan seks he, om zo'n lekker lichaam te krijgen." zei hij met een geile blik. Ik walgde gelijk van hem maar ik liet dat niet merken. 'Oh ja natuurlijk. Ik neuk echt heel veel met mijn man." antwoordde ik hem terwijl ik hem mijn ringvinger liet zien. Hij keek ernaar en lachte hardop. 'Ik geloof er niets van." zei hij met een glimlach. Wat hij zei verbaasde mij. Waarom zou ik hierover liegen? Ik heb mijn ring laten zien. Waarom is het zo ongeloofwaardig dat ik getrouwd ben? 'Hoe bedoel je?' vroeg ik hem verward. 'Ik heb bepaalde dingen over je gehoord.' zei hij met grote ogen. WTF? 'Van wie en wat heb je gehoord dan?' vroeg ik hem nieuwsgierig. Ik keek rondom ons heen om te zien wie er allemaal was. Hij had waarschijnlijk iets gehoord van iemand hier toch? In mijn ooghoek zag ik Greogg met geknepen ogen naar ons kijken vanuit het podium. 'Luister, ik ben hier niet om problemen te veroorzaken. Ik dacht dat je makkelijk was dus daarom sprak ik je aan.' probeerde hij me een paar keer te vertellen aangezien de muziek echt luid was. Toen ik hem eindelijk begreep en hoorde kon ik niet eens boos worden aangezien ik het effect van de XTC begon te voelen. Uit het niets stond Greogg voor me die me duidelijk vroeg of ik lastig werd gevallen door hem. Hij wees ook naar hem waardoor die jongen gelijk opstond met zijn handen omhoog. Ik schudde met mijn hoofd. Ik vergaf het hem alhoewel ik best een tikje furieus was van binnen aangezien iemand leugens over me verspreidde. Diezelfde furie verdween als sneeuw voor de zon toen Greogg mij de dansvloer optrok. Hij begon allerlei gekke maar goede danspasjes uit te voeren. De lichten in de club waren echt supermooi. Ook zag ik steeds lichtflitsen om me heen maar ik begreep er niets van. De avond en nacht gingen zo snel dat het alweer 7 uur in de ochtend was waardoor het feest tot een einde kwam. Wat een teleurstelling! Ik wou niet naar huis. Ik wou met mijn vrienden en vriendinnen blijven. Ik had zoveel mensen leren kennen door aya en we hadden ontzettend veel gedanst. Ik voelde het effect van mijn menstruatie totaal niet. We liepen met zijn allen de club uit. We waren met zijn achten. De koude lucht voelde heerlijk tegen mijn gezicht en nek aan. Aya en Jamila waren echt close met die jongens geworden terwijl greogg niet van mijn zijde was afgeweken. Op een gegeven moment toen hij me aanbood wat eten en drinken voor me te kopen voelde ik me schuldig dat ik hem uit mijn leven had gekapt. En het feit dat ik duidelijk kon zien dat ie nog steeds verliefd op me was, vond ik verschrikkelijk want hij was de enige die niet wist dat ik getrouwd was. Ik moest het hem vertellen maar ik wist niet hoe. We liepen met zijn allen richting Leidseplein terwijl ik hem vertelde dat ik geen honger had. Ik wou wegrennen van hem want ik wou hem geen pijn doen met mijn trouwnieuws. Ik keek achter me om en zag de meiden met de 4 jongens lopen. Ze waren giechelig en speels aan het doen. Ik sprak op een luide toon en vertelde hun dat ik een taxi naar huis ga pakken. Greogg besloot ook om naar huis te gaan met het openbaar vervoer. De rest zei dat ze nog gingen chillen, maar wat ze gingen doen op zo'n vroege zondagochtend ontging mij. Nadat ik afscheid van iedereen had genomen, bracht greogg mij naar de taxi en sloot de autodeur dicht voor me. Ik zag in zijn ogen dat hij het jammer vond om afscheid te nemen.

