1. #46
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Knap dat ze eerlijk is en duidelijk aangeeft dat zij het gewoon fijn vind om korte rokjes etc te dragen en zij hierin het geloof niet bij betrekt.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    749
    20-08-2015

    Korte rokjes draag je als je een sexobject wil zijn ,soort uitnodiging van pak me

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Knap dat ze eerlijk is en duidelijk aangeeft dat zij het gewoon fijn vind om korte rokjes etc te dragen en zij hierin het geloof niet bij betrekt.
    ^^zie hier de verloedering onder de marokkaanse wijven

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door BabyBling Bekijk reactie
    Ik snap wel wat je bedoeld, maar door de taalgebruik op deze manier toe te passen verlaagt men zich ook tot hun niveau waaruit weer kan worden geconcludeerd dat hun ( sommige Nederlanders) denkbeeld juist is over de Marokkaanse gemeenschap.

    Iedereen is uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn eigen daden, maar snap ook niet altijd de link die wordt gelegd van barbaarse gedrag, cultuur en godsdienst. Nergens wordt vermeldt in de koran dat een vrouw tegen haar wil in terug moet naar haar man van wie ze wil scheiden. Ik vindt het daarom een verhaal wat dus weinig inhoud heeft, want ze heeft iets gezien, waarvan ze niet precies weet wat er aan de hand is. Dan stel je voor dat het klopt dan heeft het nóg steeds niets met islam te maken en hoef je je daarvan ook niet te distantiëren. Het is voor mensen gewoon makkelijker om te zien wat ze graag willen zien in plaats van vraagtekens te zetten en zelf op onderzoek uit gaan (qua geloof) om vervolgens zelf een eigen conclusie te kunnen trekken en juist kan laten zien dat het anders kan op de juiste manier de islam te belijden. Deze vrouw is dan ook niet iemand die ik als "sterk" beschouw, het is gewoon een vrouw die haar keuzes heeft gemaakt op basis van weinig inhoud.
    maar de vraag die blijft. waarom voelen marokkaanse wijven zo een sterke drang om tegen kufar aan te schurken?

    en waarom claimen ze niks van de marokkaanse cultuur te willen omdat het haaks staat op de islam, maar kieperen ze de islam tegelijkertijd met de marokkaanse cultuur uit het raam als de tijd daar is

    snap het niet hoor