1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    " wie is dit"? schreeuwde Kemal in mijn gezicht en pakte mij bij mijn arm.
    Ik zag hoe redouane hem bij zijn kraag greep met een hand. Ik smeekte redouane om hem los te maken. " luister vuile rat, als je haar nog een keer aanraakt dan mag je straks al je tanden gaan oprape", zei redouane op een dreigende toon. Ik had redouane nooit zo woedend gezien. Kemal knikte en redouane bleef hem nog dreigend aankijken.
    " vriend ik zie mijn verloofde met een ander lopen, mag ik vragen stellen"? Zei Kemal zenuwachtig. Het was overduidelijk dat hij bang was van redouane. Redouane was een kop groter, atletisch gebouwd en kwam dreigend over.
    " luister mafkees, ik zal het kort houden. Nora is van mij, als jij niet vroegtijdig je graf in wilt zou ik zo snel mogelijk de verloving verbreken anders breek ik je persoonlijk".
    Kemal keek mij met grote ogen aan. Ik keek weg, ergens vond ik het gênant voor hem. Redouane raasde verder, terwijl ik hem probeerde te kalmeren. Met veel moeite werd hij weer rustig en verdween Kemal als sneeuw voor de zon.

    " hij moet met zijn tengels van je afblijven", zei redouane in de auto. Hij was nog steeds woest. " ik zweer het je nora, als die gast de verloving niet verbreekt breek ik hem". Ik stelde hem gerust dat Kemal de boodschap wel heeft begrepen. Ik was opgelucht, maar ook nerveus. Stel dat Kemal alles tegen papa zou zeggen? Nee dat durft hij niet. Oh mijn god ik ben in een klap van Kemal af. Waarom voelde ik mij dan niet gelukkig? Was dit een voorgevoel van iets ergs wat mij zou overkomen?
    Ik nam afscheid van redouane en liep het huis in waar vele familieleden aanwezig waren.

    Kemal was er ook, hij keek mij minachtend aan en vroeg of hij even met mij kon praten. Het zou er toch ooit van moeten komen dus stemde ik mee. Op het dak onder de sterren keek Kemal mij boos aan.
    " ik hoorde in Nederland al dat je met een grote jongen gaat, ik hoopte dat het niet waar zou zijn. Ik had hoop dat je hem zou vergeten. Je had nooit tijd voor mij, maar wel voor de rest. Ook de dag dat je zogenaamd een borrel had van je stageplek, als een idioot ben ik daarnaartoe gereden omdat het regende. Ik wilde je ophalen en samen wat gaan doen, terwijl het bedrijf gesloten was uiteraard. Was je toen met hem"? Vroeg Kemal boos.
    Ik knikte van ja. Hij schudde zijn hoofd en vroeg war redouane had wat hij niet had los van veel geld en macht.
    " daar gaat het absoluut niet om, geld is het laatste waar ik aan denk. Ik heb gestudeerd en wil later werken voor mijn geld en zeker niet mijn handje ophouden bij een man. Kemal ik heb jaren mijn best gedaan om iets voor je te voelen, maar dat gevoel bleef weg. Bij redouane sinds de eerste minuut wist ik het gelijk. Ik wil je totaal niet kwetsen, wil het beste voor je, maar heb jij niet ook het recht om dezelfde liefde terug te krijgen"?.
    Hij was van mening dat de liefde na het trouwen zou komen, ik was het absoluut niet mee eens. Ik bleef bij mijn standpunt en gaf aan dat ik niet meer met hem verder wilde. Ik hoorde wat stemmen op de trap wat ik als redding vond en verliet snel het dakterras.

    Eenmaal in bed had ik 4 gemiste oproepen van redouane. Ik belde hem om mijn gesprek met Kemal te bespreken. Kemal was verleden tijd, ik was opgelucht, redouane was nog woest op hem, na paar lieve woordjes kon hij weer lachen. Althans lachen om Kemal. We namen afscheid, redouane zou de volgende dag naar Spanje gaan. Ik mistte hem nu al, ik zou over paar dagen terugvliegen naar Nederland. De dagen gingen veelste langzaam, redouane belde mij paar keer per dag, dat verzachte het gemis een beetje. De laatste dag van mijn vertrek had hij mij niet gebeld, ik belde hem paar keer maar zijn mobiel stond uit. Ik sprak paar berichten in en vertrok met de vliegtuig richting Nederland.