  12. #177
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Na een minuutje of 15 was ik eindelijk "thuis" aangekomen. Ik deed de deur zachtjes open maar ik hoorde gelijk dat er mensen thuis waren. Oh ja, de werkers begonnen vandaag weer met werken. Shit. Voor een milliseconde vroeg ik me af waar Idriss was toen ik snel en geluidloos naar boven rende. Ik deed de huiskamer deur zachtjes open, want om in mijn slaapkamer te komen moest ik eerst daar door heen. Op het moment dat ik de huiskamer binnenstapte zat Idriss in badjas de krant te lezen. Zonder op te kijken vroeg hij me of ik lekker gefeest had. Ik keek hem bewust niet aan terwijl ik naar mijn slaapkamer snelde. Hij zette de krant naast hem neer en keek naar me. Ik deed de deur achter me snel dicht maar besefte me dat ik geen slot had. Hij deed de deur achter me open en zette een stap naar binnen. "Hey, is alles oké?" Hoorde ik van hem komen. Ik zette mijn tas en jas neer terwijl ik bewust mijn gezicht van hem weg probeerde te houden. "Ja hoor, alles gaat picobello." Zei ik met een hoog stemmetje. Hij liep dichter naar me toe terwijl ik expres in mijn garderobekast naar mijn pyjama zocht. Toen ik me opeens besefte dat ik geeneens een pyjama had. Ik sliep namelijk altijd in een hemdje en short. Waar waren mijn gedachten? Ik voelde dat hij me observeerde. "Je beweegt wel erg chaotisch en snel." Liet hij uit zijn mond klinken. Mijn hart zakte tot in mijn knieën. "Ja, uh heb veel koffie gedronken." Antwoordde ik snel. Hij pakte mijn arm zachtjes vast. "Kijk me eens aan." Zei hij op een zachte toon. Mijn ademhaling begon wat sneller te gaan. Waar was ik bang voor? Ik keek hem twijfelend aan. Onmiddellijk zag ik teleurstelling in zijn gezicht. "Wat heb je genomen?" Vroeg hij terwijl hij beide handen op mijn wangen legde en mijn gezicht onderzocht. Ik slikte een brok van mijn keel weg. "Jannat. Was het ecstacy?" Vroeg hij me met een onderzoekende toon. "Hoe weet je dat?" Vroeg ik hem verbaasd. Hij sloot teleurgesteld zijn ogen voor een paar seconden. Hij deed ze weer open en tegelijkertijd haalde zijn handen van mijn wangen af. Hij draaide zich om en nam een stap van me weg. Hij draaide zich weer naar me om. "Omdat je ogen verdomd groter zijn dan dat ze normaal zijn. Je pupillen zijn ook gigantisch terwijl het geeneens nacht is. En je bent met je tanden aan het knarsen. Denk je nou echt dat ik zo naïeve ben?" Zei hij op een boze toon. "Oeh, meneertje prins die op Oxford heeft gezeten is wel erg slim he?" Zei ik op een denigrerende toon. Verbazing verscheen op zijn gezicht. "Waar slaat dat nou weer op?" Zei hij met gefronste wenkbrauwen. "Oh het spijt me heel erg uwe hoogheid. Ik had niet zo tegen u moeten praten. Maar weet je, niet iedereen heeft zo'n zorgeloos leventje geleid zoals jij. Wij "de gewone mensen" hebben soms afleiding nodig van deze hel." De woorden kwamen steeds meer op een gefrustreerdere toon naar buiten. "Nee, Jannat. De gewone mensen nemen therapie. Zwakkelingen nemen drugs." kaatste hij terug naar me. Ik voelde een steek door mijn hart gaan. Noemde hij me nou een zwakkeling? Ik beet op mijn onderlip terwijl er furie in mij ontstond. "Ik zal je laten zien wat zwak is." Met het hemdje die ik mijn handen had begon ik hem te slaan. Hij lachte hardop terwijl hij zijn arm voor zijn gezicht hield om mijn hemdje te blokkeren. Ik probeerde hem te raken en zijn arm weg te trekken. Dit ging eventjes door totdat hij uitgelachen was. Hij pakte me van beide handen vast en trok me tegen zich aan. Ik liet het hemdje op de grond vallen. Met zijn gezicht kwam hij dicht naar de mijne toe. "Je weet toch wel dat je me niet aankunt?" zei hij terwijl hij met zijn ogen naar mijn lippen keek en uiteindelijk oogcontact opzocht. "Ja hoor, uwe edelachtbare is onaanraakbaar." zei ik sarcastisch terug. Een grijns ontstond op zijn gezicht. "Zo noem je een rechter." Ik keek even naar het plafond in gedachten. Oh ja, hij had gelijk. "Ik zweer dat ik dat wist." zei ik gelijk tegen hem. Hij knikte glimlachend. Ik rukte mijn handen van hem weg en liep richting mijn bed. Aangekomen bij mijn nachtkastje draaide ik weer naar hem om. "Wat? Geloof je me niet of zo? Hallo? Darryl is advocaat, ik wist het wel. Tis alleen dat ik een be..." Hij onderbrak me gelijk. "Ssssh, ik geloof je. Wat is er aan de hand? Voel je je geïntimideerd door me vanwege mijn status?" Hij raakte een snaar met zijn vraag. "Luister, oké. Ik heb mijn periode. Dat is alles wat je hoort te weten, oké?" Zei ik verdedigend. Hij zuchtte diep. "Jannat, Jannat toch." zei hij hoofdschuddend en lopend richting de slaapkamer deur. 'Je blijft me keer op keer verbazen.' en hopla hij was de deur uit.

