1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    62
    05-05-2014

    Dames met krullen melddd!

    Hooi even een vraagje
    Ik heb altijd al een bos krullen gehad en heel erg onhandelbaar haar. Sinds ik een hoofddoek draag, ongeveer 6 jaar, heb ik ongelovelijk veel haaruitval gehad en is de voorkant van mijn haar dus mijn pony heel stijl geworden en zit er haast geen slag in het is zo dood als ik weet niet wat en ik wil het niet knippen want dan krijg ik van dat schapenhaar het is heel erg frustrerend want aan de achterkant van mijn haar heb ik wel gewoon mooie krullen maar hoemeer je naar voor gaat hoe slapper de krullen hangen dussss hebben jullie tipss... Je krijgt groen puntje ❤️

  2. #2
    /<3

    Reacties
    75
    28-08-2007

    The same over here..
    Heel droog krullend haar, richting schapenhaar hahaha.
    Maak vaak gebruik van olie maskers, maar nog niets iets gevonden waar ik echt tevreden mee ben.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2015

    Gwn niet veel warmte gebruiken , geen andrelon gebruike
    haarmaskers (hele nacht in laten zitten) en klinkt meschien raar maar Gwn vaak in model brengen had precies hetzelfde probleem ik ging het elke dag in model brengen drogen met kap en koude lucht en ik heb me krullen weer terug gekregen en zelfs mooier

  4. #4
    Flawless all da way.

    Reacties
    283
    14-04-2014

    Citaat Geplaatst door missundercover1 Bekijk reactie
    Gwn niet veel warmte gebruiken , geen andrelon gebruike
    haarmaskers (hele nacht in laten zitten) en klinkt meschien raar maar Gwn vaak in model brengen had precies hetzelfde probleem ik ging het elke dag in model brengen drogen met kap en koude lucht en ik heb me krullen weer terug gekregen en zelfs mooier
    Vanwaar heb jij die kap gehaald wil het ook proberen en merk je dat je krullen mooier komen na die kap? En komt er dan koude lucht uit ofzo?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    62
    05-05-2014

    Missundercover is het niet schaelijkom die masoers een hele nacht in te laten en wat voor gebruik joj meestal? Dankjewe voor de tipss

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2015

    Citaat Geplaatst door Zuur- Bekijk reactie
    Missundercover is het niet schaelijkom die masoers een hele nacht in te laten en wat voor gebruik joj meestal? Dankjewe voor de tipss
    Ik gebruik die van gliss kür de gele pot en nee het is niet schadelijk is juist beter

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2015

    Citaat Geplaatst door Flawless Bekijk reactie
    Vanwaar heb jij die kap gehaald wil het ook proberen en merk je dat je krullen mooier komen na die kap? En komt er dan koude lucht uit ofzo?
    Ja die kap zit gwn bij de fohn meestal die rondje kap met soort van pinnen ja eer droog föhnen met koude lucht kan je meestal gwn doen met de föhn zelf en dan als het nog lichtelijk vochtig is kap op de föhn en föhnen kneden en voor formule rond draaiende bewegeningen maken wel met ja haren op de kop natuurlijk je krullen worden zo echt mooi

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    62
    05-05-2014

    Ooh okeejj ik heb net wat producten gehaald om me haar wat vettiger te houden en ik had wel is een avocado, cocosmelk masker gebruikt elke week en dat hielp eigenlijk wel alleen ehm..ik ben een beetje lui

    De producten die ik gekocht heb zijn 100% natuurlijke cocos olie en shea butter miracle van african pride

    Ik laat jullie wel weten hoe het verloopt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    62
    05-05-2014

    Moppieees zoals beloofd zou ik nog een revieuw gevennover de producten die ik had gekocht. Ze zijn echttt super goed alle 2 de conditioner houd mijn haar bij elkaar waardoor het 50% minder pluist en het geeft wat meer slag ik ben er super blij mee ik raad je wel aan er niet te veel van te gebruiken anders eorden je krullen niet lekker luchtig en veerbaar maar eenbeetje .. Tja hoe moet ik het uitleggen. Inieder geval het verliest zn natuurlijke draai. En de kokosolie is ook super het geeft een natuurlijke glans en het ziet er niet uit alsof je je haar in olie gedompelt hebt

    Tippp: maseer je haar elke dag 2 min het is echt wonderbaarlijk j hoofdhuid tintelt wat een teken van haargroei is goodluck x