    De dagen gingen voorbij en redouane liet niets meer van zich horen. Ik begon mij zorgen te maken, dit was niets voor redouane. Ik contacteerde monja en vroeg of reda wat gehoord had. Reda hoorde niets en vroeg verder in de club of zij wat hadden gehoord, ook niet. Ik maakte Melissa gek met al mijn vragen. Dit was niks voor hem. Verder kende ik enkel de voornamen van zijn vrienden in Spanje en had ik verder geen nummer of achternaam. Ik sliep slecht, at nauwelijks. Keek wel honderd keer op mijn mobiel, niets. Belde vaak aan bij hem thuis, maar niemand was er. De post lag in een dikke stalen bij de deur.

    Kemal kwam met papa binnen van de moskee. Papa vroeg of ik erbij wilde komen, ik begreep niet wat Kemal bij mij in de woonkamer deed. Ik had hem sinds die ene avond op het dakterras in Marokko niet meer gezien of gesproken.
    " luister a benti, je oma kan iedere moment haar laatste adem uitblazen en zowel ik als Kemal vinden het onacceptabel om een feest te geven, daarom zijn wij van mening dat jullie de dag van het tekenen bij de consulaat en stadhuis een etentje krijgen en daarna naar jullie huis gaan", zei papa.
    Ik keek Kemal aan met grote ogen. Ik begreep er niets van, ik had toch in Marokko hem duidelijk gemaakt dat ik niet met hem verder wilde? Papa stond op om ons even alleen te laten.

    " Kemal wat is dit", je weet toch dat ik met redouane verder ga Zei ik zacht.
    " haha redouane? Zei hij lachend. " ik ben bang dat redouane verleden tijd is mevrouwtje, die zie je nooit meer terug". " wij gaan trouwen en ik beloof je dat ik je een heropvoeding ga geven. Vanaf vandaag ga jij mij gehoorzamen", zei hij met een grijns.
    Ik begreep het niet. " wat is er met redouane gebeurd", vroeg ik met tranen in mijn ogen.

    Kemal greep mij bij mijn nek. " luister vuile ****, als je zijn naam nog een keer uitspreekt vermoord ik je", zei Kemal dreigend en liet mij los toen hij papa hoorde aanlopen
    Hij vertelde papa dat ik akkoord was. Ik had tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
    Kemal liet zijn ware ik zien en die zou ik tot mijn grootste spijt vaak zien.

  2. #32
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Oh my god, wat erg dit! Ga alsjeblieft snel verder. Teringgggggg, wat een hel! Jeetje. Ga snel door alsjeblieft, hoe moeilijk dit voor je is. Sterkte lieverd! Ben helemaal in tranen hier.

  3. #33
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Omg wat spannend

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    Ik was radeloos. Niemand had iets van redouane gehoord. Ik voelde mij machteloos, ik sliep nauwelijks was continu met mijn gedachte aan het bedenken wat te doen. Ik zou op zeer korte termijn gaan trouwen met een persoon waar ik niets mee had. de dagen gingen voorbij en de trouw datum naderde. Kemal liet zijn ware ik zien en kwam met een lijst eigenschappen die hij op korte termijn wilde zien veranderen. Zo moest ik mijzelf bedekken; hoofddoek en lange kleding dragen, vaarwel zeggen tegen mijn vriendinnen incl nichten, thuis blijven, hem gehoorzamen, mijn ouders enkel met hem bezoeken, kortom hij wilde van mij een ander persoon maken.

    Toen werd ik op een ochtend gebeld door de broer van redouane. Hij had hem gevraagd om contact met mij op te nemen. Redouane zat vast in Spanje en dat kon wat duren. Zijn broer zakaria vertelde mij dat hij mij erg gemist had en vroeg of ik mogelijkheid had om hem op te zoeken. Ik wilde hem ook graag zien, maar hoe moest ik dat thuis gaan aankondigen?

    De trouwdag naderde, gek genoeg deed het mij niets meer. Ik was al blij dat ik wist dat het gied ging met redouane.. Ik had veel contact met zakaria, hij was heel lief en maakte mij vaak aan het lachen, we bouwden in korte tijd een goede band op. Zo verzekerde hij mij dat ik Kemal niet moest vrezen op een avond, ik vroeg hem hoezo niet? Hij glimlachte en zei dat ik hem moest vertrouwen.
    Die avond toen ik net thuis was gekomen belde de vader van Kemal mijn vader wiedend op. Kemal was in elkaar geslagen door onbekende met de boodschap dat hij mij met rust moest laten.
    Ik hoorde mijn vader zweren op alles dat hij geen weet van alles had, maar de vader van Kemal was in alle staten.