  13. #178
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ik had gedoucht en ging uiteindelijk slapen. Vanwege mijn "drugsgebruik" kon ik niet echt lang of diep in slaap vallen waardoor ik alweer om een uurtje of 2 op was. Ik was vrolijk en opgewekt toen ik opstond en me aankleedde. Ik hoorde veel gerommel en veel mensen beneden. Ik keek ernaar uit om iedereen weer te zien. Normaal ben ik dus niet nooit zo en haat ik geluiden, en mensen, en alles wat daar te maken mee heeft. In ieder geval herinnerde ik me dat Idriss morgen voor een paar daagjes naar Londen zou gaan. Ik had gepast maar ook wist ik niet wat ik zou doen. Misschien kon ik mijn ex huisgenoten bezoeken? Of mijn moeder en broertje? Ach, ik zie wel.

    Ik besloot naar beneden te lopen, naar de keuken. Ik zag dat de kok en zijn hulpjes lunch aan het klaar waren maken. Een paar koffers lagen op de bankstel en op de grond. Ik vroeg me af wie er allemaal mee met hem mee ging? Zoals het eruit zag, leek het op iedereen, behalve ik. Ik hoorde de badkamerdeur achter me open gaan en zag Idriss uit de badkamer lopen. Toen hij me zag, verscheen er onmiddellijk een opgewekte blik op zijn gezicht. Hij stapte op me af en gaf me een kus op de lippen. Het gebeurde zo snel dat ik er versteld van stond. Had geeneens tijd om hem terug te kussen. Hij fluisterde in mijn oor: 'Ontspan, je ziet eruit alsof je nog steeds aan de drugs zit.' Ik moet onmiddellijk lachen aangezien ik me besefte dat mijn ogen echt wijd gesperd stonden vanwege de shock. 'Ik moet met je praten.' zei ik fluisterend tegen hem. Hij keek me met geknepen ogen aan en knikte. Hij leidde me richting de sportschool die zich op de begane grond bevond. Hij had een fucking sportschool in huis! Alles wat je je maar kon bedenken had hij hier. Elke soort trainingsapparaat en zelfs een boksring en turn toestellen. Ik leunde tegen een springkast aan en begon te spreken. 'Hoe zit het met mij en je familie, je weet wel, je vader en je broer?' ik keek hem strak aan. Hij wreef over zijn kin die stoppels had. 'Het is op dit moment afwachten. Dat is alles.' zei hij na een paar seconden stilte. 'Wat nou als ze jouw aanbod niet accepteren?" vroeg ik hem straight to the point. Ik bedoelde natuurlijk het "terugkopen" van mij met zijn dure horloge. Zijn wenkbrauwen gingen omhoog en hij haalde zijn hand van zijn kin af. Zijn armen gingen over elkaar heen. 'Dan wordt het natuurlijk oorlog.' hij draaide zich om en begon alweer weg te lopen. 'Nee, wacht.' riep ik terwijl ik hem van zijn arm trok. 'Wat bedoel je oorlog?!' vroeg ik gespannen. Hij ontblootte zijn rechte witte tanden tot een glimlach. 'Maak je niet druk. Leef in het nu. Er is nog niets aan de hand dus je hebt ook geen goede reden om je druk te maken.' ik liet zijn arm los en staarde gechoqueerd naar de muur. 'Ja, maar er kan van all...' sprak ik in mezelf totdat hij me onderbrak. 'Hey.' zei hij op een dominante toon. Ik keek hem met dode ogen aan. 'Wat er ook gebeurt, ik zal altijd voor jou kiezen. Begrijp je dat?' zei hij met een doordringende blik die door me heen keek. Onmiddellijk voelde ik me beter. Hij wist wat hij moest zeggen om me beter te laten voelen. Wat was hij toch goed. Maar alsnog had ik een zwart gat in me. Een depressief gevoel diep van binnen. Ik had het gevoel dat deze oorlog zou komen en het gaf mij rillingen. Ik knikte terwijl ik een brok weg slikte. Precies op dat moment kreeg ik een berichtje op mijn telefoon van Aya. "hey schat, zou ik jou bij jou kunnen slapen voor een paar dagen? mijn ouders willen me niet binnenlaten omdat ik zo lang ben weggebleven.' Voordat Idriss zijn sportschool verliet, riep ik naar hem dat Aya bij ons komt slapen. Hij knikte afwezig en liep de deur uit. Ik sms'te haar terug met dat ze hier zo lang kon blijven als ze maar wilde.

