1. #16
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Weet jij of het nog mogelijk is om hen te schrijven?
    Ja tuurlijk, je kunt hun gewoon mailen (projectaseer@gmail.com) in-sha'Allah of contacteren op fb.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  2. #17
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Een voorbeeld die de kern van de zaak blijft raken:

    ‘Brother Babar Ahmed said that he was sorry to a fellow Muslim prisoner who was released.

    The Algerian (now to be released) prisoner asked him: ‘Why are you sorry?’

    So Babar said to him: ‘When I was free, I saw your story on TV. However, it meant nothing to me, because I never thought it could happen to me. So I did nothing for you...

    Now that I am in prison, and it has happened to me, there are people who heard about my story and will think nothing of it, thinking it will never happen to them. Once it happens to them, others will ignore them too, and they will be imprisoned in the future, while the previous ones are released.’’

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  3. #18
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Het verhaal van dezelfde zuster die afgelopen week voor alles is vrijgesproken en vrijgelaten wa lilaah al-Hamd.

    'Het is dinsdag 14 maart en om 07:00 wordt ik opgehaald door drie grote mannen van de EBV (Extra Beveiligende Vervoer). De bewaarders noemen het ook wel transport. Ik verlaat de TA NIET voordat ik de vernederende visitatie heb gehad (het was inmiddels een gewoonte geworden wat echt bizar is soebhanAllah). Voordat ik de auto instap wordt ik geboeid met handboeien die vastgemaakt zijn aan een stevige riem om mijn middel. En wordt ik vastgepakt aan de achterkant van de riem door een van die mannen (wat zeer vernederend is voor een moslimvrouw Allahoemoesta3aan). Van PI Vught rijden wij naar Amsterdam De Bunker. Om 9:30 begint mijn inhoudelijke zitting t/m 16:30 uur. De OM eist dan een straf van 18 maanden, waarvan 6 maanden voorwaardelijk. Mijn advocaat eist op dat moment per direct vrijspraak, maar dit was onmogelijk volgens de rechter (voorzitter). Hij gaf aan dat de uitspraak over 14 dagen zou plaats vinden op 28 maart in Den Haag. De zitting was beëindigd en ik moest ongeveer 1 uurtje wachten in de cel voordat de mannen van de EBV kwamen. Ik werd weer geboeid (op dezelfde vernederende manier) terug naar PI Vught. Rond 19:30 uur kwam ik aan op de TA en werd ik weer gevisiteerd en daarna naar mijn cel gebracht.

    Vandaag, woensdag 15 maart komt er in de ochtend tijdens mijn recreatie-uurtje een vrouwelijke bewaarder naar mij toe en zegt: ''Je mag je spullen inpakken en naar huis. Je hebt vrijspraak zonder voorwaarden (geen enkelband). Ze zou direct een treinkaartje regelen naar Den Haag, voegde ze eraan toe. Ik keek haar aan en ging zonder wat te zeggen door met pannenkoeken bakken. Ze zei het nog eens, maar ik geloofde haar niet. Ik vroeg haar of ik mijn advocaat mocht bellen. Ik belde hem op en hij zei dat hij mij net op de hoogte wilde stellen van het goede nieuws, maar dat ik hem al voor was.

    Ik kreeg inderdaad vrijspraak en dit zonder enige voorwaarden. Allahoe AKBAR! Zelfs binnen PI Vught waren ze versteld want, in mijn dossier stond op dat ik volgens de OM ''gevaar voorvluchtig was'' en dit hadden zij nooit meegemaakt op deze manier hoe het gegaan is zoals bij mij soebhanAllah.

    Ik heb toen mijn spullen ingepakt en ben toen op mijn bed gaan zitten. Ik kon het niet geloven, dat ik naar huis kon gaan na een half jaar. Ik werd dan ook echt emotioneel op mijn cel, omdat ik zogenaamd ''vrij'' was binnen een paar uurtjes. Dit, terwijl de rest van de oemmah achterblijft?! Wetend wat mijn broeders dagelijks mee moeten maken op de onmenselijke regime van de EBI, maar ook de TA?! Ben ik nu een zogenaamde ''vrije'' vrouw, omdat ik kan uitslapen tot hoelaat ik wil?! Zonder te schikken in de nacht omdat ik lastig gevallen wordt door de bewaarders (wanneer zij keihard op de celdeur kloppen en het licht aandoen om ''even'' te checken of je er nog bent of wanneer je niet slaapt en de quran leest met licht aan dat deze dan uit gedaan wordt, gewoon om te triggeren). Ben ik nu een zogenaamde ''vrije'' vrouw omdat, ik kan eten wat ik wil?! Dit terwijl zij op de EBI/TA een ''black-box'' krijgen om 11:30 uur voor de hele dag?! Ik ben Allah dankbaar voor mijn vrijlating, maar het is gewoon pijnlijk. Allah azza wa jalla weet wat wij niet weten en wij omvatten niets van Zijn Kennis, behalve wat Hij wil. Moge Allah hen alle geduld schenken en standvastiger maken. AMIN! Vergeet de aseer niet en ik meen het beste zusters en broeders...vergeet ze niet! HayakoemAllah!

    Jullie zuster Oem Dzoelkifl wa Dzoelqarnain'

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Ja tuurlijk, je kunt hun gewoon mailen (projectaseer@gmail.com) in-sha'Allah of contacteren op fb.
    Bedankt broeder. Ik wist niet dat ze nog steeds een facebook-pagina hebben. Baaraka Allahu feek.

    Wa salamu alaikum

  5. #20
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Hoe pure en eerbare zusters (en uiteraard ook broeders) zo vernederd kunnen worden zonder dat er iemand naar kraait.