    Ik werd erbij geroepen en zei dat ik ook verrast was, ik had geen weet en dat klopte ook. Papa werd in verlegenheid gebracht en was laaiend op mij. Het werd erger toen de moeder van redouane ineens belde en mama ervan langs gaf. Dat haar sletten dochter eerst met redouane ging die getrouwd is en nu met zakaria. Mama was erg verdrietig erover en vroeg mij wat waar was.
    Ik zwoer op alles dat ik niets met zakaria had, dat ik contact met redouane had maar hij enkel zakelijk getrouwd is, dat begreep mama niet. Je bent wettelijk getrouwd met iemand of anders niet. Kemal was diegene die de ouders van redouane opzocht, hij kon het niet accepteren dat ik hem niet wilde.
    Hij bleef mij stalken, uitschelden door de telefoon, had mijn naam en foto op een dating site gezet waardoor ik gek gebeld werd. Kreeg een keer een rouwkaart toegestuurd anoniem. Zoveel ziekelijke dingen zoals auto banden leeg prikken etc dat ik niets tegen zakaria erover vertelde.

    Thuis was de sfeer om te snijden. Mijn vader keek mij niet san, groette mij ook niet. Mijn zus kreeg problemen met haar schoonfamilie omdat mijn zwager de neef van Kemal was. Ineens had iedereen een mening erover, niemand vroeg mij hoe ik mij voelde. Kemal bleef stalken en gaf mij een forse rekening die ik binnen een week moest betalen. Het was de aanbetaling ban de bruiloft. Omdat ik de bruiloft annuleerde moest ik voor de kosten opdraaien, heel frappant terwijl hij juist met papa eens was dat een etentje voelde was ivm oma's situatie. Daar zat ik dan, zonder werk met een hoge rekening. Tijdens een diner met zakaria vroeg hij waarom ik zo sip keek, de tranen rolden over mijn wang en ik vertelde hem over de rekening. Hij was laaiend geworden, was Kemal die pak rammel zo snel vergeten?
    Ik smeekte zakaria om Kemal met rust te laten en ik zou zelf held lenen bij de bank en aflossen in termijnen. Geen sprake van zei zakaria direct. Hoe ik ook zwoer hij stond erop. Hij zou Kemal betalen. Dat deed hij ook, met een paar rake klappen erbij, Kemal wilde toen ineens geen geld meer zien.

    Mijn ouders gingen naar Marokko, oma was overleden. Ik was heel erg verdrietig over. Mijn hart brak, terwijl iedereen naar Marokko ging bleef ik met Melissa thuis. Zakaria kwam met het voorstel om met hem redouane op te zoeken. Dit was mijn kans. Voor ik het wist zaten we met z'n drieën in de vliegtuig richting Spanje. Toen ik redouane zag voelde het alsof iemand mijn hart aan het wegrukken was. Hij omhelsde mij en was erg blij mij te zien. Hij was opgelucht dat ik van Kemal af was en zakaria vertelde hem het hele verhaal. Redouane was woedend en zwoer hem wat aan te doen. De bezoekuur was van korte duur helaas de 20 minuten vlogen om. Afscheid nemen was moeilijk.

    Eenmaal terug in Nederland bleven de stalkingen doorgaan. Kemal weigerde te accepteren dat ik hem niet moest. Soms huilde hij door de telefoon, dan dreigde hij, even later liefdesverklaringen. Het hield niet op. Ik zag hem overal opduiken. Hij wist het gewoon zeker, ik had dit keer een affaire met zakaria. Weer werd ik door de moeder gebeld, ze vroeg mij waarom ik achter haar zoons aanzat. Hoewel ze mij voor alle lelijks uitmaakte zei ik niets terug. Kort tijd later ging de bel.
    Ik deed open en zag een jonge vrouw die mij met een lege blik aankeek. Ik vroeg haar wat ze wilde.
    " ik wil dat je mijn man met rust laat. Ik weet dat je hem opgezocht hebt, doet het je helemaal niets dat hij getrouwd is", vroeg ze huilend.
    Ik vroeg haar of ze binnen wilde komen ik zag dat de buurman ineens stopte en onze gesprek wilde volgen.

    Daar zat ik dan in de woonkamer met de vrouw van redouane

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    50
    15-04-2015

    Heb met spanning je laatste stuk gelezen en ik hoop echt dat je het verhaal af maakt want ik zou graag willen weten wie hier de waarheid verteld.
    Of het zielige vrouwtje van Redouan of de machtige Redouan die zoveel van je houd!!??
    Ben blij dat Je ex verloofde uit je leven gaat verdwijnen, aan die zak had je ook niks alleen maar gedonder en net doen of hij de ware voor je was. Schrijf ze en tot gauw x

  6. #36
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Wauw meid echt erg wat je mee hebt gemaakt ik hoop dat het nu wat beter met je gaat.

