1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door Hoessein28 Bekijk reactie




    Hier is de dader....
















    .
    Arm kind. Loopt er nietsvermoedend bij.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.833
    14-06-2005

    Citaat Geplaatst door Hoessein28 Bekijk reactie
    Want in Bosnie was het zo onveilig.



    Droevig lot voor al die kinderen die overgeleverd zijn aan de waan van de ouders.
    ja hoor het is natuurlijk de schuld van de ouders, niet van die blanke duivel die er op kikt om kinderen te vermoorden. Misselijk mens dat je bent, gatverdamme
    wie gisteren je mattie was en vandaag niet meer, is nooit echt je mattie geweest.

  3. #48
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Verschrikkelijk, echt afschuwelijk dit. Ik wens de nabestaanden zoveel sterkte toe. Allaahi sabarhoum.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Jongetje gaat naar Djenna in sha Allaah, dat is de enige troost die ik uit deze gruwelijke misdaad kan halen.
    In sha Allaah wordt die smerige pedofiel levend verbrand. Wat een uitschot.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    4.739
    08-09-2004

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Jongetje gaat naar Djenna in sha Allaah, dat is de enige troost die ik uit deze gruwelijke misdaad kan halen.
    In sha Allaah wordt die smerige pedofiel levend verbrand. Wat een uitschot.

    Onzin.

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Hoessein28 Bekijk reactie
    Want in Bosnie was het zo onveilig.



    Droevig lot voor al die kinderen die overgeleverd zijn aan de waan van de ouders.
    Wat heeft dat er nou mee te maken? Helemaal niks!

    Nou valt er best wat voor te zeggen dat niet alle vluchtelingen naar noord-west Europa kunnen komen omdat het hier het Beloofde Land schijnt te zijn. Maar de vluchtelingen die hier zijn dien je wel op te vangen en te beschermen. Misschien kunnen ze hier niet blijven, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze dan maar naar believen ontvoerd en vermoord mogen worden.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    4.739
    08-09-2004

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Wat heeft dat er nou mee te maken? Helemaal niks!

    Nou valt er best wat voor te zeggen dat niet alle vluchtelingen naar noord-west Europa kunnen komen omdat het hier het Beloofde Land schijnt te zijn. Maar de vluchtelingen die hier zijn dien je wel op te vangen en te beschermen. Misschien kunnen ze hier niet blijven, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze dan maar naar believen ontvoerd en vermoord mogen worden.

    Beweer ik dat ergens a zool..

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door Hoessein28 Bekijk reactie
    Beweer ik dat ergens a zool..
    Wat beweer je dan wel?

    Ja, het is zielig, maar dan hadden ze niet moeten komen?

    Ik vind de woorden ja en maar achter elkaar geplaatst altijd erg gevaarlijk. Je moet fouten niet willen goedpraten.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Alsjeblieft zeg.
    Vluchteling of gelukszoeker, die discussie kun je misschien over de ouders voeren, maar hier is dat totaal irrelevant.
    Dat kereltje heeft er geen stem in gehad.
    Rust zacht kleintje..
    And now for something completely different ...