  14. #179
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ze kon in mijn slaapkamer verblijven en dan zou ik gewoon bij Idriss in zijn bed slapen. Dat moest natuurlijk wel, anders zou het verdacht zijn. Ik keek er eigenlijk naar uit. Idriss zou morgen toch weggaan en nu had ik een maatje bij me, waarmee ik van alles kon doen. Hoe geweldig! In de huiskamer terwijl ik op lunch aan het wachten was kreeg ik een berichtje terug met dat ze er binnen een uur zou zijn. Idriss zat aan dezelfde tafel achter zijn laptop en zijn telefoon in zijn handen. Stopte het werken dan nooit? Lucy was bezig met het inpakken van bagage. Er werd ook schoongemaakt door een Poolse vrouw genaamde Ania. Er waren zoveel mensen om ons heen dat het me bijna begon te irriteren. De televisie stond aan en de kok stond luid te praten met zijn hulpjes. Voor even realiseerde ik me dat dit best wel een rare situatie was. Niet iedereen had een kok of een schoonmaker of een personal assistente.

    Er werd weer van alles op tafel gezet. Ik nam een paar hapjes van de aardappelsalade en zat gelijk al vol. Drugs had dan ook zo'n effect op je. Je had gewoon geen honger. Idriss bleef me maar aanstaren. 'Eet meer.' eiste hij van me. Hij bracht zijn vork met tonijn naar mijn mond toe. Vol tegenzin liet ik hem me voeren. Ik fluisterde met mijn mond vol dat ik geen zin had om te eten. Hij streek een plukje haar van mijn gezicht weg. 'Je bent afgevallen sinds de dag dat ik je heb leren kennen.' maakte hij me wijs. Nee toch? Hij kon toch niet gelijk hebben? Ik keek naar mijn lichaam. 'Je lult.' zei ik. 'Ik heb de liefde met je bedreven. Je wilt toch niet zeggen dat ik mijn eigen vrouw niet ken?' zei hij met charme. Ik droeg altijd maat 34 of 36 en ik had altijd wel periodes waar ik dan voornamelijk maat 34 droeg omdat 36 me niet paste. Maar dit was gewoon normaal voor me. 'Ik ben een diëtiste. Je wilt toch niet zeggen dat ik niet weet wat goed voor me is?' probeerde ik met zoveel mogelijk charme terug te zeggen. Hij grijnsde vol overgave. 'Jannat, met jou geval, op dit moment, zou ik het erg waarderen als je wat nutriënten binnenkreeg. Snap je wel? antwoordde hij terug met een knipoogje. Ik rukte de vork uit zijn handen en propte die vol met zijn tonijn salade en begon die in mijn mond te dumpen. Mijn mond zat vol als ik weet niet wat. Ik kauwde overdreven met mijn mond half open. 'Bbbhen jhu nhu tebreden?' zei ik op een kinderlijke manier met een volle mond. Ik was eigenlijk vergeten dat ik geeneens van tonijn hield waardoor ik bijna moest kokhalzen. Hij lachte hardop. 'Oke, ik geef op.' zei hij terwijl hij met zijn hand zwaaide. 'Weet je al wanneer je vriendin komt?' Ik slikte de tonijn weg. 'Ja binnen een uurtje of zo.' antwoordde ik. Hij kreeg een teleurgestelde blik op zijn gezicht. 'Betekent dat dan dat we niet samen gaan slapen?' ik grinnikte. 'Tuurlijk wel.' antwoordde ik. 'Ander is het toch verdacht?' fluisterde ik zodat zijn werkers me niet hoorden.