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ga door meid..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    90
    07-12-2014

    Ga dood wacht al sinds gister

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    Ze zat tegenover mij en keek mij met vochtige ogen aan. Ik keek haar aan en gaf eerlijk aan dat ik inderdaad een relatie had met haar man en dat ik hem recent bezocht had in Spanje.
    Ik vertelde haar alles, vanaf de dag in de club tot heden. Ze wilde alles weten, naarmate ik sprak zag ik tranen in haar ogen. Ik wilde open kaart met haar spelen, mijn versie van het verhaal vertellen. Toen ik klaar was, zag ik dat ze het heel moeilijk had. Ik liep de keuken in en schonk een glas cola voor haar in.
    " je bent een mooie lieve meid, ik begrijp wel dat mijn man verliefd op je is geworden", zei ze met een gebroken stem. Ik ging naast haar zitten en voelde een soort van verbondenheid, ook medelijden en vooral begrip. Ze keek mij aan en vertelde haar leven en huwelijk. Hij woonde inderdaad niet meer bij haar, omdat hij ruimte nodig had en tijd om na te denken.
    Daarna kwam hij helemaal niet meer thuis en was meer bezig met zijn mobiel, intimiteit hadden ze al maanden niet meer. Hij zag haar niet meer staan, ging ineens vaker naar het buitenland. In deze periode leerde ik hem kennen bleek later.

    Ze smeekte mij om afstand van hem te nemen, ze wilde haar huwelijk nog een kans geven. Ze vroeg mij of ik haar kon beloven om hem te laten gaan. Ze keek mij hoopvol aan. Ik voelde een enorme brok in mijn keel. Ze vroeg mij of ik mijn grote liefde vaarwel wilde zeggen, iemand die mij erg dierbaar was en bovendien iemand met wie ik intiem was geweest, mijn beschermer en iemand die mij liefhad en op handen droeg. Hoe kon ik dat doen?
    "Naima, ik geef je alle recht toe, je moet alleen begrijpen dat dit voor mij ook heel moeilijk is. Als hij niet meer met je verder wilt dan moet je dat accepteren, hij verliet je voordat hij mij leerde kennen", zei ik voorzichtig.
    Ze keek mij aan en gaf toe dat ze apart woonde, maar dat het beter ging en zij voor haar huwelijk wilde vechten. Zij was van mening dat als ik afstand zou nemen dat hij dan bij haar terug zou komen. Ik moest uit beeld, punt.

    De brok in mijn keel werd steeds groter, ik voelde de tranen over mijn wangen rollen. " ik beloof het je Naima dat ik afstand zal nemen vanaf vandaag. Ik ben geen straatmeid die een huwelijk kapot gaat maken, het spijt mij verschrikkelijk dat dit gebeurd is, ik had echt geen weet dat hij getrouwd was." Zei ik met een gebroken stem.
    Ze bedankte mij en vertrok. Daar zat ik dan alleen, met een belofte dat ik redouane zal laten vallen. Die avond belde zakaria mij op, maar mijn hart was gebroken en huilde. Ik was redouane kwijt, dit keer voorgoed.

    Mijn ouders kwamen 4 dagen later terug, mijn vader sprak niet tegen mij en mijn zwager keek mij niet meer aan. Mijn hart was al verscheurd, ik wilde niemand zien of spreken. Ik at alleen, sliep de hele dag en bleef op mijn kamer. Melissa en monja kwamen vaak langs, maar ik stuurde ze weer weg, wilde niemand zien.
    Alsof het niet erger kon kwamen de ouders van Kemal weer langs. Ik zag de bui al hangen en vertrok naar Melissa.

    " Noortje, wat heb hij met die familie? Eerst maakte redouane mij gek nu zakaria", zei Melissa lachend.
    Ik keek haar verward aan.
    Zakaria had Melissa gek gemaakt, hij kon mij niet bereiken omdat ik mijn mobiel had uitgezet. " Noortje serieus die gast is smoor op je, manier hoe hij over je praat alsof je een of ander godin bent", zei Melissa en vroeg of ik met hem intiem was geweest.
    Ik gaf haar een stomp op haar arm, wat dacht ze wel niet over mij?
    Melissa sloeg haar armen om mij heen en begon te zingen over mij en de familie EL B......
    We barstten in lachen uit en besloten om buiten te eten. Eenmaal bij de toko, werd ze gebeld door zakaria, ze keek mij aan en lachte mij richting op toen hing ze op.
    " ik weet het niet hoor Noortje, echt die gasten zijn eng! Zakaria belde mij net en wist waar we zaten, hij komt zo", zei ze fluisterend.