    Dat Allah (azza wa djal) hun moge vergoeden voor al het leed dat hun is aangedaan en dat Allah (azza wa djal) ons moge vergeven voor ons verraad en stilte tegenover hetgeen Zijn dienaren is/wordt aangedaan.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  6. #21
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Bedankt broeder. Ik wist niet dat ze nog steeds een facebook-pagina hebben. Baaraka Allahu feek.

    Wa salamu alaikum
    https://www.facebook.com/Projectaseer/

    Wa feeki Barak Allah. Moge Allah (azza wa djal) je belonen voor je moeite.

    Wa alaykom salaam wa rahmatullah.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  7. #22
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Citaat Geplaatst door havvah Bekijk reactie
    : (

    Moge Allah ze allen een uitweg schenken, ze bijstaan tot dat moment en ons vergeven!
    Allahoema ameen!

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    A'3udubillah ze treiteren dus expres moslims en moslima's met precies die dingen waarvan zij weten dat het verboden is voor moslims. 3 nazi's die brandbommen naar een moskee hebben gegooid op een afdeling met een moslima?

    Zo zie je maar weer dat het inderdaad waar is dat de nederlandse justitie een ideologische haat heeft tegen moslims

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    277
    04-11-2015

    Zo creëert de overheid/justitie alleen maar meer stereotypen van degene die zij denken op deze manier te bestrijden. Denkt men nou echt dat een kind van een gedetineerde die, vanwege een bepaald denkbeeld of ideologie, vastzit normaal opgroeid?

    There just creating a new generation of bilad al Islam..

  10. #25
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Spreek je uit tegen #Moslimkamp_Vught

    Stel we zouden zeggen: er bestaat een speciaal strafkamp in Nederland, bewust in het leven geroepen door de overheid, waar gevangenen van één specifieke geloofsgroep worden vastgehouden, onder mensonterende omstandigheden, en waar hen bijna alle rechten worden ontnomen die gedetineerden normaal gesproken genieten.

    Een kamp waar het strengste gevangenisregime van Europa geldt, waar minderjarige, meerderjarige, mannen en vrouwen zonder enige vorm van differentiatie op een hoop gegooid worden, en waar het merendeel van de gedetineerden slechts verdachten zijn van soms zeer lichte vergrijpen zoals uitingsdelicten en het verkondigen van een mening die de overheid niet aanstaat.

    Wat denk je dan? Hoogstwaarschijnlijk zul je denken dat we spreken over de Duitse bezetting van Nederland, en de wijze waarop de Duitsers de joden bij elkaar opsloten in strafkampen zoals het bekende 'Kamp Vught'. Niets is minder waar. Het voorgaande speelt zich niet af in de jaren veertig van de vorige eeuw, maar in het hier en nu. De specifieke geloofsgroep die in dat kamp wordt vastgehouden zijn geen joden, maar moslims. Het enige dat wel overeenkomt met de jaren veertig is de plek waar dat kamp staat: Vught.



    Op 8 mei start de Week van de TA (TerroristenAfdeling). Dan vragen we aandacht voor het lot van de moslimgedetineerden op de TA en de mensonwaardige omstandigheden waaronder zij vastgehouden worden. Verschillende mensenrechtenorganisaties en strafrechtinstanties spreken zich al jaren uit over de slechte behandeling van moslimgedetineerden aldaar. De enige stem die ontbreekt is die van de moslims..

    Doorbreek de stilte..!

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  11. #26
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Spreek je uit tegen #Moslimkamp_Vught

    Hierbij een inleidende lezing over de TA. Deel dit in je leefomgeving via social media en WhatsApp, opdat de moslims een goed beeld verkrijgen over de TA.



    https://www.youtube.com/watch?v=AGCSA4PX968

    Doorbreek de stilte..!

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  12. #27
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Het bedroevende relaas van zuster Aziza die zes maanden onterecht op de TA doorbracht en de nachtmerrie van het moslimkamp als geen ander heeft meegemaakt. Van pesterijen en intimidaties tot bedreigingen van rechts-extremisten die bewust bij haar op de afdeling zijn geplaatst. Ze heeft het allemaal meegemaakt en deelt middels deze audio haar ervaringen met de moslimgemeenschap.



    https://www.youtube.com/watch?v=SKxHyyqquEY&t

    Dat Allah (azza wa djal) ons en met name onze zusters moge beschermen.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  13. #28
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Een filmpje uit 2014 van een broeder die vastzat in Vught. Hoe doet zijn verhaal over de omstandigheden waarin de Moslims worden vastgehouden.



    https://www.youtube.com/watch?v=kI5Ov9X515g

    Dat Allah (azza wa djal) de Moslim(a)s die zich in dit Moslimkamp bevinden beschermen en bevrijden, de Moslims die hier al uit bevrijdt zijn vergoeden en de Moslims die hier (nog) niet mee in aanraking zijn gekomen behoeden.

    #Moslimkamp_Vught

    Doorbreek de stilte..!

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    78
    19-04-2017

    Ik voel intense woede bij het lezen van al die verhalen. Gewoon bel3anie 3 rechts extremisten in een afdeling plaatsen met een zuster.
    Ik kan hier echt ziek van worden iwollah.

    Vergeet deze mensen niet in jullie ad'iyae.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    144
    15-05-2017

    moslims worden altijd extra hard aangepakt. Ze doen het gewoon om ons te terroriseren.
    Maar het probleem is dat die extra harde aanpak tegen moslims vaak juist het tegenovergestelde effect heeft.
    Ik zeg altijd maar ze (de kuffar) creëren zelf maar wat ze het meeste vrezen.

    Als je een bevolkingsgroep continue loopt te terroriseren en te onderdrukken
    wat verwacht je dan? Dan ze als schapen alles maar zullen pikken en als onderdanen
    zich zullen aanpassen. Hou toch op.