  15. #180
    verBAASd

    Reacties
    317
    08-12-2015

    Ongeveer een uurtje later ging de bel. Ik rende naar de voordeur toe om de deur te openen. Het was Aya natuurlijk met een grote tas in haar handen. Voor even had ik een gedachte in mijn hoofd. Als haar ouders haar niet binnen lieten, dan hoe heeft zij haar spullen kunnen inpakken? Misschien lieten ze haar dat wel doen. Wie weet? Ook had ze hele andere kleren aan dan vannacht en ze zag ze eruit alsof ze helemaal opgefrist was. In ieder geval begroette ik haar zoals altijd met een knuffel en een kus. 'Het spijt me zo erg dat ik jullie jonggehuwden moet lastigvallen maar ik kon echt nergens anders naartoe. zei ze met een zielige blik op haar gezicht. Ik vertelde haar dat het niet uitmaakte en dat ze gewoon naar binnen kon komen, en dat ze zich gewoon thuis moest voelen aangezien ze een goede vriendin van me was. Aya liep samen met mij de huiskamer binnen waar Idriss nog steeds in zijn badjas zat te werken op zijn laptop. Hij keek onmiddellijk op toen ik samen met Aya de huiskamer binnenliep. Al het eten lag nog op tafel. Ze keek om haar heen en verbaasde zich om alle drukte. Idriss stond op en stak zijn hand uit naar haar. 'Welkom, Jannats vrienden zijn mijn vrienden.' zei hij sociaal. Het leek erop alsof Aya een blos op haar wangen kreeg, maar aangezien haar gezicht vol make up zat, was het alleen maar raden. Aya bedankte hem en zette haar grote tas neer op een stoel. Idriss ging weer zitten en vertelde haar dat ze plaats moest nemen en dat ze wat kon eten als ze wilde. 'Mmm, lijkt me heerlijk.' zei ze terwijl ze haar bruine leren jasje uittrok en over dezelfde stoel heen gooide. We namen plaats en spraken over ditjes en datjes. Ik bedoel dit dan ook letterlijk. De tijdschrift die je gratis bij Dirk van den Broek kon krijgen lag op tafel. Ik ging iedereens horoscoop oplezen. Aya en Idriss hadden dezelfde sterrenbeeld namelijk schorpioen. Ik was de enige die vissen was. Ik zag dat Idriss zijn best deed om aandacht aan ons te besteden terwijl hij ook werkte. 'Oh Idriss, je bent een schorpioen net zoals ik! Wat leuk, misschien hebben we wel meer gemeen met elkaar!' zei Aya opgetogen. Idriss typte weg op zijn laptop en zei op een afwezige toon: 'dat betwijfel ik.' Ik keek hem onmiddellijk met grote ogen aan. Hij keek ook onmiddellijk op naar ons toe. 'Het spijt me, dat was niet voor jou bedoeld. Ik heb een bod gekregen voor een hotel dat ontzettend belachelijk klonk en dacht hardop.' Oh gelukkig maar, dacht ik. Het zou namelijk hels was als mijn vriendin en mijn "echtgenoot' het niet goed met elkaar konden vinden.

    Nadat Aya klaar was met eten. En mijn god wat kon ze eten. Vooral na haar drugsgebruik van vannacht, besloot ikom haar een rondleiding te geven van het huis zodat ze ook haar spullen kon neerleggen in mijn slaapkamer. 'Gaan we samen slapen?' vroeg ze terwijl ze neerplofte op mijn bed. Ik beet op mijn onderlip. 'Ik ben nu getrouwd Aya, ik denk dat mijn plaats naast mijn man is.' zei ik een beetje verlegen. 'Ja, maar dit is voor even! Je kunt toch wel een uitzondering maken.' zei ze met haar getuite onderlip. 'Idriss gaat morgen naar Londen dus dan kan het wel, maar vannacht dus niet.' zei ik met mijn handen omhoog. 'Oke, oke. Ik hoop dat ik jullie niet lastig val met mijn bezoek?' vroeg ze me. 'Maak je niet druk, schat. Vriendinnen horen elkaar te helpen toch?' Aya knikte twijfelend. Ze vertelde me dat haar ouders ziek zijn van haar praktijken. Ze haten dat ze geen vaste baan had en niet meer op school zat. Aya wist dan ook niet wat ze met haar leven wou doen en dat was dan oke, in mijn mening. Ze kon namelijk van alles doen, vooral met de connecties die ze had in de muziek industrie. Het was niet alsof ze wou zingen of zo. Maar ze had altijd al een passie voor modellenwerk en wou graag acteren. Dit ging natuurlijk dan ook niet makkelijk. We zaten op mijn bed en spraken over van alles en nog wat.