    Ik keek haar aan en dacht hetzelfde. Zou hij iemand mij laten bespioneren? Hoe wist hij waar wij zaten? Toen ging de deur open en kwam zakaria binnen. Ik voelde mijn hart sneller kloppen, ook zakaria zag er prachtig uit. Hij was iets langer dan redouane, ook atletisch gebouwd, hij had kuiltjes als hij lachte, zijn ogen waren net als die van redouane licht met lange zwarte wimpers, zijn haar gelimiteerd kort, hij zag er beeldschoon uit. Wat bezielde mij bedacht ik, waarom voel ik dit gevoel weer net als bij redouane?

    Hij kwam naar onze tafel en gaf mij een kus op mijn wang, Melissa groette hij ook en nam naast mij plek op de bank.
    " wat is er gaande mevrouwtje", vroeg zakaria terwijl hij mij lief aankeek.
    Ik hapte naar adem en schudde dat er niets was. Hij was niet achterlijk en vroeg of Kemal mij lastig viel. Ik zei van niet, na lange aandringen vertelde ik hem over zijn schoonzus.
    Hij vond dat ik het juiste had gedaan, want redouane zou nooit gaan scheiden van haar, het lag gevoeliger dan het was. Ik verdiende beter volgens hem, want redouane wachtte een forse straf. Ik knikte dat dit beter was omdat zijn moeder mij toch nooit zou accepteren, was volgens haar een slet.
    " nee moppie, je bent een slang van een slet", zei hij lachend. We moesten er allemaal om lachen.
    Toen werd ik gebeld door mijn moeder dat ik naar huis moest komen, toen ik vroeg waarom zei ze dat Kemal mij een kans wilde geven.

    " wie was dat moppie", vroeg zakaria. Ik vertelde hem over Kemal dat zijn ouders bij ons op bezoek waren gekomen.
    Hij schoot uit zijn vel. " begrijp die gast niet, hij smeekt gewoon om een goede pak slaag of wel meer", zei hij woedend.
    Ik smeekte zakaria om niets te doen.
    " wil je wat met die gast dat je iedere keer voor hem opkomt", vroeg zakaria kwaad.
    Ik was het zat om iedereen het naar de zin te maken, ik stond op en liep weg. Melissa en zakaria liepen achter mij aan.
    Zakaria pakte mij bij mijn middel en veronderschuldigde zich, hij bedoelde het niet zo. Hij keek mij aan en ik voelde mijn hart nog sneller kloppen. Hij bleef mij aankijken terwijl zijn armen mij nog strakker vast klampten.
    Zijn mond kwam dichterbij en zijn lippen raakte de mijne. Hij opende langzaam zijn mond en ik voelde zijn warme lippen, dit voelde zo goed. Niets bestond, het was alsof wij alleen op de wereld waren. Nee, dit moest stoppen. Maar ik kon niet stoppen, mijn lichaam schreeuwde van verlangen maar mijn verstand zei nee niet doen.

    Ik moest dit stoppen, ik kon niet weer dezelfde fout maken. Hoe zou redouane hierop reageren? Speelde zakaria een vies spel met mij? Zouden zijn ouders mij ooit accepteren? Hoe kwam ik dit keer van Kemal af? Zoveel vragen en niemand die antwoordt op kon geven.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    50
    15-04-2015

    je schrijft erg goed , en je uit je gevoelens , ik kijk uit naar het vervolg. Sterkte

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    326
    25-03-2011

    Het mooiste verhaal dat ik hier ooit gelezen heb, zit helemaal in het verhaal. Laat ons niet langer in spanning, ik ben een echte fan

  12. #42
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    Uw verhaal is afffffffffffffff


    INTENS! Phal een soap!!

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  13. #43
    Zirgytje

    Reacties
    369
    11-11-2012

    WAT THE HELLLLLLLL

    nneeee man die hebben zeker over u gebabbeld dat je makkelijk te krijgen bent

    “Wees geduldig, voorwaar, de Belofte van Allah is waarachtig. En laat je niet provoceren door degenen die niet overtuigd zijn.”

    (Soerat ar-Roem: 60)


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    97
    01-03-2014

    Waaaaaauw uppppiieeeee ben nu al gek op je verhaal!!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    326
    25-03-2011

    Ga aub door!!!!!!!